Skocz do zawartości

Dark Souls III


Gość mate5

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Minusy dks1 względem demonsow i dks2

 

- mniejsze możliwości w tworzeniu buildow np znika możliwość zrobienia stealth build i pure mage.

 

Po pierwsze, nikt ani tu ani w innych "branżowych" miejscach w sieci, nigdy nie jechał po Demons Souls, wychwalając pierwsze Dark Souls. Zwłaszcza tutaj, gdzie porównuje sie oba DkSy ze sobą. Po drugie... że co? Mniejsza możliwości robienia buildów w jedynce? To teraz odpowiedz sobie sam w którym darku miałeś wiecej buildów i ile czasu spędziłeś w mugenie do DkS1. Odpowiedź zachowaj dla siebie. Ja ją znam. Pure maga nie można zrobić? A niby czemu? To nie Ty tak długo grałeś takim na arenie w jedynce? Da sie zrobić pure maga i to nie koniecznie glass canona. Valkyrie potrafił kosić wszystkich cosplayem Logana. A pursuersy + wog czy wog + twop? to też magia :P

- zd(pipi)ane bsy gdzie przestały być skillowe

- lagstaby i chainy największym (pipi) z całej serii

 

 

Przestały być w dwójce skillowe? A no tak, znowu te Demonsy. W DkS bs'y niefortunnie łączą sie z poise. Dlatego tak łatwo jest po prostu włazić na plecy gdy ktoś nas reza na pałę (!) czy wbiegać na poruszającą sie w przód postać tak jak robiło sie w DS. Zgadzam sie z tym i godzę sie na to, bo da sie przed tym bronić o wiele łatwiej niż przed  "roll bs" czy "stun/kick to bs" które już takie łatwe nie są. 

"Lagstaby", jak mnie wku.rwia te pojęcie... nie ma czegoś takiego. Jest tylko lag przez ktorego nie widać przeciwnika wchodzącego nam na plecy. Nie chce mi sie odnosić do odkurzaczy jakie widziałem w DkS2.

"Chainy"? Nie widziałem jeszcze słabego gracza pvp robiącego automatycznie chainy. Myli sie każdy kto twierdzi, że to proste. Podobnie jak fishowanie bsów w japońskim stylu na pivoty bez locka. To, że granie w tym stylu jest chu.jowe to już inna historia.

-uproszczona mechanika

 

 

Mechanika DkS prosta? Naprawde trzeba wymieniać te wszystkie smaczki i sztuczki? W DkS2 uprościli to wszystko, chcąc ukrócić glitche z jedynki, przy okazji robiąc grze źle. I nie chodzi mi tylko o takie rzeczy, jak np toggle, ale też np o upośledzenie ruchów postaci przez co nie chce sie ona obracać z ciosami tak jak chcemy a jednoczśnie automatycznie wykreca takie cuda, że pała boli. Wieksze movesetowe możliwości związane z dual wielding, to nie wszystko co sie powinno liczyć.

- brak epickiej miejscowki

 

 

Co to w ogóle oznacza? IMO Great Hollow > Amana, szkoda tylko, że nie da sie tam invadować. Kazdy zresztą może miec inne kryteria oceny w tym temacie. A epicką to ja np zrobiłem dzisiaj kupe.

- smierć nic nie znaczy, bez konsekwencji

 

Nikogo. Zwłaszcza w kategorii "ocena gry".

- najwiecej patchy które i tak nie potrafiły zrobic balansu, było 9 patchy

 

 

Nie widze sensu w liczeniu patchy. W DkS Istotne były tylko te z fog ringiem i degradacją dwgr, reszta poprawiała błędy. W DkS2 mieliśmy mundane aveliny, samoparujący monastyr, permastuny, chore backstep/roll parry i dziesiątki innych rzeczy. Kuźwa, nawet nie wiem, czy to wszystko naprawili bo wiekszość graczy na których mi zależało zdązyła już rzucić to wpisdu. Ale niech Ci bedzie, ze cyferki ważniejsze. 9patchy DkS< ... DkS2.

 

To może jeszcze dodam reszte powodów przez które dałem sobie siana z DkS2:

 

- phantom range- te zyebane hitboxy w połączeniu z brakiem normalnie działającego poise to jakaś padaka, nic mnie tak nie w(pipi)iało jak przerwanie ataku czymś co nawet nie miało prawa mnie trafić. Właściwie to dyskwalifikacja i mógłbym nic innego nie pisać w tym poście.
- soul memory - czyli dziecko (pipi)y i szatana
- zyebane skalowanie - 40/40, quality zabawka na A/A i co? Goowno. Jak można było popełnić ten sam błąd po tym jak patchowano to w jedynce? No jak?
 
Zmiany w menu jeszcze trzeba oddzielnie wypunktować:
- lagowanie (na ps3) którego nie pojmuje, koniec swapów i cieszenia sie wiekszą ilością sprzetu niż tylko to co rękach
- brak możliwości recznej segregacji sprzetu- jakiś powód zaistnienia tego idiotyzmu?
- niepełne statystyki (dmg i defy po buffach)
- brak wglądu w statystyki sprzętu lezącego w boksie
Szczegóły? Nie tylko. Takie rzeczy dają nieźle popalić jak sie chce spedzić z grą wiecej niz tylko kilkadziesiąt godzin. Dlatego własnie pisze tu tylko o pvp, bo po co innego grać w to dłużej? Ja tam sie całkiem dobrze bawiłem przechodząc DkS2 bo jak zwykle najwazniejsza na tym etapie była dla mnie eksploracja, lizanie ścian i farmienie które uwielbiam. Może troche zaczynały mnie niepokoić zmiany w mechanice ale do momentu splatynowania tytułu miałem z gry prawdziwą radoche. Później było już z górki. Poziom trudności nigdy nie był dla mnie kryterium oceny gry i w du.pie mam nawet tą legendarną niespójność świata bo to są dla mnie tylko rzeczy "na raz". Poznajemy realia gry i albo chcemy z nią pozostac albo nie. Miałem season passa na dlc'eki, wiec je ograłem, ale baaardza długo mi to zajeło, po tym jak w(pipi)iony dałem sobie spokój z pvp w DkS2.
 
I możesz sie, Jerome, zapętlać dowoli w swoim hejcie na DkS1 ale wystarczyło własnie spojrzeć na aktywność fightclubowo-turniejową żeby stwierdzić co myśli na ten temat ogół społeczności. I nie pisze tu tylko o polskiej ekipie. Właściwie to tu nawet argumentacja niepotrzebna.
 
Sorry za tasiemca. Fora dyskusyjne > zyebane fejsbukowe jednolinijkowce na grupach.
 
ajj to temat o DkS3, sorry ludki których ryra pvp
Edytowane przez Lipert
  • Plusik 2
Opublikowano

- smierć nic nie znaczy, bez konsekwencji

Za to w DkS2 ma niesamowite znaczenie, zwłaszcza jak się ma założony Ring of Life/Soul Protection, których można zebrać całą stertę i naprawiać w nieskończoność :kaz:

- najwiecej patchy które i tak nie potrafiły zrobic balansu, było 9 patchy

DkS2 miał 11 patchy także zgodnie z Twoją argumentacją DkS > DkS2.

 

 

Resztę "argumentów" ładnie już podsumował Tr3pill.

Opublikowano

Bardziej porównywałem z demonsami, bo imo to gra zdecydowanie najlepsza, bez patcha, bez błędna.

Wiadomo, ze dks1 jest fajne inaczej z wami terpil i dan bym nie nawalił tych ponad 3tys/h, ale do demonsow bez podejścia pod każdym względem.

Dks2 tez mi się lepiej podobało mimo tego, ze tez było sporo rzeczy do poprawienia, a soul memory to większe (pipi) niż bsy z dks1.

Błędy błędami, ale i tak kochamy ta serie i gramy bez opamiętania.

Fight cluby z demonsow i dks1 nie zapomnę nigdy jak i turniejów, tego mi tylko brakowało w dks2.

Opublikowano (edytowane)

Nobody, teraz zmarnuje 50 minut życia na słuchanie jak ktoś jedzie po gierce, której nie znoszę. ;/

 

 

 

edit: 4 minuty i już pokrywa się z moimi argumentami, dobry koleś, obejrzę i pewnie obczaję jego inne vody.

 

edit2 6 minut i serio ja i ten koleś to ta sama osoba chyba.

Edytowane przez mate5
Opublikowano

Najwazniejsze są klatki nietykalności (iFrames). Nie wiem jak to wyglądało w Demonach ale dla darków tak:

 

DkS1:

 

fast roll- 13 iframes

dwgr - 15 iframes

 

DkS2 (w zależności od statystyki Agility):

 

Agi - iframes

85 - 8
90 - 9
95 - 10
100 - 12
105 - 13
110 - 13
115 - 15
120 - 16

 

tutaj jeszcze pełne info o klatkach w DkS1: http://www.gamefaqs.com/boards/606312-/63774400

Opublikowano (edytowane)

Raczej "ach te fastrolle" :banderas:

Podoba mi się też to, że jest tylu przeciwników w grupach, dzięki temu możemy być spokojni o to, że gra będzie trudna.

Edytowane przez Qjon
Opublikowano

Raczej "ach te fastrolle" :banderas:

Podoba mi się też to, że jest tylu przeciwników w grupach, dzięki temu możemy być spokojni o to, że gra będzie trudna.

HAHAHA A on przypadkiem po drodze nie zebrał tylu podążających za nim mobów?

  • Plusik 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Nowe info co do gry 8==D

 

 

GameInformer udostępnił światu kilka ciekawych informacji dotyczących najnowszego dzieła From Software. Po pierwsze, w grze znajdzie się tryb New Game+, który będzie oferował nie tylko możliwość zaczęcia zabawy od początku, lecz i nowe przedmioty, a także inne rozmieszczenie przeciwników, by móc nas zaskoczyć.

 

Do tego powrócą ukryte ściany, które aby odkryć trzeba będzie rozwalić. Miłośnicy korzystania z magii mogą ucieszyć się na wieść, iż w Dark Souls III naszym ogranicznikiem będzie pasek many, a nie jak to bywało kiedyś ilość posiadanych "egzemplarzy". Twórcy chwalą się również, że będą one zróżnicowane i cieszące oko - a nie jak do tej pory, bliźniaczo podobne.

 

Na koniec warto wspomnieć, iż będziemy mogli zresetować swoje statystyki oraz korzystać z "szybkiej podróży" od samego początku, a przyzywanie graczy polegać będzie na systemie dusz.

  • Minusik 1
Opublikowano

 "szybkiej podróży" od samego początku

 

Ehh.

 

Pier.dolę i w DS3 na siłę będę używał jak najmniej możliwe.

Opublikowano

Czytalem ten artykul wczoraj. Zmiany z paskiem many ciesza bardzo. Dodam, ze nie bedzie Soul Memory tylko wzorem DS i DkS znaczki na ziemi i granie zalezace od roznicy levelu. No i bedzie mozna resetowac statsy podobnie jak w DkS2 co tez bardzo cieszy.

Opublikowano

Szybsze rolle (...) rozczarowują.

 

Zdziwiłbym się, ale ty popylasz w Dark Souls w najcięższej możliwej zbroi. :P Nie no, naprawdę nie ogarniam jak to może być wada, że są szybsze rolle.

Opublikowano (edytowane)

 

Szybsze rolle (...) rozczarowują.

 

Zdziwiłbym się, ale ty popylasz w Dark Souls w najcięższej możliwej zbroi. :P Nie no, naprawdę nie ogarniam jak to może być wada, że są szybsze rolle.

 

wybór w zbroi lub bez, oraz ring niwelujący spowolnienie przez armor tracą na znaczeniu :beksa:

Edytowane przez nobody
Opublikowano

Nic nie traci na znaczeniu. Animacja bedzie troszke szybsza, bo gra bedzie tez troche szybsza od poprzednich Soulsow. Nikt w Havelu nie bedzie skakal jak sarna, spokojnie.

 

Lipert dokladnie. Miyazaki powrocil, a to co zrobil w BB roz(pipi)alo glowe takze jestem spokojny i wiem, ze wszystko co najlepsze z poprzednich Soulsow i BB dojdzie do DkS3, a (pipi) wypadna. Widac po tych zmianach, ze Miyazaki wie co ma zrobic i znow dostarczy gre wszech czasow.

Opublikowano

 

 

Szybsze rolle (...) rozczarowują.

 

Zdziwiłbym się, ale ty popylasz w Dark Souls w najcięższej możliwej zbroi. :P Nie no, naprawdę nie ogarniam jak to może być wada, że są szybsze rolle.

 

wybór w zbroi lub bez, oraz ring niwelujący spowolnienie przez armor tracą na znaczeniu :beksa:

 

 

Tak jak żerom mówi, wiadomix że będą tez fatrolle, tylko, że najszybszy roll będzie miał szybsza animację z większa ilością iframes. Dla mnie ok.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...