Skocz do zawartości

Fallout 4


luk_ash

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Powodzenia w dyskusji z figaro.

Rozumiem że Twoje bekowe posty o grafice z PS2 juz są spoko.

 

Ja tylko mówię, że wielu ludzi nie przeszkadza stary silnik. Producenci niech kupią i 10 jachtów, póki będą finansować dobre gry rpg. Dla mnie to wygląda bardzo ładnie.

  • Plusik 1
Opublikowano

804a4560f6eb54db.jpg

Akurat ten screen z Fallouta mi się podoba. Jak cała gra będzie trzymała taki poziom graficzny to ok. Tylko te samochody takie współczesne ...
  • Plusik 1
Opublikowano

Okna na pierwszym screenie troche strasza, a te gogle na drugim to takie wczesne PS2, zlepiona tekstura xD

 

Ehh, ale i tak bede gral i (chyba) dobrze sie bawil a jakis korpo szczur kupi sobie nowy jacht :frog:

Opublikowano

Na pewno na tych screenach tekstury się doczytały na czas? 

 

Jakoś ciężko mi uwierzyć, że gra może być aż tak nierówna. 

Opublikowano

Mnie jedynie odrzuca ten niesamowicie prostacki interfejs, wygląda jak w jednym modzie, co próbował zrobić z NV shootera z bullet time'm.

 

 

Właśnie chciałem wrzucić. Bardzo fajnie wygląda. IMO taki poziom graficzny w zupełności wystarcza.

 

Kolejne screeny. Daje w spoiler, bo pokazują inne lokacje niż z gameplaya E3.

 

Fallout4_20151031152920.png

:obama: :obama: HYPE SO MUCH :obama: :obama:

 

 

Chyba nie było jeszcze konkretnych bagien w serii, jakoś to zdjęcie wywołało u mnie chęć, by jakieś się jednak znalazły.

Opublikowano (edytowane)

Nie zgodzę się z przykładem, bardzo mi pasuje taki styl w grach drużynowych, gdzie akcja jest, co tu dużo mówić, umowna. Pergaminy, manuskrypty, szkatułki, wykończenia wyskakujących okienek dialogowych w fantatyce, styl militarystyczny, retro, lekko nowoczesny w starych falloutach. Podobnie zrobili teraz w Wasteland 2 DCut, silnik, mechanika okej, na plus, ale na kiego zmieniali te okienka chociażby w kreowaniu drużyny?

To tutaj:

35574-3-1288197134.jpg

 

jest minimalistyczne, ale prezentuje jednak jakąś miłą dla oka formę, tymczasem HUD F4 wygląda jak w jakiejś pre-alfa wersji, żeby po prostu sprawdzić czy działa.

Edytowane przez gkihdghdhj
Opublikowano

Wszystkie screeny w jednym miejscu:

https://imgur.com/a/Q6WBA

Spoilerów większych brak, pokazane tylko scenerie których nie było na E3.

 

Nie zgodzę się z przykładem, bardzo mi pasuje taki styl w grach drużynowych, gdzie akcja jest, co tu dużo mówić, umowna. Pergaminy, manuskrypty, szkatułki, wykończenia wyskakujących okienek dialogowych w fantatyce, styl militarystyczny, retro, lekko nowoczesny w starych falloutach. Podobnie zrobili teraz w Wasteland 2 DCut, silnik, mechanika okej, na plus, ale na kiego zmieniali te okienka chociażby w kreowaniu drużyny?

To tutaj:

35574-3-1288197134.jpg

 

jest minimalistyczne, ale prezentuje jednak jakąś miłą dla oka formę, tymczasem HUD F4 wygląda jak w jakiejś pre-alfa wersji, żeby po prostu sprawdzić czy działa.

Mi bardziej podoba się interfejs z 4, bo jest mniejszy i jednocześnie zawiera wszystko co potrzeba.

Opublikowano

Ten z 3/NV ma wszystko co trzeba, amunicja i kondycja broni pod AP oraz kompas pod HP, wszyskto idealnie rozmieszczone, srodek ekranu jest caly twoj, z kolei to (pipi) obesrane w 4ce daje ci kompas na dolny srodek ekranu (moj najwiekszy zgrzyt), ilosc AP i HP osobno po bokach i jeszcze debilnie pokazana ilosc amunicji wyskakuje wyzej, takiego miszmaszu (pipi) dawno nie widzialem na ekranie. Dodatkowo kompas na srodku ma jeszcze ikonki sygnalizujace w jaki teren mniej wiecej sie zapuszczamy, tez mi sie to za bardzo nie podoba, zawsze wolalem ten element niepewnosci, widze na kompasie ze cos przede mna jest, ale nie wiem do konca co, w tym przypadku jednak obrazek (np rakieta) bedzie mi dawal podpowiedz, no ale po co?

 

Serio nie rozumiem co za z(pipi) to projektowal ale powinien na galerze po piasku zasuwac a nie gry projektowac. A co do tego ze HUD w obu przypadkach jest minimalistyczny, w ogole mi to nie przeszkadza, w sumie to zaczalem doceniac takie podejscie do tematu, lepsze to niz zawalony ekran zbednymi ikonami.
 

Licze ze jakis mod wprowadzi stary HUD, szkoda tylko ze na konsolach pewnie predko sie tego nie doczekamy.

 

Cieszy mnie za to ze po opiniach typka co screeny robil, Power Armor wraca do korzeni i bardziej przypomina chodzacy czolg do ktorego sie wsiada, a nie puszke ktora zakladamy dla kilku dodatkowych punktow DR/DT.

 

12189144_945358585558903_268756645158966

Gość Orzeszek
Opublikowano

https://vid.me/Qqh2

 

leaknięty gameplay z xbona, nowa lokacja - wnętrze jakiegoś budynku

 

kur.wa ten płonący pies xD

tez miałem beke przeokrutną xd albo jak się przyciął dzwiami od windy xd

Gość Orzeszek
Opublikowano

w new vegas tak sie dało xd brało się wiadro, do wiadra za pomocą "fizyki" gnaty z lady sprzedawcy, potem podnosiło się "fizyką" wiadro i wychodziło ze sklepu xd nawet karma nie spadała

Opublikowano

To samo bylo w F3.

 

Podoba mi sie ten nowy UI do lootowania, wszystko jest teraz szybsze i plynniejsze.

No i mamy juz opisane wszystkie perki wiec mozna sobie ogolnie zaplanowac Speciala.

Gość mastafaker
Opublikowano

To samo bylo w F3.

 

Podoba mi sie ten nowy UI do lootowania, wszystko jest teraz szybsze i plynniejsze.

No i mamy juz opisane wszystkie perki wiec mozna sobie ogolnie zaplanowac Speciala.

 

No mega to wyglada bez zasłaniania całego ekranu i wchodzenia w dodatkowe menu.

Opublikowano

Szybsze bo nowy engine i obecna generacja w końcu na to pozwalają. Nie włączam nawet tych gameplay, bo bym pod sklepem koczował od piątku błagając na kolanach albo przepłacając podwójnie za swoją kopię. 

 

7 dni wytrzymam. Wracam do grania w jakieś (pipi) żeby czymś głowę zająć bo zbyt często myślę o Fallusie 4. 

Opublikowano

Obejrzyj ten gameplay to ci para troche zejdzie bo graficznie to takie 6/10 na tym xboxie. Generalnie poziom jak w New vegas, dodane nowe przedmioty, troche podciągnięte tekstury, design dalej specyficzny ale w koncu developerzy dali troche oswietlenia i nei jest szaroburo ponuro tylko kazda lokacja jest teraz specyficznie oswietlona.

 

Generalnie mamy to czego normalny czlowiek sie spodziewal, czyli bedzie bardzo dobrze i przyjemnie.

Opublikowano

Mam tylko nadzieje że twórcy postarali się o fajne lokacje, ciekawe tajemnice, interesujące historie w z-hakowanych komputerach. Ale też wymyślili coś nowego co znajdziemy w po kilku godzinach grania. 

 

Wkładamy płytę do konsoli i gramy bez żadnych opisów w internecie gdzie iść a gdzie nie iść. Gdzie czekają bandy Super Mutantów a gdzie za rogiem czai się Deathclaw  :ohboy:

Opublikowano

Obejrzałem ten 4 minutowy gameplay co wrzucił Kermit

 

Wniosek jest jeden :)

 

Zastanawiająca jest dla mnie ilość exp'a jaką koleś dostawał za zabicie supermutka - tylko 8 expa?!?! :O

 

Coś czuje, że wylevelowanie do 50 poziomu będzie czasochłonne, za(pipi)iście :banderas:

Opublikowano

 

Zastanawiająca jest dla mnie ilość exp'a jaką koleś dostawał za zabicie supermutka - tylko 8 expa?!?! :o

 

Coś czuje, że wylevelowanie do 50 poziomu będzie czasochłonne, za(pipi)iście :banderas:

 

 

Pewnie to jakieś łamagi za 8 expa, jak się podciągniemy to przeciwnicy też się wezmą w garść i będzie lepiej lecieć doświadczenie.

Opublikowano

A moze porpostu system poziomow jest zmieniony i nie trzeba dostawac 320xp za mutanta aby levelowac bo i nie trzeba 15k expa do kolejnego poziomu. Nastawiam sie na najszybsze levelowanie questami i subquestami.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...