Heviro (Fanboy BDG) 155 Opublikowano 7 listopada 2015 Opublikowano 7 listopada 2015 (edytowane) Nie no chcecie mi powiedzieć ,że firma która upraszcza swoje tytuły od około 2006 roku( a dla tych ludzi co grali w Daggerfalla można "na upartego" liczyć od 2002) oraz słynie z tego ,że ma jedne z najbardziej niedorobionych gier w dniu premiery- zrobi uproszczonego i niedorobionego fallouta? Nie może być... Pal licho grafikę. ale jak znowu odwalili bardachę z płynnością gry i dorysowującym się terenem to niech idą się ...krochmalić. Aż się boje odpalić ich dziełko czym mnie teraz zaskoczą. Swoją drogą Panowie czy mamy sie czuć zaskoczeni tym ,że Fallout będzie nie dorobiony? Przewiduje średnią ocen recenzentów koło 87% Edytowane 7 listopada 2015 przez Heviro (Fanboy BDG) Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 7 listopada 2015 Opublikowano 7 listopada 2015 The loading times when you go from vault/house to overworld are a bit long. Maybe 10-15 seconds. Ten sam typek pisal ze w swiecie sa miejsca gdzie klatki spadaja nawet do 20 fpsow :facepalmz: Sam system dialogow = down simulator i jest gruby hejt ze nasz bohater nie zamyka ryja po kazdej akcji typu hakowanie etc. Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 7 listopada 2015 Opublikowano 7 listopada 2015 ok, teraz to już jestem pewny ze biorę wersje pc. najwyżej oddam na steamie szrota i gaben odda pieniążki. Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 7 listopada 2015 Opublikowano 7 listopada 2015 The loading times when you go from vault/house to overworld are a bit long. Maybe 10-15 seconds. patrzcie jaki realizm ekwipunku murzyn ma jelito na zewnątrz połączone z butelką PET oklejoną taśmą klejąca z dwoma zaworami Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 7 listopada 2015 Opublikowano 7 listopada 2015 post apokaliptyczna stomia Cytuj
tomzacz 210 Opublikowano 7 listopada 2015 Opublikowano 7 listopada 2015 Liczyłem chociaż na dobrą optymalizację, no ale to Bethesda, czego się spodziewałem... BTW. Co myślicie o sytuacji z QL? Zrobili z F2P płatną grę, a dodatkowo usunęli statystyki. Cytuj
_Red_ 12 065 Opublikowano 7 listopada 2015 Opublikowano 7 listopada 2015 Ja fabułę zacznę dopiero w Grudniu więc przez miesiąc będę zwiedzał, odkrywał, gromadził dlatego na początek daje Siłę 9 i Luck 9. A reszta wpadnie po drodze. Nie pamiętam jak było w F3/NV, ale we wcześniejszych nie warto było pompować siły. Power Armor dawał chyba od 2 do 4, dodatkowo implant +1. Zawsze wpierw cisnąłem w INT, by szybciej zdobywać skille. Ciekawe jaki system obrać tutaj. Przechodząc ostatnio trzeci raz Fallouta 2 próbowałem robić taki swój 'perfect build' z naciskiem na liczbę punktów akcji, agility, criticale, optymalnie dobierane perki. Luck jednak zawsze na propsie z criticalami. Cytuj
KacperKing 7 Opublikowano 7 listopada 2015 Opublikowano 7 listopada 2015 Nowa galeria, prosto z neogafa. http://imgur.com/a/OEfJF Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 7 listopada 2015 Opublikowano 7 listopada 2015 Z kazdym dniem coraz wiekszy zawod, chyba przebiegnie sie na szybko shooter style, a potem zakupi Divinity dla real RPG experiences. Te screeny XD. 13 lat, dwie generacje i chuya sie zmienialo. Jak dobrze ze jest Wiedzmin <3. Teraz mnie ciekawi czy bedzie podobnie z nowym Deusem? Wiadomo tak grafa bedzie ok ale gamepleyowo czuje mocne uproszczenia. Cytuj
_Red_ 12 065 Opublikowano 7 listopada 2015 Opublikowano 7 listopada 2015 Chyba już przestałem się hajpować grafiką w grach. Dla mnie to po prostu wygląda poprawnie (w sensie, nie odpycha) i w F3/NV, mimo biednej oprawy, wciągnąłem się niesamowicie i nie bolały słabe tekstury, geometria obiektów i słupkowate drzewa. Cytuj
selene 3 368 Opublikowano 7 listopada 2015 Opublikowano 7 listopada 2015 Beka z Bethesdy, indyki ze Steama dłubane w Unity po godzinach wyglądają lepiej. Cytuj
wet_willy 2 166 Opublikowano 7 listopada 2015 Opublikowano 7 listopada 2015 Kacper dalej wygląda jak (pipi) rozmazane. Może gdyby nie było Wiedzimna to by jakoś tak nie walilo po oczach. Historia powstania F4 Siedzą w Boardroomie i myślą: Kurde wiecie co panowie nie mamy żadnej gry w okresie świątecznym! Chris mamy jeszcze assety z Morrowinda? No mamy! To weźcie przemalujcie na brązowy wszystko, wsadzcie jakieś miasto nie wiem oooo w Bostonie były bomby siadzie jako post apo, dodajcie jakąś innowacje nie wiem pieski są teraz na topie CoD miał pieska MGS ma pieska bądźmy cool! Ok a co z optymalizacją? John w czy kiedykolwiek wydalsimy jakąś zoptymalizowana grę? No nie . To nie (pipi) tylko weź się do roboty. Ok True Story Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 7 listopada 2015 Opublikowano 7 listopada 2015 jak by chcieli być cool to by jeszcze dali "szczelanie z łuku" jak w last of us, tomb rider czy krajzisach Cytuj
Starh 3 174 Opublikowano 7 listopada 2015 Opublikowano 7 listopada 2015 Łuk będzie dostępny w modach. Fixed Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 7 listopada 2015 Opublikowano 7 listopada 2015 potwierdzono screenem hardcore mode, będzie trzeba polować na żarcie z psem. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 7 listopada 2015 Opublikowano 7 listopada 2015 (edytowane) Edytowane 7 listopada 2015 przez hav3n Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 7 listopada 2015 Opublikowano 7 listopada 2015 Nowa galeria, prosto z neogafa. http://imgur.com/a/OEfJF Jakie to jest cudowne, każdy detal przypomina w co będziemy grać wręcz miesiącami, Fallout !!!! AAAAAAA Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 7 listopada 2015 Opublikowano 7 listopada 2015 Detale to oni chyba wrzucili "detalem" w jedną texture 1 1 Cytuj
kosci85 19 Opublikowano 7 listopada 2015 Opublikowano 7 listopada 2015 To jest przykładowy pies z PS2 To jest przykładowy pies z PS4 Chyba obaj się zgodzimy że jest delikatna różnica, prawda ? Dobrze, ze nie wkleiłeś czworonoga z okami... A grałeś kiedyś choćby w Haunting Ground na ps2? Pewnie nie... Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 7 listopada 2015 Opublikowano 7 listopada 2015 On ps2 nie miał bo był w przedszkolu. Co do detali to ładne zdjęcia można było w takim mad max robić. Na statycznych fotkach i średnio wyglądająca gra może ładnie wypaść. Cytuj
Starh 3 174 Opublikowano 7 listopada 2015 Opublikowano 7 listopada 2015 On ps2 nie miał bo był w przedszkolu. Co do detali to ładne zdjęcia można było w takim mad max robić. Na statycznych fotkach i średnio wyglądająca gra może ładnie wypaść. Akurat MM to bardzo ładna gra - szczególnie na trzecim i drugim planie. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 7 listopada 2015 Opublikowano 7 listopada 2015 No ale na niektórych zdjęciach była po prostu przepiękna a w ruchu to tak sobie wyglądało. Foty odpowiednio dobrane tylko zamazują obraz całości ja bardziej wierzę opiniom graczy co widzą to w ruchu. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.