Skocz do zawartości

The Bard's Tale IV


MatekDM

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ja horyzoncie majaczy nowa gra twórców Wasteland 2 i Torment: Tides of Numenera. Mowa o kontynuacji hitu z lat 90 - The Bard's Tale!

 

Wczoraj pojawił się pierwszy zwiastun tej produkcji - gra powstaje ekskluzywnie dla Steama i GOG w oparciu o Unreal Engine 4. Zaprezentowany fragment wygląda świetnie i ciekaw jestem, co z tego wyjdzie ;) Gra zostanie wydana w polskiej wersji językowej.

 

Więcej informacji:

 

Twórcy gier Wasteland 2 oraz Torment: Tides of Numenera przedstawiają The Bard's Tale 4. Trzydzieści lat temu tytuł The Bard's Tale pozwolił Brianowi Fargo i firmie Interplay zaistnieć w branży i rozpocząć wspaniała karierę twórców jednej z najbardziej uwielbianych serii gier cRPG w historii.

 

Dzisiaj wracamy do Skara Brae w kolejnej odsłonie popularnej trylogii Bard's Tale, która pomogła zdefiniować gatunek dungeon crawlerów.

Kilka słów o Bard's Tale...
  • Jednoosobowy, drużynowy dungeon crawler dla odkrywców i miłośników walki.
  • Lochy pełne zarówno niebezpiecznych potyczek, jak i wymagających zagadek i łamigłówek.
  • Dynamiczne, etapowe starcia na animowanych polach bitew gwarantują płynne tempo i czas na zastanowienie się przed odpowiedzią na ruch przeciwnika.
  • Gra opatrzona rewelacyjną gaelicką śnieżką dźwiękową - piosenki i melodie Barda w bezpośredni sposób wpływają na rozgrywkę.
  • Projekt współfinansowany przez fanów i inXile - jeśli osiągniemy cel 1,25 miliona dolarów, inXile wyłoży co najmniej drugie tyle!
  • Gra stworzona w oparciu o Unreal Engine 4 na komputery PC, Mac i system Linux. Dostępna w serwisach Steam i GOG (bez DRM-ów).
  • Dostępna po angielsku, francusku, niemiecku, rosyjsku, hiszpańsku i polsku.
  • Zbudowana dla fanów i przy ich pomocy. Wasze opinie i pomysły bezpośrednio kształtują projekt i funkcje gry w fazie alfa i beta.
Dlaczego Bard's Tale?

Trzydzieści lat temu niewielka firma Interplay stworzyła grę cRPG pod tytułem Tales of the Unknown I: The Bard's Tale. Powstała ona w czasach, gdy gatunek RPG był jeszcze w powijakach i z każdą kolejną, pełną pomysłów premierą nabierał nowego kształtu. W świecie zdominowanym przez Wizardry i Ultimę, The Bard Tales zdobyło nieoczekiwaną popularność, zapisując Interplay na kartach gamingowej historii. Brian wyprodukował później wiele erpegów, które uwielbiamy po dziś dzień, między innymi Wasteland, Baldur's Gate, Fallout, Icewind Dale, czy Planescape: Torment. The Bard's Tale było również jednym z pierwszych członków Computer Gaming World Hall of Fame (Komnaty Chwały Świata Gier Komputerowych), a The Bard's Tale III mogliśmy podziwiać na wystawie „The Art of Video Games" w Instytucie Smithsona.

The Bard's Tale IV pozwala Ci budować i rozwijać swoją drużynę zawadiaków wedle własnego uznania. Stwórz zaprawionego w bojach wojaka, nieuchwytnego łotrzyka lub miotającego zaklęcia przywoływacza, który zapewni zespołowi wsparcie z drugiej linii. Klasa Twojej postaci określa jej podstawowe cechy, jednak z biegiem czasu będziesz dostosowywać i modyfikować swoją drużynę, tak by pasowała do Twojego stylu gry.
 

Pierwsze gry z serii Bard's Tale umożliwiały awansowanie postaci magicznych z przywoływacza i magika do czarodzieja, chronomanty, geomanty, a nawet straszliwego arcymaga, przy czym każda z tych klas dysponowała nowymi drzewkami zaklęć. Chcieliśmy dodać trochę więcej możliwości konfiguracji i majstrowania przy statystykach, dlatego postanowiliśmy rozszerzyć ten system na wszystkie rodzaje klas. Gdy Twoje zdolności magiczne i bojowe wzrosną, będziesz mógł łączyć zaklęcia i umiejętności poszczególnych członków zespołu, aby osiągnąć efekty silniejsze niż ich części składowe. Czas rozwoju postaci będzie miał kluczowy wpływ na to, jakimi zaklęciami będą dysponować.
 

Tytułowy Bard oczywiście również powróci. Bard jest ważnym członkiem każdego zespołu. Jego magiczne pieśni wzmacniają towarzyszy w walce i pomagają w odkrywaniu świata oraz rozwiązywaniu łamigłówek. Twoja grupa śmiałków będzie korzystać dobrodziejstw muzyki Barda praktycznie na każdym kroku. Wystarczy, że zagra Rhyme of Duotime , a Twój zespół będzie szybciej odzyskiwać punkty zaklęć. Z kolei The Archer's Tune znacznie zwiększy siłę wszystkich Twoich pocisków. Pamiętaj tylko, by zapewnić minstrelowi duży zapas piwa, żeby mu nie zaschło w gardle.
 

Do gry powróci również wiele popularnych ras, takich jak ludzie, elfy, krasnoludy i półorkowie, ale dodamy też kilka nowych, na przykład trowy. Każda z ras posiada własną kulturę i historię, co pozwala na ściślejszą integrację Twoich wyborów z fabułą gry. Zarówno sam świat The Bard's Tale IV, jak i jego mieszkańcy reagują na skład Twojej drużyny, dlatego struktura zadań, które otrzymasz, zależeć będzie od tego, kto do Ciebie dołączy.
 

The Bard's Tale IV trafiło pod pieczę tego samego zespołu, który odpowiada zdobywającą wiele nagród grę Wasteland 2.
 

Brian Fargo założył w 1983 roku studio Interplay Productions (Od graczy dla graczy), w którym miał swój udział w tworzeniu największych tytułów w historii gatunku RPG: Bard's Tale, Neuromancer, Dragon Wars, Fallout 1 i 2, Stonekeep, Baldur's Gate, Icewind Dale, Planescape: Torment i innych.
 

Matthew Findley dołączył do Briana w studiu Interplay niedługo po wydaniu oryginalnego Wastelandu. Zainspirowany The Bard's Tale i Wastelandem, zapragnął tworzyć gry podobnego typu. Był jednym z dwóch zarządzających projektem Wasteland 2. Matt ma uwieszoną pod sufitem piłę łańcuchową, żebyście wiedzieli, że to poważny gość.
 

Chris Keenan był najmłodszym pracownikiem studia Interplay, do którego dołączył w połowie lat 90 w wieku 15 lat. Chris należy do inXile od samego początku i był jednym z dwóch zarządzających projektem Wasteland 2. Poza tym przystojny z niego skurczybyk (przynajmniej tak twierdzi jego matka).
 

Michael „Maxx" Kaufman jest kierownikiem artystycznym, który dysponuje imponującym doświadczeniem w branży. Jego największe sukcesy to między innymi praca nad Xatrix/Gray Matter oraz tworzenie takich gier, jak Kingpin: Life of Crime i Return to Castle Wolfenstein. Obecnie pracuje jako kierownik artystyczny w projekcie Wasteland 2: Game of the Year Edition i lubi dopisywać do słów dodatkowe „x".
 

Nathan Long był głównym autorem tekstów w Wasteland 2, a obecnie udziela się w Torment: Tides of Numenera. Przed dołączeniem inXilie pracował jako powieściopisarz i autor tekstów do telewizji. To wszystko jest jednak tylko przykrywką dla niesamowitego talentu muzycznego.

 

Tutaj jeszcze więcej: https://bardstale.inxile-entertainment.com/kickstarter/pl.htm

 

Edytowane przez Maciomaniak
  • Odpowiedzi 5
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nie sadze aby na tym polegal game-dave Shankor. Programisci i graficy na(pipi)iaja Tormenta pelna para, ale roboty dla scenarzystow, designerow wszystkich systemow i wielu innych stanowisk przy takim projekcie. To co robi Inexile teraz jest najrozsadniejsze - zbieraja hajs i badaja zainteresowanie po czym przyjdzie pora na paromiesięczne łamanie głów, dobijanie dealów, pisanie i planowanie. W momencie gdy wszyscy zejdą z Tormenta błyskawicznie przechodzą do pracy nad Bards Tale. Tak sie dzieje wszedzie, w kazdym zespole ktory zaklada ze wyda wiecej niz jedna gre. Bylo o tym chociazby w dokumencie o robieniu Broken Age.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...