Figaro 8 302 Opublikowano 1 listopada 2015 Opublikowano 1 listopada 2015 Powodzenia w dyskusji z figaro. Rozumiem że Twoje bekowe posty o grafice z PS2 juz są spoko. Ja tylko mówię, że wielu ludzi nie przeszkadza stary silnik. Producenci niech kupią i 10 jachtów, póki będą finansować dobre gry rpg. Dla mnie to wygląda bardzo ładnie. 1 Cytuj
Boomcio 4 160 Opublikowano 1 listopada 2015 Opublikowano 1 listopada 2015 Akurat ten screen z Fallouta mi się podoba. Jak cała gra będzie trzymała taki poziom graficzny to ok. Tylko te samochody takie współczesne ... 1 Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 1 listopada 2015 Opublikowano 1 listopada 2015 Okna na pierwszym screenie troche strasza, a te gogle na drugim to takie wczesne PS2, zlepiona tekstura xD Ehh, ale i tak bede gral i (chyba) dobrze sie bawil a jakis korpo szczur kupi sobie nowy jacht Cytuj
Gość suteq Opublikowano 1 listopada 2015 Opublikowano 1 listopada 2015 Na pewno na tych screenach tekstury się doczytały na czas? Jakoś ciężko mi uwierzyć, że gra może być aż tak nierówna. Cytuj
gkihdghdhj 354 Opublikowano 1 listopada 2015 Opublikowano 1 listopada 2015 Mnie jedynie odrzuca ten niesamowicie prostacki interfejs, wygląda jak w jednym modzie, co próbował zrobić z NV shootera z bullet time'm. Właśnie chciałem wrzucić. Bardzo fajnie wygląda. IMO taki poziom graficzny w zupełności wystarcza. Kolejne screeny. Daje w spoiler, bo pokazują inne lokacje niż z gameplaya E3. :obama: HYPE SO MUCH :obama: Chyba nie było jeszcze konkretnych bagien w serii, jakoś to zdjęcie wywołało u mnie chęć, by jakieś się jednak znalazły. Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 1 listopada 2015 Opublikowano 1 listopada 2015 Minimalistyczny UI jest jak najbardziej na plus, nei ma sensu aby menusy i paski zaslanialy niepotrzebnie ekran. No chyba ze ktos teskni za: Bleeeeh :-\ Cytuj
gkihdghdhj 354 Opublikowano 1 listopada 2015 Opublikowano 1 listopada 2015 (edytowane) Nie zgodzę się z przykładem, bardzo mi pasuje taki styl w grach drużynowych, gdzie akcja jest, co tu dużo mówić, umowna. Pergaminy, manuskrypty, szkatułki, wykończenia wyskakujących okienek dialogowych w fantatyce, styl militarystyczny, retro, lekko nowoczesny w starych falloutach. Podobnie zrobili teraz w Wasteland 2 DCut, silnik, mechanika okej, na plus, ale na kiego zmieniali te okienka chociażby w kreowaniu drużyny? To tutaj: jest minimalistyczne, ale prezentuje jednak jakąś miłą dla oka formę, tymczasem HUD F4 wygląda jak w jakiejś pre-alfa wersji, żeby po prostu sprawdzić czy działa. Edytowane 1 listopada 2015 przez gkihdghdhj Cytuj
KacperKing 7 Opublikowano 1 listopada 2015 Opublikowano 1 listopada 2015 Wszystkie screeny w jednym miejscu: https://imgur.com/a/Q6WBA Spoilerów większych brak, pokazane tylko scenerie których nie było na E3. Nie zgodzę się z przykładem, bardzo mi pasuje taki styl w grach drużynowych, gdzie akcja jest, co tu dużo mówić, umowna. Pergaminy, manuskrypty, szkatułki, wykończenia wyskakujących okienek dialogowych w fantatyce, styl militarystyczny, retro, lekko nowoczesny w starych falloutach. Podobnie zrobili teraz w Wasteland 2 DCut, silnik, mechanika okej, na plus, ale na kiego zmieniali te okienka chociażby w kreowaniu drużyny? To tutaj: jest minimalistyczne, ale prezentuje jednak jakąś miłą dla oka formę, tymczasem HUD F4 wygląda jak w jakiejś pre-alfa wersji, żeby po prostu sprawdzić czy działa. Mi bardziej podoba się interfejs z 4, bo jest mniejszy i jednocześnie zawiera wszystko co potrzeba. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 1 listopada 2015 Opublikowano 1 listopada 2015 Ten z 3/NV ma wszystko co trzeba, amunicja i kondycja broni pod AP oraz kompas pod HP, wszyskto idealnie rozmieszczone, srodek ekranu jest caly twoj, z kolei to (pipi) obesrane w 4ce daje ci kompas na dolny srodek ekranu (moj najwiekszy zgrzyt), ilosc AP i HP osobno po bokach i jeszcze debilnie pokazana ilosc amunicji wyskakuje wyzej, takiego miszmaszu (pipi) dawno nie widzialem na ekranie. Dodatkowo kompas na srodku ma jeszcze ikonki sygnalizujace w jaki teren mniej wiecej sie zapuszczamy, tez mi sie to za bardzo nie podoba, zawsze wolalem ten element niepewnosci, widze na kompasie ze cos przede mna jest, ale nie wiem do konca co, w tym przypadku jednak obrazek (np rakieta) bedzie mi dawal podpowiedz, no ale po co? Serio nie rozumiem co za z(pipi) to projektowal ale powinien na galerze po piasku zasuwac a nie gry projektowac. A co do tego ze HUD w obu przypadkach jest minimalistyczny, w ogole mi to nie przeszkadza, w sumie to zaczalem doceniac takie podejscie do tematu, lepsze to niz zawalony ekran zbednymi ikonami. Licze ze jakis mod wprowadzi stary HUD, szkoda tylko ze na konsolach pewnie predko sie tego nie doczekamy. Cieszy mnie za to ze po opiniach typka co screeny robil, Power Armor wraca do korzeni i bardziej przypomina chodzacy czolg do ktorego sie wsiada, a nie puszke ktora zakladamy dla kilku dodatkowych punktow DR/DT. Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 2 listopada 2015 Opublikowano 2 listopada 2015 (edytowane) https://vid.me/Qqh2 leaknięty gameplay z xbona, nowa lokacja - wnętrze jakiegoś budynku kur.wa ten płonący pies xD Edytowane 2 listopada 2015 przez kermit Cytuj
IrenicuS 7 Opublikowano 2 listopada 2015 Opublikowano 2 listopada 2015 A wie ktos czy będzie tryb jakiś "Hardcore" czy "Survival", że trzeba będzie dbać o jedzenie i wodę itd ? W F3 chyba było coś takiego. Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 2 listopada 2015 Opublikowano 2 listopada 2015 https://vid.me/Qqh2 leaknięty gameplay z xbona, nowa lokacja - wnętrze jakiegoś budynku kur.wa ten płonący pies xD tez miałem beke przeokrutną xd albo jak się przyciął dzwiami od windy xd Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 2 listopada 2015 Opublikowano 2 listopada 2015 ciekawe czy bedzie mozna okradac jak w skyrimie - wiadro na głowe i czyscimy skrzyneczki Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 2 listopada 2015 Opublikowano 2 listopada 2015 w new vegas tak sie dało xd brało się wiadro, do wiadra za pomocą "fizyki" gnaty z lady sprzedawcy, potem podnosiło się "fizyką" wiadro i wychodziło ze sklepu xd nawet karma nie spadała Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 2 listopada 2015 Opublikowano 2 listopada 2015 To samo bylo w F3. Podoba mi sie ten nowy UI do lootowania, wszystko jest teraz szybsze i plynniejsze. No i mamy juz opisane wszystkie perki wiec mozna sobie ogolnie zaplanowac Speciala. Cytuj
IrenicuS 7 Opublikowano 2 listopada 2015 Opublikowano 2 listopada 2015 (edytowane) Znalazłem jeszcze coś takiego, sam początek gry,tworzenie postaci, wybuch bomby etc. 20 min gameplay'u.http://www.dailymotion.com/video/x3bzsclEdit. Po 10 minutach jest jeszcze trochę eksploracji, dla mnie klimat tej gry zapowiada się świetnie. Edytowane 2 listopada 2015 przez IrenicuS Cytuj
Gość mastafaker Opublikowano 2 listopada 2015 Opublikowano 2 listopada 2015 To samo bylo w F3. Podoba mi sie ten nowy UI do lootowania, wszystko jest teraz szybsze i plynniejsze. No i mamy juz opisane wszystkie perki wiec mozna sobie ogolnie zaplanowac Speciala. No mega to wyglada bez zasłaniania całego ekranu i wchodzenia w dodatkowe menu. Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 2 listopada 2015 Opublikowano 2 listopada 2015 Szybsze bo nowy engine i obecna generacja w końcu na to pozwalają. Nie włączam nawet tych gameplay, bo bym pod sklepem koczował od piątku błagając na kolanach albo przepłacając podwójnie za swoją kopię. 7 dni wytrzymam. Wracam do grania w jakieś (pipi) żeby czymś głowę zająć bo zbyt często myślę o Fallusie 4. Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 2 listopada 2015 Opublikowano 2 listopada 2015 Obejrzyj ten gameplay to ci para troche zejdzie bo graficznie to takie 6/10 na tym xboxie. Generalnie poziom jak w New vegas, dodane nowe przedmioty, troche podciągnięte tekstury, design dalej specyficzny ale w koncu developerzy dali troche oswietlenia i nei jest szaroburo ponuro tylko kazda lokacja jest teraz specyficznie oswietlona. Generalnie mamy to czego normalny czlowiek sie spodziewal, czyli bedzie bardzo dobrze i przyjemnie. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 2 listopada 2015 Opublikowano 2 listopada 2015 Grafiki w tej grze nie znajdziemy ale jest to cos co zmusilo mnie na wziecie 2tyg urlopu w listopadzie Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 2 listopada 2015 Opublikowano 2 listopada 2015 Mam tylko nadzieje że twórcy postarali się o fajne lokacje, ciekawe tajemnice, interesujące historie w z-hakowanych komputerach. Ale też wymyślili coś nowego co znajdziemy w po kilku godzinach grania. Wkładamy płytę do konsoli i gramy bez żadnych opisów w internecie gdzie iść a gdzie nie iść. Gdzie czekają bandy Super Mutantów a gdzie za rogiem czai się Deathclaw Cytuj
Sobies 173 Opublikowano 2 listopada 2015 Opublikowano 2 listopada 2015 Obejrzałem ten 4 minutowy gameplay co wrzucił Kermit Wniosek jest jeden Zastanawiająca jest dla mnie ilość exp'a jaką koleś dostawał za zabicie supermutka - tylko 8 expa?!?! :O Coś czuje, że wylevelowanie do 50 poziomu będzie czasochłonne, za(pipi)iście Cytuj
Psycho-Mantis 0 Opublikowano 2 listopada 2015 Opublikowano 2 listopada 2015 Zastanawiająca jest dla mnie ilość exp'a jaką koleś dostawał za zabicie supermutka - tylko 8 expa?!?! :o Coś czuje, że wylevelowanie do 50 poziomu będzie czasochłonne, za(pipi)iście Pewnie to jakieś łamagi za 8 expa, jak się podciągniemy to przeciwnicy też się wezmą w garść i będzie lepiej lecieć doświadczenie. Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 2 listopada 2015 Opublikowano 2 listopada 2015 A moze porpostu system poziomow jest zmieniony i nie trzeba dostawac 320xp za mutanta aby levelowac bo i nie trzeba 15k expa do kolejnego poziomu. Nastawiam sie na najszybsze levelowanie questami i subquestami. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.