Skocz do zawartości

Fallout 4


luk_ash

Rekomendowane odpowiedzi

Dałem 8 w charyzmę, z figurką będę miał 9 i do tego mogę nosić np. kapelusz i wyjdzie 10. Dalej w grze pojawiają się pewne możliwości jej wykorzystania. Jak w poprzednich częściach - są inne drogi, ale zawsze lubiłem dostawać bonusy z dialogów, więc dalej się w to bawię. Poza tym ten perk za charyzmę 6 może być pomocny w rozwoju bazy i potencjalnie w zdobyciu calaka.

 

Taka uwaga dla zaczynających grę: przyjrzyjcie się drzewku perków, żeby nie zablokować sobie czegoś przydatnego niskimi statami. Moim zdaniem docelowe (ew. z figurką) minimum 4 w percepcji i inteligencji to konieczność, bo bez tego nie można otwierać trudniejszych zamków i odblokowywać zaawansowanych zablokowanych terminali. Ostatnia możliwość zmian pojawia się przy wyjściu ze schronu, o ile później w grze twórcy nie ukryli czegoś nowego.

 

Druga uwaga, to fakt, że gra daje na samym początku darmowy dodatkowy punkt umiejętności, co możecie wziąć pod uwagę planując postać. Dam w spoiler, ale to żaden spoiler tak naprawdę:

 

książeczka You're Special w pokoju syna, widoczna też przed wojną, ale działająca kiedy wraca się do domu po wyjściu ze schronu; leży na podłodze i można po nią wrócić kiedykolwiek

 

 

poza tym percepcję można również na samym początku gry trwale podnieść o jeden punkt, więc jeśli celujecie w 4, możecie dać 3. Też daję w spoiler, ale to pierwsza misja i mniej zdradzam niż filmiki z porównaniem grafiki:

 

figurka w muzeum w Concord, stoi na biurku w pomieszczeniu gdzie spotyka się sojuszników; w sumie trudno jej nie zauważyć

 

Edytowane przez Mustang
Odnośnik do komentarza
Druga uwaga, to fakt, że gra daje na samym początku darmowy dodatkowy punkt umiejętności, co możecie wziąć pod uwagę planując postać. Dam w spoiler, ale to żaden spoiler tak naprawdę:

 

książeczka You're Special w pokoju syna, widoczna też przed wojną, ale działająca kiedy wraca się do domu po wyjściu ze schronu; leży na podłodze i można po nią wrócić kiedykolwiek

 

 

poza tym percepcję można również na samym początku gry trwale podnieść o jeden punkt, więc jeśli celujecie w 4, możecie dać 3. Też daję w spoiler, ale to pierwsza misja i mniej zdradzam niż filmiki z porównaniem grafiki:

 

figurka w muzeum w Concord, stoi na biurku w pomieszczeniu gdzie spotyka się sojuszników; w sumie trudno jej nie zauważyć

 

 

Wspomnianych "darmowych" punktów będzie zapewne co najmniej 14 (7bobbleheads + 7 YS books).

Odnośnik do komentarza
Gość Orzeszek

Czemu nie mogę zbudować łóżek w warsztacie mimo, że mam na to materiały?

 

Jakiś bug czy ficzer? :D

no to jest jakoś słabo wytłumaczone, kliknij na materac i wceluj na podłogę wtedy pojawi sie informacja o postawieniu materaca xd ja na ganku przy power armorze postawiłem sobie te łożka

Odnośnik do komentarza
Gość Orzeszek

stary ja pomidory nie wiedziałem jak posadzić, okazuje się ze w post apo świecie najlepiej rosną na betonie :dog: mam spory problem z amunicją, nigdzie nie moge żadnej przytulić, chyba bede musiał fabułę ruszyć by do dużego miasta dotrzeć, bo żaden pacześniak u mnie na dzielni nie handluje ammo

Edytowane przez Orzeszek
Odnośnik do komentarza

Pytanie: jak to w końcu jest z tymi materiałami do tworzenia? Jeżeli powiedzmy wrzucam wszystkie zebrane śmieci w Sanktuarium to automatycznie są one dostępne we wszystkich innych osadach? Gdzieś takie coś wyczytałem podczas loadingu, ale na bank tak nie jest. Może jakiś perk to odblokowuje? 

 

Mam 12 level, i moje najdalsze zapuszczenie w kierunku Diamond City to posterunek policji Cambridge xD 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Ja tez mam 12lvl i do Diamod City nawet jeszcze nie podchodze chociaz troche wkurza ze nie ma przy questach na jaki one sa lvl bo czasami mam latwizne, a potem gdzies ide i dostaje wperdol xd. Ubilem kilka stworkow z gwiazdka I wypadly fajne czesci armour. Co do handlarzy ammo to znalazlem do tej pory tylko jednego.

 

 

 

Obok valut 81 na polnocny zachod od Diamod City.

 

 

Misje dla posterunku policji w Cambridge robi sie w nieskonczonosc?

Edytowane przez hav3n
Odnośnik do komentarza

Ktos tam wczesniej pytal czy crafcenie daje expa, tak, wszystko co zrobisz daje Ci expa, ja budujac swoje settlementy chyba z 3 levele wbilem na stawianiu samych murow :dunno:

 

A propos tego, wreszcie mam 3 bazy, wszystkie sa dookola otoczone murem i w kluczowych miesjcach okopy lub "wiezyczki" straznicze (czyli kloc betonu i okop) :D przez co Raiderzy musza sie pchac glowną bramą co z reguly nie konczy sie dla nich najlepiej. Strasznie czasochlonne zajecie, budowanie mojego dwupietrowego "centrum" dowodzenia bylo wrzodem na (pipi)e ale z koncowego efektu jestem zadowolony [choc drugie pietreo jeszcze nie umeblowane]

 

Mur dookola jest, obrona jest, farma jest, baraki sa, HQ jest, kobiety latajace w spodnicach sprzed wojny tez sa :Coolface: wszystko jest!

 

Tutaj krotki filmik, na ktorego koncu jest krotki pokaz co turrety robia z raiderami :fsg:

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza

Ja chodzę wokół ruin i wszystko przetwarzam na materiały :D

 

Nawet całe domy można przetworzyć.

 

 

Ja wszystkie śmieci zostawiłem w tym stole warsztatowym. Pójdę teraz do innego warsztatu i zobaczę czy tam też będą dostępne.

Odnośnik do komentarza

stary ja pomidory nie wiedziałem jak posadzić, okazuje się ze w post apo świecie najlepiej rosną na betonie :dog: mam spory problem z amunicją, nigdzie nie moge żadnej przytulić, chyba bede musiał fabułę ruszyć by do dużego miasta dotrzeć, bo żaden pacześniak u mnie na dzielni nie handluje ammo

 

eksploruj mape i zabijaj przeciwnikow uzywajac jak najmneij amunicji. Ja uzywajac sneak criticaly (x3,4 obecnie) mam po niektorych ammo jak .45 po 1000 sztuk, reszte po 300-400,

 

Pytanie: jak to w końcu jest z tymi materiałami do tworzenia? Jeżeli powiedzmy wrzucam wszystkie zebrane śmieci w Sanktuarium to automatycznie są one dostępne we wszystkich innych osadach? Gdzieś takie coś wyczytałem podczas loadingu, ale na bank tak nie jest. Może jakiś perk to odblokowuje? 

 

Mam 12 level, i moje najdalsze zapuszczenie w kierunku Diamond City to posterunek policji Cambridge xD 

 

Odpowiedni perk pozwala na wspoldzielenie shitu miedzy warsztatami, bez niego musisz zawsze wracac tam gdzie faktycznie skladujesz rzeczy.

 

 

Kolejny tip: jest taka miejscowka Fort Hagen. Masa syntetykow w niej, jest trudno. Potenm sie okazuje ze znowu trzeba tam isc i jest jeszcze trudniej, androidy daja rade i to mocno, generalnie dla mnie dobry sposob to partyzantka, head crity z ukrycia, pulapki z minami. Ale biegajac po mapie do trudnych miejscowek mozna sie dorobic dobrych giwer, czasami warto nawet wpasc, wylootowac i uciec jak jest za ciezko.

Odnośnik do komentarza
Gość Orzeszek

no i burza (radioaktywna?) jak wygląda :fsg: te zielone pioruny nie niebie i zielony filtr <3

 

a ktoś uruchomił tego wielkiego robota bojowego sprzed pre war? mozna go wysłąc do 4 lokacji, udało mi sie go odpalić ale dupy nie ruszy

Edytowane przez Orzeszek
Odnośnik do komentarza

Jak rozumiem te budowanie swojej bazy to całkowicie opcjonalna sprawa i można to olać? 

 

 

Na poczatku jest kilka questow z tym zwiazane I mozna sobie podbic xp ale one sa raczej po to zebys poznal podstawy budowy i o co w tym wszystkim chodzi ;) tak to mozna latac gdzie ci sie podoba, ja sam zwiedzilem troche swiata zanim sie zorientowalem ze moge cos tam wybudowac za expa xd

 

Edytowane przez hav3n
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...