Opublikowano 7 listopada 20159 l On ps2 nie miał bo był w przedszkolu. Co do detali to ładne zdjęcia można było w takim mad max robić. Na statycznych fotkach i średnio wyglądająca gra może ładnie wypaść. Sam dobrze wiesz że Bethesda nie rozpieszcza pod względem grafiki i o ile na pc będą jakieś ENB i inne ulepszacze to na konsolach zostaniesz z takim pol produktem(wliczam w to uproszczenia w rozgrywce.)
Opublikowano 7 listopada 20159 l Blantman w 20 fps to czego by oni nie zrobili to (pipi) będzie (pipi). To jest gra robiona na szybkości pod Holiday Season żeby zarobić kilka baniek tyle.
Opublikowano 7 listopada 20159 l Ale to cinema experience takie 24 fps:) Edytowane 7 listopada 20159 l przez blantman
Opublikowano 7 listopada 20159 l 20fps jest tylko w ciężkiej walce z dymem.W otwartym swiecie jest lock 30fps. Gra jest robiona na szybkości ? To co robili od 2011 roku ? Zaskoczę cie. Fallouta 4. Tak naprawdę grę robią od 2008 roku, wiec była przeznaczona na old geny. Edytowane 7 listopada 20159 l przez KacperKing
Opublikowano 7 listopada 20159 l 20fps jest tylko w ciężkiej walce z dymem.W otwartym swiecie jest lock 30fps. Gra jest robiona na szybkości ? To co robili od 2011 roku ? Zaskoczę cie. Fallouta 4. Tak naprawdę grę robią od 2008 roku, wiec była przeznaczona na old geny. Hm nie trafiony przyklad. Patrzaj ile lat robili takiego duke forever czy diablo III. A jaki był efekt wszyscy wiedza. Narazie nie wyglada to najlepiej
Opublikowano 7 listopada 20159 l Tak tak, robia fallouta od 2008 roku, a w miedzyczasie na przerwach sniadaniowych robili tez Skyrima. Nie sadzilem ze mozna miec az tak wyprany leb.
Opublikowano 7 listopada 20159 l Duke'a zaczeli robić jak go jeszcze na świecie nie było. W diablo 1 i 2 pewnie nigdy nie grał więc porównania z trójką nie ma. Złe przykłady dajesz:)
Opublikowano 7 listopada 20159 l On dalej swoje Ja ? Nie.To użytkownicy neogafa.Ale i tak powiesz że wszyscy kłamią. Tu masz dowód Bansai że coś tam dłubali przy F4 gdy robili jeszcze Skyrima. http://www.gamespot.com/articles/fallout-4s-boston-location-was-decided-before-skyr/1100-6429221/ Edytowane 7 listopada 20159 l przez KacperKing
Opublikowano 7 listopada 20159 l Tak tak, robia fallouta od 2008 roku, a w miedzyczasie na przerwach sniadaniowych robili tez Skyrima. Nie sadzilem ze mozna miec az tak wyprany leb. No, a ND po U2 robili jednocześnie TLOU i U3, co w tym dziwnego? Tylko wtedy TLOU było w fazie planowania i pracowała nad nim mała liczba osób. Edytowane 7 listopada 20159 l przez suteq
Opublikowano 7 listopada 20159 l On dalej swoje Ja ? Nie.To użytkownicy neogafa.Ale i tak powiesz że wszyscy kłamią. Wodzirej z Sosnowca dobrze podsumował dysputę. On również kłamie?
Opublikowano 7 listopada 20159 l No, a ND po U2 robili jednocześnie TLOU i U3, co w tym dziwnego? A nie wiem, moze to ze ND zostalo podzielone na 2 teamy ma cos z tym wspolnego? Za 3jke i TLoU byl odpowiedzialny kto inny? A tutaj w obu przypadkach odpowiedzialny jest Todd Howard, no chyba ze sie rozdwoil, wtedy ta teoria ma sens. W 2008 to oni co najwyzej mogli namalowac sobie pastelami szkice.
Opublikowano 7 listopada 20159 l No skoro od 2008 to zmienia postać rzeczy pełen szacuneczek dla Bethesdy... Oh wait nope. Jeszcze większą beka z bandy patalachow którzy w 2015 roku nie wiedzą co to Motion Capture, Animacja, Grafika, Optymalizacja, Ciekawe Questy.
Opublikowano 7 listopada 20159 l Ocenianie questów przed wyjściem gry ? Questów jest dużo, to pewne.Ale ocenianie ich jak nie widziało się nawet jednego od początku do końca ? Edytowane 7 listopada 20159 l przez KacperKing
Opublikowano 7 listopada 20159 l Mówię z doświadczenia z poprzednimi grami Bethesdy. Ja wiem że dla ciebie F3 to pewnie swiezynka ale ja mam do czynienia z ich formuła od prawie 15 lat. Zaczęli i skończyli się na Morrowindzie od tego czasu klepka copy/paste w inne światy. Najgorsze jest oczekiwanie na moderow którzy zrobią ich grę grywalna bo po Modach nawet Skyrim mógł się podobać.
Opublikowano 7 listopada 20159 l No, a ND po U2 robili jednocześnie TLOU i U3, co w tym dziwnego? A nie wiem, moze to ze ND zostalo podzielone na 2 teamy ma cos z tym wspolnego? Za 3jke i TLoU byl odpowiedzialny kto inny? A tutaj w obu przypadkach odpowiedzialny jest Todd Howard, no chyba ze sie rozdwoil, wtedy ta teoria ma sens. W 2008 to oni co najwyzej mogli namalowac sobie pastelami szkice. No a Miyazaki w jednym czasie nadzorował pracę BB i DkS 3, przy obu jest wpisany jako reżyser projektu czy jak to tam się nazywa. To jest tylko jedna osoba z kilkuset. Bethesda to moloch przecież. To tak jakby się dziwić, że Ubi wydaje Asasyna co roku. I tak, w 2008 roku właśnie mogli malować sobie szkice czy myśleć o projekcie. Na tym polega faza koncepcyjna. Przecież już kilka lat temu było info, że ludzie z Bethesdy udali się do Bostonu w celu fotografowania miasta. Dla widzimisię tego nie robili przecież. Edytowane 7 listopada 20159 l przez suteq
Opublikowano 7 listopada 20159 l Jak gra okaże się w jakiś sposób przełomowa to wypluje co powiedziałem i kupię na steamie. Suteq Bethesda Defence Force xD A ich gry to takie CoDy gatunku RPG xD
Opublikowano 7 listopada 20159 l No skoro od 2008 to zmienia postać rzeczy pełen szacuneczek dla Bethesdy... Oh wait nope. Jeszcze większą beka z bandy patalachow którzy w 2015 roku nie wiedzą co to Motion Capture, Animacja, Grafika, Optymalizacja, Ciekawe Questy. Az sie sam teraz za leb lapie ze chcialem to cos na premiere kupic i dac zarobic firmie ktora wszystko na to wskazuje idzie po najmniejszej lini oporu zerujac jedynie na tytule i hypie. Firmie ktora kasuje filmiki z sieci bo sie wstydzi swojego "dziela" jak by to naprawde bylo takie dobre to by nie bylo zadnej az tak wielkiej cenzury do premiery. Wniosek? Po raz kolejny proba sprzedania kota w worku, kota bez zadnego motion capture XD Dzieki Wet za odhypienie mnie od tego tytulu i czekam na Bloodborna z dodatkiem ot co
Opublikowano 7 listopada 20159 l Pokaż mi firmę, która nie usuwa z youtube przedwczesnych wycieków. Przy GTA V to kasowali wszystko momentalnie, a czy gra wyszła słaba?
Opublikowano 7 listopada 20159 l Ja już teraz wiem że będę w to grał, w żadnej chwili nie miałem ani sekundy zawahania. Edytowane 7 listopada 20159 l przez KacperKing
Opublikowano 7 listopada 20159 l Questów jest dużo, to pewne.Ale ocenianie ich jak nie widziało się nawet jednego od początku do końca ? Obstawiam ze questy beda wygladac tak: W piwnicy mam ghoule, mozesz je wyczyscic? Oczywiscie to tylko moja spekulacja, kto wie moze biedesda nas zaskoczy nadwyraz dobrze napisanymi dialogami i zlozonymi questami pobocznymi. No a Miyazaki w jednym czasie nadzorował pracę BB i DkS 3, przy obu jest wpisany jako reżyser projektu czy jak to tam się nazywa. (...) Przecież już kilka lat temu było info, że ludzie z Bethesdy udali się do Bostonu w celu fotografowania miasta. Dla widzimisię tego nie robili przecież. DkS3 po becie poki co zapowiada sie slabo, a sam swiat przypomina mi Yharnam z BB, takze osobiscie nie kupuje tej bajki ze nadzorowal 2 projekty. Bethesda robila zwiad bostonu 3 lata temu, czyli pewnie wtedy prace nad gra ruszyly sensownie (sory ale "faza koncepcyjna" to nie jest dla mnie pracowanie nad gra, po prostu grupa typow cos sobie maluje na kartce, cos co rownie dobrze przed faktycznym rozpoczeciem prac moze poleciec do kosza "bo silnik na to nie pozwala"), ja sie nie upieram ze gre robia po szybkosci, ale gadki ze pracuja nad nia od 2008 to mokry sen kacpra chyba. Samo kodowanie zaczeli jakos niedaleko przed premiera "next"-genow, sami mowili ze najpierw zrobili port Skyrmia na XO i potem zabrali sie za F4.
Opublikowano 7 listopada 20159 l Questów jest dużo, to pewne.Ale ocenianie ich jak nie widziało się nawet jednego od początku do końca ? Obstawiam ze questy beda wygladac tak: W piwnicy mam ghoule, mozesz je wyczyscic? Oczywiscie to tylko moja spekulacja, kto wie moze biedesda nas zaskoczy nadwyraz dobrze napisanymi dialogami i zlozonymi questami pobocznymi. Jeżeli chodzi o dialogi to według użytkowników neogafa, mimo ze uprościli je to i tak jest kilka "satysfakcjonujących" opcji dialogowych do wyboru. Edytowane 7 listopada 20159 l przez KacperKing
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.