Figaro 8 220 Opublikowano 7 lutego 2016 Opublikowano 7 lutego 2016 Ale to chyba jakiś "tutorialowy boss". Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 7 lutego 2016 Opublikowano 7 lutego 2016 Chyba ma być rozdzielone vitality na vitality i vigor, czyli jedna statystyka od hp, jedna od equip load. Ciulowo. Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 7 lutego 2016 Opublikowano 7 lutego 2016 Ale to chyba jakiś "tutorialowy boss". Tym bardziej właśnie jest to rzygowe - w DeS (pomijając Vanguarda) pierwszy boss to unikatowy Phalanx. W DaS zaczynasz z Asylum demonem (ok, tu faktycznie też można się czepić, ale przynajmniej jest dużo większym od gracza przeciwnikiem, nie humanoidem) i gargulcami. DaS2 serwuje nam na start też giganta, a dopiero później humanoida, choć walka z Pursuerem jest też pewnie częściowo planowanym, niejawnym tutorialem dla gracza, by korzystał z elementów otoczenia (balista). DaS3 natomiast od razu rzuca zwykłego humanoida - nie czepiałbym się tak naprawdę go, bo pewnie dobrze spełnia formę tutorialowego bossa, ALE. Przebiegła mi przez głowę myśl, że skoro na starcie rzucają od razu humanoida (nie mieli pomysłu na kogoś ciekawszego?), to gra może znowu być przesycona tego typu przeciwnikami, co było jednym z problemów DaS2. Cytuj
Lati 23 Opublikowano 8 lutego 2016 Opublikowano 8 lutego 2016 Ale to chyba jakiś "tutorialowy boss". Tym bardziej właśnie jest to rzygowe - w DeS (pomijając Vanguarda) pierwszy boss to unikatowy Phalanx. W DaS zaczynasz z Asylum demonem (ok, tu faktycznie też można się czepić, ale przynajmniej jest dużo większym od gracza przeciwnikiem, nie humanoidem) i gargulcami. DaS2 serwuje nam na start też giganta, a dopiero później humanoida, choć walka z Pursuerem jest też pewnie częściowo planowanym, niejawnym tutorialem dla gracza, by korzystał z elementów otoczenia (balista). DaS3 natomiast od razu rzuca zwykłego humanoida - nie czepiałbym się tak naprawdę go, bo pewnie dobrze spełnia formę tutorialowego bossa, ALE. Przebiegła mi przez głowę myśl, że skoro na starcie rzucają od razu humanoida (nie mieli pomysłu na kogoś ciekawszego?), to gra może znowu być przesycona tego typu przeciwnikami, co było jednym z problemów DaS2. Ale zauważ, że w Bloodborne też miałeś na początku tropiciela (jeżeli ominęło się Bestie Kleryka, co trudne nie było). I było to swoistą zapowiedzią, że teraz takich będziesz spotykał częściej na swojej drodze. Może w DS3 będzie podobnie. Humanoid którego na początku traktujemy jako bossa, i który pewnie napsuje nam trochę krwi na starcie, później okaże się zwykłym randomem, który co chwile nas będzie nękał. Coś ala Prześladowca z DS2, który moim zdaniem był świetnym pomysłem. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 9 lutego 2016 Opublikowano 9 lutego 2016 No być może będzie tak jak w Dark Souls jedyneczce, że Capra czy Taurus demon to były zwykłe moby w późniejszych lokacjach. Liczę na dobre projekty przeciwników i nie odwalenie fuszerki rodem z 2. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 9 lutego 2016 Opublikowano 9 lutego 2016 Fazy bossów są potwierdzone? To jedno z lepszych usprawnień Bloodborne. Cytuj
lothronik 254 Opublikowano 9 lutego 2016 Opublikowano 9 lutego 2016 https://www.primagames.com/games/dark-souls-3/products Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 15 lutego 2016 Opublikowano 15 lutego 2016 Tak zapobiegawczo zapytam, gdzie znajdę najtańszy preorder DkS3? Cytuj
Wredny 9 555 Opublikowano 20 lutego 2016 Opublikowano 20 lutego 2016 zamawiam z azji, bo 3 tygodnie wczesniej premiera tam. Czyli grę będziesz miał gdzieś tydzień przed premierą, bo dwa tygodnie przesyłka będzie szła (przerabiałem to z remake'ami Residentów). W sumie to nadal kusząca propozycja Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 21 lutego 2016 Opublikowano 21 lutego 2016 Nie ma wspólnego tematu dla soulsów, a ten dotyczy najnowszej giery więc napiszę tu. Tak bym to widział: Old Hunters > Bloodborne > Painted World of Ariamis > Demon's Souls > Artorias of the Abyss > Pierwsza połowa Dark Souls > Druga połowa Dark Souls > Dark Souls 2 Wy? Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 21 lutego 2016 Opublikowano 21 lutego 2016 Dlaczego rozbiles DkS na 4 podpunkty i dlaczego Painted World tak wysoko, jak ta LOKACJA niczym się szczegolnym nie wyrozniala? bloodborne'a tu nie ma, bo nie gralem, podobnie Artoriasa Tower of Latria > Maiden Astraea > Demon's Souls > Anor Londo > Nexus > Dark Souls > Majula > Dark Souls 2 > Blighttown Cytuj
Sobies 173 Opublikowano 21 lutego 2016 Opublikowano 21 lutego 2016 Demon's Souls > wyku#@!%cie długo > reszta. Dziękuję. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 21 lutego 2016 Opublikowano 21 lutego 2016 (edytowane) Dlaczego rozbiles DkS na 4 podpunkty i dlaczego Painted World tak wysoko, jak ta LOKACJA niczym się szczegolnym nie wyrozniala? Bo mogę, a Painted World to jedna z lepszych lokacji w grach video, na tej lokacji powinni uczyć level designu. To jest fantastyczne, jak połączone są poszczególne fragmenty mapy, jak rozlokowani są przeciwnicy, jak ta lokacja po prostu wygląda, boss, nagrody za eksplorację. IMO painted world przewyższa level design Super Metroida. Edytowane 21 lutego 2016 przez mate5 Cytuj
ornit 2 953 Opublikowano 21 lutego 2016 Opublikowano 21 lutego 2016 To samo można napisać o niemal każdej innej miejscówce w DkS Cytuj
teddy 6 881 Opublikowano 21 lutego 2016 Opublikowano 21 lutego 2016 Dark Souls > Demons souls = Bloodborne > Dark Souls 2 Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 21 lutego 2016 Opublikowano 21 lutego 2016 no nie wiem, na mnie Painted World nie zrobilem prawie zadnego wrazenia i jeszcze ta banda skeleton wheeli w piwnicy, brrr Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 21 lutego 2016 Opublikowano 21 lutego 2016 No wiadomo, że to tylko moje zdanie. I nie powiedziałbym, że wszystkie lokacje są takie w DkS, większość z nich jest dużo bardziej liniowa, co oczywiście nie jest złe, ale Painted World się IMO bardzo wyróżnia. Jedyne co mogłoby tę lokację uczynić jeszcze lepszą, to żeby w piwnicy było ukryte wersje do głębszej części dungeonów, i tam na końcu jakiś szybki, ale konwencjonalny boss (w przeciwieństwie do Priscilli), dropiący jakąś fajną broń. Cytuj
Jerome 1 181 Opublikowano 22 lutego 2016 Opublikowano 22 lutego 2016 Nie wiem czy bylo, ale w DkS3 bedzie wiecej broni niz w DkS2 z dodatkiem. Niby normalne, ale 2-ka miala tego bardzo duzo. Wieksza szansa na fajna bron do buildu Cytuj
Wredny 9 555 Opublikowano 22 lutego 2016 Opublikowano 22 lutego 2016 Może jestem leszczem, ale chciałbym coś tak OP, jak Black Knight Halberd z pierwszego Dark Souls - cudowny kawałek żelastwa. Niby w dwójce też jest, a i parę razy mi dupsko z bossami uratowała, ale inny moveset i jakieś ogólne znerfienie powoduje, że częściej biegam z Murakumo na zasadzie "od biedy". Cytuj
Pure Bladestone 151 Opublikowano 22 lutego 2016 Opublikowano 22 lutego 2016 W dwójce miałeś jeszcze chyba lepszą mamut halberd. Cytuj
Heviro (Fanboy BDG) 155 Opublikowano 22 lutego 2016 Opublikowano 22 lutego 2016 Nie wiem czy bylo, ale w DkS3 bedzie wiecej broni niz w DkS2 z dodatkiem. Niby normalne, ale 2-ka miala tego bardzo duzo. Wieksza szansa na fajna bron do buildu O tak, mój wewnętrzny zbol będzie ucieszony, Chce też sporą liczbę broni pomysłowych i wykręconych na maksa. Cytuj
Kazub 4 583 Opublikowano 23 lutego 2016 Opublikowano 23 lutego 2016 Jeszcze wiecjej smieci i klonow, nikogo 3 Cytuj
simonldz 21 Opublikowano 23 lutego 2016 Opublikowano 23 lutego 2016 Będą transformacje broni jak w bloodborne? Mimo, że było mniej sprzętu w bb to był o wiele ciekawszy niż w DkS II. Unikam wszystkich filmików aby nawet najmniejszego spoilera nie mieć. Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 23 lutego 2016 Opublikowano 23 lutego 2016 Oczywiście, że nie będzie. Jedyna poważna nowinka systemowa to Weapon Arts - czyli specjalne, przypisane do danej klasy oręża "skille", specjalne ataki broni, kosztujące manę (tak, wraca pasek many). Generalnie w większości przypadków bezużyteczne rozszerzenie movelisty dla samego faktu jej rozszerzania Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.