Janusz Gamingu 1 848 Opublikowano 27 maja 2015 Opublikowano 27 maja 2015 (edytowane) Nie znalazłem adekwatnego tematu, więc pozwoliłem sobie na szybkie założenie takiego, w którym były by pytania o konkretne oferty. Ci co się znają lepiej od mnie (czyli większość) mogła by doradzić, zwrócić na coś uwagę. Moje pytanie Wał czy Autentyk wygląda tak: http://allegro.pl/audi-a4-2-0tdi-143km-cr-navi-kolor-skora-pdc-alu16-i5391989944.html Warto? Edytowane 27 maja 2015 przez Yeah Bunny Cytuj
krupek 15 493 Opublikowano 27 maja 2015 Opublikowano 27 maja 2015 Na odległość często ciężko ocenić, jedynie po VINie coś można poszperać. Cytuj
Banny 2 656 Opublikowano 27 maja 2015 Opublikowano 27 maja 2015 moze tu ogarnij ; http://www.psxextreme.info/topic/105037-pomoc-przy-kupnie-auta/page-55 Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 27 maja 2015 Opublikowano 27 maja 2015 Wyglada ok,ale to tylko zdjexia. Trzeba jechac i zobaczyc,ale ja bym sobie diesla odpuscil. Swoja droga dziwnie ktos konfigurowal auto, navi za 13k,a nie ma nawet ksenonow czy elektryki foteli Cytuj
Janusz Gamingu 1 848 Opublikowano 27 maja 2015 Autor Opublikowano 27 maja 2015 Ja już wiem co jest nie tak = nie jadę oglądać http://www.autodna.pl/vin/WAUZZZ8K4AA144182/audi-a4-2010-2000cm3/fa17c4912fb82cd0e0e57d911f1982cf?utm_source=email-po-zakupie&utm_medium=email&utm_campaign=link-do-raportu Dla zainteresowanych link Cytuj
QBH 246 Opublikowano 28 maja 2015 Opublikowano 28 maja 2015 hehe ogólnie po obejrzeniu tysięcy ogłoszeń przeważnie skreślam właśnie takie jak to, sto zdjęc w super jakości, ja (pipi)e, każda oryginalna naklejka, wnęka, szparka srarka, opona, gałka skrzyni biegów, wszystko popizgane lustrzanką na najwyższych parametrach, nieskazitelny opis, perfekcja, no stan kolekcjonerski, unikat, jedyny taki w Polsce… (pipi)ane handlarzyki. prywatny sprzedawca albo ma gówniate ogłoszenie, no albo jak już się postara to i tak to tak nie wygląda. polecam profil na fb - https://www.facebook.com/pages/Okazje-od-handlarza/906278776083318?fref=ts czasami są za(pipi)iste "kąski". Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 28 maja 2015 Opublikowano 28 maja 2015 Ja już wiem co jest nie tak = nie jadę oglądać http://www.autodna.pl/vin/WAUZZZ8K4AA144182/audi-a4-2010-2000cm3/fa17c4912fb82cd0e0e57d911f1982cf?utm_source=email-po-zakupie&utm_medium=email&utm_campaign=link-do-raportu Dla zainteresowanych link A co tam było nie tak? Pytam się serio, bo na szybko nic nie zauważyłem Cytuj
Janusz Gamingu 1 848 Opublikowano 28 maja 2015 Autor Opublikowano 28 maja 2015 (edytowane) Generalnie nie to jest największą wadą tego samochodu. Może on teraz wyglądać ja na zdjęciach, bo jest całościowo odmalowany i doczyszczony na handel. Jego największą wadą jest to że jest wadliwy prawnie=podatkowo. To że kamyk odbił szybę czy zderzak jest drapnięty to norma w używanym aucie i nie przeszkadzałoby mi gdyby tego nie odmalowywali. Dodatkowo z innego raportu wynika, że ten samochód jeździł we flocie i miał 4 (słownie: cztery) wymiany oleju. Typowe dla belgijskich aut firmowych. Kupiony nowy, do(pipi)ka na minimalnych kosztach i do PL na handel Ja już wiem co jest nie tak = nie jadę oglądaćhttp://www.autodna.pl/vin/WAUZZZ8K4AA144182/audi-a4-2010-2000cm3/fa17c4912fb82cd0e0e57d911f1982cf?utm_source=email-po-zakupie&utm_medium=email&utm_campaign=link-do-raportuDla zainteresowanych link A co tam było nie tak? Pytam się serio, bo na szybko nic nie zauważyłem Jest przeciągnięty po "słupie" - już tłumaczę co to znaczy. Jego cena w belgii wynosiła 48 000. Za tyle kupił go handlarz z Polski. Pytanie jak zarobić na nim dokładając lakiernictwo, czyszczenie, wymianę gównianych elementów i wystawić za konkurencyjne 45 000 ??? A tak. Zakładane są na byle kogo fikcyjne działalności "słupy" choćby w niemczech. Podstawiona osoba kupuje auto na firmę = nie płaci vatu. czyli 48 000 minus belgijski vat. Fikcyjna firma odsprzedaje auto najczęściej osobie prywatnej i zamyka się nie rozliczając podatku. W prawie jest, że nabywca ma pokryć vat, więc pojazd trafia do Polski, ale nie jest rejestrowany na miejscu bo Vat. Handlarz pośredniczy między kupującym a panem "Helmutem" ostatnim właścicielem i opycha go na tzw fakturę marżę czyli płacąc vat tylko od tego co sam zarobi. Handlarz i jego działalność jest czysta podatkowo o prawo nakłada na ostatniego właściciela obowiązek uregulowania podatku od wzbogacenia. Mając lipną umowę od "Helmuta" i fakture od pośrednika jesteśmy "zwolnieni z opłaty skarbowej!!!"i radośnie rejestrujemy auto w kraju. Wszystko jest pięknie do momentu kiedy nasz przypadek nie zostanie na łapance wzięty pod lupę. Wtedy jako podejrzani o oszustwo podatkowe, tracimy auto - dowód w sprawie na nawet 4 lata - tok postępowania i płacimy podatek razem z odsetkami. Tak właśnie sprzedaje się taniej z zyskiem to samo auto, które było wystawione drożej za granicą. Edytowane 28 maja 2015 przez Yeah Bunny 2 Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 28 maja 2015 Opublikowano 28 maja 2015 A o co chodzi z tą wadą prawną? Cytuj
Janusz Gamingu 1 848 Opublikowano 28 maja 2015 Autor Opublikowano 28 maja 2015 Odpisałem wyżej. Sorry trochę się zeszło. Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 28 maja 2015 Opublikowano 28 maja 2015 (edytowane) Lo Jezu jakim trzeba być podobywatelem żeby tyle kombinować i tak robić ludzi w wuja (pomijam już fakt że ten zarobek taki bez szału). Tak czy owak dobrze źe sprawdziłeś po za tym tak jak pisał Infidel. Lipa brać takie auto bez biksenonów albo chociaż ksenonów. Edytowane 28 maja 2015 przez balon Cytuj
Janusz Gamingu 1 848 Opublikowano 28 maja 2015 Autor Opublikowano 28 maja 2015 5000 na czysto od sztuki za 45000 to dobry zarobek. Jeden frajer w miesiącu i pensję ma przyzwoitą Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 28 maja 2015 Opublikowano 28 maja 2015 To ile ten Belgijski VAT wynosi? bo mi aż tyle nie wyszło xD Cytuj
Janusz Gamingu 1 848 Opublikowano 28 maja 2015 Autor Opublikowano 28 maja 2015 (edytowane) 21% - 48000 brutto - 39600 netto to jest przebitka tylko na pierwszym etapie wału. Z kolejnego będzie lekko licząc ze 3 - 4 tysie, więc jak pokryjesz blacharkę, tapicerkę wymianę rozyebanych elementów itd to auto z kosmetyką kosztowało Cię + - 38 000 a puszczasz za 45 000 do negocjacji. Oczywiście nie musiał dostawać faktury na konkretną kwotę. Faktura mogła być wystawiona na "tyle ile trzeba" Edytowane 28 maja 2015 przez Yeah Bunny Cytuj
krupek 15 493 Opublikowano 28 maja 2015 Opublikowano 28 maja 2015 A jak do tego dojść, żeby handlarz kombinuje w ten sposób? Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Janusz Gamingu 1 848 Opublikowano 28 maja 2015 Autor Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 28 maja 2015 (edytowane) W jednym z pierwszych postów masz link do raportu o tym konkretnym modelu. Tam jest podana ostatnia cena za jaką był wystawiony w belgii (bo ewidencjonowanie tego wymusza tamtejsze prawo). Więc skoro w Belgii podniszczony jest wart 48 000 a w Polsce po "lifcie" 45 000 znaczy tylko jedno - przejechał po "słupie". Gdyby miało się to odbyć legalnie to belgisjski komis wystawi handlarzowi fakturę bezpośrednio, a on wystawi kolejną na całą kwotę kupującemu. W tym wypadku cena wynosiłaby nie 45 000 a 55 000 i traciłaby na konkurencyjności. Nie ma okazji i coś co w niemieckich komisach jest warte 50 000 nie może być warte w Polsce 45 000. Handlarz nie filantrop. Sumując. Wystarczy dwa pytania. Pierwsze - będzie faktura Vat 23% na całą kwotę za samochód? Tak - pierwszy krok do sukcesu Nie - wał Drugie - proszę o dokument potwierdzający, że komis/handlarz nabył ten samochód na siebie lub działalność odprowadzając podatek. Tak - jeśli zobaczymy taką fakturę na której będzie wyliczony vat to zielone światło Nie - ale najczęściej ostatnim właścicielem była osoba prywatna - brak faktury, wał Przekręt na "słup" jest obecnie najpopularniejszy bo mało kto sprawdza auto pod tym kontem. Zazwyczaj ludzi interesuje przebieg i czy "nie bity" więc biorą takie a4 jak to wyżej do aso albo badają miernikami i wychodzi że fura nie bita. Woow sprzedawca mówił prawdę, że bezwypadkowy. W aso ze sterowników zczytają przebieg który pokryje się ze stanem licznikowym i w mózgu rodzi się myśl. Uczciwe ogłoszenie, nie bity, oryg przebieg, full opcja i ta okazyjna cena. Biorę. I czapa. 98 na 100 osób jeździ tym autem i Urząd skarbowy nigdy do tego nie dochodzi ze względu na ilość transakcji. 2 osoby z tej setki tracą auta na lata i zostają przestępcami skarbowymi. Edytowane 28 maja 2015 przez Yeah Bunny 18 Cytuj
mozi 1 987 Opublikowano 28 maja 2015 Opublikowano 28 maja 2015 Jedno powiem o (pipi)a 0_o Dzięki za opisanie przynajmniej wiem na co uważać. Cytuj
krupek 15 493 Opublikowano 28 maja 2015 Opublikowano 28 maja 2015 No ładnie można się wpieprzyć w guwno. Dobry materiał do Turbo Kamery na TVN Turbo. W tym programie często pokazują takich złodziei, że to jest przegięcie. W głowie się nie mieści jak typy potrafią w bambuko zrobić dla hajsu. Moim faworytem był miras, który sprzedawał Passata z przekręconym licznikiem o prawie 200 tyś i jeszcze palił głupa, że on o tym nie wiem, jak pojechali sprawdzić auto do ASO. Cytuj
Janusz Gamingu 1 848 Opublikowano 29 maja 2015 Autor Opublikowano 29 maja 2015 (edytowane) Nie ma sprawy. Sam byłem zaskoczony, pomysłowością systemu. Kiedyś sprowadzano auta po lekkich stłuczkach klepano i na tym był najlepszy interes. Teraz kiedy ludzie się zaopatrzyli w mierniki i wnikliwiej sprawdzają stan szansą żeby przyciąć coś więcej jest właśnie podatek Edytowane 29 maja 2015 przez Yeah Bunny Cytuj
Janusz Gamingu 1 848 Opublikowano 26 czerwca 2015 Autor Opublikowano 26 czerwca 2015 Systematyzując wiedzę odkryłem, że jest jeszcze druga opcja wału na podatku poza firmą słupem. Dużo prostsza dla handlarza i boleśniejsza dla kupującego. Wszystko co jest kombi i w dodatku TDI w 95% rejestrowane jest jako samochód ciężarowy. Sprowadzane do kraju może mieć dwa przeznaczenia: 1) służyć działalności gospodarczej/firmie dalej jako ciężarowy = zwolnienie z vat przy rejestracji 2) jako okazyjnie kupione auto P.Kowalskiego, które P.Kowalski na nieświadomca zarejestruje jako osobowy, bo przecież firmy nie prowadzi = dochodzi obowiązek Vat który spoczywa na rejestrującym w 14 dni od rejestracji. Dlatego większość atrakcyjnych ofert zawiera magiczny tekst - "gotowy do rejestracji" na który również uczulam. W tym przypadku ważny jest zapis w obecnym zagranicznym dowodzie z którego można zweryfikować czy auto było osobowe czy ciężarowe Poniżej wklejka z odrobiną dodatkowych informacji. Jeżeli samochód ciężarowy zostanie uznany za towar używany zgodnie z art. 2 ustawy o VAT i zostanie nabyty:- od osoby fizycznej niebędącej podatnikiem VAT (lub podatnikiem podatku od wartości dodanej),- od podatnika VAT, któremu nie przysługiwało prawo do odliczenia podatku VAT przy nabyciu tego samochodu, lub- od podatnika, który stosuje szczególne procedury opodatkowania marżą (komis), tzn. dostawa używanego samochodu ciężarowego jest opodatkowana podatkiem od wartości dodanej na terytorium państwa członkowskiego rozpoczęcia wysyłki lub transportu towarów na zasadach odpowiadających regulacjom zawartym w art. 120 ust. 4 i 5 ustawy o VAT (pod warunkiem, że nabywca posiada dokumenty jednoznacznie potwierdzające nabycie samochodu na zasadach opodatkowania marży)to nie trzeba będzie płacić podatku VAT.Natomiast, gdy sprowadzany samochód ciężarowy nie zostanie uznany za towar używany podlegający zwolnieniu od podatku VAT to procedura postępowania jest taka sama jak przy wewnątrzwspólnotowym nabyciu nowych środków transportu.Ponadto, jeżeli nabyty samochód zostanie uznany za towar używany zwolniony od VAT, to osoba sprowadzająca ten samochód, która chce go zarejestrować na terytorium Polski musi wystąpić z wnioskiem do naczelnika urzędu skarbowego o wydanie zaświadczenia potwierdzającego brak obowiązku uiszczenia podatku od towarów i usług z tytułu przywozu tego środka transportu.Wniosek składa się na druku VAT-24, który zawiera w szczególności:1) dane identyfikujące pojazd,2) datę pierwszego dopuszczenia pojazdu do użytku,3) przebieg pojazdu,4) cenę nabycia pojazdu przez wnioskodawcę,5) dane dotyczące podmiotu dokonującego dostawy pojazdu na rzecz wnioskodawcy.Do wniosku załącza się umowę lub fakturę stwierdzającą nabycie pojazdu przez wnioskodawcę oraz inne dokumenty, z których jednoznacznie wynika, że nie zachodzi w tym przypadku wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów. Załączone do wniosku dokumenty urząd skarbowy zwraca, przy wydawanym wnioskodawcy zaświadczeniu.Nie ma określonego terminu złożenia wniosku - jednak zaświadczenie o braku obowiązku zapłaty podatku będzie konieczne przy rejestracji samochodu, a urząd skarbowy będzie potrzebował około 7 dni do wystawienia zaświadczenia. Zaświadczenie wydaje się na formularzu VAT-25. 4 Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 6 lipca 2015 Opublikowano 6 lipca 2015 http://otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-gt-2-0-jts-166km-ID6y771T.html#11c86a8c49????? Cytuj
Janusz Gamingu 1 848 Opublikowano 6 lipca 2015 Autor Opublikowano 6 lipca 2015 O co konkretnie pytasz? Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 6 lipca 2015 Opublikowano 6 lipca 2015 czy to możliwe, że 2005 rok w takiej cenie Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 6 lipca 2015 Opublikowano 6 lipca 2015 JTS ? Albo kopciuch 1.9JTD albo 3.0V6 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.