Skocz do zawartości

Dark Souls III


Gość mate5

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

A jak to jest walczyc z nia nienormalnie. Po arenie widze ze mozna wbiegac na rozne rusztowania, skakac, naparzac ja z góry itp.

 

Pytanie. Po co? :)

 

 

po za(pipi)iste one hit ko mieczem prosto między oczy, link z wind Waker style. Biegniesz do odpowiedniego miejsca i bam, atak z góry na łeb :fsg:

 

Edytowane przez Rayos
Opublikowano

Nie. Nameless chyba nawet nie jest obowiazkowym bossem

 

 

 

 

 

to po ubiciu pary blizniaków gdzie sie udac? myslalem właśnie, że do tej smoczej krainy.

 

 

 

 

 

uwielbiam takie filmiki xD

  • Plusik 1
Opublikowano

Ale ta gra jest mega. Gram sobie spokojnie i uczę się lokacji ginąc co raz rzadziej. Mogę teraz wymienić dusze za bronie i się zastanawiam co wybrać. Hollowslayer Greatsword czy Arstor's Spear. Teraz zdobyłem Butchers Knife z którym chciałbym trochę pobiegać i potestować. Podobno całkiem dobrze się tym bije. 

Opublikowano

Gram teraz drugą postacią i ustawiłem przez całe przejście przymierze Way Of Blue żeby sprawdzić czy przyzywanie działa. 

Działa bez problemowo, często przyzywa po dwóch niebieskich. Niestety poziom ich jest najczęściej marny i pomoc żadna, giną nawet na mobach nie mówiąc o spotkaniu z nabuffowanym najeźdźcą.

Opublikowano

Wczoraj mialem dobry dzien. Stary Król Demonów padł za pierwszym razem, a tyle mialem z nim wczesniej problemów :dance:

Ubilem go w zasadzie niemal wylacznie za pomoca:

 

łuku...

 

Stulejman również za pierwszym razem, ale tu sie napocilem. Zaszlachtowalem go mając centymetr wirtualnej krechy zdrówka z wysuszoną do cna flachą estusa :obama:

Gość _Be_
Opublikowano (edytowane)

Odnosnie jeszcze sporu o poise, wychodzi na to, że jerome miał ciutke racji, ale działa inaczej niż w poprzednich grach

 

Dark Souls 3 poise stat “working as intended”, apparently

Dark Souls 3 developer From Software has finally spoken out on the subject of poise.

 

As you may recall, poise works very differently in Dark Souls 3 than in previous Dark Souls games. Instead of making you resistant to stagger and interrupt, it seems to do – nothing. And yet AI opponents are able to take advantage of it, and inactive code has been dug up which makes it work for players as it did in previous games.

 

So what gives? In a statement given to Kotaku, Bandai Namco passed on the developer’s explanation.

 

“The poise stat is working as intended and is not ‘turned off’ as some fans have theorized. The stat works differently than in past games and is more situational, which seems to be the reason for the confusion.”

 

It’s not clear what “situational” means, but now that the community knows it’s not just a bug they may be able to work out how exactly to take advantage of gear that favours poise. From Software has said it won’t be making any further comment, so it’s up to the hardcore to figure it out.

 

On the other hand, I wouldn’t put it past from Software to include a totally useless stat then not explain the joke; it seemed to delight in the speculation regarding the totally inactive pendant starting gift in Dark Souls, for example, and it must be said that poise was so dominant in PvP meta in past games that it became a little tiresome.

Edytowane przez _Be_
Opublikowano (edytowane)

Nic nie wyjaśnili. Ciosów np Greataxe w odpowiedniej klatce animacji nie przerwie mi nikt czy mam havla czy latam na golasa.

Poise w skillu greathammera czy cestusa(swoją drogą świetnie się sprawdza z cestusem i czyni tę broń jak najbardziej grywalną w PVP) jest po prostu skillem.

 

Zresztą to podało bandai namco i pewnie skłamali, że konsultowali się z From Software. Nie wierzę w informacje podawane przez korporacje. Dla mnie osobiście brak poise nie wpływa na odbiór gry. 

 

Szkoda, że nie wyjaśnili bezcelowości biegania w heavy armorach i ładowania punktów w VIT.

Dlatego to pierwsze soulsy gdzie gracze na potęgę ładują punkty w Vigor bo czym dłuższy pasek życia tym dłużej żyje nasza postać, a powód jest prosty - zbroja nie chroni.

 

Polecam minimum 27 punktów Vigoru nie zależnie od builda jakim gramy. Do 27pkt Vigoru dostajemy najlepszy przyrost HP za 1 pkt.

Edytowane przez devilbot
Opublikowano

szkoda tylko, że mozna tak 5 razy na grę.

Ograniczenie bez sensu ale do PvE raczej więcej niż te 5 razy nie jest potrzebne na jedno przejście, chyba że ktoś chce zmieniać builda co bossa. Po przejściu do NG+ dostaje się kolejnych 5 możliwości przeróbki. A jak ktoś chce przerabiać często pod PvP to zawsze można save'a skopiować przed przeróbką.

 

 

Jakie bezcelowości biegania w havlach loloool. Hyper armor i defy to mało? Bezcelowe to jest bieganie w szmatach praktycznie.

 

A co ma havel do hyper armora? Hyper armor nie zależy ani od zbroi ani od poise tylko od obciążenia.

 

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...