Skocz do zawartości

Fallout 4


luk_ash

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

jeszcze jeden filmik - customizacja własnej bazy?

https://www.youtube.com/watch?v=mvqQbRweAs4

 

niby fajna ale aż dziwne że można wziąc do kieszeni cały domek a potem postawić jego elemnty z powrotem.

 

jednak to jest napewno plus - zawsze lubie mieć własne mieszkanie w grach i móc je urządzić po swojemu

 

 

ma byc 50 bazowych broni - niby mało, ale jeśli każda ma mieć aż takie możliwosci customizacji - że z pistoletu mozna zrobić snajperke to w sumie ilość broni powinna być dosyc zadowalająca. ciekawe tylko czy schematy na budowe trzeba znaleźć czy wystarczy pozbierać 100 kilo śmieci wszelkeigo rodzaju jak widelce, globusy, samochodziki i inne proszki do prania żeby uzyskac z nich materiały do wyprodukowania snajperki

Edytowane przez Yano
Opublikowano

No tak, bardzo mozliwe ze tylko jakies mody beda na poszczegolne czesci ciala niz same rękawy albo nogawki każda inna od pozostałych. Moze raczej beda to po prostu buty albo rekawice ?

Opublikowano

Patrzac na glownego bohatera w dresie z Vault III to czekam az Adidas wypusci jakies vaultowe dresy, u nas mieszkancy mordoru lub szlachhta mieszkajaca obok biedronek rzucilaby sie jak na kroksy.

Opublikowano

 

Fonline ograles ?

 

 

 

Nie, zostałem przy serii tylko.

 

 

 

plusy

+ fajnie sie wchodzi do power armora, a zarazem wygląda na to że nie będzie można nosić go w kieszeni w inventory - tylko że bedzie to jak pojazd - coś co stoi w świecie i można do tego wejść

...

 

 

Moim zdaniem to nie power armor jaki znamy z gry, tylko jakiś ciężki kombinezon który trzeba traktować raczej jako pojazd niż stały pancerz.

Opublikowano (edytowane)

Moim zdaniem to nie power armor jaki znamy z gry, tylko jakiś ciężki kombinezon który trzeba traktować raczej jako pojazd niż stały pancerz.

 

no i tak i nie, po pierwsze to wygląda rzeczywiście jak mini-pojazd którego sie nie da nosić w inventory. ale zarazem uważam że to jest własnie power armor który teraz nabrał nowego stylu zakładania.

i ten nowy styl uważam że ma sens - że jest to coś w stylu zbroi iron mana tylko o wiele większe, coś jak mini-mech

 

przypominam że w pierwotnych fallotach postacie w power armorze były o wiele większe niż zwykłe ludziki

02.png

 

napakowane wysokie koksy. w falloutach 3/nv zrobili z tego poprostu zwykłą zbroje, dosyć szeroką ale nie zwiększającą rozmiwarów postaci. tymczasem traktowanie jej jako mini-mecha jest znacznie wierniejsze oryginałowi a zarazem "wsiadanie" do power armora ma więcej sensu niż zakładanie go na siebie niczym śreniowieczną zbroje płytową. człowiek w power armorze powinien być mniejwiecej wielkości super mutanta.

 

 

o znalazłem jakiegoś screena z moda który w miare pokazuje czym powinien być power armor - wielkim bykiem

1068290-1403634836.jpg

 

 

a nie metalową puszką z głupimi naramiennikami

Fallout-3-Mod-Rusted-Power-Armour_1.jpg

Edytowane przez Yano
Opublikowano

 

 

Fonline ograles ?

 

 

 

Nie, zostałem przy serii tylko.

 

 

 

plusy

+ fajnie sie wchodzi do power armora, a zarazem wygląda na to że nie będzie można nosić go w kieszeni w inventory - tylko że bedzie to jak pojazd - coś co stoi w świecie i można do tego wejść

...

 

 

Moim zdaniem to nie power armor jaki znamy z gry, tylko jakiś ciężki kombinezon który trzeba traktować raczej jako pojazd niż stały pancerz.

 

 

 

To co ty wiesz o falloutach jak nie grales w wersje online.

 

 

W ogole te ciagle porownywanie f1 i f2 to zupelnie innego f3 i f nv robi sie nudne. Kolejne posty starych dziadkow w s tylu "za komuny bylo lepiej jak nie bylo tych kompjuteruf". 

 

F3 i kolejne czesci to tak duza zmiana od czasow f1 i f2 ze porownywanie do jedynych slusznych i tym samym uproszczonych i umownych zlepkow pikseli jest troche bez sensu. Troche mi to przypomina gadanie, ze FFX jest slabe bo jest w 3d i nie ma systemu turowego i profesji jak w ff tactics.

Opublikowano

LckSopM.jpg

Starsze siostry na mojej półce już czekają.

Jestem wprost oczarowany tym co prezentuje Fallout 4, a to dopiero początek. O pogorszeniu grafiki nie będzie mowy. To takie.... prawdziwe. I wcale nie napisałem tych słów złośliwie. Na mnie ta szata graficzna robi bardzo pozytywne wrażenie. Poprzedniczki nie imponowały w tej kwestii, a przecież jak kogoś wessał ów apokaliptyczny świat, zachwycał się co rusz. Tu w kwestii grywalności będzie podobnie, jestem przekonany.

Jak dla mnie mocny kandydat do gry roku.

Ciekawa walkę stoczy z Wiesławem oraz Krwistymi. Tak, jest jeszcze Gacek i może jakaś niespodzianka....

  • Plusik 1
Opublikowano

In addition to including the highly-anti(pipi)ted game, Fallout 4 Pip-Boy Edition includes:

  • Pip-Boy Replica, Stand and Capsule Case. This wearable device faithfully replicates the in-game model and comes complete with RobCo Industries stand, custom-printed capsule, adjustable foam cuff, rotating knobs and lights.  Designed to accommodate a variety of smartphone devices with customizable foam inserts, the Pip-Boy is the ultimate accessory for the official Pip-Boy companion mobile app that allows players to manage their in-game inventory, perks, holotapes, and more.
  • Physical Pip-Boy Pocket Guide. Featuring handy illustrations and chock full of Vault-Tec® approved tips, this manual is the ultimate how-to pocket guide for using and maintaining your new Pip-Boy.
  • Physical Vault-Tec® Perk Poster. Keep track of your perks with your very own physical Vault-Tec perk poster, fully-colorized retro fun for the quintessential Wasteland survivor.
  • Power Armor Collectable Metal Packaging. Exclusive to the Pip-Boy Edition, this decorated metal case is the ultimate fan collectible.          

The Fallout 4 Pip-Boy Edition will be available through pre-order in the coming days and retails for $119.99 (US), €129.99 (Europe), £99.99 (UK), and AUS $189.95 (Australia). Supplies are extremely limited so players are encouraged to pre-order through their preferred stores today.

@bethsoft.com

 

Hmmm, ciekawe jakie telefony będą kompatybilne...

Gość Orzeszek
Opublikowano (edytowane)

moja luźna interpretacja po materiałach bethesdy i konfy ms dotycząca, fabuły w f4, oczywiście są to moje gdybania. wrzuce w spoiler żeby nie było, że psuję komuś zabawę.

 

 

bardzo kręcę nosem na informacje o tym że nasz bohater/bohaterka przeżyła eksplozje nuklearną i po pauzie dowiadujemy się że opuszczamy jako jedyni ocaleni krypty 111 po 200 latach. co można wywnioskować.
1) kapsuły hibernacyjne (były już w f3) awaria w krypcie i nasz bohater ucieka z krypty jako jedyny. imo meh

2) zabawy osią czasu, było w postaci easter eggów w f2 gdy cofamy się do krypty 13 do czasu przed wydarzeniami f1 no i f tactics gdy wchodzimy do miasta duchów i właśnie widzimy flashbecki z czasów pre war.
3) najbardziej prawdopodobona moja rozkmina. główny protagonista jest cyborgiem/półmaszyną. co na to wskazuje? przeżycie 200 lat. mozna by było logicznie wyjaśnić istotę perków i vats, przeliczanie wszystkiego na procenty. krypty 111 nie ma w lore narazie, więc mozna wsyztsko jej przypisać, ale można by było stwierdzić że jej zadaniem było stworzenie cyborga/cyborgów zaawansowanej technologi medyczno naukowej, było o syntetykack w f. tactics i też mieliśmy syntetyka w f3 (gra ma sie dziac w tym samym okresie co f3) dlaczego główny ziom będzie syntetykiem? pan w teaserze nr 1 w mieście w prochowcu przypomina troche pana z Vault tec
Fallout4_Trailer_City_14333.jpg

Zobaczcie jego prawą reke, jak by byłą trochę "robocia" myslę że to pewnie nasz stary znajomy z czasów pre war co puka do dzwi, bo nic przypadkiem w falloutach nie jest przedstawiane.
druga sprawa:



29:59 i jeszcze 30:23 widzimy przeciwnika Synth Assaulter czyli będzie więcej syntetyków, nawet frakcja, jak ploty o MiT sie sprawdzą i połączą fakty= krypta+ MiT+ Syntetyki :notbad:

#trudnesprawy # :pawel:

a i jeszcze, z tego co widze to power armor już nie będzie pełnił funkcji "zbroi płytowej"  tylko bedziemy go przywoływać w jakiś sposób i robic rozpierduche, widzimy jak nasz protagonista rzuca puche z dymem i przylatuje latacz, pewnie będzie opcja zrzutu power armoru jak funkacja "pojazdu" bojowego a nie ciuszków do spania 24/h

a i jak narazie latacze należą do bractwa stali, nie widac śladu enklawy

Edytowane przez Orzeszek
Opublikowano

Po tym co zaserwowali w F3, bardziej bym się skłaniał ku eksperymentalnej hibernacji w krypcie 111 i natknięciu się na jakiś ślad aktywności zaprezentowanego na trailerze dzieciaka.

 

 

Potomek protagonisty jako główny zły...

 

 

Dat twist! :obama:

Gość Orzeszek
Opublikowano (edytowane)

ja skłaniam sie przy swojej 3ciej opcji

syntetyka, na tym filmiku z dzwonkiem do dzwi i pracownikiem valut tec jest dialog: czy bedzie miejsce dla całej mojej rodziny? na co jest odpowiedź: Oczywiście będzie miejsce nawet dla robota, ale procedury nie pozwalają ich brac ze sobą. PRZYPADEK NIE SONDZE

chyba że źle zrozumiałem

Edytowane przez Orzeszek
Opublikowano

ja skłaniam sie przy swojej 3ciej opcji

syntetyka, na tym filmiku z dzwonkiem do dzwi i pracownikiem valut tec jest dialog: czy bedzie miejsce dla całej mojej rodziny? na co jest odpowiedź: Oczywiście będzie miejsce nawet dla robota, ale procedury nie pozwalają ich brac ze sobą. PRZYPADEK NIE SONDZE

chyba że źle zrozumiałem

 

Dla mnie to był tekst w stylu, że "tak, tak - wszyscy znajdą schronienie, nawet robot czy pies". Nie podejrzewam Bethesdy o jakieś ukryte w dialogach przesłanie.

Poza tym wyraźnie wyeksponowano motyw rodzinny, w przypadku jakichś cyborgów czy innych robocopów nie miałoby to większego sensu.

Opublikowano

Oczywiście będzie miejsce nawet dla robota, ale procedury nie pozwalają ich brac ze sobą. PRZYPADEK NIE SONDZE  chyba że źle zrozumiałem

wydaje misie ze zle zrozumiałes, on tam mowi "minus your robot naturally" - czyli że bez robota

Opublikowano

moja luźna interpretacja po materiałach bethesdy i konfy ms dotycząca, fabuły w f4, oczywiście są to moje gdybania. wrzuce w spoiler żeby nie było, że psuję komuś zabawę.

 

 

bardzo kręcę nosem na informacje o tym że nasz bohater/bohaterka przeżyła eksplozje nuklearną i po pauzie dowiadujemy się że opuszczamy jako jedyni ocaleni krypty 111 po 200 latach. co można wywnioskować.

1) kapsuły hibernacyjne (były już w f3) awaria w krypcie i nasz bohater ucieka z krypty jako jedyny. imo meh

2) zabawy osią czasu, było w postaci easter eggów w f2 gdy cofamy się do krypty 13 do czasu przed wydarzeniami f1 no i f tactics gdy wchodzimy do miasta duchów i właśnie widzimy flashbecki z czasów pre war.

3) najbardziej prawdopodobona moja rozkmina. główny protagonista jest cyborgiem/półmaszyną. co na to wskazuje? przeżycie 200 lat. mozna by było logicznie wyjaśnić istotę perków i vats, przeliczanie wszystkiego na procenty. krypty 111 nie ma w lore narazie, więc mozna wsyztsko jej przypisać, ale można by było stwierdzić że jej zadaniem było stworzenie cyborga/cyborgów zaawansowanej technologi medyczno naukowej, było o syntetykack w f. tactics i też mieliśmy syntetyka w f3 (gra ma sie dziac w tym samym okresie co f3) dlaczego główny ziom będzie syntetykiem? pan w teaserze nr 1 w mieście w prochowcu przypomina troche pana z Vault tec

Fallout4_Trailer_City_14333.jpg

Zobaczcie jego prawą reke, jak by byłą trochę "robocia" myslę że to pewnie nasz stary znajomy z czasów pre war co puka do dzwi, bo nic przypadkiem w falloutach nie jest przedstawiane.

druga sprawa:

 

29:59 i jeszcze 30:23 widzimy przeciwnika Synth Assaulter czyli będzie więcej syntetyków, nawet frakcja, jak ploty o MiT sie sprawdzą i połączą fakty= krypta+ MiT+ Syntetyki :notbad:

 

#trudnesprawy # :pawel:

 

a i jeszcze, z tego co widze to power armor już nie będzie pełnił funkcji "zbroi płytowej"  tylko bedziemy go przywoływać w jakiś sposób i robic rozpierduche, widzimy jak nasz protagonista rzuca puche z dymem i przylatuje latacz, pewnie będzie opcja zrzutu power armoru jak funkacja "pojazdu" bojowego a nie ciuszków do spania 24/h

 

a i jak narazie latacze należą do bractwa stali, nie widac śladu enklawy

 

Twoja teoria jest zbyt fajna, żeby była prawdziwa, ale przyznam, że bardziej tym postem nakręciłeś mnie na tę gierkę niż jakikolwiek oficjalny materiał promocyjny. :)

Gość Orzeszek
Opublikowano

 

Oczywiście będzie miejsce nawet dla robota, ale procedury nie pozwalają ich brac ze sobą. PRZYPADEK NIE SONDZE  chyba że źle zrozumiałem

wydaje misie ze zle zrozumiałes, on tam mowi "minus your robot naturally" - czyli że bez robota

 

comment_WVk2kgs1lKI4TqlAfKQurCeLKalmNvYq

Opublikowano

Więc celowanie do wroga z New Vegas wchodzi do Fallout 4 

Większe możliwości kustomizacji swojego lokum, tworzenie budynku, zapór ogniowych, możliwość obrony przed atakami super mutantów itp. I ogóle zbieractwo wszystkiego co się nawinie. 

Handlowanie też wchodzi do gry, możliwość posiadania własnej karawany bardzo cieszy. 

Gra nadal jest krwawa i bardzo gore, a nie samo cukierkowa pomimo bardziej kolorowej gamy barw. 

Większe możliwości Power Armor, jak jet pack też jest na plus. To na pewno będzie niesamowita zabawa. 

 

Mój boże i ta data 10-11-15  :good2:

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...