_Red_ 12 008 Opublikowano 28 marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 marca 2016 No wlasnie przy ktorym z kolei identycznym quescie ogarnalem, ze gra robi mnie w ch.uja xd Cytuj Odnośnik do komentarza
darkos 4 301 Opublikowano 28 marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 marca 2016 O ile nie celujesz w platynę to spokojnie można to olać. Bo jedyny cel tej osady do pucharek, poza nim jakbyś miał pomagać każdemu który może przyłączyć się do MinutMena to co chwila odrywałbyś się od głównego wątku albo od zwiedzania i biegł na pomoc. A z tymi questami to nie tyle robi cie w jajo co podbijasz tymi questami EXP, czyli jednak wzmacniasz postać. Cytuj Odnośnik do komentarza
_Red_ 12 008 Opublikowano 28 marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 marca 2016 Wiem, ale na poczatku nie skapnalem sie, ze te questy to endless-spawn, wiec bym robil 10x pod rzad jak osiol. Cytuj Odnośnik do komentarza
katib 41 Opublikowano 28 marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 marca 2016 Najgorsze sa te ptzypadki gdy włóczyłam się po świecie, i nagle komunikat że jakas osada TERAZ JUZ NATYCHMIAST potrzebuje pomocy. Taaak, rzucam wszytsko i lecę ratować wsioków. Cytuj Odnośnik do komentarza
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 28 marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 marca 2016 Ograłem dlc Assaultron - szału nie ma ale robociki były dosyć mocne, potrafiły bić na jednego hita. Miałem 61lvl. Krótki ten dodatek, customizacja robotów mnie nie porwała, grałem na początku z Piper, potem zmieniłem na Ade z 2x sniper lazor i nawet nie myslalem o tym, aby brac perki robotics expert i wymodować coś lepszego. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bansai 11 198 Opublikowano 28 marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 marca 2016 No wlasnie przy ktorym z kolei identycznym quescie ogarnalem, ze gra robi mnie w ch.uja xd Ja po 30h grania zaczalem szerokim lukiem omijac murzyna bo juz czulem ten jego pewny krok w moja strone aby powiedziec mi ze nastepny gamon dal sie porwac albo settlement z 5cioma rakietowymi wiezyczkami i ludzmi z minigunami nie moze sobie z piecioma raiderami poradzic. Tego typu bzdety powinny byc na zyczenie, opcjonalne, a nie ze albo robisz, albo tracisz ludzi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
_Red_ 12 008 Opublikowano 28 marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 marca 2016 A to można stracić jak się nie zareaguje na napaść? Pff, przypomina mi się od razu: - heeeey cousin, wanna go bowling? - not now, on the mission! - Roman's friendship -10 Cytuj Odnośnik do komentarza
Zetta 3 378 Opublikowano 28 marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 marca 2016 Mialem dokladnie to samo z murzynem jak wchodzilem do Sanktuarium to pierwsze co robilem to rozgladalem sie gdzie on jest by na niego przypadkiem nie wpasc... Cytuj Odnośnik do komentarza
_Red_ 12 008 Opublikowano 28 marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 marca 2016 Wątek Austina kontynuuj proszę w WKP. Cytuj Odnośnik do komentarza
darkos 4 301 Opublikowano 28 marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 marca 2016 No i 20'sta jubileuszowa Wbita. Po drodze zrobiłem sobie niezłego zabijakę. 104 Level, kombinacja kilka perków powoduje że na poziomie Survival postać praktycznie jest nie do ruszenia. Teraz poszukam magazynów, wbiję perk Refreactor zanim skuszę się na DLC z robotami. Jutro poszukam kosmity To jest piękne jak różnie można sobie zbudować postać, trzeba tylko dobrze przestudiować tabele z Perkami. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
easye 3 347 Opublikowano 28 marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 marca 2016 To moze bys sie podzielil jakimis radami? Cytuj Odnośnik do komentarza
darkos 4 301 Opublikowano 28 marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 marca 2016 1. W pierwszej kolejności zrobić questy u RailRoad, i porozmawiać z Tinker Tom, opowie nam o umiejętności modyfikowania ubrań Ballistic Weave. Do tego przyda się wymaksować perk Armorer. Znaleźć strój Army Fatigue i czapkę Battered Fedora i zmodyfikować je używając tej umiejętności. Tak samo każdą znalezioną część zbroi którą nakładamy na ubranie. 2. Wymaksować kombinacje perków Toughness (sprawia że jesteśmy bardziej odporni na obrażenia) Life Giver (Podnosi poziom HP) Rooted (Gdy stoimy w miejscu i otrzymujemy obrażenia to są one znikome) Solar Power (Słońce Regeneruje utracone HP) Medic (Stim Packi regenerują całe utracone HP) Ghoulish (Promieniowanie regeneruje utracone HP) Lone Wanderer (Podróżując bez kompana otrzymujemy mniejsze obrażenia) Ninja (Będąc ukrytym zadajemy 3.5x więcej obrażeń, przydaje się do snajperki i wymaksowanego Perk Sneak) Taka kombinacja powoduje że nawet na Survival gdy stoje w miejscu i np. Legendary DeathClaw mnie okłada pazurami to zadaje bardzo małe obrażenia, gdy jestem w słońcu to jego promienie regnerują moje HP, a gdy jestem w strefie radiacji to promieniowanie regeneruje moje HP. Gdy kucnę i strzelam w przeciwnika to zadaje 3.5 x więcej Damage. Postać mam przepakowaną i jest łatwo zdobywać legendarne bronie i uzbrojenie, ale wsiąkłem w tego Fallouta że grałem jak po(pipi) i jeszcze nie mam dość. Jest jeszcze perk Refreactor, który uodparnia nas na obrażenia zadawane przez broń energetyczną, pewnie przyda się w dodatku z Robotami. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
kamson11 13 Opublikowano 5 kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 kwietnia 2016 Mam dopiero jakieś osiem h za sobą, ale jak dla mnie ta gra to kot. Już myślałem, ze znudziły mi sie gry, ale fallout sprawił, ze wsiąkłem w konsole. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
_Red_ 12 008 Opublikowano 9 kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 kwietnia 2016 No i wpadłem w syndrom fallouta 4, tj. po dziesiątkach godzin side i re-spawn questów, nie pamiętam już nawet o co w grze chodziło. No wstałem z krypty po 200 latach i szukam guwniaka, ale przypadkiem zboczyłem do wioski i robię swoje Jakoś szybko to się rozmyło. Cytuj Odnośnik do komentarza
Pupcio 18 342 Opublikowano 9 kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 kwietnia 2016 Nie no co ty Red. Cytuj Odnośnik do komentarza
darkos 4 301 Opublikowano 9 kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 kwietnia 2016 Cytuj Odnośnik do komentarza
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 10 kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 kwietnia 2016 No i wpadłem w syndrom fallouta 4, tj. po dziesiątkach godzin side i re-spawn questów, nie pamiętam już nawet o co w grze chodziło. No wstałem z krypty po 200 latach i szukam guwniaka, ale przypadkiem zboczyłem do wioski i robię swoje Jakoś szybko to się rozmyło. Fabularnie F4 to porażka. Chciałem teraz znowu pograć w trybie survival ale jak sobie pomyślałem o głównym wątku to po prostu mi się odechciało i pewnie wrócę tylko przy okazji dlc. Mam ochotę ograć któryś już z kolei raz F3 albo FNV niż kolejne przygody przegrywów minutemenów albo railroad. Cytuj Odnośnik do komentarza
_Red_ 12 008 Opublikowano 10 kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 kwietnia 2016 Beka http://knowyourmeme.com/memes/another-settlement-needs-our-help Cytuj Odnośnik do komentarza
_Red_ 12 008 Opublikowano 10 kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 kwietnia 2016 (edytowane) Update: trafilem na arene Strefa Walki. Po wszystkim pogadalem z Cait i zabralem jej Niebieski Baseball. Cos mi tu nie gra bo ten kij ma 183 dmg, dwa razy tyle co moj dopakowany shotgun. Trafilem na jakis uber rare weapon, czy co? Czy potem to juz dosc standardowa wartosc ataku? Lel, atak z ukrycia na Łabedziu zabral mu 50% zycia. Nie, to nie jest normalna bron na tym etapie edit: juz wiem, ze to bug, gdyz po probie customizacji kija, jego dmg wraca do ok 30. Za to inne melee weapons, ktore zebralem, maja po 90-120 dmg. Dzieki bethesdo za zepsucie gry i overpower edit2 minelo po restarcie gry :f Edytowane 10 kwietnia 2016 przez _Red_ Cytuj Odnośnik do komentarza
Mustang 1 734 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 kwietnia 2016 Z tym nowym małym DLC do calaka wymagane są perki Animal Friend i Wasteland Whisperer na poziomie 1, w związku z tym także Charyzma na poziomie 9. Miejcie to na uwagę, jeśli planujecie wbić wszystko. Sam musiałbym wbijać teraz dodatkowy level, a do tego biegać za mięsem różnych kreatur potrzebnym na przynętę w klatkach, ale mi się chwilowo nie chce. Poczekam na DLC fabularne. Może organizowanie walk Deathclawów ma potencjał dla niektórych, ale dodatek pozostaje mizerny. Poza Season Passem na pewno nie warto. Cytuj Odnośnik do komentarza
_Red_ 12 008 Opublikowano 13 kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 kwietnia 2016 Te dodatki wymagaja season passa? Bo chyba tylko to mam w opcjach pobierania z poziomu PSN. Cytuj Odnośnik do komentarza
Mustang 1 734 Opublikowano 13 kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 kwietnia 2016 Powinny być też oddzielnie dostępne za kolejno 10, 5 i majowy 25 USD, choć to niezbyt opłacalne. Season Pass zawiera je wszystkie oraz kolejne, jeszcze niezapowiedziane. Cytuj Odnośnik do komentarza
_Red_ 12 008 Opublikowano 1 maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 maja 2016 Kupilem stuffu za 19k kapsli u KLEO. Wrocilem pozniej z toną złomu na sprzedaż, ale kasa zresetowala sie do ok 300 Myslalem, ze nadmiar hajsu u sprzedawcy zostaje. I tak dobrze, ze przed zakupami najadlem sie mentatow winogronowych, bo zaplacilem 10000 mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza
Mustang 1 734 Opublikowano 4 maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 maja 2016 19 maja Intrygujący trailer, zapowiadający pierwszy większy dodatek fabularny. Klimatyczna lokacja ma spory potencjał, więc liczę na jedne z ciekawszych questów w grze. Cytuj Odnośnik do komentarza
_Red_ 12 008 Opublikowano 8 maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 maja 2016 (edytowane) Pytanko o specjalne staty w broni. Używam maksymalnie dopakowanego pistoletu 10mm ze skillem podwójnego strzału. No i wypas, kosztem jednego pocisku, strzela dwoma: Q: czy damage pokazany w opisie broni obejmuje już ten dwustrzał, czy mam przemnożyć sobie x2? Zauważyłem, że tak samo wyposażona broń bez dwustrzału ma ok 90dmg, a ta moja ok 112, więc nie jest to realnie x2. Znalazłem właśnie kolejny legendarny pistolet 10mm, który zmniejsza konsumpcję PA o 25%. No i nie wiem, robiłem test obydwoma i każdy przy pełnym pasku PA strzelał 16x.Q: o co tu chodzi, czyżby był jakiś limit, poniżej którego już nie da się zejść? -----edit----- ok chyba wybadałem temat. Wygląda na to, że dwustrzał po prostu trzeba sobie przemnożyć x2. Jak przy celowaniu we wroga pojawia się na jego pasku energii szacowany damage, to finalnie brało sporo więcej.A co do 25% niższego zużycia PA, to nie dało się więcej niż 16x, bo ten pistolet miał magazynek jedynie na 16 pocisków, więc chyba o to chodzi (dziwne, że nie ma przeładowania w takim przypadku) Edytowane 8 maja 2016 przez _Red_ Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.