Skocz do zawartości

Monster Hunter X (Generations)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

 

NOWY MONHUN

 

Nowe ataki, potwory, silnik MH4, generalnie wygląda dużo bardziej efektowanie 

 

4 style gry (cokolwiek to znaczy)

 

Nastawienie na efektowność, zapewne idą śladem klonów własnej marki

 

Powrót wiosek z 1-3 gen

 

Nintendo 3DS

 

premiera w Japonii Zima 2015

 

 

 

 

 

Znane u nas jako Monster Hunter Generations

 

premiera Lato 2016

 

Edytowane przez Rayos
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Powrócą wioski z 1-3 gen, pojawią się 4 style grania(cokolwiek to oznacza) oraz gra będzie skupiona właśnie na takich efektownych akcjach i generalnie wodotryskach. Masz rację, że to wygląda jak klon MonHuna, pewnie taka jest rola tej części. Żeby przyciągnąć ludzi, którzy lubią dynamiczność i akcję, której normalny MonHun nie oferuje :) Jak dla mnie bomba, każdego MH przyjmę z otwartymi ramionami, ciekawe tyko czy ta część wyjdzie u nas ...

 

Przy okazji zapowiedziano jeszcze Monster Hunter Pokka Pokka Airu Village DX ;)

Edytowane przez Rayos
Opublikowano (edytowane)

kurde nie wiem co powiedzieć

 

niby monster zawsze na propsie ale zastanawiam sie jak wyją w praniu te wodotryski, jeśli zmienią styl walki na jakieś niewiadomo co to bedzie dziwnie. no i te "magiczne" rozbłyski jednak dosyć dziwnie wyglądają

 

ogolnie nie bedzie mi przeszkadzać jeśli dodadzą rozbłyski do obecnego systemu walki, ale nie bede zachwycony jeśli oprócz rozbłysków dadzą hmm bardziej arcade'owy system walki

Edytowane przez Yano
Opublikowano

Mamut... :obama:

 

Mam mimo wszystko nadzieję, że w tych czterech stylach będzie i klasyczny, bo ta efektowność to jest właśnie to co mnie odpychało od klonów MonHuna.

 

No i mam takie smutne wrażenie, że te nowe potwory(oprócz mamuta :wub: ) wyglądają jak robione dla frontiera- takie nijakie kopie jakieś... Chociaż kryształowy karnotaur będzie pewnie kopał tyłek.

 

Czekać czekam, może i do tego czasu skończę Wiedźmina... U nas pewnie wyjdzie wersja ultimate, chyba że sprzedaż czwórki była zadowalająca, to może, może.

Opublikowano

długi 20 minutowy film omawiający dosyć pobieżnie informacje o MHX z nowego famitsu

 

 

nie ma tu dożo konkretów ale zapewne niedługo je poznamy. mimo że famitsu dosyć ogólnikowo mówi i nowościach to jednak jest to bardziej konkretne info niż to co rzucili na pierwszy ogień, więc zachęcam do posłuchania i pooglądania

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

omówienie kolejnych informacji z nowego famitsu, tym razem więcej konkretów, więcej screenów i artów pokazujących detale potworów, polecam

 

 

fajnie wygląda nowy "jaggi" wbrew pozorom dosyć mocno przypomina velociraptory, pióra itp. oczywiście nie licząc szerokich ogonów. (ale te prawdziwe a nie te z filmu)

Opublikowano (edytowane)

raczej nie spinnoff, kolejna część jednak z kilkoma nowościami

 

będą jakieś dodatkowe skille prawdopodobnie oznaczające nowe ataki do broni lub nowe "ruchy" (niekoniecznie służące do ataku) które będize sie dało wyekwipować (nie wiadomo czy na takiej zasadzie jak skille zbroi czy będzie 1-2 sloty osobno na wsadzenie jakiegoś nowego ruchu

 

do tego dochodzą też style - w skrócie na podstawie tego co wiadomo do tej pory

klasyczny - czyli bez zmian

buff/charge - tutaj nie wiadomo konkretów ale prawdopodobnie niektórym bronim doda bardzo mocne chargowane ataki a innym może dać buffy np atak który leczy okolicznych graczy

jump - styl który daje dodatowe ataki w czasie skoku i możliwość skakania odbijajać sie od wroga (znacznie wyższego skakania niż w mh4. można przeskoczyć całego wroga i jeszcze go atakować przelatujac nad nim)

styl wysokiego ryzyka - nie ma szczegółów ale ma być nastawiony na ryzykowne akcje które mogą sie bardzo opłacić albo mocno ukarać (zakładam że to styl dla PRO graczy którzy opanowali uniki albo guard pointy z CB - i zapewne będą mieli jakieś bonusy w tym stylu - czyli że jak np wyprowadzą cios po udanym uniku to zadadzą wiecej obrażej, ale jesli unik sie nie uda i oberwą to sami mocniej to odczują

 

 

mają być aż 4 flagowe potwory, powrócą też stare flagowe

w ogole gra sie opiera na liczbnie 4

- 4 style

- 4 flagowe potwory

- 4 wioski

 i kilka innych rzeczy po 4. a X nie oznacza IKS ani 10. tylko "cross" czyli krzyż lub "poczrówność" (podział na 4)

 

 

podsumowując - z tego co piszą to nie jest spinoff tylko kolejna część jednak wprowadzająca znaczne zmiany do stylu walki (będzie można wybierać te nowe ciosy i style - różne bronie będą na to inaczej reagować). w mh3 dodali walke pod wodą, w 4 dali wspinanie i skakanie, a tym razem wprowadzają zmiany do samego stylu walki.

jednak nie było mowy o żadnym arcade - nadal to ma być walka w stylu MH tylko z dodatkowymi bajerami możliwymi do wybrania

Edytowane przez Yano
  • Plusik 2
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

szkoda że nie u nas.

 

przy mh4g to chyba w miare odrazu mowili o światowej premierze. teraz nic nie mówią, można zkaładać że znowu nie dostaniemy. jak dobrze pójdzie to poczekamy na MHX ultimate

Gość ragus
Opublikowano

Nie no, chyba dopiero przy 4 Ultimate ogłoszono światową premierę, wcześniej raczej nic nie mówili jeżeli dobrze pamiętam.

Opublikowano (edytowane)

ołł jeee! dali do pieca! kilka nowych filmikow - w dodatku prawdziwe gameplaye!!

 

sam dopiero zaczynam oglądać, jak pooglądam to napisze co i jak

 

sns, łażenie po wiosce, pokaz nowej lokacji, nowych ruchów snsa, walka z roślinożercami i walka znowym flagowym potworem (tym co ma wielki mieczo-ogon)

https://www.youtube.com/watch?v=EJSv84ikY5o

 

kijek i CB, walka z rathalosem  w forest'n'hills czyli lokacji z jedynki

https://www.youtube.com/watch?v=aMqBcZb1jW0

 

SA i GL, walka z nowym "great jaggi"

https://www.youtube.com/watch?v=G12QjJbyAJI

 

lanca, walka z nargacugą

https://www.youtube.com/watch?v=EVdbcgZ5E-0

 

 

jakoś nie jest powalająca ale jest ok

 

 

edit

pooglądałem na szybko

- widać kilka nowych ruchów (np "turlanie w powietrzu" czyli wyskok z obrotem i turlaniem po wylądowaniu - zakładam że służy to to odbijania się od wrogów żeby wykonać wysoki skok i atak z - wyskokoku

- widać nowe ataki w różnych broniach

- widać że dodali więcej wizualnych efektów

 

no i ogolnie warto pooglądać, ale jakoś filmików niestety nie pozwala zobaczyć wszystkich detali

Edytowane przez Yano
Opublikowano

Nie wiem czy aktorstwo, ale goście nieźle się jarają nawet dostawaniem wciry, nawet kolejny raz tym samym atakiem.

 

Ale wkurzają mnie roślinożercy, te apatozaury chociażby, no kurde, maczuga na ogonie, większy od tego mieczogona, no niby okej, że podstawowe rzeczy typu mięso się z niego kroi, ale jak z takimi Jaggiami się pierdzielimy parę minut, a to po jednym dźgnięciu upada(co swoją drogą powinno go połamać przy  masie kilku ton, a tyle one mają na oko, no ale na to przymykamy oko w serii), przydałoby się jednak jakieś wyzwanie, jakiś dreszczyk nawet przy zdobywaniu zwykłego mięsa.

Opublikowano

patrząc po tym pierwszym filmie gość używa podstawowego ekwipuku - tego co dostaje sie w skrzyni na początku - ewentualnie jego odrobine ulepszona wersja. więc walka dopakowaną bronią będzie nawet łatwiejsza.

a to że teraz roślinożerca jest wielki i ma "młot" na głowie i na ogonie? raczej jest to głównie wizualna zmiana, wątpie żeby roślinożecy stanowili realne zagrożenie.

 

chociaż zarazem mam wrażenie że zbroje są na poziomie "dema" - czyli nie mają realnego przełożenia na gre, a są specjalnie dostosowane do pokazów i demka. bo skoro gość idzie z podstawową bronią na roślinożerce, i wydaje sie też ze ma jakąś najsłabszą zbroje - a zaraz potem obrywa tym wielkim ogono-mieczem i nie zdycha na 1 cios to znaczy ze jest to rozgrywka specjalnie spreparowana na pokaz. bo jak wiadomo jak sie idzie w podstawowej zbroi na mocnego wroga to sie zdycha na 1hita, a w najlepszym razie traci 90% życia. tutaj widać co innego więc zakładam że ekwipunek jest na pokaz i w pełnej grze akurat ten ekwipunek będzie miał znacząco inne właściwości

Opublikowano

Nie wiem czy aktorstwo, ale goście nieźle się jarają nawet dostawaniem wciry, nawet kolejny raz tym samym atakiem.

 

to akurat typowe dla japończyków - a zwłaszcza dla dziewczyn na takich pokazach, czy to gry czy filmy - zawsze musi być "UOOOOOOOOOO!!!! SUGOI!!!" taki mają klimat ;)

 

 

 

zapodaje w sumie kolejny raz to samo - wczorajsze 4 filmy zbite do kupy w jeden, z tą różnicą że mamy komentarz po angielsku

 

 

niezbyt dużo tego angielskiego komentarza ale zawsze coś

trzy rzeczy warte odnotowania

1 każda broń ma teraz super atak (super skill) który można odpalić po naładowaniu odpowiedniego paska, czyli nie da sie go używać co chwile. co nietypowe ten super atak odpala się przez ekran dotykowy naciskając jego ikonkę (pod warunkiem że jest naładowana), a nie jak normalne ataki za pomocą kombinacji klawiszy.

2 jump-style czyli styl stawiający na wyskoki ma ten nowy fikołek w powietrzu, i tak jak przewidywałem głownym celem tego fikołka jest skakanie na potwory co pozwala się od nich odbić i wyskoczyć o wiele wyżej

 

3 niedługo będą pokazy mhx w japonii, będą omawiać min. bronie i zmiany jakie w nich zaszły. filmiki na ten temat będą sie pojawiać na oficjalnej stroni. oczywiscie bede sie starał je wyłapać

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

no hejka

mamy kolejny numer japońskiej gazetki - famitsu - przedstawiony i przetłumaczony na filmiku

 

tym razem sporo informacji o broniach i troche o potworach

 

dla leniwców w skrócie napisze

1 style:

- standardowy

- specjalny-superowy - pozwala załadować 3 super ciosy jednocześnie (tak jak mowiłem poprzednio paski super ciosów muszą sie naładować i wtedy klikamy na dolny ekran żeby je odpalić), w pozostałych stylach można mieć 1-2 super ciosy

- skoczny - tak jak mowiłem wczesniej można sie odbijać od wrogów żeby wysoko wyskoczyć i zadać obrażenia w czasie skoku

- "counterowy" - tutaj wcześniej nie podali detali, teraz podali coś więcej, styl opiera się na counterach (prawdopodobnie też unikach), i dodaje każdej broni unik/counter - i jeśli dobrze go wykonamy to cios zadany bezpośrednio po nim będzie bardzo silny (na pierwszym filmiku było widać jak gość z dual blade'ami robi "wirujący unik do przodu" unikając fireballa - właśnie po czymś takim będzie szansa na zadanie dużych obrażeń, pewnie niektóre bronie zamiast "super uniku" będą miały countery na bloku, tak jak lanca)

 

2 nowe rzeczy w broniach

tu nie bede sie rozpisywał (hehe), jak ktoś ciekaw to niech zobaczy film, rózne bronie zostały lekko zmienione (nie licząc stylów i super ciosów), w wielkim skrócie

- HH - naciskając odpowiednio sprawnie guziki można zagrać podwójną nutkę zamiast pojedyńczej (nie dwie nutki naraz tylko ulepszoną-podwójną), dzięki temu grając muzyczke z podwójnych nutek nie tylko dostajemy efekt zagranej muzyczki ale automatycznie-jednocześnie przedłużamy czas działania poprzednio zagranej muzyczki

- SNS (być może też inne bronie) - dochodzą nowe przedmioty - soczki które dają różne efekty, podobnie jak honing z mh4u - czyli można wypić soczek żeby na jakiś czas (nie wiem jak długo) nałożyć na broń efekt leczenia (tak jak w hone'ingu jest szasna że zadany cios uleczy gracza), i rózne inne efekty. jako że SNS jako jedyny pozwala używać przedmiotów przy wyciągnietej broni to te nowe soczki włąsnie dla sns będą najbardziej przydatne (to sugeruje że czas ich trwania nie będzie zbyt długi)

- lanca - do normlanego 3x combo można dodać teraz jakiś nowy cios, prawdopodobnie jakiś charge. nie wiadomo dokładnie, coś co przedłuża combo (w sumie już wcześniej to było że zamist 3x cios, odskok, robiło się 2x cios i charge, żeby kontynuować combo- być może teraz będzie to lepiej zgrane jako coś co pozwala robić nieskończone combo)

- GL - tu nietypowa rzecz, pasek który widzieliśmy pod amunicją to pasek "przegrzewania" i zapełnia się on im więcej strzelamy (opada gdy zadajemy zwykłe ciosy lub czekamy), to nietypowa rzecz bo ten pasek najwyraźniej ma przeszkadzać a nie pomagać - ma zapobiegać ciągłemu strzelaniu, bo gdy dojdzie do czerwonego to lanca sie przegrzewa i nie można strzelać (to tylko moja teoria ale wydaje mi sie że takie utrudnianie życia ma drugie dno - zgaduje! - ale wydaje mi sie że im bardziej czerwony pasek tym większy dmg strzałów, ale gdy dojdzie do końca i sie przegrzeje to musimy poczekać żeby znowu móc strzelać. nie wiem czy tak będzie ale wydaje mi sie to logiczne, bo czemu mieli by dodawać pasek który jedynie przeszkadza, w dodatku do broni która i tak jest dosyć trudna

- kijek - doszedł pasek staminy robaka, żebyśmy wiedzieli kiedy robak jest zmęczony i nie może latać (wcześniej trzeba było sie domyślać), wcześniej pokazany super cios kijka nie leczy tylko powoduje pojawienie się latającej bok gracza kulki thunder bugów które zadają obrażenia wrogowi (jeśli się blisko niego stoi)

- łuk - ma nowy podwójny unik który w dodatku można zakończyć wystrzałem naciągnieym odrazu do 3lvl. a super atak to buff który daje różne efekty łucznikowi (np szybsze ruchy, albo szybsze naciąganie cięciwy)

- LBG - dochodzi nowy rodzaj pocisków - działających jak skill "exploit weaknes" czyli że zadają bonusowe obrażenia gdy trafiamy w słabe punkty. do tego LBG zyskuje nową możliwość "wbudowanych pocisków" - gość na filmiku zgaduje że chodzi o to że każdy bowgun będzie miał jakąś wybraną amunicje której nie trzeba przeładowywać, ale mi sie wydaje że to chodzi o to że każdy bowdun będzie miał jeden rodzaj amunicji który jest w niego "wbudowany" i nie trzeba go brać na misje (wsadzać do inventory) a i tak będzie można go używać

- HBG - może strzelać w powietrzu w czasie skoku. super skill walki wielkim wybuchem po naładowaniu

 

haha na początku napisałem że nie będę sie rozpisywał ale i tak to zrobiłem i wypisałem znaczące konkrety dla każdej broni, dla tych co nie chcą oglądać filmiku

 

 

dalej były pokazane potwory, min. narga, albo ten mamut.

 

oraz nowy potwór - sowa. jest to normalny duży potwór (wcześniej sie wydawało że to może być jakaś maskotka którą gracz bierze na misje)

73011.png.pagespeed.ce.dbSgOjqRcC.png

 

sowa ma latać, ma mieć szpony na skrzydłach. ale główna informacja na jej temat to to że ma srać statusami na lewo i prawo. będzie odpowiednikiem maga z rpg który wali czaram narzucającymi statusy. zapewne będą to różne statusy, w tym dwa nowe

- magiczny pyłek który powoduje "że łowca nie wie co sie dzieje przed nim i za nim" oznaczony znakiem zapytania. nie wiadomo co on dokładnie robi, pewnie ogłupia gracza. ale pyłek ma sie unosić w powietrzu podobnie jak virus magali

- atak typu "firn mah lazor!!!" - wystrzelenie sonicznej wiązki niczym lasery z dragonballa. on też ma narzucać nowy status tłumaczony jako "masz przejebane", nie wiadomo co dokładnie robi

 

 

to tyle, mimo że sie rozpisałem polecam chociaż poprzewijać sobie ten film, jest pare fajnych obrazków

Edytowane przez Yano

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...