Skocz do zawartości

Fallout 4


luk_ash

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam nadzieje, ze nie bedzie tych zmutowanych pszczol co w new vegas lataly. ale mnie to wku.rwialo

 

gYdWN.jpg

 

19065369.jpg

 

Osobiscie mam nadzieje ze zalicza wielki powrot, oczywiscie w najmniej spodziewanym momencie. :wio:

 

btw. ktos juz obliczyl ze mapka w F4 jest mniejsza od tej ze Skyrima, ale wieksza od tej z F3. http://i.imgur.com/9CsG5FJ.gifv

Opublikowano

Cazadory to akurat jeden z nielicznych nietrafionych pomysłów Obsidianu, a jako że Beth odcina się od wszystkich zmian z New Vegas, to nie spodziewałbym się powrotu tych niesławnych insektów.

Opublikowano

Co do mapy to mniejsza nie znaczy gorsza.Ważny jest jej ogólny projekt i dostępność terenów.Gdyby usunąc tereny niedostępne z Skyrima to mapy by były porównywalne.Co do zagęszczenia miejsc to jest dobrze.Oglądałem w prawdzie tylko urywki tego filmiku z mapy ale w tych terenach co widziałem wszędzie coś było.Na brak miejsc do ekploracji nie powinniśmy narzekać.Questów też pewnie troche będzie.Jedynym wyznacznikiem jest tu Skyrim a tam questów było dużo.W tych kwestiach Fallout 4 pewnie zabłyśnie.

Opublikowano (edytowane)

W grze jest jakieś dwukrotnie więcej lokacji do odkrycia niż w F3, jeśli to co piszą na Reddit/GAFie jest prawdą.

Edytowane przez Bigby
Opublikowano

Pamiętam że po pierwszym spotkaniu z Cazadore od razu wiedziałem jak z nimi walczyć i od tamtej pory kombinacja Anti-Material Rifle + 0.50 MG Incendiary robiły swoją robotę wzorowo. Zanim paskudztwo doleciało spaliło się na wiór. Kochałem tą amunicję a Explosive używałem strzelając DeathClawom w głowy.  :ohboy:

Opublikowano

F3 - 163, NV - 188. 

 

Ta różnica oczywiście nic nie znaczy, może być tak, że po prostu zakres znaczeniowy tego, czym jest oddzielna lokacja jest szerszy i np w F3 były małe lokacje które nie było wyróżnione na mapie.

Opublikowano

No ale tak samo może być w F4.

 

Z dodatkami w F3 jest 225 lokacji na mapie. 

Opublikowano (edytowane)

Chyba tu jest mowa o znacznikach na mapie.W 3 jest 163 tych znaczników, w NV jest 188 a w 4 jest 312.Ładnie, dużo zwiedzania będzie :banderas:

Edytowane przez KacperKing
Opublikowano

Chyba tu jest mowa o znacznikach na mapie.W 3 jest 163 tych znaczników, w NV jest 188 a w 4 jest 312.Ładnie, dużo zwiedzania będzie :banderas:

 

Nie żeby to znaczyło cokolwiek, ale tak czytam Twoje posty i dobrze przypuszczam że nie grałeś w Fallout 1 i 2?

Opublikowano

Tak ogladam juz 3 raz ta 30 minutową konfe Bethesdy z T. Howardem, jak pokazali caly ten gejmpley, crafting i swiat i zapowiada sie to naprawde fajnie, jezeli odrzuci sie ten caly oldschoolowy crap zwiazny z F1 i F2.

Grafika jest słaba, ale plastycznosc miejscowek i sam pomysl zapowiada sie dobrze. Jest nawiazanie do BOS i ich sterowców, jest instytut, jakas miejscowka typu megaton tylko w postaci osobnego maisteczka w stylu slumsow, jest jakas kopalnia odkrywkowa, cos na wzor cytadeli, sterowiec, jakies miasteczko w ktore ktos strzela z jakiegos Ion cannon, no jest kolorowo. Do tego te motywy z modern warfare, pelno gadzetow doczepianych do broni, celowniki, laserki, foregripy, lowery, handgripy, ten power armor d ocustomizacji i wsiadania jak do pojazdu i te Verti z minigunami, ktore mozna wezwac flara do transportu i ostrzeliwac z helikoptera jak w kol of djuti.

 

Jak na action rpg zapowiada sie fajnie, a zbeszczeszczone lore Fallout jako uzupelnienie ladnie pasuje, no bo sie gralo w koncu nie raz w F3 i FNV. Tak w sumie to sie ciesze, ze po weekendzie, troche urlopu i sie ogra to w spokoju.

  • Plusik 1
Opublikowano

No ja w sumie byłem relatywnie pozytywnie nastawiany, wiadomo nie jak na pełnoprawnego Fallouta, tylko na przyjemne action-rpg w post-apo których wbrew pozorom nie jest aż tak dużo, tylko te dialogi... ehh.

Opublikowano

Na reddicie mówią że niby nie ma systemu karmy.

Jakby tak pomyślec to nawet dobrze. W Fallout 3 i NV i tak miała nikły wpływ na cokolwiek, tylko na system towarzyszy.Teraz przyjmowanie towarzyszy będzie bez ograniczeń.

Opublikowano

Karma chyba miała też wpływ na rozwiązywanie konfliktów/zadań, niektóre opcje dialogowe pojawiały się tylko jak miałeś jakąś karmę.

 

Poza tym był to ogólnie bardzo fajny system moralny gdzie przynajmniej ja się zastanawiałem przed podjęciem decyzji dotyczącej Megatony czy Tenpenny Tower. :)

Opublikowano

W sumie gdyby wybierac między tym anty-kradzieżowym systemem z Skyrima , a całkowitym brakiem jej to wolę jej brak.Szlag mnie trafiał jak strażnik mnie zagadywał z tym dialogiem "i remember you !" po raz setny.Nawet jak nic nie zrobiłem.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...