ornit 2 988 Opublikowano 21 czerwca 2015 Opublikowano 21 czerwca 2015 Myslę, że tak jak ktos to już napisał, to expienie/brak expienia to swiadoma akcja twórców gry, którzy chcieli aby każdy skończył na mniej więcej takim samym poziomie (a ten schemat na miecz ok 40 lvlu, który dostajemy praktycznie na początku gry to jedynie trolling). Po wykonaniu niemal wszystkich questów nadal jestem na 35 lvlu. Z trudem ale myslę, że uda mi się wbić jeszcze jeden. Cytuj
Koleś88 335 Opublikowano 22 czerwca 2015 Opublikowano 22 czerwca 2015 Macie/mieliscie blad w zleceniu "Tajemnicze slady"? Wychodze z tej jaskini i nie dostaje ani nie ma nigdzie receptury na te przynete i nic nie moge zrobic. Podnosze to (pipi) tego potwora ale nic zrobic nie moge, tzn nie moge rozlac tej przynety wokol wgorza... Cytuj
BoryzPL 254 Opublikowano 22 czerwca 2015 Opublikowano 22 czerwca 2015 Przynętę ma czorta masz? Rozlewasz ja przy pomocy strzałem jesli dobrze kojarzę Cytuj
Koleś88 335 Opublikowano 22 czerwca 2015 Opublikowano 22 czerwca 2015 Tak, mo (pipi) potrzebne ale nie moge dostac receptury na przynete, ktora sie dostaje w tej jaskini. Ja jej nie dostaje i nie moge stworzyc przynety... Cytuj
Gość suteq Opublikowano 22 czerwca 2015 Opublikowano 22 czerwca 2015 Recepturę powinieneś mieć od razu w alchemii na samym dole. Patrzyłeś tam? Cytuj
Koleś88 335 Opublikowano 22 czerwca 2015 Opublikowano 22 czerwca 2015 No oczywiscie, ze tak nawet wczytalem wczesniejszy save i od nowa to zlecenie zrobilem, to samo... Ogladalem gameplay z tej misji i pokazuje u innych normalnie recepture na przynete a u mnie nic Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 22 czerwca 2015 Opublikowano 22 czerwca 2015 Recepturę można kupić we wsi obok. Albo w skrzyni w jaskini będzie (nie pamiętam dokładnie). Cytuj
Koleś88 335 Opublikowano 22 czerwca 2015 Opublikowano 22 czerwca 2015 (edytowane) W skrzyni powinna byc, niestety jej nie dostaje. Sprawdze w tej wsi jeszcze. Edytowane 22 czerwca 2015 przez Koleś88 Cytuj
Gość Opublikowano 25 czerwca 2015 Opublikowano 25 czerwca 2015 Mam problem z dostaniem się do Dijkstry. Chodzi o rozpoczęcie zadania "Spisek". Siedzi typ w karczmie, a ja nie mogę wejść do pomieszczenia w którym przebywa. Ten problem pojawił się przy okazji wcześniejszego zadania, kiedy opcjonalnie mogłem go poprosić o pomoc w uwolnieniu Jaskra. Wszystkie drzwi są zamknięte, a przed jednymi stoi ochroniarz z którym nie da się zagadać. Nawet udało mi się przepchnąć go na tyle, że dostałem się do pilnowanych drzwi, ale te też są zamknięte. Czy może to mieć związek z tym, że w tej karczmie napocząłem duży turniej karciany (przypadkiem, zagadałem do jakiegoś typa, dostałem propozycje wzięcia w tym udziału i miałem przed rozpoczęciem pogadać z jego uczestnikami, co odpuściłem bo zobaczyłem, że to 10 lvl przede mną, więc założyłem, że nie mam szans) i coś się pochrzaniło? Spotkaliście się z tym? Cytuj
teddy 6 898 Opublikowano 25 czerwca 2015 Opublikowano 25 czerwca 2015 Tak, musisz zajść od innej strony i burdelmama otwiera tajne przejście do Sigiego Cytuj
Gość Opublikowano 25 czerwca 2015 Opublikowano 25 czerwca 2015 Tzn. to nie bug, tylko muszę znaleźć inne wejście? Ok, z tego co widzę na yotube, ludzie mogą poruszać się po całym burdelu, a ja mam poblokowane wejścia. Ta siwa burdelmama zniknęła i w żadnym z dostępnych dla mnie pomieszczeń jej nie widzę. Zakładam, że to wina rozpoczątego zadania z turniejem... ech Cytuj
teddy 6 898 Opublikowano 25 czerwca 2015 Opublikowano 25 czerwca 2015 Tak, powinieneś pogadać z tą burdelmamą, albo ona sama zagaduje jak od dobrej strony wejdziesz nie pamiętam dokładnie tego, ale też tam trochę krążyłem i w końcu udało mi się do niego dotrzeć właśnie po tym jak otworzyła przejście za jakąś półką z książkami. Cytuj
golab 1 672 Opublikowano 9 lipca 2015 Opublikowano 9 lipca 2015 nieskończony wyśmienity puszczyk FTW, dobrze, że jest biały miód, bo całą grę by mi to zyebało Cytuj
lothronik 254 Opublikowano 9 lipca 2015 Opublikowano 9 lipca 2015 (edytowane) nieskończony wyśmienity puszczyk FTW, dobrze, że jest biały miód, bo całą grę by mi to zyebało Wyśmienity Puszczyk ma tę właściwość, że jeśli użyjemy go/mamy aktywnego w nocy to czas jego działania nie leci i jest aktywny aż nie nastanie dzień. Jest o tym wspomniane w opisie tego eliksiru. Więc nie jest to bug Edytowane 9 lipca 2015 przez lothronik 1 Cytuj
golab 1 672 Opublikowano 9 lipca 2015 Opublikowano 9 lipca 2015 aha, to ok, ale i tak zalatuje cheatem Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 10 lipca 2015 Opublikowano 10 lipca 2015 nie wiecie czy ten bug ktory zwieksza dmg od igni w momencie, gdy nie mamy mieczy w slotach broni, dalej jest w obecnej wersji? Cytuj
Zetta 3 378 Opublikowano 26 lipca 2015 Opublikowano 26 lipca 2015 Zebralem wszystkie karty do Gwinta aczkolwiek trofeum sie nie pojawilo. Chyba nowy bug na 1.07 (PS4) Cytuj
Wredny 9 695 Opublikowano 26 lipca 2015 Opublikowano 26 lipca 2015 Zebralem wszystkie karty do Gwinta aczkolwiek trofeum sie nie pojawilo. Chyba nowy bug na 1.07 (PS4) Niestety chyba tak, bo widziałem już parę stron na playstationtrophies.org o tym problemie. Sam jeszcze mam pewnie sporo do końca, ale już zaczynam się tego obawiać. No chyba, że znów nie napotkam żadnego błędu, jak miałem z każdą łatką dotychczas, ale tym razem wygląda na to, że sprawa jest poważna i raczej mnie nie ominie. Wkurza mnie to niezmiernie, bo oprócz okazjonalnych dropów animacji, nie miałem z Wieśkiem żadnych problemów i te łatki były mi zupełnie niepotrzebne do szczęścia. A tak człowiek przy każdej kolejnej zastanawia się, co też znów się spier... Całe szczęście nie doświadczyłem odgórnej zmiany poziomu trudności po instalacji łatki, bo bym się nieźle wkur... Całą resztę ustawień mi zresetowało, ale to zostało nietknięte Cytuj
BoryzPL 254 Opublikowano 26 lipca 2015 Opublikowano 26 lipca 2015 (edytowane) No tak, niestety latanie gierki nie idzie najlepiej, ciagle jakies nowe rzeczy dochodza, przy pierwszym podejsciu braklo mi jednej karty (losowo wypadajacej, powinno byc gdzies info dla potwierdzenia czy zagralem ze wszystkim mozliwymi osobami, bo nie widzi mi sie srpawdzanie kazdego mozliwego NPC czy z ktoryms nie zagralem). Na chwile obecna przy 1.07 wiekszym problemem jest dla mnie to ze moj build oparty w duzej mierze na aksji i przerzucaniu w wiekszych grupkach rywali pojedynczych jednostek na swoja strone. Zdarzaja sie momenty mimo ze znak rzucony poprawnie (widze to po tym ze rywal zmienia kolor na sojuszniczy), to dalej jestem atakowany, co powoduje ze rzucam znak widze ze mam sojusznika biore sie za kolejnego rywala a tutaj dostaje hita w plecy co czesto konczy sie zgonem. Zas spamowanie tego znaku na tej samej jednostce potrafi doprowadzic do crasha gierki. A na poprzedniej latce takie rzeczy sie nie dzialy na 100%, jak rywala nie dalo sie przerzucic na swoja strone to po prostu nie zmienial sie kolor. Edytowane 26 lipca 2015 przez BoryzPL Cytuj
_daras_ 725 Opublikowano 26 lipca 2015 Opublikowano 26 lipca 2015 (edytowane) Ten patch 1.07 to jakaś parodia. Jestem przy końcu gry: w pobocznej misji króla Radovida nie mogłem ubić dwóch jego strażników bo okazali się nieśmiertelni (pasek życia im się nie zmniejszał) i dopiero za trzecim wczytaniem sejwa było ok. Teraz zlecenie "Najgroźniejszy potwór na Skellige" jest niemożliwe do przejścia, bo po ubiciu wilkołaka podbiega on zawsze w jedno miejsce i ryczy jakby umierał po czym zapada się pod ziemię (sic!). I teraz przez to, trofeum za wykonanie wszystkich zleceń jest niemożliwe do zdobycia. Po co oni w ogóle cokolwiek poprawiają, chyba pierwsza wersja gry była najlepsza. Teraz będę łaskawie czekał na następny patch aż to poprawią, potem na następny, a potem na następny. Jakbym przechodził grę na najwyższym poziomie dla trofeum, albo dla tych kart i był gdzieś pod koniec gry i stracił 150h chyba bym płytę złamał i im odesłał w kopercie. Edytowane 26 lipca 2015 przez _daras_ 1 Cytuj
tukan 1 917 Opublikowano 26 lipca 2015 Opublikowano 26 lipca 2015 Teraz zlecenie "Najgroźniejszy potwór na Skellige" jest niemożliwe do przejścia, bo po ubiciu wilkołaka podbiega on zawsze w jedno miejsce i ryczy jakby umierał po czym zapada się pod ziemię (sic!). I teraz przez to, trofeum za wykonanie wszystkich zleceń jest niemożliwe do zdobycia. Heh właśnie jestem dokładnie w tym samy miejscu i też nie da się go załatwić. ;/ Cytuj
Gość Opublikowano 26 lipca 2015 Opublikowano 26 lipca 2015 O tym bugu piszą dużo na oficjalnym forum (także to jest dosyć powszechna przypadłość). Mam nadzieję, że zanim tam dotrę, to już to połatają i zepsują tylko to co już zrobiłem. Ja po tym patchu zaobserwowałem wzmożone problemy z fizyką gry (chłopki wchodzą po niewidzialnych schodach, Wiesiu wchodząc na łódkę nagle wylatuje 30 metrów w powietrze i równie nagle spada, ścigając się konno nasz rumak popyla tylko na dwóch nogach). Rozmowy widocznie dłużej się doczytują, czasami jest problem z odpaleniem questa (np. zlecający zadanie mówi co ma powiedzieć, ale zamiast iść nam "coś" otworzyć stoi dalej i możemy go ponownie zapytać o to samo, olewamy, wychodzimy z lokacji żeby zająć się czymś innym i nagle teleport do tego NPCa, bo ten sobie przypomniał, że jednak trzeba nam "coś" otworzyć...) Cytuj
Zetta 3 378 Opublikowano 27 lipca 2015 Opublikowano 27 lipca 2015 (edytowane) Na patchu 1.07 PS4 nie moge zakonczyc 2 zadan pobocznych Statuetka zolnierza i Statuetka szlachcica. Na szczescie trofeum za Radowida wlasnie wpadlo Edytowane 27 lipca 2015 przez zettastrongerleo 1 Cytuj
Vril_Dox 153 Opublikowano 27 lipca 2015 Opublikowano 27 lipca 2015 Mam błąd w zadaniu Ostatnia Próba. Nie pociągnąłem go do końca, tylko po zabiciu błotnej baby nie wsiałem na łódkę i zacząłem robić inne questy. Po powrocie do Lamberta on stoi na łódce, jak wsiąde i odpłynę to stoi na wodzie i mamrocze tylko. Nie reaguje. Jak go uaktywnic? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.