stoodio 2 075 Opublikowano 30 czerwca 2016 Opublikowano 30 czerwca 2016 Nie rozumiemy się - dla mnie talia kozak*, wystarczy olać grzybki i berserkerów. Kosiłem wszystkich równo, kpiną był niski poziom AI oraz ich żałosny dobór talii. * - pasywny skill z przywróceniem dwóch kart w 3 rundzie, Kambi, Olaf, Cerys + Tarczowniczki Cytuj
Kondeer 34 Opublikowano 30 czerwca 2016 Opublikowano 30 czerwca 2016 To nie tak - typek grał talią Nilfgaardu i nie zagrał nawet jednego szpiega To chyba miałeś wyjątkowe szczęście. Ja podchodziłem do potyczki z Nilfgardyczkiem chyba ze 3 razy i w jednej z partii w ostatniej rundzie rzucił mi 3 szpiegów pod rząd. A moim zdaniem talia Skellige jest za słaba w porównaniu z innymi. Znaczy rozumiem strategie żeby odpuścić w pierwszej rundzie i najlepiej w drugiej wyłożyć Kambi + prawie wszystko co tam masz w ręce, a w trzeciej liczyć że przywróci jakieś dwie dobre karty, ale właśnie za dużo tu liczenia na szczęście i mnóstwo słabych kart, które jak najszybciej trzeba wyrzucić z talii. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 30 czerwca 2016 Opublikowano 30 czerwca 2016 Jak wiadomo trzeba grać z randomami aby zdobyć sporo kart. I tutaj pytanie czy tych randomów jak handlarze, kowale itp jest tyle samo ile tych losowych kart? Czy może jest ich więcej? Ktoś wie? Bo nie mogę znaleźć konkretnego info. Zostało mi 37 kart do uzbierania z czego 30 losowych, a nie grałem z nikim w Novigradzie, a w Velen tylko z dwoma osobami. Cytuj
Kondeer 34 Opublikowano 30 czerwca 2016 Opublikowano 30 czerwca 2016 Jak wiadomo trzeba grać z randomami aby zdobyć sporo kart. I tutaj pytanie czy tych randomów jak handlarze, kowale itp jest tyle samo ile tych losowych kart? Czy może jest ich więcej? Ktoś wie? Bo nie mogę znaleźć konkretnego info. Zostało mi 37 kart do uzbierania z czego 30 losowych, a nie grałem z nikim w Novigradzie, a w Velen tylko z dwoma osobami. Z randomami jest chamsko bo z tego co pamiętam nawet trzeba zrobić poszczególne znaki zapytania żeby uwolnić kupców którzy mają jakieś pojedyncze karty. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 30 czerwca 2016 Opublikowano 30 czerwca 2016 Jest jeden kupiec w Velen, którego trzeba uwolnić. Ma on do sprzedania kilka kart. Mam wszystko spisane jakby ktoś chciał zerknąć: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1RNa2vVzU6Na6oQI6P-tSZB0FxtliHbeRzNK5yud_LcE/edit#gid=0 Bardzo ułatwia kolekcjonowanie. Cytuj
stoodio 2 075 Opublikowano 1 lipca 2016 Opublikowano 1 lipca 2016 To nie tak - typek grał talią Nilfgaardu i nie zagrał nawet jednego szpiega To chyba miałeś wyjątkowe szczęście. Ja podchodziłem do potyczki z Nilfgardyczkiem chyba ze 3 razy i w jednej z partii w ostatniej rundzie rzucił mi 3 szpiegów pod rząd. A moim zdaniem talia Skellige jest za słaba w porównaniu z innymi. Znaczy rozumiem strategie żeby odpuścić w pierwszej rundzie i najlepiej w drugiej wyłożyć Kambi + prawie wszystko co tam masz w ręce, a w trzeciej liczyć że przywróci jakieś dwie dobre karty, ale właśnie za dużo tu liczenia na szczęście i mnóstwo słabych kart, które jak najszybciej trzeba wyrzucić z talii. Byłem gotowy na szpiegów (manekin, Yen), do tego nie musiałem liczyć na "przywrócenie dwóch dobrych kart", bo zawsze kontroluję, co wraca (początek bohaterami + np. Jaskier/Olgierd, którzy się respawnują). Dla mnie świetna talia, szkoda jedynie, że ma tylko dwóch dowódców. Na jakieś 10 rozgrywek z Barnabą na najwyższym nie przegrałem ani razu, co tylko potwierdza moja opinie o beznadziejnym poziomie sztucznej inteligencji. Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 1 lipca 2016 Opublikowano 1 lipca 2016 Najsilniejsza to jest chyba talia potworów. W Novigradzie gra nią chyba jeden z karczmarzy, Stjepan. Nie mogłem go ograć jakiś czas temu. Skompletowałem trochę kart i może dzisiaj z nim zagram bo i tak jest to niezbędne do wykonania questu. Cytuj
stoodio 2 075 Opublikowano 1 lipca 2016 Opublikowano 1 lipca 2016 Moim zdaniem Królestwa Północy > pozostałe talie (mówimy oczywiście o skompletowaniu wszystkich kart). Cytuj
Gość suteq Opublikowano 1 lipca 2016 Opublikowano 1 lipca 2016 (edytowane) Talia potworów jest słaba w 9 na 10 przypadków. Dlaczego? Otóż dlatego, że jest ogromna szansa, że do ręki wpadnie Ci więcej tego samego rodzaju przeciwnika, który się dubluje przez co rzucasz jedną kartę i z ręki potrafi Ci zejść 3 karty na raz. Chwila moment i nie masz kart na następną partię a szpiegów nie masz(no można mieć jednego). Już nie mówiąc o tym, że wystarczy mróz i potwory leżą. Lubię patrzeć jak typ wyrzuca karty, ma kilka razy mocniejszą armię na stole niż ja, a ja rzucam mróz, dwie karty i partia moja. W następnej 2-3 karty ma gdzie ja ok. 6-7 w tym szpiegów. Królestwa Północy to najmocniejsza talia, zaraz potem bym chyba umieścił Nilfgaard gdyż mają dużo wskrzeszaczy oraz szpiegów. Edytowane 1 lipca 2016 przez suteq Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 1 lipca 2016 Opublikowano 1 lipca 2016 A Scoia'tael? Też ma mocne karty. Po skompletowaniu rzecz jasna. Ja z kolei gram właśnie Królestwami Północy bo i kart szpiegowskich jest tam niemało. Chociaż karta dowódcy w sumie na nic się nie zdaje. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 1 lipca 2016 Opublikowano 1 lipca 2016 Scoia'tael całkiem niezła. Ma 3 karty wskrzeszające, niestety tylko jeden neutralny szpieg, dużo kart dublujących się. Oprócz tego sporo kart ma funkcję, że można je ustawiać w pierwszym lub drugim rzędzie. Pograć można, czemu nie. Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 1 lipca 2016 Opublikowano 1 lipca 2016 W talii potworów mocno przydaje się opcja zostawienia losowo wybranej karty po wygranej rundzie. Ale wolę jednak bonus z KP gdzie po zwycięskiej partii dobieramy dodatkową kartę. Scoia'tael tylko pozwala zacząć nową rundę. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 1 lipca 2016 Opublikowano 1 lipca 2016 W pierwszym dodatku dostaje się kartę 'Krowa', ma 0 siły, ale zawsze po rundzie zmienia się w potwora o sile 8. Kilka razy mi dupę uratowała na poprzednim zapisie. Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 1 lipca 2016 Opublikowano 1 lipca 2016 Nie wiedziałem, że sporo kart można po prostu kupić i to najczęściej u karczmarzy. W questach wygrywa się tylko unikaty. No i wędrując po świecie od kowala do kupca można niekiedy coś wygrać w partiach. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 1 lipca 2016 Opublikowano 1 lipca 2016 (edytowane) Jest ok. 60 randomów, z którymi można pograć w świecie i od nich dropi losowa karta. Większa część to karty do kupienia + unikaty z questów. Zresztą w pierwszym poście na tej stronie wrzucałem swój dokument gdzie jest cały spis kart. Możesz luknąć aby przyspieszyć poszukiwania. Właśnie przed chwilą zebrałem ostatnią kartę do gwinta i wpadło osiągnięcie. Edytowane 1 lipca 2016 przez suteq Cytuj
stoodio 2 075 Opublikowano 2 lipca 2016 Opublikowano 2 lipca 2016 (edytowane) A Scoia'tael? Też ma mocne karty. Po skompletowaniu rzecz jasna. Ja z kolei gram właśnie Królestwami Północy bo i kart szpiegowskich jest tam niemało. Chociaż karta dowódcy w sumie na nic się nie zdaje. Ja gram "pogodowym" Foltestem, który jest idealny do usypiania czujności durnego komputera - rzuca mróz, ja buduję bezpiecznie pierwszą linie (pożoga oraz smok zneutralizowane), po czym pod koniec wychodzi słońce. Elfy są średnie, bo efektywne granie na zmianę linii wymaga kart. No i pasywna umiejętność to po prostu żart. Edytowane 2 lipca 2016 przez stoodio Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 26 lipca 2016 Opublikowano 26 lipca 2016 Może mi ktoś powiedzieć jak działa dokładnie karta dowódcy Emhyra umożliwająca wzięcie jednej karty ze stosu kart odrzuconych przeciwnika? Nie mam teraz jak odpalić W3, a zastanawia mnie jak ona dokładnie działa, bo mam zagowzdkę jak ją rozumieć w gwincie fizycznym. Czy ta jedna karta jest brana losowo z talii kart odrzuconych przeciwnika, czy jest brana z wierzchu, czy moze gracz sobie może ją wybrać? Czy może w takim wypadku wziąć dowolną kartę, nawet specjalną/bohatera? help Cytuj
Pupcio 18 448 Opublikowano 26 lipca 2016 Opublikowano 26 lipca 2016 Może sobie wybrać ale tylko zwykłe... chyba Cytuj
Gość suteq Opublikowano 26 lipca 2016 Opublikowano 26 lipca 2016 Specjalnych nie może, nigdy nie można. Tylko zwykłe i skoro jest napisane jedną to wydaje mi się, że jest to losowa karta chociaż to jest raczej do ustalenia między graczami. Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 26 lipca 2016 Opublikowano 26 lipca 2016 Zasady na kartach zawsze stoją ponad to co w instrukcji więc imo skoro nie jest napisane na karcie jaka może wziąć to może wziąć dowolna, dlatego pytam Cytuj
stoodio 2 075 Opublikowano 27 lipca 2016 Opublikowano 27 lipca 2016 Dowolna wybrana karta ze stosu kart odrzuconych przeciwnika (wyłączając bohaterów oraz naturalnie karty specjalne, których w tymże stosie nie ma). Pamiętaj, że karta trafia do twojej talii a nie na stół. 1 Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 27 lipca 2016 Opublikowano 27 lipca 2016 (edytowane) Dzięki bo jakby można było wziąć specjalne, to ta karta byłaby zdecydowanie za bardzo OP Edytowane 27 lipca 2016 przez Rayos Cytuj
Agent_Man 163 Opublikowano 28 lipca 2016 Opublikowano 28 lipca 2016 Dzięki bo jakby można było wziąć specjalne, to ta karta byłaby zdecydowanie za bardzo OP Jest mocna nawet bez tego. Zależnie od sytuacji na stole mamy: - Darmowego szpiega. - Mocną jednostkę. - Podpakowanie pierwszej linii wrogim Jaskrem. - Zniszczenie jednostek w pierwszej (smok) lub drugiej (ropucha) linii. Jak widać opcji jest sporo. I dlatego odstawiłem talię królestw na rzecz czarnych. Cytuj
MEVEK 3 552 Opublikowano 10 sierpnia 2016 Opublikowano 10 sierpnia 2016 Ale tu jest wszystko zaj3biste. Odpalam gre, zeby grac w karty. Tak jeszcze nie mialem. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.