darkos 4 339 Opublikowano 16 listopada 2015 Opublikowano 16 listopada 2015 (edytowane) Dobre znalezisko, dodam sobie ten perk bo do tej pory kierowałem się paskiem energii przeciwnika, jeśli miał czaszkę to wiedziałem przynajmniej że to nie żarty. Edytowane 16 listopada 2015 przez ussr Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 16 listopada 2015 Opublikowano 16 listopada 2015 tylko slabi uciekaja taaaa ale ja serio na 8 lvlu spotkałem świecącego ghoula na 22lvlu - zabijał mnie na 2 ciosy, mimo że kilka razy loadowałem gre i starałem sie go zaspamować koktailami mołotowa to i tak mnie niszczył więc ten perk serio sie przydaje do oceny poziomu trudności z danym wrogiem Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 16 listopada 2015 Opublikowano 16 listopada 2015 zmien taktyke lepiej na glowing ones bo pospamowac to sobie mozesz na forumie a nie molotovem w niego 1 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 16 listopada 2015 Opublikowano 16 listopada 2015 dzięki za podpowiedź typie Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 16 listopada 2015 Opublikowano 16 listopada 2015 Przekonałem się na lotnisku że na Ghouli najlepsze są granaty rozpryskowe. Wolno wstają i zanim ruszą w moim kierunku rzucę granat to podczas wybuchu rzuca nimi o ściany albo odrzuca gdzieś dalej, jak wstaną to nie mają kończyn i ich ataki są już słabsze. Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 17 listopada 2015 Opublikowano 17 listopada 2015 Oraz miny miny miny Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 17 listopada 2015 Opublikowano 17 listopada 2015 (edytowane) Te akurat stosuje tylko na Deathclaw. Jesli zauwaze przed sobą takiego osobnika to klade na ziemi 5 min jedna na drugiej i strzelam w kierunku bestii. Ta zwabiona strzalami biegnie w moja strone ja cofam sie i po chwili lezy przedemna źródło wielu protein i witamin latwe XP. Wczoraj wbilem na 51 level. Nadal mozna podnosic Siłę, Perepcje, Szczescie itp ale tylko do 10 potem znalezc booble head i bedzie 11. Perki tez są wszystkie do odblokowania. Tyle ze o ile do levelu 50 na kolejny trzeba zdobyc 2700 ptk to juz po przekroczeniu ta liczba wzrasta do 3500 ptk. Nie wiem czy liczba rosnie proporcjonalnie co level ale dzis wieczorem sprawdze ile ptk potrzeba na level 55. Zeby odblokowac wszystkie levele w perkach to trzeba by nabic ponad 280 leveli. Dobrze ze nie ma za to trofeum. Edytowane 17 listopada 2015 przez ussr Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 17 listopada 2015 Opublikowano 17 listopada 2015 Mnie ogólnie rozwaliła nasza postać. Koleś jak dla mnie był mocno opanowany jak na kogoś komu przed chwilą zabili żonę i porwali dziecko po byciu zamrożonym w krypcie, żeby uniknąć atmowej zagłady. Wychodzi sobie na luzaku z grobowca, nowy świat nie robi na nim zbytniego wrażenia, znajduje sobie pieska i przyłącza się do kompletnych randomów zabijając deathclawa w power armorze xDDDD noo a beka jest jeszcze większa jak gramy laską która przed wejsciem do bunkra byla zwykla gospodynia domową Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 17 listopada 2015 Opublikowano 17 listopada 2015 Jak dla mnie to celowy zabieg, postacie w F zawsze byly neutralne i ich charakter byl definiowany przez wybierane odpowiedzi gracza. Jak dla mnie zlym pomyslem byloby stworzenie postaci przez bethesde, ktora ma z gory okreslony charakter lub nastawienie z powodu konkretnych sytuacji. Przeciez w F1 czy F2 bylo dokladnie identycznie przy roznych scenach zwiazanych z watkiem glownym i kluczowych rozmowach. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 17 listopada 2015 Opublikowano 17 listopada 2015 No to trzeba było też zostawić zwykle dialogi a nie kółko wyboru. Albo postać jest niema i możemy ją sobie indywidualbie ukształtować albo mamy postać z jakimś charakterem. Nie można być w obu szkołach jednocześnie. Co jest do wszystkiego jest do niczego. Idealnym przykładem jest dragon age origins vs dragon age 2. Bohater w pierwszej jest z jednej szkoły jak w starych rpg a w drugim da jest bohater wymyślony przez bioware. Można nie lubić da2 ale hawk ma przynajmniej coś w sobie. Bohater f4 jest bezpłciowy co by nie wkurzało gdyby był niemy. Cytuj
KOŁD 1 101 Opublikowano 17 listopada 2015 Opublikowano 17 listopada 2015 No chyba nikt nie liczył ma nastawienie niczym kratos z gowa 3 Cytuj
Gość mastafaker Opublikowano 17 listopada 2015 Opublikowano 17 listopada 2015 Dobre sa niektore dialogi z Nickiem. O tym jak go zaakceptowali w Diamond. Uratowal corke burmistrza z rak 4 kolesi. Nasza postac sie pyta jak dal sobie rade z czteroma. Nick na to, ze nie musial. Udawal, ze zaraz wybuchnie i wydawal dzwiek piii pii pii a oni spie...przali Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 17 listopada 2015 Opublikowano 17 listopada 2015 No to trzeba było też zostawić zwykle dialogi a nie kółko wyboru. Albo postać jest niema i możemy ją sobie indywidualbie ukształtować albo mamy postać z jakimś charakterem. Nie można być w obu szkołach jednocześnie. Co jest do wszystkiego jest do niczego. Idealnym przykładem jest dragon age origins vs dragon age 2. Bohater w pierwszej jest z jednej szkoły jak w starych rpg a w drugim da jest bohater wymyślony przez bioware. Można nie lubić da2 ale hawk ma przynajmniej coś w sobie. Bohater f4 jest bezpłciowy co by nie wkurzało gdyby był niemy. No ale kolko wyboru to jest praktycznie to samo co miales wczesniej w F3 i F4. tam miales 4 opcje do wyboru i teraz *prawie* jedyna roznica jest to, ze nie wiesz co postac powie, a w F3 miales to juz wczesniej napisane. Oczywiscie tekstowe opcje dialogowe byly troche bardziej rozbudowane ale przeciez to jest dalej ta sama mechanika + zmiany wynikajace z zastosowania voice actingu i kazdej postaci. ZArowno F4 jak i F3 wypadaja tutaj bez szalu ale te rozmowki nie sa takie dramatyczne. Problemem jest odejscie od oldschoolowego lore F1 i F2 i jego specyficznych dialogow, ktory prozno szukac w nowych gierkach. Ja tam sie nie spodziewal, ze zrobia nie wiadomo jak rozbudowany i kozacki voice acting i voice options. Cytuj
Gość mastafaker Opublikowano 17 listopada 2015 Opublikowano 17 listopada 2015 Nie ma co narzekac. Gierka i tak wciaga niezle. Ilosc lokacji przytlacza. Cytuj
gkihdghdhj 354 Opublikowano 17 listopada 2015 Opublikowano 17 listopada 2015 No chyba jest na co, skoro historia i dialogi w grze studia szczycącego się RPGami są najsłabszym elementem produkcji, a całość ciągnie na eksploracji i modyfikowaniu broni. Czemu mamy się cieszyć słabszą jakością czegoś, do czego można by zaprosić doświadczonych ludzi, okazując przy tym jaja i kłaniając się przed artystami, zamiast fochać się i robić po swojemu, polaryzując społeczność na zniesmaczonych i podniecających się? Zwłaszcza biorąc pod uwagę legendę swojej przyszłej gry, jaka oczywiście musiała narosnąć. Niemniej ktoś pytał się o główny quest w Krypcie 81- musicie zrobić zadanie dla dziewczyny, której kot zaginął, jak wrócicie, to ktoś powie co się dzieje i po odwiedzeniu kliniki w krypcie rozpocznie się quest odkrywający kolejny eksperyment Vault-Tecu. Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 17 listopada 2015 Opublikowano 17 listopada 2015 Nikt nie kaze sie cieszyc, bo i zaden srednio rozwiniety szympans nie spodziewa sie i nie spodziewal sie the last of us od bethesdy. Im szybciej ktos sobie uswiadomi, ze kultowe serie gierek jak MGS, Fallout i inne juz zdechly tym mniej bedzie rozczarowany. Dopoki ludzie beda skladac pre ordery i sie cieszyc jeszcze zanim zagraja to tak dlugo takie gry beda tworzone w taki sposob. Gdyby wiecej ludzi poczekalo na realease na torrencie aby ograc demo niz skladac pre ordery tym dla wydawcy i developerow bylby to sygnal, aby mocniej sie postarac. Fallout to jest drugie call of duty, ktore odcina kupony na tym samym silniku lub szkielecie rozgrywki. I oba swietnie pasuja graczom bo ciagle je kupuja. Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 17 listopada 2015 Opublikowano 17 listopada 2015 Po wbiciu platyny ukryję wszystkie trofea żeby twórcy nie widzieli jak świetnie się bawiłem. Za 9 lat dostanę Fallout 5 o którego dziś tak walczę. Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 17 listopada 2015 Opublikowano 17 listopada 2015 Nie dostaniesz, bo za lore nie stoja jego oryginalni autorzy i pomyslodawcy a gry z kickstartera w stylu wasteland zarabiaja promile wiec max co dostaniemy to kolejny action rpg. Ja tam kasy nie zaluje, dobrze sie bawie poki co, odrobine lepiej niz przy MGS5 ale nic poza tym. Czasy podniecania sie gierkami dawno temu minely, bo nie ma juz czym. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 17 listopada 2015 Opublikowano 17 listopada 2015 No ja nadal się podniecam bloodborne, w3, tomb raider czy life is strange dały mi radoche jak przy za(pipi)istej grze. F4 to takie meeeh które boli bo recenzje kłamały:) Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 17 listopada 2015 Opublikowano 17 listopada 2015 Pewnie, ze dalej sa robione dobre, porzadne gry przy ktorych rzadko kiedy odnosisz uczucie zawodu. Ale dla mnie bezpieczniej jest poprostu podchodzic do tego neutralnie niz sie hajpowac a potem plakac, ze to znowu nie to. To tylko piksele, move along. 1 Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 17 listopada 2015 Opublikowano 17 listopada 2015 Patrze na rozne filmiki na necie, i chyba jestem jedyny, ktory nie ma zadnych graficznych glitchy, znikajacych textur, postaci bez glowy, questowych npc respiacych sie na dachu budynku itd. U niektorych widzialem, ze sie pol mapy im nie doczytuje. Nie wiem z czego to wynika, oni instaluja te gry na dyskietkach z odczytem max 120 KB/s ? Cytuj
Gość suteq Opublikowano 17 listopada 2015 Opublikowano 17 listopada 2015 Ja też przez 30h nie spotkałem się z glitchami wymienionymi przez ciebie. Jedynie jakiś wróg po zgonie zastygł mi w dziwnej pozycji. Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 17 listopada 2015 Opublikowano 17 listopada 2015 Followerzy to wiadomo, oni maja generalnie wlaczone no clip i mechanika gry nie pozwala ich zgubic co jestem w stanie zrozumiec bo ulatwia to rozgrywke i jest po prostu szybciej ale na niektorych filmikach to widzialem istne koszmary. Duzy minus, ze jest wiele npc, ktorych nie mozna zabic. Zwlaszcza tych kartofli z minetmen. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.