Skocz do zawartości

Dark Souls III


Gość mate5

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Nie da się tej dzi.wki tancerki rozwalić. Nie da się. Wszystkie żary wykorzystane - lamusy giną po 30 sekundach, a sam w drugiej fazie wymiękam. Robi te młynki, ataki z każdej strony bez sygnalizacji. Najbardziej po.pier.dolony boss w serii. Jeszcze kur.wa walczy się te parę minut i nagle odpala się jej randomowy chwyt, pier.dolnie postacią o glebę i cały wysiłek na marne.

Edytowane przez [InSaNe]
Opublikowano

Niby to najłatwiejsi bossowie w serii Souls, dla mnie najtrudniejsi :potter: Żadnych problemów nie miałem w dwójce, łącznie ze Scholarem, tutaj prawie każdy jest dla mnie wymagający. O ile jakoś sobie dałem radę wcześniej, to z tą kur.wą naprawdę już mnie szlag trafia.

 

Mam ten pierwszy miecz +7 wzmocniony jakimś klejnotem, chyba 250 szlagów zadaje. W tym bossie najbardziej wkur.wiające są te tanie ciosy! Robi skok, podbiegasz, a ta szmira nagle ciacha mieczem wyciągniętym z d.u.py i zgon.

Opublikowano

Staraj się unikając jej ciosów wychodzić na jej tyły. W 1 fazie walki tyn sposobem nie miałem większych problemów z unikaniem jej ciosów. Trzeba się jedynie nauczyc jak wyglada przygotowanie do rzutu. Wtedy trzeba spierdzielać do tyłu.

2 faza trochę trudniejsza. Przed piruetami trzeba uciekać jak najdalej. Resztę ciosów dawało radę uniknąć po chwili praktyki. Najważniejsze że nie jest jakaś super szybka i agresywna- leczenie nie stanowi jakiś większych problemów.

Gość _Be_
Opublikowano

Niby to najłatwiejsi bossowie w serii Souls, dla mnie najtrudniejsi :potter: Żadnych problemów nie miałem w dwójce, łącznie ze Scholarem, tutaj prawie każdy jest dla mnie wymagający. O ile jakoś sobie dałem radę wcześniej, to z tą kur.wą naprawdę już mnie szlag trafia.

 

Mam ten pierwszy miecz +7 wzmocniony jakimś klejnotem, chyba 250 szlagów zadaje. W tym bossie najbardziej wkur.wiające są te tanie ciosy! Robi skok, podbiegasz, a ta szmira nagle ciacha mieczem wyciągniętym z d.u.py i zgon.

Może po prostu nie umiesz grać. Nie wiem jakim nieogarem trzeba być żeby nieporadzic sobie z nią. Weź no tarcze w łapę trzymaj się od niej na dystans i co jakiś czas sprzedawaj szlagi i uciekaj za kolumny.

Opublikowano

(...) Weź no tarcze w łapę trzymaj się od niej na dystans i co jakiś czas sprzedawaj szlagi i uciekaj za kolumny.

 

Hyc za kolumnę, a tam Jerome  :sorcerer:

Opublikowano

przecież tancerka idealnie pokazuje kunszt twórczy designerów bossów FROM. Jest idealnie wyważona, jej design jest świetny, każdy jej atak jest łatwy do odczytu, kiedy się je już ogarnie, ma masę świetnie skonstruowanych okienek do ataku, no cudo po prostu 

Opublikowano

Im dłużej próbuje się bez przerwy tym gorzej idzie, normalka. Zrób sobie dłuższą przerwę od niej. Idź w jakieś nieodwiedzone miejsca, pobaw się covenantami itp, zapomnij o niej. Wrócisz rozluźniony i ubijesz ją pewnie za pierwszym razem.

Gość ragus
Opublikowano

No już bez przesady kolezko. Stój mu w nogach i nie będzie przypału, a w drugiej fazie unikaj jego szarzy. Zawsze 3 razy szarżuje.

Gość mate5
Opublikowano

Ten High Lord Wolnir to dość spory wzrost w poziomie trudności, czy tylko ja mam z nim problemy? Jak na razie bossowie prawie w ogóle mi nie sprawiali trudności, poszedłem nawet dalej i ten Old Demon King /chyba przekręciłem nazwę/  w Slumbering Lake też był dość łatwy, a Wolnir taki trudny. 

 

Odkryłem też wreszcie tego 'tancerza' w pierwszej lokacji po zabiciu NPC i też byłby w miarę łatwy gdyby nie jego grab attack.

Opublikowano (edytowane)

Wolnir jest prosty, wal w pierścienie i unikaj rzygów/mgły.

 

Graba tancerki łatwo uniknąć, poza tym, nie musiałes nikogo zabijać, zrushowałeś trochę do niej :(

 

ALSO

 

nie miales czekac do GOTY wersji? :D

Edytowane przez Rayos
Gość mate5
Opublikowano

Wolnir jest prosty, wal w pierścienie i unikaj rzygów/mgły.

 

Graba tancerki łatwo uniknąć, poza tym, nie musiałes nikogo zabijać, zrushowałeś trochę do niej :(

 

ALSO

 

nie miales czekac do GOTY wersji? :D

 

Dzięks, nie zwróciłem uwagi na to, że przy atakowaniu pierścieni więcej się zadaje, a właśnie z tą mgłą to dwa razy już miałem tak, że cofałem się maksymalnie do tyłu areny, a i tak mnie sięgało, spróbuję znowu. No i w każdych soulsach zabijam część NPCów, ta właśnie wydawała się fałszywa, więc...  :reggie:

 

 

 

No miałem czekać, ale co poradzić, słaby jestem i kupiłem. Ale cieszę się bo gra mi się podoba, Bloodborne postawił poprzeczkę cholernie wysoko i DS3 jej nie dorównało, ale to dalej świetna giera.

Gość mate5
Opublikowano

Dzięki. Cholera, podchodziłem do niego już ze cztery razy i albo ani razu nie walnąłem w pierścienie, albo zrobiłem to, ale byłem ślepy i nie zauważyłem że to coś zmienia. Aha, pewnie to już się przewinęło w temacie wiele razy, ale motyw z mostem w katakumbach jest fantastyczny.

 

 

 

Jeszcze jedno pytanie, w Cathedral of the Deep można podnieść 3 takie jakby akwedukty / ściany. Jeden z nich umożliwia szybsze przedostanie się do miejsca jednej części lokacji, ale do czego służą pozostałe dwa? W ogóle nie dostrzegłem zastosowania.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...