Elanczewski 63 Opublikowano 26 czerwca 2016 Opublikowano 26 czerwca 2016 Dual Blades, tylko zamiast drugiej broni jest jakaś czerwona ręką (nie znam Strider) 1 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 5 lipca 2016 Opublikowano 5 lipca 2016 coś dla rayosa koto-zelda (link) Cytuj
Rayos 3 178 Opublikowano 6 lipca 2016 Autor Opublikowano 6 lipca 2016 widzialem dawno temu nigdy mnie nie jaraly te stroje crossoverowe Cytuj
Elanczewski 63 Opublikowano 6 lipca 2016 Opublikowano 6 lipca 2016 Bo są słabe, a trzeba je jeszcze zdobyć poprzez robienie 10 razy tego samego questa. Jakby zwykłego grindowania było za mało. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 6 lipca 2016 Opublikowano 6 lipca 2016 (edytowane) kurde dziennikarze już dostali wersje do recenzji lamerski gameplay z IGN nie zdołałem pooglądać do końca przecież to jest makao i po makale, tego frędzla można zabić z obiema rękami w (pipi)e, grając penisem i jednym jądrem nie żebym miał zazdro ale takie ciućmoki już grają a ja jeszcze tydzień czekania lol jakie komenty pod filmem "grafika słabsza niż na telefonie" "to ruszyło by nawet na ziemniaku" "- myślałem że przestali robić gry na PS2 - bo przestali, to jest na PS1 - nie, to na gameboya" w sumie nooby mają racje, capcom w (pipi)a wali z rozwojem grafiki w MH i z wydawaniem go na najsłabszą technicznie konsole Edytowane 6 lipca 2016 przez Yano Cytuj
Gość ragus Opublikowano 6 lipca 2016 Opublikowano 6 lipca 2016 zamówione na ultime do paczkomatu, z jakimś obesranym breloczkiem. CZEKAM Cytuj
XM. 11 035 Opublikowano 6 lipca 2016 Opublikowano 6 lipca 2016 Szkoda, że Wii U takim hóiem się okazało bo tak to pewnie by zrobili port HD czwórki i tego. Mam nadzieje, że przynajmniej na NX wyjdzie jakiś Monster.ontop:Wygląda zaje.biscie i moze jednak zastanowię się na powaznie nad kupnem konsolki dla tej serii. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 6 lipca 2016 Opublikowano 6 lipca 2016 skoro tak ciebie wciągnęła trójka, to nie wyobrażam sobie żebyś nie ograł 100 razy lepszej czwóreczki i super zapowiadającego się Generations. Cytuj
XM. 11 035 Opublikowano 6 lipca 2016 Opublikowano 6 lipca 2016 No trójeczka geniusz, nawet nielubiane przez Was pływanie mnie wciągnęło. Pomyślę po obronie, może sobie prezent zrobię i kupię. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 6 lipca 2016 Opublikowano 6 lipca 2016 no XM ja jestem ogromnym fanem serii, wręcz ogromnym fanbojem i uważam że mh3tri to była najgorsza część serii, gorsza niż jedynka (w jedynce prawie nic nie było, ale przynajmniej nie było pływania) MH3U była o wiele lepsza niż zwykłe 3TRI, ale też jest na końcu stawki jako przedostatnia. także tego... skoro polubiłeś prawie najgorszą część to powinieneś sie obsikać z radości grając w 4U albo generation.. i niestety tak - graficznie pixeloza, 3ds niewygodny w utrzymaniu, i sprawia kłopoty w graniu... a mimo to te 2 najnowsze części zjadają trójkę na śniadanie Cytuj
Rayos 3 178 Opublikowano 7 lipca 2016 Autor Opublikowano 7 lipca 2016 (edytowane) no ludzie do recenzji dostali juz dawno, mi przeszla kolo nosa takze swoja wersje kupie dopiero gdzies na poczatku sierpnia, kiedy Wy bedziecie powoli go konczyc A co do IGN: to wlasnie przez takich ulungow potem robia gry dla ulungow IGN - 2/10, too difficult to kill a monster :facepalmz: Edytowane 7 lipca 2016 przez Rayos Cytuj
gkihdghdhj 354 Opublikowano 7 lipca 2016 Opublikowano 7 lipca 2016 Pograłem dziś krótko. Wrażenia wielkiego demo nie zrobiło, ale demo FUnite to pierwszy kontakt z serią i w ogóle raczej trudno by to było przebić. Pierw próba na Kakao czy jak się ten kangur nazywa, GS, styl Gildii, czyli ten klasyczny, z dwoma skillami. Niesamowicie się cieszę, że dodali atak z przeturlania, wcześniej nie było (raczej), a teraz mam jeszcze większy flow grając mym ulubionym sprzętem. Następna próba z GL na sowie, styl klasyczny. Fajne te ptasie wyverny z jakimiś oryginalnymi mocami, jak Qurupeco i ta sowa z dezorientacją. Uroczo też wygląda odwracanie głowy o 180 stopni. Zrobiłem w międzyczasie trening z GS i stylem Aero i szału nie ma, zwłaszcza że w tym trybie nie mogłem ładować ataków, tylko zwykły zamach zza pleców. Pewnie lepiej wypada w starciu z konkretniejszymi potworami, co często atakują, wtedy skok jako unik i można przy okazji wskoczyć na plecy, ale nie wiem, czy poświęciłbym dla tego coś pokroju ładowania ataków na ziemi, choć pewnie mają to wynagrodzić skille. Potem mój ulubiony potwór serii, czyli Narga i mam wrażenie, że jej zabrali atak, jak jest machnięcie ogonem z boku, to wystrzeliwała chyba też kolce, teraz nie ma. Test GSem w trybie Adept- bardzo ciekawa sesja była, udany unik umożliwia przebiegnięcie w szybszym tempie pewnego odcinka, albo daleko, albo bliżej szarżującej bestii, co z danych stylów wypada dla mnie najkorzystniej i może go kiedyś użyję w w pełnej wersji. Trybu stricte skillowego nie używałem, może potem. No i próba Nargi grając kotem... Nie podoba mi się, że jest jedno combo, które na dodatek wbija się mashując jeden przycisk ataku, drugi od bumerangu, na plus jednak to, że można częściej używać kociego ekwipunku (który jest inny niż ludzki i nie możemy używać ich rzeczy, np mikstur i pułapek), także w czasie bloku, jak z SnSem. Same przedmioty są niewyczerpalne, wymagają jednak zużycia punktów na oddzielnym pasku energii, są tam też ataki, jak demkowy wyrzut na wprost. "Prowler" jest też bardzo mobilny, można biec z wyciągniętą bronią, unik w bok następuje bez odwrócenia się postaci i możemy wciąż patrzeć na wroga. Zniknął też pasek wytrzymałości, samego hp ataki zdają się nie zjadać tak mocno, a po wyczerpaniu go kot zjada żołądź i jedzie dalej. Żołędzie ma jednak tylko dwa i jak zginie bez żadnego, to lądujemy w obozie. Jedyne podejście, w którym zginąłem, to właśnie kotem. Na plus niższa, kocia perspektywa (przez wysoką trawę ledwie Nargę widziałem) i mobilność, na razie ciekawostka i nic więcej, zobaczymy jak w pełnej wersji, Grafika... Lokacja z Nargą na psp wywoływała opad szczęki, a tutaj... Na dodatek framerate czasem nie wyrabia, a w opcjach widzę wybór jakości grafiki. Muzyka jak zawsze na mistrzowskim poziomie. Parcia nie mam jak w czasie P3rd czy 4U, może za mało czasu minęło od premiery ostatniej części, inaczej też planowałem wakacje. Może kupię, grać z Wami to jak z nikim innym. Cytuj
Shen 9 689 Opublikowano 7 lipca 2016 Opublikowano 7 lipca 2016 Kupuj nie (pipi) chociaz ja sam pewnie czas bede mial glownie w weekendy. 1 Cytuj
XM. 11 035 Opublikowano 8 lipca 2016 Opublikowano 8 lipca 2016 Yano, Ty masz normalnego 3DSa czy XL? Jak Ci się gra na małym ekraniku (jeśli masz normalną wersję)? Cytuj
Elanczewski 63 Opublikowano 9 lipca 2016 Opublikowano 9 lipca 2016 Jakby co na małym ekranie gra się zupełnie normalnie, a w dodatku mam starego 3DS-a i nie mam Circle Pad Pro. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 9 lipca 2016 Opublikowano 9 lipca 2016 ja mam starego XL, małego nigdy nie miałem w rękach btw zobaczice jak sie zmienił system upgrade'u broni 1 upgrade nie musi wymagać konkretnego przedmiotu tylko ustalonej "kwoty" z typów przedmiotów - można dać więcej słabych itemów, albo np jeden rzadszy 2 bronie mają lvle i rozgałęzienia na wykonanie innego modelu pojawiają się na konkretnych levelach, niby podobnie jak kiedyś ale teraz nie trzeba wykonać rozgałęzienia w konkretnym lvlu, można ulepszyć broń bardziej i bardziej, a wcześniejsze rozgałęzienia są nadal dostępne mam mieszane uczucia, niby przydatne zmiany, ale nie chce żeby MH zamienił sie w gre dla noobów Cytuj
Elanczewski 63 Opublikowano 9 lipca 2016 Opublikowano 9 lipca 2016 Szukanie tych ore było okropnie długie i niepotrzebne, bo w żaden sposób nie świadczyło o tym, czy ktoś umie grać, tylko o tym, czy lubi spędzać godziny na lataniu po tych samych lokacjach i liczeniu na to, że rng będzie mu dziś sprzyjać. Cytuj
gkihdghdhj 354 Opublikowano 9 lipca 2016 Opublikowano 9 lipca 2016 Kwestia, czy będzie można wykorzystać gem zamiast kilku łusek, czy kilka łusek zamiast gemu. Plus w tym jednak taki, że w U4 zdarzało mi się wracać do low rankowych lokacji i szukać jakiś słabych kamyków. Jednak to strata czasu w mojej opinii i wolałbym wydać jakiś lepszy kamień, których mam sto, zamiast próbować wydropić coś przez kilka runów, w czasie których można się naparzać. Choć był jakiś urok w misjach gatheringowych na psp. Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 9 lipca 2016 Opublikowano 9 lipca 2016 ja mam klasycznego 3ds'a ( tego pierwszego ), problemow z trzymaniem nie mam ( mam 190cm i 92 kg, wiec maly nie jestem ). Fakt przydalyby sie wieksze ekrany, ale co zrobic, trzeba grac na tym co sie ma, a nowego napewno nie kupie, no chyba ze ten padnie. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 9 lipca 2016 Opublikowano 9 lipca 2016 nie wiem jak ty grasz na tym małym gunwie , jak ja na XL mam wymęczone ręce i sie w(pipi)iał na totalny brak ergonomiczności tej (pipi)ej konsoli, a nie mam dużych rąk 1 Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 10 lipca 2016 Opublikowano 10 lipca 2016 No coz nie będę ukrywał że na początku miałem po dłuższej sesji skurcze w dłoni, ale chyba zoptymalizowalem chwyt i jest ok. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 10 lipca 2016 Opublikowano 10 lipca 2016 ja przy dużym mam kciuki obolałe, nie umiem trzymać tago badziewia, w powolnych grach jeszcze ok, ale przy MH gdzie jest intensywna akcja mam skurecze w dłoniach Cytuj
gkihdghdhj 354 Opublikowano 10 lipca 2016 Opublikowano 10 lipca 2016 Poleciłbym circle pada, ale nie jestem chyba pierwszy. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 10 lipca 2016 Opublikowano 10 lipca 2016 a ja kolejny raz powiem że chce slide pada specjalnie pod MH z gałką pod lewym palcem wskazującym, ale za (pipi)a nie moge go dostać.. brat jedzie do japonii znowu, może tym razem uda mu sie kupic to cudo Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.