Skocz do zawartości

Dark Souls III


Gość mate5

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

speciale się pakuje migoczącymi tytanitami, ale radze olać tę zabawkę bo jest srednia. jak chcesz latać z greatswordem to tylko fugs. mozna go łatwo zdobyc, bo gosciu, który go dropi, jest niewyobrażalnym idiotą i sam ginie gdy cie zobaczy. fugs +4 ma prawie 600 dmg przy 50 str i większośc mobów kasuje jednym - dwoma strzałami. turlających się pajacy w pvp tez. nie wspominam o tym, ze jak już gosciu przezyje strzał to wchodzi mu taki stagger ze mozesz mu spokojnie zorro na czole napisac.

 

 

mialem identyczną sytuacje jak ten gosciu, nie dosc ze się niezle usmialem, to jak jeszcze zobaczylem, co zostawil i jakie to cos ma staty to zrobilem banderasa

 

miałem dać sobie spokój z tym tematem, bo ilość wpisów bo ilość wpisów ludzi nie wiedzących o czym piszą przyprawia o ból głowy. ale.....

 

ta średnia zabawka, o którą koleś pytał (dark sword), to po pierwsze nie greatsword, tylko straight sword, a po drugie to jedna z najlepszych broni w grze i pewnie najlepszy straight sword. do zdobycia bardzo wcześnie, niskie wymagania i ogromny damage, stunlockuje wiekszość mobków, ogromny dmg jak na tak szybką broń, pasuje zarówno na str jak i quality. o ile ultra pozwalają bezpiecznie wycinać mobki, tak na bossów szybkie mieczyki to dużo bardziej komfortowe rozwiązanie. jednak fume to przerost formy nad treścią w PVE. waży tone, wymaga tone str i nie ma najlepszego niszczyciela mobów, czyli 2H thrusta, gdzie ładowany atak na counter hit zabije, albo przewróci (czyli zabije) każdego knighta, prócz grubasów. do tego jest szybsze od fuma. a z leo ringiem to prostu największy DPS w grze. już nie pamiętam, czy fume ma w ogóle horyzontalne R1 do crowd control. ma też najsłabszy (bo najwolniejszy) follow up po stompie

 

W ogóle scaling i infuzje typu Normal w tej grze są pocieszne - jestem na 35/35 (40/40 z pierścionkami bo (pipi) policję) i nie opłaca mi się żadną z katan (łibufag reporting in) czy Estokiem iść w Sharp, tylko Refined by mieć najlepsze depsy. Ba, Oni&Uba albo Washing Pole (już nie pamiętam) skalują mi się lepiej bez infuzji :kaz: Mam nadzieję, że to znak, że diminishing returns załącza się później niż przy 40/40 a nie, że te infuzje są gówniane :reggie:

Dark Sword prawie 450AR w quality buildzie z takim movesetem (thrust na roll ataku) #dziekifrom

 

przy 40/40 infuse jest najlepszą drogą dla większości broni. zanim wszyscy krzykną ola boga quality jest takie OP, to polecam usiąść, wziąść głęboki oddech i zobaczyć o ile wyższy jest AR za cenę 80 punktów. o ile w poprzednich częściach buildy quality były balasem prócz paru wyjątków, tak tutaj jest większe zróżnicowanie  

 

 

 

Dark Sword prawie 450AR w quality buildzie z takim movesetem (thrust na roll ataku) #dziekifrom

      

ale jego R2 można sobie du.pe podetrzeć. nie żeby to jakoś przeszkadzało w R1R1R1R1....

Edytowane przez Kazub
  • Plusik 3
Opublikowano

znalazłem te lochy, ale tam coś mordę drze. Nie miałem czasu, chwile się pokręciłem nie mogłem za bardzo drogi na dół znaleźć i odpuściłem. Jutro wrócę. 

 

ładnie tam duży tytanit leci, a gdzie będą grudki tytanitu? Nie mam czym ulepszać mojego Astoriańskiego mieczyka.

Opublikowano

Czekamy na Vaatiego aż wyłapie, jak bardzo z(pipi)ane za to jest ang tłumaczenie, względem oryginału :D

 

o ile polskie tłumaczenie to fuszerka i gwałt na tej grze, to przełożenie z japońskiego na angielski nie jest pewnie złe, bo i nigdy wcześniej nie było. właściwie, to nie mogło być, bo język szekspira jest naturą świata dark souls. po prostu bariera kulturowa i wieloznaczeniowość języka japońskiego stwarza problemy przy translacji.

ale raczej nie są to łopatologiczne dylematy pokroju zweihander-miecz dwuręczny   

Opublikowano

Tak odnosnie waszych pytań to nieśmiało rzucę czy wam odcieli google albo coś?

Opublikowano
o ile polskie tłumaczenie to fuszerka i gwałt na tej grze, to przełożenie z japońskiego na angielski nie jest pewnie złe, bo i nigdy wcześniej nie było. 

 

Nie no z gameplayowego punktu widzenia jeżeli przedmiot tłumaczy dokładnie do czego służy to ok, ale właśnie tak jak mówisz japoński jest wieloznaczny i ang jednak upraszcza wiele kwestii albo nawet może przekłamywać. Zastanawia mnie jak w trójce się postarali z tłumaczeniem względem oryginału. 

Opublikowano

Właśnie. Nieśmiało przypominam, że oryginalnym i docelowym językiem dla tej gry jest język japoński a nie angielski, który też w tej grze zapewne myli, śmieszy, tumani i przestrasza tych nielicznych, którzy są w stanie to stwierdzić, także tego...

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

to są bez wątpienia kwestie wagi absolutnie kardynalnej i każdy z nas powinien wziąć sobie je do serca i dogłębnie przemyśleć. A my ignoranci jedynie gramy bezczelnie w gre

Edytowane przez Andżej
  • Plusik 1
Opublikowano

to są bez wątpienia kwestie wagi absolutnie kardynalnej i każdy z nas powinien wziąć sobie je do serca i dogłębnie przemyśleć. A my ignoranci jedynie gramy bezczelnie w gre

 

nie czytasz opisów przedmiotów? O_O jaki kolo

Opublikowano

Nie czytam bo zostało juz tutaj niesmiale przypomniane, ze orginalna wersja jest po japonsku, a gram po ang, więc nie ma sensu czytać. musiałbym się nauczyc japonskiego.

Opublikowano

Właśnie. Nieśmiało przypominam, że oryginalnym i docelowym językiem dla tej gry jest język japoński a nie angielski, który też w tej grze zapewne myli, śmieszy, tumani i przestrasza tych nielicznych, którzy są w stanie to stwierdzić, także tego...

I pewnie dlatego też głosy postaci w japońskiej wersji gry nagrane zostały po angielsku. Także tego...
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Właśnie. Nieśmiało przypominam, że oryginalnym i docelowym językiem dla tej gry jest język japoński a nie angielski, który też w tej grze zapewne myli, śmieszy, tumani i przestrasza tych nielicznych, którzy są w stanie to stwierdzić, także tego...

 

Nie ma szans na pelne zrozumienie L.ORE bez znajomosci J. JAPONSKIEGO.

 

Gral ktos z was w Blue Sentinels? Jest moze miejsce ktore zwieksza prawdopodobienstwo bycia przyzwanym jako niebieski fantom? Wczoraj podczas 2h rozgrywki zostalem przyzwany 2 razy. Dla porownania bedac w convenancie Aldrich Faithful robilem inwazje tak czesto, ze mialem zbyt malo czasu zeby ubic zwyklego mobka w swoim swiecie. Bylem wysylany do innego swiata w 10-15 sekund po powrocie do wlasnego.

 

edyta: z jakiego powodu autocenzura zmienia l.ore na srol? 

Edytowane przez shinian
Opublikowano

Odnosnie Blue Sentinels to nie mialem problemu zadnego, bardzo czesto summonowalo. Zauwazylem tylko, ze te summony maja zwiazek ze strefa w ktorej jestes. Niby moze zsumonowac wszedzie jako blue sentinel, ale np. jak siedzialem sobie z wysokim levelem w crucifixion woods to summonowalo bardzo rzadko, przenioslem sie do pewnej strefy dla ktorej nie chce mi sie robic spoiler taga i lecialo jeden za drugim. 

 

Tak samo mam z aldritch, jak siedze przy fight clubie to leci od razu, jak sie szwedalem po wiochach to zero summonow praktycznie.

Opublikowano (edytowane)

Soul of Cinder ubity, jeszcze tylko Nameless King i można iść do ng+ no i może trochę multi czas ogarnąć:)
btw. Broad sword mimo, że prostacki, to daje radę;)

Edytowane przez raf1ki
Opublikowano

Patch jutro, oficjalne info po angielsku:

 

 

A new version and a new regulation version of Dark Souls III will be deployed on Thursday, April 28th.

The version update will require a downtime, which will happen at the following times :
PS4 – 1am to 3am CEST
XB1 – 1am to 7am CEST
PC – 8am to 10 am CEST
The 1.04 version will include the following changes:
• Item collection during multiplayer while accessing NPC and Covenant Alter is now working as intended.
• Conditions for optional events is eased.
• Conditions to get Rosaria’s Finger is eased.
• If they haven’t visited the Untended Grave, players will not be teleported there.
• Kicks cannot be parried.
• The Crystal Sage will appropriately re-appear even after he has warped.
• The Dragonslayer Armour won’t die before the battle.
• Knight Slayer Tsorig will no longer gesture unintendedly.
• Siegward of Catarina will now be able to properly rescue Greirat once conditions are met.
• If the player is equipped with a ring that increases Max HP, stats will now be properly reflected when opening the equipment screen.
• The voice chat icon will now be displayed properly under the covenant panel.
• Items, bonfire and the “Quit Game” option are now appropriately active even when disconnecting online.
• If the game disconnects during a multiplayer session, it will no longer crash and return to the title screen.
• Other issues causing crashes and returning to the title screen have been fixed.
• Adjustments of the balance of game, improvements of performance and various bug fixes. have been made.
The Regulation version 1.06 will not require any downtime and will include the following changes:
• The range of the matching level of the Blade of the Darkmoon and the Blue Sentinels have been adjusted. 
• The efficiency of the following categories has been adjusted: Short Sword, Twinsword and Magic. 
• Other game balance improvement and bug fixes.
  • Plusik 1
Opublikowano

Zabrałem się za Gundyra #2

Pierwsza walka -zostało mu 10% i zgon. Trudno myślę - pojade go za chwile. Kilka prób i nie udało się go zjechać poniżej 30%...

Przy kolejnych próbach zacząłem używać zielonej roślinki- tej co wspomaga odnawianie staminy. Po zgonie co ciekawe nie ubyło ich. W skrzynce też nie miałem żadnych zapasów.  Ucieszony że gra odnawia przedmioty użyte na bossie postanowiłem poużywać żywic. Użyłem tej co daje obrażenia od piorunów potem standardowo padłem. Patrze do plecaka i żywicy ubyło. Zielonej roślinki nadal 10 sztuk. Wie ktoś czemu tak się dzieje? (Gdyby nie dało się kupić żywicy w sklepie to byłbym dosyć mocno niepocieszony)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...