Daffy 10 628 Opublikowano 15 października 2015 Opublikowano 15 października 2015 a wiesz ze pisza czesto glupoty w necie? Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 15 października 2015 Opublikowano 15 października 2015 "no SO fajna gierka tylko ten nieszczesny crushed black" - pamietamy [*] Cytuj
Figaro 8 300 Opublikowano 15 października 2015 Opublikowano 15 października 2015 a wiesz ze pisza czesto glupoty w necie? Wiem. No i? Cytuj
Jeez_PS 870 Opublikowano 15 października 2015 Opublikowano 15 października 2015 Polepszeń w grafice nie zauważyłem żadnych, tylko ten efekt bluru prze sekundę jak kończymy z kimś rozmawiać. Rozdzielczość ta sama, tekstury również. Cytuj
McDrive 3 113 Opublikowano 15 października 2015 Opublikowano 15 października 2015 Ta stabilna w miare animacja na Ps4 po ostatniej aktualizacji nie pogorszyla czasami w jakis sposob grafy? Jezeli nie to rzeczwiscie brawa sie wreszcie naleza.Nic się nie pogorszyło. Przynajmniej ja nie widzę. Cytuj
Kondeer 34 Opublikowano 15 października 2015 Opublikowano 15 października 2015 Na XOne teraz to jest dramat...czo ten CDP odwala z tymi łatkami to ja nie wiem. Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 15 października 2015 Opublikowano 15 października 2015 (edytowane) Polepszeń w grafice nie zauważyłem żadnych, tylko ten efekt bluru prze sekundę jak kończymy z kimś rozmawiać. Rozdzielczość ta sama, tekstury również. To nie efekt, to znak, że gra coś sobie doczytuje i nie powinno tego być. Czasami podczas wędrówek w Novigradzie, z lekko brudną płytą z grą miałem kilkusekundowego blura co kilka-kilkanaście kroków. Przetarcie ściereczką z mikrofibry usunęło problem lepiej niż patche. Edytowane 15 października 2015 przez Bzduras 1 Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 15 października 2015 Opublikowano 15 października 2015 dokladnie mialem to samo Cytuj
sewek1988 2 Opublikowano 18 października 2015 Opublikowano 18 października 2015 Polepszeń w grafice nie zauważyłem żadnych, tylko ten efekt bluru prze sekundę jak kończymy z kimś rozmawiać. Rozdzielczość ta sama, tekstury również. To nie efekt, to znak, że gra coś sobie doczytuje i nie powinno tego być. Czasami podczas wędrówek w Novigradzie, z lekko brudną płytą z grą miałem kilkusekundowego blura co kilka-kilkanaście kroków. Przetarcie ściereczką z mikrofibry usunęło problem lepiej niż patche.Tylko, że gra po wgraniu z plyty idzie całkowicie z hdd, ja na xbox one nie zauważyłem doczytywań ale to pewnie dlatego ze wszystkie gry mam na na usb 3.0 hdd z 7200 rpm. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj
kudlaty88 494 Opublikowano 18 października 2015 Opublikowano 18 października 2015 (edytowane) Kurna wszyscy narzekaja na framerate w wersji na XOne a u mnie po łatce chodzi w uj płynnie z mocno poprawionym zasiegiem widzenia i prawie bez popupu. Wróciłem do wieśka zaraz po łatce z marszu po spędzeniu150h w MGSV 60fps wiec chyba bym zauważył mocne spadki klatek...a dam sobie kuśke uciąć że jest płynniej niż w 1.08 Edytowane 18 października 2015 przez kudlaty88 Cytuj
Gość suteq Opublikowano 18 października 2015 Opublikowano 18 października 2015 Spadki sa raczej tylko w Novigradzie i Oxenfurcie. Pop-up jest widoczny. Cytuj
kudlaty88 494 Opublikowano 18 października 2015 Opublikowano 18 października 2015 Pop-up jest duuuużo mniejszy niz przed patchem a i w novigradzie jest płynnie,tylko przy wbieganiu do miasta lekko przytnie reszta stałe 29-30 klateczek albo juz oslepłem,istnieje taka mozliwość. A w dlc doszedł nowy żółty perk daje + 60 do udźwigu,wczesniej chyba nie było. Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 18 października 2015 Opublikowano 18 października 2015 Doszło kilka żółtych perków. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 22 października 2015 Opublikowano 22 października 2015 Opis patcha 1.11 http://wpc.4d7d.edgecastcdn.net/004D7D/media/THE%20WITCHER%203/Pdf/patch_1_11_changelog_pl.pdf Czyżby naprawili zadanie z wilkołakiem? Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 22 października 2015 Opublikowano 22 października 2015 srebrnego jadowitego miecza nie zrobili, a jak ze. Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 22 października 2015 Opublikowano 22 października 2015 Wilkołak poprawiony, ale czy DLC będą w końcu działać w NG+? Bo wprost tego nie ma napisanego. Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 22 października 2015 Opublikowano 22 października 2015 Wygląda na to, że wydajności na XO w Novigradzie nie ruszyli. Cytuj
kudlaty88 494 Opublikowano 22 października 2015 Opublikowano 22 października 2015 A jakis infokiedyta łatka wyjdzie czy tradycyjne "wkrótce"? Cytuj
Gość suteq Opublikowano 22 października 2015 Opublikowano 22 października 2015 Na gogu podobno już jest więc na konsolach myślę, że jutro. Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 23 października 2015 Opublikowano 23 października 2015 odpalam teraz grę i jest łatka (XO) ale nie mogę jej pobrać - błąd aktualizacji bla bla Cytuj
Gość suteq Opublikowano 23 października 2015 Opublikowano 23 października 2015 Nosz gurwa, a chcialem zrobic aczikq. Cytuj
kudlaty88 494 Opublikowano 23 października 2015 Opublikowano 23 października 2015 (edytowane) Hmm u mnie pobrało bez kłopotu ale zeby nie było zadobrze to na NG+ w białym sadzie mam jakieś 10-15 klatek...brawo cdp brawo.Pewnie patch na xone jest zyebany i jutro wrzucą patch do patcha. Ile wam ta łatka ważyła bo pobrało mi tylko 1.4GB na łoniaku a na forum cdp widze ze łatka ps4 ma 17GB wtf? Edytowane 23 października 2015 przez kudlaty88 Cytuj
ornit 2 993 Opublikowano 23 października 2015 Opublikowano 23 października 2015 Dokładnie. 17GB na Ps4 Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 23 października 2015 Opublikowano 23 października 2015 A dokładniej to 1,2 GB na PS4. 1 Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 23 października 2015 Opublikowano 23 października 2015 ludzie kiedy wy sie nauczycie, ze ps4 zawsze pokazuje laczna ilosc ile zajmuja wszystkie patche w zakladce sciagnia, wazne jest to od ilu giga te sciaganie startuje - tyle faktycznie wazy pojedynczy patch Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.