Opublikowano 5 października 20159 l Jakoś to przeżyłem. I dalej uważam, że to najlepszy remaster. Metro muszę koniecznie sprawdzić kiedyś. I wciąż podtrzymuję opinię, że remaster Uncharted naprawdę się udał. Ciekawi mnie najbardziej jedynka. Edytowane 5 października 20159 l przez Nemesis
Opublikowano 5 października 20159 l Może i się udał, ale nie za taką cenę, tym bardziej z wyciętą zawartością. Ten filmik już tu chyba był, ale dopiero teraz go obejrzałem. Jak dla mnie zdecydowanie za mało zmian, aby wydawać na to tyle kasy. I jeszcze te beta dostępna tylko przez kilka dni.
Opublikowano 5 października 20159 l Panowie pewnie jestem lamusem w tym temacie bo to dopiero moja 2 cyfrówka więc mam pytanie. W wersji na psstore język dźwięku i napisów jest wpisany angielski, gra jednak w całości na być po polsku. To tylko błędne info czy faktycznie tak może być? Ok już nieaktualne - dostałem info od PS Polska, że będzie po polsku. Edytowane 6 października 20159 l przez mlody23
Opublikowano 7 października 20159 l Jestem nowy w serii Uncharted i nurtuje mnie pytanie czy Thrillseeker i Buddy System trofea bede mogl zrobic bez PS+ ktorego nie mam i nie zamierzam miec na PS4 Edytowane 7 października 20159 l przez zettastrongerleo
Opublikowano 7 października 20159 l W Kolekcji nie ma tych pucharków, bo nie ma multi/coopa. Pełna lista dzbanów jest dostępna na PSNProfiles. Ciekawe czy poziom trudności Brutal będzie wymagający I po co te pucharki za speedrun? UDF U2: AT U3: DD
Opublikowano 7 października 20159 l W Kolekcji nie ma tych pucharków, bo nie ma multi/coopa. Pełna lista dzbanów jest dostępna na PSNProfiles. Ciekawe czy poziom trudności Brutal będzie wymagający I po co te pucharki za speedrun? UDF U2: AT U3: DD Po to żeby kolekcja miała większe replayability
Opublikowano 7 października 20159 l Jak chcą zwiększyć replayability to mogli wrzucić np pucharki za przechodzenie wszystkich chapterów bez śmierci albo coś podobnego, a nie, że musisz odpalić easy i lecieć na pałę przez całą grę. Dodali nowy poziom co się chwali, ale jaki jest sens pokazywać, że grę można przejść w 2,5h? Oby działało to chociaż na zasadzie, że każdy chapter zlicza osobno, a nie, że całość trzeba przejść na jednym sejwie. Ogólnie mogli się bardziej postarać.
Opublikowano 7 października 20159 l Poziom Brutal - ciągle podkręcali trudność , aż do momentu jak tylko jednemu z testerów udało się przejść grę . Opowiadał o tym Matt w Input Lag
Opublikowano 7 października 20159 l Już kilka osób skończyło ten poziom więc jakiejś większej różnicy do Crushingu bym nie oczekiwał.
Opublikowano 7 października 20159 l Znając życie gra jest przeniesiona razem z glitchami, a w U2 był jeden sporo ułatwiający przejście na Crushing i wcalę bym się nie zdziwił że go wykorzystują.
Opublikowano 7 października 20159 l lol REmake w 30 fps na ps4/x1 to bida. jeszcze gdy w metro masz od razu dwie pozycje w 60' Po co 60fps w grze ze statyczna kamerą?
Opublikowano 7 października 20159 l Jaki glitch? Ja przechodziłem na premierę w normalny sposób, to chyba nie były jeszcze znane żadne ułatwiacze. Ogólnie jestem ciekaw tego poziomu.
Opublikowano 7 października 20159 l Glitch ze sklepem, można było kupować sobie perki ułatwiające np. zabijanie na hita, bronie itp i normalnie zaliczało trophy na PS3
Opublikowano 7 października 20159 l Tylko po co w tej grze glitche skoro crushing byl zwyczajnie prosty. Licze na wyzwanie przy brutalu
Opublikowano 7 października 20159 l Tutaj crushing jest prostszy niż na ps3,duzo szybciej odnawia się energia z tego co zauważyłem w początkowej sekwencji.Oczywiście nadal zginąć można szybko.Poziom brutal jest dostępny dopiero po ukończeniu gry na crushingu.
Opublikowano 7 października 20159 l lol REmake w 30 fps na ps4/x1 to bida. jeszcze gdy w metro masz od razu dwie pozycje w 60' Po co 60fps w grze ze statyczna kamerą? dla lepszej płynności animacji postaci
Opublikowano 7 października 20159 l lol REmake w 30 fps na ps4/x1 to bida. jeszcze gdy w metro masz od razu dwie pozycje w 60' Po co 60fps w grze ze statyczna kamerą? dla lepszej płynności animacji postaci Acha... No comment...
Opublikowano 7 października 20159 l no tak przecież 30 fps jest bardziej cinematic miałeś kiedyś okazję zagrać w RE3 albo REmake w 60 fps?
Opublikowano 7 października 20159 l Gdzie są te skórki? Gram w jedynkę i ten złoty AK 47 jest ale skórek ani widu ani słychu. Może w jedynce ich nie ma?
Opublikowano 8 października 20159 l Jak podniesiesz pierwszy skarb to już możesz zmienić skórę Drake'a na np.: Drake Naughty Dog, wybierasz z opcji w menu. Pierwsze wrażenia po 30% singla U1 na crushu: > wiele się nie zmieniło, to jest po prostu bardzo stare Uncharted z kilkoma dodatkowymi bajerami > sterowanie postacią, strzelanie - jest takie samo jak wcześniej normalne dla serii, natomiast dla osób, które przesiadają się z innych strzelanek/gier tpp (MGS V:P) może wydawać się toporne, archaiczne. Osobiście po ograniu Unchartedów na PS3 - nic negatywnie mnie nie zaskoczyło > crushing dla ludzi w gorącej wodzie kompanych może być momentami problematyczny, bo niestety na tym poziomie trudności liczy się przyklejenie do zasłony z dobrej strony i eliminowanie wrogów w kolejności "który jest najbliżej" > AI jest mistrzowskie... jeden koleś zauważy Drake'a - co powoduje, że po 0,0001 sekundach wszyscy wrogowie na mapie nawalają do nas aimboty same, śmieszne to jest ale tak było też wcześniej... Ciekawe co będzie na brutalu - pewnie podobnie jak crush z tym, że jeszcze mniej życia 1-2 strzały i dead? Edytowane 8 października 20159 l przez michu86-
Opublikowano 8 października 20159 l Celowanie bardzo się zmieniło, jest znacznie łatwiej dzięki temu na crushing. Do etapu z jeepem poszło mi bardzo gładko.
Opublikowano 8 października 20159 l Ja nic takiego nie zauważyłem z tym celowaniem, fakt, że grałem w U1 kilka lat temu
Opublikowano 8 października 20159 l Są w kolekcji jakieś bonusy wpływające na gameplay? Poza tymi strojami z preorderow jest coś jeszcze? I jak oceniacie wykonanie jedynki?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.