Opublikowano 2 listopada 20159 l Może być podobnie do wiedźmina. Edytowane 2 listopada 20159 l przez Pawcio
Opublikowano 2 listopada 20159 l w sumie na chuy dawac po 112456 expa za zabicie bąka, niech np zabicie najslabszego szczura daje nam 1pkt exp a kazdy wiekszy przeciwnik odpowiednio wiecej
Opublikowano 2 listopada 20159 l Dobre systemy expienia maja celowo po kilka setek lub tysiecy pkt za dana akcje. Gdyby system expienia malymi wartosciami typu 1xp byl dobry to bylby w wiekszosci gier. Im mniejsze liczby tym wezszy i mniej skomplikowany system jaki mozesz zrobic i przede wszystkim, pozniej dobrze wybalansowac. Wszystko zalezy od tego, ile mozliwych opcji w grze daje xp. W Falloutach od bethesdy jest tego generalnie bardzo malo: lockpick, terminal, kille i questy wiec i system xp nie musi byc bardzo skomplikowany w liczbach, skoro to i tak jest bardziej fps action rpg.
Opublikowano 2 listopada 20159 l W dniu 2.11.2015 o 07:32, kermit napisał(a): https://vid.me/Qqh2 leaknięty gameplay z xbona, nowa lokacja - wnętrze jakiegoś budynku kur.wa ten płonący pies xD Obejrzałem. Grafiki nie stwierdziłem. Poziom PS3/X360 i to tych średnich pod względem graficznym gier...
Opublikowano 2 listopada 20159 l Patrzac tez na perki to widac jak na dloni, ze to ma byc simple action fps rpg. No nie jest to dobra informacja, ze upraszczaja tak wszystko. Brak weapon detoriation to juz w ogole.
Opublikowano 2 listopada 20159 l Bo ja wiem, jak ci sie broń psuła w trakcie walki a ty nie miałes jak naprawic to mogłes się wkurzyc.Teraz takich sytuacji nie będzie. Edytowane 2 listopada 20159 l przez KacperKing
Opublikowano 2 listopada 20159 l No jak masz 8 lat i nie ogarniasz gry to moze i bys sie wkurzyl, kazdy inny doswiadczony gracz dalby sobie bez problemu rade a tak to kolejna cegielka do easy mode.
Opublikowano 2 listopada 20159 l W dniu 2.11.2015 o 13:26, KacperKing napisał(a): Bo ja wiem, jak ci sie broń psuła w trakcie walki a ty nie miałes jak naprawic to mogłes się wkurzyc.Teraz takich sytuacji nie będzie. Niech tez niesmiertelnosc wprowadza, bo jak sie zginie w trakcie walki to czlowiek tez sie moze wkurzyc
Opublikowano 2 listopada 20159 l ale komu innemu ? od wypuszczenia F3 to to sa jedne z latwiejszych gier w uniwersum calego fallouta, jeszcze ci malo ? tak bardzo sie martwisz o tych wszystkich hardkorowcow, ktorzy po ukonczeniu akademii play-doh mogliby nie ogarnac nowego casualowego fallouta ?
Opublikowano 2 listopada 20159 l upraszczają jak mogą, Tesy też z części na części coraz bardziej okrojone, coraz mniej skilli, autoregeneracja magii xdddd takie czasy. W f4 system dialogów troche jak w mass effect xd co do broni i braku "jakości" to imo spoko, lepsze to niż nieskończona amunicja czy godmode i widzenie przez ściany.
Opublikowano 2 listopada 20159 l Ejj, ale podział na poziomy (easy, medium, hard) to jest? Czy nie mamy żadnego wpływu? Edytowane 2 listopada 20159 l przez Sobies
Opublikowano 2 listopada 20159 l coraz bardziej sie zastanawiam czy nie grać cwaniaczkiem z kijem baseballowym i robić postać pod siłe i wytrzymałość, ten perk od resetowania paska vats też śmieszny
Opublikowano 2 listopada 20159 l A propos jeszcze tych gameplayow ktore wyciekly wczesniej, to jest prawdopodobnie wersja Xboxa One https://vid.me/ebrR- 35 sekunda, budynek z przodu. Mocno watpie ze na PC tak bezczelnie by sie cienie pojawialy na naszych oczach, no chyba ze to jakis perk, "wladca ciemnosci" i ciemnosc przed toba podaza xD
Opublikowano 2 listopada 20159 l Po przeczytaniu tej listy stwierdzam, że nie mam bladego pojęcia jak grać. Chodził mi po głowie snajper, albo czołg w power armorze. W praniu się okaże. Edytowane 2 listopada 20159 l przez Sobies
Opublikowano 2 listopada 20159 l Melee w kazdym falloucie byl slaby i dalej nie widze sensu podbiegania pod gromadke 3-4 mutantow aby sie z nimi posilowac na rece. Wychodze z zalozenia, ze dalej wiecej przeciwnikow bedzie na dystans a pod strzelanie sa dobre perki: sniper, ninjai wcale nie szczegolnie daleko jesli chodzi o level speciala.
Opublikowano 2 listopada 20159 l z perków w inteligencji jeszcze jest ciekawostka, jest perk co wydłuża działanie "fusion cell" do zasilania power armoru, czyli power armor będzie podczas użycia rozpierduchy na jakiś czas tylko.
Opublikowano 2 listopada 20159 l Chciałem pakować w charyzmę i inteligencje ale przypomniałem sobie że to gra bezbekothesdy więc teraz nie wiem czy to ma jakikolwiek sens. A ten brak psucia broni... xDDDD jezu w następnej części usuną przeładowanie broni bo ludzie się wkurzają że podczas walki muszą zmienić magazynek.
Opublikowano 2 listopada 20159 l widze, że spokojnie można zjechać charyzme do 1 punktu xd chyba że gramy na gościa z gadką, ale tak to xdddd
Opublikowano 2 listopada 20159 l Retoryka zawsze wszystko ułatwiała, zawsze tak grałem + broń maszynowa/energetyczna + otwieranie zamków i hakowanie. Tutaj pewnie też będę tak grał chociaż może mi się coś zmienić jak już zobaczę co tam nawsadzali.
Opublikowano 2 listopada 20159 l Jak się odpowiednio wczuć, to cudownie się gra bokserem, chociaż oczywiście snajper+sneak jest na ogół najprostszy. Skille- "Aquaboy"- no bez jaj, w NV trza było szukać odpowiedniej maski, a tu wystarczy perka kupić. "V.A.N.S."- no ciekawe, normalnie musielibyśmy słuchać uważnie i wędrować na północ do obozu raiderów? Jeśli tak, to chyba będzie to jeden skill, którego już wiem, że na pewno nie wezmę. Chyba jednak robię Chucka Norrisa, endurance, charyzma i szczęście, i nawalamy deathclawy jak mężczyzna.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.