Skocz do zawartości

Fallout 4


luk_ash

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Orzeszek
Opublikowano

:reggie:

 

f1 najlepsza historia f2 najlepszy gameplay.

 

a tak z nowych falloutów to new vegas najbardziej zróżnicowany, a fabularnie chyba jednak f3>fnv ale i tak imo dupy nie zrywało, side questy lepsze w grze niż główne wątki

Opublikowano

F3 ma zwykłą liniową fabułę z prostym przekazem, FNV ma nieliniową fabułę z prostym przekazem. Jak masz ochotę zagrać w czwórkę, ale chcesz inną część ograć wcześniej, to w zasadzie wystarczy ograć pierwszą, najlepszą część. Czwórka pewnie będzie lepsza od trójki i NV, a w dwójkę graj tylko jeśli formuła jedynki nie znudzi ci się po dwóch / trzech przejściach.

Opublikowano (edytowane)

Skąd ta pewność etam że f4 będzie lepszy od 3/nv? Trochę balas się szykuje imo.

 

Oczekuję dokładnie tego samego poziomu co 3 jeśli chodzi o wszystkie aspekty poza technicznymi, z poprawionymi aspektami technicznymi. Widziałem tylko pierwszy trailer, może się mylę, ale spodziewam się solidnej gry, którą kupię jak ogram Dark Souls 3 i No Man's Sky.

Edytowane przez mate5
Opublikowano

Fallout 3 jest dla mnie absolutnym mistrzem, wcześniej nie grałem w żadnego Fallout'a więc wyobraźcie sobie mój szczęk-opad. Dopiero później skończyłem 1 i 2 ale dlatego że są to bardzo stare gry już nie przeżywałem takiej immersji. Chociaż klimatu im nie brakuje. 

 

Fallout New Vegas na tym samym silniku graficznym, z inną szatą graficzną bo akcja dzieje się w Newadzie. Więc pustynia piaski też mają swój klimat. 

 

Przed Mesjaszem 4 warto dziś ograć którąś z powyższych żeby choć trochę zapoznać się z tym co nas czeka w Czwórce. Bo jest odpowiednio tyle czasu żeby skończyć go akurat w chwili gdy wejdzie Mesjasz i zbawi nas od fałszywych japońskich proroków z jednym okiem. 

Gość Orzeszek
Opublikowano

no własciwie to chyba  tak było wczesniej, tylko że teraz mamy podgląd na wsyztskie dostępne perki od poczatku? bardziej mnie umiejki interesują

Gość Orzeszek
Opublikowano

ja sie boję że wywalą "umiejki" a dadzą perki z powyższego obrazka. widziałem dzisiaj w empiku te pakiety przedpremierowe z falloutem 4 z koszulką xd, pakiet 79zł kosztuje a 40zł tylko pokrywa grę xddddddd zaorać

Opublikowano

Brak skilli to już dawno wydedukowany. Teraz masz perki i kazdy perk ma swoje levele. Jak postac levelujesz, to mozesz wybrac nowy perk lub ulepszyc juz wybrany do wiekszego levelu, tak jak to bylo np. w F3 i perkach Size Matters dajacy z kazdym levelem +15 do BG.

 

Teraz postac startuje z jakimis bazowymi, uniwersalnymi statami odnosnie recoilu broni i bedziesz bral perki aby zmniejszyc sway, recoil broni, zwiekszych hit chance w VATSie etc. To samo jesli wezmiesz Charyzme 10 to bedziesz mogl zdobywac i levelowac perki zwiazane z charyzma. CH10 da Ci dostep do ostatnich perkow typu Master Trader albo Negotiator i podobne, pewnie bedzie perk gwarantujacy zawsze udany speech check w dialogach itd.

Opublikowano

Mi sie podoba, skille i tak byly slabe w F3 i FNV jako "kontynuacja" skilli z F1 i F2, ktore byly inaczej okreslone. Przede wszystkim sposob rozgrywki byl okreslony scisle matematycznie jesli chodzi o walke i swiat poza walka. Skill 140% i skill 270% mial realne przelozenie na to co robiles i jak robiles bo to byla  czysta matematyka (sniper rifle crit in the eyes z max zasiegu broni)

F3 i tryb FPS wszystko zmienil mimo obecnosci VATS. SKille spadly do 100 i nie mialy juz takiego znaczenia w walce, bo w najgorszym wypadku i tak grales w call of duty olewajac vatsa. Skille poszly w lockpick checki, science checki i speech checki. A teraz chyba Bethesda poszla po rozum do glowy i wymyslili: hej, po co mamy udawac ze cyferki w skillach maja znaczenie, skoro i tak do checkow potrzebujesz 25/50/75/100 aby otworzyc sejf wiec zamiast tego, masz perki i levele, ktore pozwalaja otwierac trudne sejfy.

 

Teraz miales takie glupoty, ze jak levelowac i podniosles z 40pkt do 49 lockpick to i tak nie mogles otworzyc trudnego sejfu bo wymagal 50pkt skilla. W poprzednich Falloutach byla matematyka z udzialem LK i probowales 23 razy i otwierales sejf ze slabym skillem. A w ostatnich gierkach jakies sztywne przedzialy wiec teraz masz jeszcze przejrzysciej, wybierasz perki aby zdefiniowac rozwoj postaci. Jak dla mnie zmiana na plus i wiecej kontroli nad ludzikiem.

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...