Opublikowano 1 listopada 20159 l W dniu 1.11.2015 o 14:33, Pawcio napisał(a): Powodzenia w dyskusji z figaro. Rozumiem że Twoje bekowe posty o grafice z PS2 juz są spoko. Ja tylko mówię, że wielu ludzi nie przeszkadza stary silnik. Producenci niech kupią i 10 jachtów, póki będą finansować dobre gry rpg. Dla mnie to wygląda bardzo ładnie.
Opublikowano 1 listopada 20159 l W dniu 1.11.2015 o 11:37, Orzeszek napisał(a): Akurat ten screen z Fallouta mi się podoba. Jak cała gra będzie trzymała taki poziom graficzny to ok. Tylko te samochody takie współczesne ...
Opublikowano 1 listopada 20159 l Okna na pierwszym screenie troche strasza, a te gogle na drugim to takie wczesne PS2, zlepiona tekstura xD Ehh, ale i tak bede gral i (chyba) dobrze sie bawil a jakis korpo szczur kupi sobie nowy jacht
Opublikowano 1 listopada 20159 l Na pewno na tych screenach tekstury się doczytały na czas? Jakoś ciężko mi uwierzyć, że gra może być aż tak nierówna.
Opublikowano 1 listopada 20159 l Mnie jedynie odrzuca ten niesamowicie prostacki interfejs, wygląda jak w jednym modzie, co próbował zrobić z NV shootera z bullet time'm. W dniu 1.11.2015 o 08:55, KacperKing napisał(a): W dniu 31.10.2015 o 22:23, Bigby napisał(a): Właśnie chciałem wrzucić. Bardzo fajnie wygląda. IMO taki poziom graficzny w zupełności wystarcza. Kolejne screeny. Daje w spoiler, bo pokazują inne lokacje niż z gameplaya E3. :obama: HYPE SO MUCH :obama: Chyba nie było jeszcze konkretnych bagien w serii, jakoś to zdjęcie wywołało u mnie chęć, by jakieś się jednak znalazły.
Opublikowano 1 listopada 20159 l Minimalistyczny UI jest jak najbardziej na plus, nei ma sensu aby menusy i paski zaslanialy niepotrzebnie ekran. No chyba ze ktos teskni za: Bleeeeh :-\
Opublikowano 1 listopada 20159 l Nie zgodzę się z przykładem, bardzo mi pasuje taki styl w grach drużynowych, gdzie akcja jest, co tu dużo mówić, umowna. Pergaminy, manuskrypty, szkatułki, wykończenia wyskakujących okienek dialogowych w fantatyce, styl militarystyczny, retro, lekko nowoczesny w starych falloutach. Podobnie zrobili teraz w Wasteland 2 DCut, silnik, mechanika okej, na plus, ale na kiego zmieniali te okienka chociażby w kreowaniu drużyny? To tutaj: jest minimalistyczne, ale prezentuje jednak jakąś miłą dla oka formę, tymczasem HUD F4 wygląda jak w jakiejś pre-alfa wersji, żeby po prostu sprawdzić czy działa. Edytowane 1 listopada 20159 l przez gkihdghdhj
Opublikowano 1 listopada 20159 l Wszystkie screeny w jednym miejscu: https://imgur.com/a/Q6WBA Spoilerów większych brak, pokazane tylko scenerie których nie było na E3. W dniu 1.11.2015 o 17:06, gkihdghdhj napisał(a): Nie zgodzę się z przykładem, bardzo mi pasuje taki styl w grach drużynowych, gdzie akcja jest, co tu dużo mówić, umowna. Pergaminy, manuskrypty, szkatułki, wykończenia wyskakujących okienek dialogowych w fantatyce, styl militarystyczny, retro, lekko nowoczesny w starych falloutach. Podobnie zrobili teraz w Wasteland 2 DCut, silnik, mechanika okej, na plus, ale na kiego zmieniali te okienka chociażby w kreowaniu drużyny? To tutaj: jest minimalistyczne, ale prezentuje jednak jakąś miłą dla oka formę, tymczasem HUD F4 wygląda jak w jakiejś pre-alfa wersji, żeby po prostu sprawdzić czy działa. Mi bardziej podoba się interfejs z 4, bo jest mniejszy i jednocześnie zawiera wszystko co potrzeba.
Opublikowano 1 listopada 20159 l Ten z 3/NV ma wszystko co trzeba, amunicja i kondycja broni pod AP oraz kompas pod HP, wszyskto idealnie rozmieszczone, srodek ekranu jest caly twoj, z kolei to (pipi) obesrane w 4ce daje ci kompas na dolny srodek ekranu (moj najwiekszy zgrzyt), ilosc AP i HP osobno po bokach i jeszcze debilnie pokazana ilosc amunicji wyskakuje wyzej, takiego miszmaszu (pipi) dawno nie widzialem na ekranie. Dodatkowo kompas na srodku ma jeszcze ikonki sygnalizujace w jaki teren mniej wiecej sie zapuszczamy, tez mi sie to za bardzo nie podoba, zawsze wolalem ten element niepewnosci, widze na kompasie ze cos przede mna jest, ale nie wiem do konca co, w tym przypadku jednak obrazek (np rakieta) bedzie mi dawal podpowiedz, no ale po co? Serio nie rozumiem co za z(pipi) to projektowal ale powinien na galerze po piasku zasuwac a nie gry projektowac. A co do tego ze HUD w obu przypadkach jest minimalistyczny, w ogole mi to nie przeszkadza, w sumie to zaczalem doceniac takie podejscie do tematu, lepsze to niz zawalony ekran zbednymi ikonami. Licze ze jakis mod wprowadzi stary HUD, szkoda tylko ze na konsolach pewnie predko sie tego nie doczekamy. Cieszy mnie za to ze po opiniach typka co screeny robil, Power Armor wraca do korzeni i bardziej przypomina chodzacy czolg do ktorego sie wsiada, a nie puszke ktora zakladamy dla kilku dodatkowych punktow DR/DT.
Opublikowano 2 listopada 20159 l https://vid.me/Qqh2 leaknięty gameplay z xbona, nowa lokacja - wnętrze jakiegoś budynku kur.wa ten płonący pies xD Edytowane 2 listopada 20159 l przez kermit
Opublikowano 2 listopada 20159 l A wie ktos czy będzie tryb jakiś "Hardcore" czy "Survival", że trzeba będzie dbać o jedzenie i wodę itd ? W F3 chyba było coś takiego.
Opublikowano 2 listopada 20159 l W dniu 2.11.2015 o 07:32, kermit napisał(a): https://vid.me/Qqh2 leaknięty gameplay z xbona, nowa lokacja - wnętrze jakiegoś budynku kur.wa ten płonący pies xD tez miałem beke przeokrutną xd albo jak się przyciął dzwiami od windy xd
Opublikowano 2 listopada 20159 l ciekawe czy bedzie mozna okradac jak w skyrimie - wiadro na głowe i czyscimy skrzyneczki
Opublikowano 2 listopada 20159 l w new vegas tak sie dało xd brało się wiadro, do wiadra za pomocą "fizyki" gnaty z lady sprzedawcy, potem podnosiło się "fizyką" wiadro i wychodziło ze sklepu xd nawet karma nie spadała
Opublikowano 2 listopada 20159 l To samo bylo w F3. Podoba mi sie ten nowy UI do lootowania, wszystko jest teraz szybsze i plynniejsze. No i mamy juz opisane wszystkie perki wiec mozna sobie ogolnie zaplanowac Speciala.
Opublikowano 2 listopada 20159 l Znalazłem jeszcze coś takiego, sam początek gry,tworzenie postaci, wybuch bomby etc. 20 min gameplay'u.http://www.dailymotion.com/video/x3bzsclEdit. Po 10 minutach jest jeszcze trochę eksploracji, dla mnie klimat tej gry zapowiada się świetnie. Edytowane 2 listopada 20159 l przez IrenicuS
Opublikowano 2 listopada 20159 l W dniu 2.11.2015 o 08:07, M.Bizon24 napisał(a): To samo bylo w F3. Podoba mi sie ten nowy UI do lootowania, wszystko jest teraz szybsze i plynniejsze. No i mamy juz opisane wszystkie perki wiec mozna sobie ogolnie zaplanowac Speciala. No mega to wyglada bez zasłaniania całego ekranu i wchodzenia w dodatkowe menu.
Opublikowano 2 listopada 20159 l Szybsze bo nowy engine i obecna generacja w końcu na to pozwalają. Nie włączam nawet tych gameplay, bo bym pod sklepem koczował od piątku błagając na kolanach albo przepłacając podwójnie za swoją kopię. 7 dni wytrzymam. Wracam do grania w jakieś (pipi) żeby czymś głowę zająć bo zbyt często myślę o Fallusie 4.
Opublikowano 2 listopada 20159 l Obejrzyj ten gameplay to ci para troche zejdzie bo graficznie to takie 6/10 na tym xboxie. Generalnie poziom jak w New vegas, dodane nowe przedmioty, troche podciągnięte tekstury, design dalej specyficzny ale w koncu developerzy dali troche oswietlenia i nei jest szaroburo ponuro tylko kazda lokacja jest teraz specyficznie oswietlona. Generalnie mamy to czego normalny czlowiek sie spodziewal, czyli bedzie bardzo dobrze i przyjemnie.
Opublikowano 2 listopada 20159 l Grafiki w tej grze nie znajdziemy ale jest to cos co zmusilo mnie na wziecie 2tyg urlopu w listopadzie
Opublikowano 2 listopada 20159 l Mam tylko nadzieje że twórcy postarali się o fajne lokacje, ciekawe tajemnice, interesujące historie w z-hakowanych komputerach. Ale też wymyślili coś nowego co znajdziemy w po kilku godzinach grania. Wkładamy płytę do konsoli i gramy bez żadnych opisów w internecie gdzie iść a gdzie nie iść. Gdzie czekają bandy Super Mutantów a gdzie za rogiem czai się Deathclaw
Opublikowano 2 listopada 20159 l Obejrzałem ten 4 minutowy gameplay co wrzucił Kermit Wniosek jest jeden Zastanawiająca jest dla mnie ilość exp'a jaką koleś dostawał za zabicie supermutka - tylko 8 expa?!?! :O Coś czuje, że wylevelowanie do 50 poziomu będzie czasochłonne, za(pipi)iście
Opublikowano 2 listopada 20159 l W dniu 2.11.2015 o 09:27, Sobies napisał(a): Zastanawiająca jest dla mnie ilość exp'a jaką koleś dostawał za zabicie supermutka - tylko 8 expa?!?! :o Coś czuje, że wylevelowanie do 50 poziomu będzie czasochłonne, za(pipi)iście Pewnie to jakieś łamagi za 8 expa, jak się podciągniemy to przeciwnicy też się wezmą w garść i będzie lepiej lecieć doświadczenie.
Opublikowano 2 listopada 20159 l A moze porpostu system poziomow jest zmieniony i nie trzeba dostawac 320xp za mutanta aby levelowac bo i nie trzeba 15k expa do kolejnego poziomu. Nastawiam sie na najszybsze levelowanie questami i subquestami.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.