Gość ragus Opublikowano 16 czerwca 2016 Opublikowano 16 czerwca 2016 Nie mogę przestać myślec o tej grze. Te style to był strzał w dziesiątkę. Aż chce się spróbować wszystkiego. Można je zmieniać w locie przed pójściem na questa? Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 16 czerwca 2016 Opublikowano 16 czerwca 2016 można zmieniać przed pójściem na questa tak jak zmieniasz ekwipunek Cytuj
firana140 622 Opublikowano 16 czerwca 2016 Opublikowano 16 czerwca 2016 (edytowane) Ktoś mi powie gdzie ściągnać to demko jak już wszystko na stronce zrobiłem? Niestety 3DSa kupywałem jak pracowałem u volksdojczów i zakładając ID tam mieszkałem więc mam eshop po niemiecku. Ok nieważne lol. Zamknąłem 3DSa żeby napisać posta i teraz zajrzałem i wyskoczyło mi powiadomienie z eshopa "Enter sleep mode to finish downloading". Siemka tak w ogóle, MHG wyjdzie akurat jak będę leżał gdzieś naebany na polu woodstockowym więc będę miał opóźniony start Edytowane 16 czerwca 2016 przez firana140 Cytuj
Gość ragus Opublikowano 16 czerwca 2016 Opublikowano 16 czerwca 2016 Dostałeś maila z potwierdzeniem "zakupu"? Jeżeli tak, to demo masz w historii pobrań jak wejdziesz do eShopu. Cytuj
firana140 622 Opublikowano 16 czerwca 2016 Opublikowano 16 czerwca 2016 Tak, już napisałem w edycie że gra sama zaczęła się ściagać, auto-download w sleep mode Włączyłem dosłownie na chwilkę bo pora w kimono. Trochę martwi mnie stara lokacja, mam nadzieję że to nie misz masz lokacji ze starszych monhunów (nie czytałem żadnych "spoilerów" od ludzi grających w japońca, cierpliwie wyczekałem na naszą premiere:) ). Mam nadzieję że w weekend odpalimy jakieś multi? Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 17 czerwca 2016 Opublikowano 17 czerwca 2016 co do lokacji to będzie sporo starych lekko zmienionych więc jeśli cie to martwi to niestety masz powód do zmartwienia ja wolał bym żeby większość była nowa ale jakoś bardzo mi nie przeszkadza powrót starych, nostalgia jest fajna Cytuj
Gość ragus Opublikowano 17 czerwca 2016 Opublikowano 17 czerwca 2016 ojojoj irytuje mnie ta sowa. przez te jej odwracanie sterowania walka trwa 2 razy dłużej niż powinna. jest na to jakiś itemek? Cytuj
firana140 622 Opublikowano 17 czerwca 2016 Opublikowano 17 czerwca 2016 (edytowane) Pewnie cleanser bedzie dzialac. W tym quescie tez dostajesz small bomb. Kladziesz small bomb i dajesz sie walnąć i confuse znika. No i w pełnej wersji jak koty będą miały wyższy level to przybiegną je,bnąć hunterowi na ocucenie Kurna nie grałem w monhuna już tyle czasu, nie czytałem nic na temat MHX i teraz taki hype mnie dopadł. Jeszcze tylko miesiąc. Edytowane 17 czerwca 2016 przez firana140 Cytuj
Gość ragus Opublikowano 17 czerwca 2016 Opublikowano 17 czerwca 2016 Fajny agresor ten ostatni smoczek. Przez całą walkę miotało nim po całej arenie. Cytuj
firana140 622 Opublikowano 17 czerwca 2016 Opublikowano 17 czerwca 2016 (edytowane) Okej już znalazłem coś co mnie w(pipi)ia. Okienko "broń się stępiła itp itd" jest o wiele większe niż w 4U, praktycznie zasłania cały środek ekranu. W 4U był malutki wyraźny pasek Edytowane 17 czerwca 2016 przez firana140 Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 18 czerwca 2016 Opublikowano 18 czerwca 2016 Mi brakuje krzyzyka na ekranie dotykowym, przez te skille od styli. Pewnie da sie to jeszcze przekonfigurowac bo w tutorialu byla mowa ze skille mozna odpalic skrotami klawiszowymi. Eh, ja na premiere nie biore, 4u nieskonczone i pare tytulow do ogrania na ps4 i ps3. Cytuj
firana140 622 Opublikowano 18 czerwca 2016 Opublikowano 18 czerwca 2016 No jasne że się da przecież w 4U demie też było jedno ułożenie touch screena a pełna gra miała full custom. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 18 czerwca 2016 Opublikowano 18 czerwca 2016 Jakieś preferencje już wyrobione? U mnie SA ze stylem skaczącym, fantastycznie się gra, a ujeżdżanie wchodzi aż miło. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 18 czerwca 2016 Opublikowano 18 czerwca 2016 (edytowane) jest na to jakiś itemek? to po(pipi)anie można wyleczyć tym niebieskim robalem (Bitterbug) który powoduje żyganie co do ekranu dolnego to można w pełni customizować w pełnej wersji, ale w demie też mnie w(pipi)ia brak krzyżaka, w mh4u bardzo sie przyzywczaiłem do używania dotykowego krzyżaka, mimo że nie jest to szczyt wygody to sie przyzwyczaiłem tak bardzo że prawie nie używałem auto celowania co do preferencji to jeszcze wszystkiego nie przetesowałem ale proawdopodobnie będe chciał grać młotem albo HH w adapt style w 4u zrobiłem sobie kiedyś nową postać która używa tylko HH żeby potrenować walke nim przed premierą X, myśle że będę w stanie być skutecznym pomagaczem i skutecznym fajterem jednocześnie jak będziemy grać razem opórcz tego napewno jakaś broń tnąca do obcinania ogonów, w demie nawet spodobał mi sie LS którego od dawna olewałem SA mi sie przejadł po 3U, a z kolei CB przejadł mi sie po 4U - ale napewno z czasem też jakieś zrobie dodatkowo HB ma spory potencjał w adapt style, bo strasznie wolno sie z nim łazi i do tej pory ciężko było unikać ataków, a w tym stylu można prawie nieprzerwanie strzelać i tylko w ostatniej chwili robić super unik który jednocześnie przeładowuje broń. LB też może z tego fajnie korzystać chociaż w tym wypadku chyba sie traci rapid fire więc jest to spory minus Edytowane 19 czerwca 2016 przez Yano Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 18 czerwca 2016 Opublikowano 18 czerwca 2016 U mnie na razie niezmiennie numer jeden to GL,potem SA i bardzo mi przypasil CB. Krotko gralem w demo i na razie tylko guild style wybieralem. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 20 czerwca 2016 Opublikowano 20 czerwca 2016 (edytowane) pobawiłem sie sporo demem przez weekend, wyprobowałem prawie wszystkie kombinacje i musze powiedzieć ze niektóre rzeczy sprawdzają sie świetnie a niektóre nie mają kompletnie sensu (albo za szybko sie zraziłem i porzuciłem) na plus napewno młot i HH w bushido style (adept) , młot jest świetny i po uniku pozwala wejść w silniejsze ładowanie i przywalić w sumie kiedy sie chce co jest bardzo wygodne (większość broni po uniku pozwala tylko dobiec do wroga i zadać jakiś cios, z czego niektóre z nich nie wyglądają wcale na ciekawe i skuteczne) młot i HH są broniami które zwykle kręcą sie na około wroga unikając jego ataków żeby podbiec i przywalić coś mocnego, bardzo fajnie sie to sprawdza skoczny styl w pierwszej chwili mi nie podszedł bo niektóe bronie są dosyć niewygodne w użyciu i skupianie sie na skokach tylko utrudnia gre. ale napewno SA w trybie miecza jest mocarny bo zadaje dwa ciosy w locie z czego jeden na wyskoku więc jeśli potwór właśnie odskakuje spod gracza to przynajmniej jeden cios wejdzie skaczący młot też całkiem ok bo pozwala zadać noramlny atak albo spaść z ładowaniem oprocz tego dwie najkrótsze bronie SNS i DS są całkiem spoko w locie, zwłaszcza DS w trybie demona robi niezłe piruety i zadaje sporo ciosów jednak całe to skakanie raczej będzie miało sens tylko na dużych wysokich wrogów albo taki co co chwile latają. planuje użyuwać skakania np na mamuta albo garbatego barana, ale napewno nie na wszystkich, taki przeciwnik jak narga jest tak niski że spokojnie można wyskoczyć za wysoko i walnąć w powietrze strikera odpaliłem tylko na chwile, dopiero gdy będziemy mieli dostęp do skilli jakie chcemy i odpowiedniej ich kombinacji może sie opłacać w niektórych broniach używanie strikera ogólnie zdziwiłem sie jak szybko sie ładują niektóre skille, nawet bez strikera, zwłaszcza w SNS i lancy, co chwile miałem naładowane, nie razy było wręcz tak że po użyciu skilla i wsadzeniu jeszcze ze 3 ciosów miałęm z powrotem naładowane 70% paska co do super skilli to wiele z nich nie wygląda zbyt praktycznie, albo wydaje sie że brak im mocy... chociaż niektóre są spoko to tak na szybko pierwsze wrażenia po ok 8 godzinach grania Edytowane 20 czerwca 2016 przez Yano Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 22 czerwca 2016 Opublikowano 22 czerwca 2016 Mam zadziwiajaco wielka skutecznosc w robieniu super unikow w adept style. Uzywam młota i trenuje narge. Napewno nie wszyscy wrogowie beda tak bardzo podatni na ten styl. Narga chyba jest akurat idealna. Ale sa potwory z ktorymi walka wyglada inaczej i prawie nie ma okazji do unikow przez ciosy Co swoja droga jest spoko bo mimo ze adept style jest kozacki to jednak gra wymusi różnorodność bo nie bedzie sensu uzywac go bez przerwy Cytuj
firana140 622 Opublikowano 24 czerwca 2016 Opublikowano 24 czerwca 2016 Yano jak ci się gra z wdu.pionym FOV i większym HUDem? Ja się czuje jak ślepy khezu ;_; Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 24 czerwca 2016 Opublikowano 24 czerwca 2016 szczerze mowiąc bardziej mnie wkurza brak krzyżaka na ekranie ale to prawda że czasem te napisy zasłaniają za dużo, zwłaszcza jak sie pojawia co chwile "odzyskiwanie życia wraca do normy" po tym jak sie co chwile wbiega w te leczące dzbanki kotów niektóre efekty specjalne też powodują że walka jest mniej czytelna Cytuj
Elanczewski 63 Opublikowano 26 czerwca 2016 Opublikowano 26 czerwca 2016 Pograłem tak z kilka, może nawet kilkanaście solidnych godzin w to demo (dłużej, niż w niektóre pełniaki xd) no i co - Monster Hunter jak Monster Hunter, znowu będzie napipianie Lokacje z poprzednich części mi nie przeszkadzają, bo i tak grałem tylko w czwórkę. Nowe style... sam nie wiem, na razie wolę raczej stary, wkurzają mnie dziwne uniki w Aerial, które trwają bardzo długo. Zobaczę jakie będą skille, wtedy dokładnie przyjrzę się, jakie ataki są zabieranie i zadecyduję, czy sprawdzać Strikera, bo nie wiem, co mogliby zabrać np. w light bowgunie, jak tym się tylko strzela. No i Aerial - nawet jeśli będzie można zmarnować pociski, bo trudno będzie celować w locie, to strzelanie w powietrzu jest stylish as fuck Ale widzę, że nawet w Guild po zeskoku z półki można strzelać. Dobrze gra mi się właśnie bowgunem, którym w czwórce za wiele się nie bawiłem. Poza tym standardowo Switch Axe i Gunlanca. Z tą pierwszą bronią na pewno spróbuję stylu Adept, z tą drugą Aeriala, bo może to być komiczne xd Pewnie będę grał kilkoma broniami (na pewno Hunting Hornem, bo chociaż jakoś super mi nie idzie, to uwielbiam się tym bawić, a także młotem), bo jedną mi się nudzi, a po kilkuset godzinach w MH4U myślę, że kilka broni już dość dobrze ogarniam. Cytuj
Shen 9 637 Opublikowano 26 czerwca 2016 Opublikowano 26 czerwca 2016 kolaboracja ze striderem to skin dla jakiejs broni? Czy nowy typ? Jeśli ktos zamawia gre z konsole i gry, to zachecam do zakupu przez moj reflink http://konsoleigry.pl/r?k=ee3907c0&idp=6935 1 Cytuj
Elanczewski 63 Opublikowano 26 czerwca 2016 Opublikowano 26 czerwca 2016 Skin, jedynym nowym typem broni będzie... no, Palico, jeśli uznać to za broń A mam zamiar kupić w konsolachigrach, także wpadnie ci tam te 5 zł Cytuj
Shen 9 637 Opublikowano 26 czerwca 2016 Opublikowano 26 czerwca 2016 To ma byc sns bez tarczy? Po ciosach nie poznaje. Dzieki. 1 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 26 czerwca 2016 Opublikowano 26 czerwca 2016 po trailerze wnioskuje z 99% pewnością że to jest dual blade. mimo że jest to jeden miecz, to ciosy, ładowanie i super ciosy - wszystko wskazuje na DS czyli dual blades 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.