Opublikowano 2 czerwca 20159 l patch z lockiem 30 fps na xbona naprawdę dodaje dużo płynności animacji (najbardziej czuć podczas jazdy konnej, nic nie lata, plynniutko biegnie), jednak faktycznie lepiej mieć lock na 30 niz plywajace 30-38
Opublikowano 2 czerwca 20159 l bagna w deszczu dramat xD Mówiłem a ty w zaparte szedłem, że wyczulony na spadki jesteś. Ja nie wiem jak to przeszło fazę qa testów, ale bardzo nie ładnie z ich strony.
Opublikowano 2 czerwca 20159 l Jak przeszło fazę qa? Sony chciało 1080p to mają, mimo, że sprzęt niedomaga. Oni tego już raczej nie załatają
Opublikowano 2 czerwca 20159 l o kurde myslalem ze faktycznie jestescie przeczuleni grajac na ps4 - nie wiedzialem ze to AŻ tak dramatycznie działa, nie widziałem nigdy tak niskiego frameratu na konsolach
Opublikowano 2 czerwca 20159 l Największą masakrę miałem w misji z Triss i łowcami. Miałem wrażenie że gram w 15 klatkach. Nawet sterowanie mi działało z opóźnieniem.
Opublikowano 2 czerwca 20159 l No pod tym względem CDPR się nie popisał. Wychodzi wieczne pisanie gier na PC. Port W2 na X360 to był ich pierwszy kontakt z konsolą kiedykolwiek, nawet przed tym nie mieli żadnych debugów, nic kompletnie. Silnik może był pisany z myślą o konsolach, ale nie na konsolach. Oni muszą po prostu się z nimi obyć, ale pobili ze spadkami niesławne Unity.
Opublikowano 2 czerwca 20159 l bagna w deszczu dramat xD Mówiłem a ty w zaparte szedłem, że wyczulony na spadki jesteś. Ja nie wiem jak to przeszło fazę qa testów, ale bardzo nie ładnie z ich strony. pisalem przeciez ze ja bagna przechodzilem za dnia w super pogodzie i specjalnie wlaczylem medytacje i dzialalo dobrze xD teraz biegam po novigradzie i jak za dnia chodzi te miasto fajnie za to w nocy gdy swieca sie te lampiony to tez troche dropi xD Jak przeszło fazę qa? Sony chciało 1080p to mają, mimo, że sprzęt niedomaga. Oni tego już raczej nie załatają to nie wina sprzetu przeciez xD serio nie zaczynajcie CW w innych tematach i przestancie utozsamiac moc konsol z tym jak dziala W3 - gra stworzona przez firme co nie ma pojecia o optymalizacji, pierwszy raz robilo gre na wiecej niz jeden sprzet, a w przypadku playstation to wogole pierwsza gra, to byla czysta loteria jak to zadziala
Opublikowano 2 czerwca 20159 l Kyo a bylo brac na XO to Cie skusila "najlepsza" wersja. Moze po prostu sony nie pomagalo przy produkcji aby to dobrze dzialalo. Ms z racji deala na pewno sluzyl pomoca. Wydaje mi sie ze redzi wiedzieli od poczatku ze tak bedzie dzialac i chcieli dac 900p ale nie bo sony. Szkoda. Edytowane 2 czerwca 20159 l przez suteq
Opublikowano 2 czerwca 20159 l redzi sami mowili ze od zawsze robia pod directx stad na e3 2014 juz mieli dzialajacy jako tako build na xboxa z api od sony mieli styczność 1 raz w życiu i wychodzą kwiatki
Opublikowano 2 czerwca 20159 l Kyo a bylo brac na XO to Cie skusila "najlepsza" wersja. Moze po prostu sony nie pomagalo przy produkcji aby to dobrze dzialalo. Ms z racji deala na pewno sluzyl pomoca. Wydaje mi sie ze redzi wiedzieli od poczatku ze tak bedzie dzialac i chcieli dac 900p ale nie bo sony. Szkoda. Już nie dorabiaj teorii spiskowych.
Opublikowano 2 czerwca 20159 l nawet teraz 900p na ps4 nie daloby nawet gwarancji, ze nie bedzie dropow w obecnym buildzie - jest tak jak pisze kermit - tu nie chodzi o to, ze ps4 nie domaga tylko ze redzi pierwszy raz mieli stycznosc z takim rodzajem pisania gierki, czy zoptymalizuja w patchach? czas pokaze nie liczac tych bagien w deszczu i kilku specyficznych miejscowek w specyficznych warunkach pogodowych ta gra na prawde wg mnie chodzi spoko na ps4 po novigradzie tez biegam juz pare godzin i problemu, ze mi sie npc zmaterializalo przed nosem albo cala sciana budynku albo nie moglem z kims przez pare minut pogodac nie mialem, jedynie czasem tekstura od razu na highres nie zaskoczy
Opublikowano 2 czerwca 20159 l Dokładnie jest tak jak piszecie , wyższa rozdzielczość obciąża GPU nie CPU a z racji ze ps4 ma mocniejsze GPU w 1080p powinno to działać tak samo jak na Xbox one ale winne jest tutaj odmienne API na ps4 . Redzi go poprostu jeszcze nie ogarniają. Winna tu jest tylko optymalizacja. Przykładem jest gta5 i jak teraz działa na ps4 . Na skrzyżowaniach jest płynnie jak na xbox one (po patchach) ale tam gdzie jest dużo strzelania , wybuchów itp co obciąża GPU na xbone są spadki fps a ps4 trzyma stabilne 30 fps. Musimy czekać na aktualizację i liczyć ze poprawia optymalizację. Wysłane z mojego SM-G900F Edytowane 2 czerwca 20159 l przez sewek1988
Opublikowano 2 czerwca 20159 l Dali by hotfixa na ten bug z xp. Jak tak dalej pójdzie to konsole dostana patcha dopiero w przyszłym tygodniu...
Opublikowano 2 czerwca 20159 l I pewnie tak będzie ... bo sama certyfikacja potrwa kilka dni ... Wysłane z mojego SM-G900F
Opublikowano 2 czerwca 20159 l Ten problem z xp to chyba randomowy jest bo u mnie normalnie nalicza doświadczenie.
Opublikowano 2 czerwca 20159 l Suteq ma racje, bo M$ pomagał Redom przy wersji na XO. Także to nie są żadne teorie spiskowe... Edytowane 2 czerwca 20159 l przez Starh
Opublikowano 2 czerwca 20159 l Sony wolało gadać o Knacku pół godziny na E3 zamiast poświęcić Redom 5 minut na pokaz Wiedźmina. Gardzę po dziś dzień.
Opublikowano 4 czerwca 20159 l Autor Ma ktos pojecie kiedy ta nowa zbroja i kusze pojawia sie na PS4?
Opublikowano 4 czerwca 20159 l Zapewne w następnym tygodniu, ale kiedy to nawet redzi nie wiedzą. -.-
Opublikowano 4 czerwca 20159 l Zapewne w następnym tygodniu, ale kiedy to nawet redzi nie wiedzą. -.- Na PC zapewne na początku tygodnia, konsolowcy poczekają na certyfikacje patcha (trwa to około 5 dni).
Opublikowano 4 czerwca 20159 l Pecetowcy już sobie sami zrobili patcha. Jeżeli chodzi o Exp to tak Nadal jednak mają te same problemy z questami co my (bugi) ;] Jestem więcej niż pewny, że gdyby Redzi wypuścili już toolsy do redkita to gra byłaby już połatana przez moderów xD Edytowane 4 czerwca 20159 l przez Starh
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.