Opublikowano 4 listopada 20159 l Fajnie, ze zrobili wieksza mape. Dodając 30% wiecej w postaci wody. Dokładnie to samo pomyślałem. I co - mamy to wszystko przepłynąć? Może będą łódki jak w Wieśku xDD A na południu chyba bagna dali, no prawie jak wiesiek. Edytowane 4 listopada 20159 l przez Sobies
Opublikowano 4 listopada 20159 l nie wydaje wam sie ta mapa taka mała, na odpyerdol? ok mamy miasto, pewnie las, bagna, troche pustyni - ma ktos wiecej pomyslow? nie? to zalejcie resztę wodą
Opublikowano 4 listopada 20159 l Nie mogę się doczekać aby nurkować w celu znalezienia jakiś ukrytych skarbów czy miejscówek.
Opublikowano 4 listopada 20159 l Zrezygnowano z niszczenia się broni Pancerz wspomagany wymaga rdzenia fuzyjnego, aby działał. Czas jego działania jest niestety ograniczony W pancerzu wspomaganym zwiększa się nasza odporność oraz zdolność przenoszenia przedmiotów, ale poruszamy się w nim dużo wolniej. Nie ma problemu z wchodzeniem do budynków w pancerzu wspomaganym Osada, którą zbudujemy, będzie mogła zostać zaatakowana. Dostaniemy wtedy informację. W samej osadzie będziemy zarządzali populacją, zapasami żywności, bezpieczeństwem i wodą Dużemu przebudowaniu uległ system dialogowy. W trakcie dialogu będziemy wybierali sposób jego prowadzenia (agresywny, dyplomatyczny itd.). Po wybraniu sposobu prowadzenia dialogu, nie będzie możliwości jego zmiany. Na sukces powodzenia dialogu wpływa charyzma. Dodatkowo same opcje dialogowe zmieniają kolory, co określa szanse powodzenia perswazji Nie ma trybu HARDCORE, czyli wymagającego jedzenia i picia. Różnice pomiędzy poziomami trudności sprowadzają się do modyfikatorów obrażeń i częstotliwości spotykania najsilniejszych przeciwników Skradanie się działa jak w Skyrimie. Podobno jednak trochę je ulepszono Nowy typ obrażeń i broni. Spotkamy się z uzbrojeniem wykorzystującym siłę radioaktywności W trakcie tworzenia bohatera nie możemy zmienić jego wzrostu, ale możemy zmienić jego budowę fizyczną System krycia się jest samoistny. Nie musimy wcisnąć żadnego przycisku, aby postać przykleiła się do ściany. Wystarczy, że do niej podejdziemy. Działa to trochę jak w Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. http://www.pssite.com/news/45532/duzo-szczegolow-na-temat-fallout-4-czas-zatankowac-pancerz-wspomagany-.html
Opublikowano 4 listopada 20159 l Pierwsze mody jakie bym instalował: -Tryb HC -Zużywanie się broni -Zmiana okienka rozmów z kółka na normalny. Kurde, cofamy się w rozwoju, w następnych grach będą emotki, uśmiechnięta buzia- polubownie, wkurzona- atak, może to będzie działało lepiej niż brzmi, ale nie widzę już takich rzeczy jak oddawanie kompanów kanibalom do pożarcia na przykład.
Opublikowano 4 listopada 20159 l Ehh, trochę zbytnio uproszczyli tego Fallouta. Brak HC nie rozumiem, niszczenie się broni nie przeszkadzało, okienko dialogów też było dobre.
Opublikowano 4 listopada 20159 l Za dużo było trzeba czytać pewnie i to mogłoby niektórych zdenerwować jak popsucie się broni podczas walki.
Opublikowano 4 listopada 20159 l psucie sie giwer to jeszcze zrozumiem ze usuneli bo w orginalnych falloutach tego nie było, dopiero przy f3 i f nv na to wpadli, ale dialogi, gdy dialogi były corem falloutów to nie rozumiem, mass effecta z tego robią. ktoś chce fallouta z ciekawym systemem walki, dialogami któremu bliżej do starych falloutów? niech kupi wastelands 2 xd marka Fallout już nie ewouluje, ona sie mutuje w "popularną markę" jak gwiezdne wojny, z tąd te zabiegi upraszczajace gre, pamiętacie mass effect 3 z trybem gry "action"? było tylko strzelanie, nie było rozwoju postaci i dialogów z decyzjami w tym kierunku podąża fallout. następny fallout będzie mobą albo arena shooterem xd
Opublikowano 4 listopada 20159 l W ogóle w tym jednym gameplayu zauważyłem, że jest normalny sprint jak w codach czy nowym halo. Niby to po jedno dobrze, bo jednak poruszanie się po pustkowiach może być czasem monotonne, ale z drugiej jakoś tak się fajnie wolno przemierzało, jakoś więcej rzeczy rzucało się w oczy.
Opublikowano 4 listopada 20159 l tak, nowoś w serii, będzie sprint i uderzanie z "meele" bronią typu karabin etc. jest też jet pack. ciekawe czy będzie można skakac po ścianach jak w titan fall czy krajzisie
Opublikowano 4 listopada 20159 l A propos palacego sie psa na gifie z wczoraj xD btw. ogladalem troche stream z PC ktory dzisiaj wyciekl i ciekawa rzecz sporo osob zauwazylo, ksiazki wracaja i po przeczytaniu moga Ci dac ciekawe rzeczy, np:
Opublikowano 4 listopada 20159 l Sprint to jest jeden z must have modow na pc, jego brak mocno doskwieral w F3 i F4 a po modzie zwiekszał możliwosci w bezpośredniej walce oraz w samym poruszaniu sie po mapie. To ze w oryginalnym F1 i F2 nie bylo weapon detoriation to nie oznacza, ze tak powinno byc. W fallout online spadajaca kondycja broni to podstawa jesli chodzi o mechanike calego swiata bo i skill repair ma wieksze zastosowanie. W F3 i FNV kondycja broni byla dodatkowym elementem poszerzającym mechanike i sam gameplay i caly system byl przez to ciekawszy. A teraz podniesiesz karabin lub strzelbe i od razu easy mode. Zmiany w gameplayu ewidentnie pod uczniów gimbazjum w Sosnowcu. No ale co zrobisz, nic nie zrobisz.
Opublikowano 4 listopada 20159 l @Bansai tego sposobu wykorzystania czasopism i książek nie domyśliłem się, akurat to na mocny plus imo.
Opublikowano 4 listopada 20159 l Dużemu przebudowaniu uległ system dialogowy. W trakcie dialogu będziemy wybierali sposób jego prowadzenia (agresywny, dyplomatyczny itd.). Po wybraniu sposobu prowadzenia dialogu, nie będzie możliwości jego zmiany. Na sukces powodzenia dialogu wpływa charyzma. Dodatkowo same opcje dialogowe zmieniają kolory, co określa szanse powodzenia perswazji Czyli klikam tylko czy mam typowi grozić czy go przekonywać, a potem już leci z automatu? Oby to lepiej wyglądało w praktyce niż brzmi.
Opublikowano 4 listopada 20159 l Raczej na coś podobnego jak w F1 i F2 - masz na poczatku do wyboru odpowiedzi typu: 1. Hello my name is Joe and I am looking for my father 2. Tell me where my father is nigga or else I w zaleznosci co wybierzesz to w takim klimacie i nastawieniu potoczysz dalej rozmowe i juz tego nie zmienisz.
Opublikowano 4 listopada 20159 l Zmiany w gameplayu ewidentnie pod uczniów gimbazjum w Sosnowcu. No ale co zrobisz, nic nie zrobisz. Jestem gimbem z Sosnowca i gardze kazda zmiana gameplayowa @Mustang Dzisiaj z wersji PCowej byl stream i bylo troche gadania, niestety nie robilem screenow, ale wiekszosc dialogow wygladala wlasnie tak jak na tym drugim screenie: Typ glownie jakies pierdoły robil wiec z nikim waznym nie gadal, no ale biorac pod uwage opcje dialogowe z randomami w NV/3 no to jednak troche poszli na latwizne, wszystko pewnie przez to ze protagonista teraz gada... chociaz nie, wroc, w Wiedzminie/DA/ME tez gadali i bylo sporo do wyboru, po prostu bethesda znow poszla na latwizne. Zreszta mozna sie bylo tego domyslic po tym ze cale drzewko charyzmy ma praktycznie zwiazek z pacyfikowaniem wrogow za pomoca celowania w nich z BRONI, no jaja jakies.
Opublikowano 4 listopada 20159 l Wracajac do rzeczy waznych, lub tych mniej, w sumie zalezy od osoby. Bronie nie beda widoczne na postaci jesli je schowasz, po prostu znikaja do eteru, wczesniej mogles zarzucic shotguna na plery lub pistolet na bioderko, tym razem zarzucasz je w nicosc i z nicosci je wyciagasz.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.