nobody 3 504 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Opublikowano 6 sierpnia 2015 (edytowane) grałeś Mateuszu? właśnie czegoś takiego potrzebuje dalsza twórczość Miyazakiego San, odmiany z zachowanym stylu w którym czuje się najlepiej. Edytowane 6 sierpnia 2015 przez nobodylikeyou Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Jak w to grałeś, to ja na karetkę mówiłem iłyiły, ale podobno dobra gra. Cytuj
Jerome 1 181 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Opublikowano 6 sierpnia 2015 (pipi)ac story. Lorę do odkrywania zawsze jest głębokie i dużo ciekawsze niż wyłożona na tacy fabuła 1 Cytuj
kanabis 22 644 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Fabuła ma zostac tak jak do tej pory. Przeciez to jest w ds/bb najlepsze ze jest zrobiona w mega tajemniczy minimalistyczny sposób. Po bloodborne preorder na DS3 u mnie to pewniak. Kiedy jest dokładna premiera? Cytuj
Mroku 1 005 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Opublikowano 6 sierpnia 2015 (edytowane) Nie ma dokladnej daty premiery,obstawiam ze bedzie na jesien nastepnego roku Edytowane 6 sierpnia 2015 przez Mroku333 Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Opublikowano 6 sierpnia 2015 (edytowane) (pipi)ac story. Lorę do odkrywania zawsze jest głębokie i dużo ciekawsze niż wyłożona na tacy fabuła dobre lore nie ma nic do niewspółgrania z dobrym story i postaciami. yebać stanie w miejscu. edit: Fabuła ma zostac tak jak do tej pory. Przeciez to jest w ds/bb najlepsze ze jest zrobiona w mega tajemniczy minimalistyczny sposób. Po bloodborne preorder na DS3 u mnie to pewniak. Kiedy jest dokładna premiera? no my gadaliśmy o czymś zupełnie innym od twórcy DeS, DkS1, BB. szkoda tak trwać tylko przy jednej formule z takim talentem. imo DS3 powinien być ostatnim. Edytowane 6 sierpnia 2015 przez nobodylikeyou Cytuj
Gość suteq Opublikowano 6 sierpnia 2015 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Fabuła ma zostac tak jak do tej pory. Przeciez to jest w ds/bb najlepsze ze jest zrobiona w mega tajemniczy minimalistyczny sposób. Po bloodborne preorder na DS3 u mnie to pewniak. Kiedy jest dokładna premiera? Premiera pewnie w marcu jak było z BB i DSII. Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Opublikowano 6 sierpnia 2015 No już pierwszy trailer DaS3 zapowiadał premierę na Early 2016, czyli bezpiecznie można obstawiać okolice marca. Cytuj
Figaro 8 301 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Opublikowano 6 sierpnia 2015 A teraz dali bez Early. Chyba nie są za bardzo pewni. Wyczuwam opóźnienie. I dobrze. Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Jedyne co mnie wkurza to ten roll over postaci(I to nie tylko w tej części gry) w zbrojach. Cytuj
kanabis 22 644 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Opublikowano 6 sierpnia 2015 (pipi)ac story. Lorę do odkrywania zawsze jest głębokie i dużo ciekawsze niż wyłożona na tacy fabuła dobre lore nie ma nic do niewspółgrania z dobrym story i postaciami. yebać stanie w miejscu. edit: Fabuła ma zostac tak jak do tej pory. Przeciez to jest w ds/bb najlepsze ze jest zrobiona w mega tajemniczy minimalistyczny sposób. Po bloodborne preorder na DS3 u mnie to pewniak. Kiedy jest dokładna premiera? no my gadaliśmy o czymś zupełnie innym od twórcy DeS, DkS1, BB. szkoda tak trwać tylko przy jednej formule z takim talentem. imo DS3 powinien być ostatnim. Aha, no to jesli tak to jak najbardziej. Mysle ze fajnie by było gdyby ci ludize robili nastepnego Silent Hilla Oczywiscie to tylko marzenia niespełnionej głowy ale to mógłby byc dobry shit. Samo zakonczenie bloodborne niby tak proste a jak geniealne IMO Ale dark souls niech zostanie dark souls. Co do ostatniej czesci to slysząłem ze studio zapowiedziało ze seria ds napewno nie skonczy sie jako trylogia Cytuj
Jerome 1 181 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Opublikowano 6 sierpnia 2015 No oni robili chyba fatal frame także byłoby super imo Cytuj
kanabis 22 644 Opublikowano 7 sierpnia 2015 Opublikowano 7 sierpnia 2015 Chociaz w sumie najnowsza czescia fatal frame na next geny bym nie pogardził , nie musi byc SH zaraz Cytuj
Gość suteq Opublikowano 7 sierpnia 2015 Opublikowano 7 sierpnia 2015 Yano się zastanawiał co oznaczają te cyferki i jest na to odpowiedź: W kwestii samej rozgrywki warto wspomnieć, że jest ona nieco szybsza, niż we wcześniejszych odsłonach, ale wolniejsza, niż w Bloodborne. Ponadto okazało się, że zamiast wskaźnika Człowieczeństwa, w tym samym miejscu widnieje godło Wojowników Słońca. Niestety nie wiemy czy oznacza to całkowity brak mechaniki Człowieczeństwa w Dark Souls III. Ponadto w znanym dobrze interfejsie pojawiła się niewielka ikona z mieczem i liczbą. Związane jest to z systemem Battle Arts. Ma to być coś w rodzaju transformujących się broni znanych z Bloodborne. Oczywiście w tym przypadku miecz w nic się nie zmieni, ale umożliwi wykorzystanie dwóch alternatywnych ataków (można ich będzie użyć tylko 20 razy, ale „pakiet” odnowi się przy ognisku). Co ciekawe, system ten wpłynie także na parowanie ataków w celu wyprowadzenia riposty. Ta będzie teraz dostępna tylko wtedy, gdy będziemy dzierżyć puklerz. Z pozostałych zmian warto odnotować fakt, że w „trójce” zabraknie słynnych mgieł zasłaniających niektóre przejścia, za którymi często krył się boss. Źródło: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=92951 Cytuj
mugen 1 975 Opublikowano 7 sierpnia 2015 Opublikowano 7 sierpnia 2015 (...) w „trójce” zabraknie słynnych mgieł zasłaniających niektóre przejścia, za którymi często krył się boss. No to teraz zamiast 'o, mgła, będzie boss' będzie Cytuj
Figaro 8 301 Opublikowano 7 sierpnia 2015 Opublikowano 7 sierpnia 2015 Czy to znaczy że będziesz mógł uciec z areny bosa? Cytuj
Gość suteq Opublikowano 7 sierpnia 2015 Opublikowano 7 sierpnia 2015 No już na tych fragmentach z IGN było tak, że gość otworzył drzwi, które potem się zamknęły i była walka z bossem. A uciec raczej wątpię żeby się dało. Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 7 sierpnia 2015 Opublikowano 7 sierpnia 2015 W Bladborn też nie było mgieł, a raczej żadna walka z bossem nie zaskakiwała tym, że się nagle pojawiała (no, może Cleric Beast jako że na pierwszy raz). Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 7 sierpnia 2015 Opublikowano 7 sierpnia 2015 Czy to znaczy że będziesz mógł uciec z areny bosa? Pewnie pojawi sie mgla zaslaniajaca wyjscie, tak np w BB to rozwiazali, tyle ze w przypadku smierci, wracajac do bossa juz mgla jest. Podejrzewam ze tu bedzie identycznie. A wlasnie, zapomnialem wczesniej napisac o jednej wadzie, znowu wracaja te gigantyczne kafle w lewym dolnym rogu, w BB byl swietny minimalistyczny hud, praktycznie idealny, spelnial swoje zadanie w 100% i w ogole nie wadzil, a tutaj znowu wrzucaja cegly na 1/5 ekranu Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 7 sierpnia 2015 Opublikowano 7 sierpnia 2015 Tylko właśnie w Bloodborne nie było w ogóle zaskoczenia z tymi bossami. Widać wąskie przejście i za nim dużą pusta arenę? Ciekawe co tam może być. A Demon's i Dark Souls w ogóle nie było wiadomo co jest za fogami. Wolę właśnie to rozwiązanie, przechodzenie przez foga wiązało się z jakimś tam ryzykiem. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 7 sierpnia 2015 Opublikowano 7 sierpnia 2015 (edytowane) no wałśnie przecież mgła nie oznaczała bossa w ds1 i 2, często były zmyłki i za mgłą nic nie było zarazem rzeczywiście często było tak że walka z bossem była w dosyć nietypowym miejscu, chociażby gargulce na dachu albo capra demon w malutkim pomieszczeniu a z tymi 20 użyciami ciosu specjalnego to w sumie taka wariacja na temat czarów które odnawiają sie przy ognisku tylko powtarzam - zwrócicie uwagę na gameplayu że ten mieczyk i liczba 20 są na tym filmie przypisane do tarczy (która ma znaczek miecza) a jak postać zmienia tarcze na pochodnie to wtedy na górze mieczyk i liczba są na szaro i nie można ich użyć to mnie troche zastanawia. może sugerować że tylko niektóre bronie będą miały ten "super cios" i zakładam że mieczyk nie będzie tylko przy tarczach ale też przy broniach a riposty tylko za pomocą puklerza? napewno kozaki które na luzie robiły riposte zwykłą tarczą troche sie zasmucą, ja osobiście jestem cieńki jeśli chodzi o riposty i prawie nigdy ich nie używam Edytowane 7 sierpnia 2015 przez Yano Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 7 sierpnia 2015 Opublikowano 7 sierpnia 2015 W Demonsach i Darku 1 robiłem riposty prawie co chwile, w dwójce nie mogłem sie jakoś przekonać do tego nowego systemu (pewnie 60 fpsów swoje też robiło). Cytuj
kanabis 22 644 Opublikowano 8 sierpnia 2015 Opublikowano 8 sierpnia 2015 Tylko właśnie w Bloodborne nie było w ogóle zaskoczenia z tymi bossami. Widać wąskie przejście i za nim dużą pusta arenę? Ciekawe co tam może być. A Demon's i Dark Souls w ogóle nie było wiadomo co jest za fogami. Wolę właśnie to rozwiązanie, przechodzenie przez foga wiązało się z jakimś tam ryzykiem. W sumie to chyba masz racje. Czesto w DS za mgłami nie było bossa a jakas lokacja. Dawąło to kolejna dawke tajemniczosci, a w BB mimo ze nie bylo mgieł tak jak mowisz po otoczeniu latwo sie bylo domysilic ze zaraz bedzie napier.dalanie #teammgła Cytuj
Kazub 4 585 Opublikowano 9 sierpnia 2015 Opublikowano 9 sierpnia 2015 Tylko właśnie w Bloodborne nie było w ogóle zaskoczenia z tymi bossami. Widać wąskie przejście i za nim dużą pusta arenę? Ciekawe co tam może być. A Demon's i Dark Souls w ogóle nie było wiadomo co jest za fogami. Wolę właśnie to rozwiązanie, przechodzenie przez foga wiązało się z jakimś tam ryzykiem. prócz pjerdyliarda pomarańczowych wiadomości.... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.