Skocz do zawartości

Dark Souls III


Gość mate5

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przecież obok tego zwęglonego smoka jest dywanik prawie że z napisem zapraszam.

Swoją drogą ciekawe czy bez poradników by ktoś na to wpadł.

Nikt by nie wpadl, to oczywiste. Po to sa podpowiedzi graczy abys wpadl.

Opublikowano

A gracze, którzy zostawili podpowiedzi, zgarneli to od innych graczy, którzy zgarneli to z poradników ;) 

 

Chociaż wydaje mi się, że przy tym miejscu był znacznik FROM SOFTWARE ... 

Opublikowano

Ja kupiłem grę 4 dni przed premierą. Serwery były wyłączone. Podpowiedzi innych graczy nie było, a już jakiś odsetek grających miał platynę. W czasach gdy wiki nie była kompletna....

Są maniacy, którzy lubują się w tego typu zagrywkach i sądzę, że ktoś mógł na taką opcję samemu wpaść. Podobnie było przecież z genialną Castlevanią: Symfonią Nocy.
Wówczas nie było YouTube i google, a mimo to gracze odkrywali najwspanialszy motyw w grach. I pomyśleć tylko ilu graczy skończyło tę fantastyczną grę, nie zdając sobie sprawy, że kombinacja dwóch przedmiotów w danej miejscówce przenosi nas do drugiej wersji zamku z nowymi bossami i prawdziwym zakończeniem. :unknown::whyyy:
 

Opublikowano

Ja kupiłem grę 4 dni przed premierą. Serwery były wyłączone. Podpowiedzi innych graczy nie było, a już jakiś odsetek grających miał platynę. W czasach gdy wiki nie była kompletna....

 

Są maniacy, którzy lubują się w tego typu zagrywkach i sądzę, że ktoś mógł na taką opcję samemu wpaść. Podobnie było przecież z genialną Castlevanią: Symfonią Nocy.

Wówczas nie było YouTube i google, a mimo to gracze odkrywali najwspanialszy motyw w grach. I pomyśleć tylko ilu graczy skończyło tę fantastyczną grę, nie zdając sobie sprawy, że kombinacja dwóch przedmiotów w danej miejscówce przenosi nas do drugiej wersji zamku z nowymi bossami i prawdziwym zakończeniem. :unknown::whyyy:

 

No nie (pipi) , grę ukończyłem dopiero na PS3 i plasowała sie w czubie gier singlowych na które poświęciłem najwiecej czasu
Opublikowano

 

Chociaż wydaje mi się, że przy tym miejscu był znacznik FROM SOFTWARE ...

 

No była wskazówka od twórców, tak samo jak wiadomość przy mostku w katakumbach.

 

Ups, chyba ominałem :>
Opublikowano

Robię sobie nowy build pod Morion i Darkdrift. Pure quality. Wyszło tak, ze idealna pod ta klasę warrior juz mam także wszystko super, ale jednak nie, gdyż pod te bronie chce grać kobieta, a mam gościa dla Profaned GS. Także lecę od nowa nowa postacią. A wystarczyło dać trumnę do zmiany płci jak w dks2. Trudno. Postac wyszukiwania i dziś startuje, wiec fotki wrzucę w weekend. Ograniczenie do 5 zmian na jedno ng tez głupota dla graczy pvp.

W bonusie jeden filmik z wczoraj, takie 3v1 ale pamiętajcie, ze to Invader jest polującym, a nie odwrotnie. Wykorzystanie błędów pomocników a na koncu błąd hosta bo ogniska nie rozpalił. Zimna krew do końca i ładny finish.

  • Minusik 2
Opublikowano

Czy macie dosyć przegrywania z graczami władającymi ogromnymi mieczami, toporami bądź młotami?

 

Ja też tak jak Wy, drżałem kiedyś na widok innego gracza z Fume Ultra Greatswordem. 

Bałem się, że znowu stunlocknie mnie na 2 hity bądź sparruje na 1.

 

Przedstawiam wam rozwiązanie dzięki któremu wasze pojedynki z ogromnymi mieczami, młotami itp. będą przyjemnością:

 

Hollowslayer Greatsword + Leo Ring

 

Tak! Legendarny miecz Lucatiel Of Mirrah. 

Oraz pierścień Zabójcy Smoków Ornsteina aby ukłucie na counterze bolało jak nigdy przedtem!

 

Zasada działania jest prosta i już dzisiaj możesz counter atakować za ponad 1k HP naciskając R2.

Zaleca nosić się ciężką zbroję gdyż trade np. z Black Knight Great Axe lub Fume bywa bolesny.

Mając heavy armora to my będziemy w razie trade'a na przewadze gdyż większość PRO graczy biega w szmatach "bo poise" nie doceniając zwyczajnego defa heavy armor.

 

Nie zapomnijcie tylko wyczuć laga zanim podstawicie się pod szlaga.

 

Jak to działa zobaczyć możecie w moim nowym filmiku:

 

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Ten miecz nic nie zdziala przeciwko bardzo dobrym graczom. Oczywiscie jest to mocny atak i dobry, ale kazdy doswiadczony nie da sie na to zlapac, a do tego warto wtedy pujsc na wymiane i straci sie wiecej niz zyska poprzez ten cios.

 

Masorz jestes moim pacholkiem. Kolejny przegrany z bolaca dupa minusujacy wszystko co sie da. Uwielbiam to.

Edytowane przez Jerome
  • Minusik 4
Opublikowano

Wczoraj mialem ciekawy przypadek z Wywerną:

 

Jak radza w poradnikach postanowilem obiec plansze dookola i skoczyc jej na łeb.Jakież bylo moje zdziwienie, kiedy w trakcie przebijania sie górą, walcząc z jakimś niemiluchem nagle dostalem komunikat, ze boss zostal pokonany. WTF??!! Sam spadl w przepasc, czy jak? :) 

 

Też tak mieliscie? A moze to jakis bug?

Opublikowano

Tak nie miałem ale kilka raz mój atak z powietrza chybił i zginąłem od upadku. Gracze meldowali tez że dragonslayer armor popełniał samobójstwo jeszcze zanim przeszli przez mgłe ale to już spaczowali.

Opublikowano

Jeśli chodzi o spadanie, to uwielbiam jak na dachach archiwów gargulce zlecą piętro niżej i są wyłączone z walki dopóki się do nich nie zejdzie. Używają tych swych skrzydeł do wzbicia się i pikowania na nas, ale już wrócić do walki to za dużo.

Opublikowano

Mialem tak z ta wiwerna raz. Niestety nie wiem jak to sie stalo bo mialem kamere ustawiona na przeciwniku. Stalo sie to przy tym przejsciu na druga strona gdzie biegnie na nas ten duzy z toporem na lancuchu. Ciekawe, moze jest na to jakis sposob? Speedrun strats

Opublikowano

Mialem tak z ta wiwerna raz. Niestety nie wiem jak to sie stalo bo mialem kamere ustawiona na przeciwniku. Stalo sie to przy tym przejsciu na druga strona gdzie biegnie na nas ten duzy z toporem na lancuchu. Ciekawe, moze jest na to jakis sposob? Speedrun strats

W moim przypadku DOKŁADNIE też tak sie stalo. Akurat jak walczylem z tym łańcuchowym topornikiem.

Opublikowano

Pograłem trochę w weekend w Dark Souls 2, które uważałem za najlepsze pod wieloma względami.

Doszedłem do Shrine of Amana stoczyłem kilka PVP itp itd.

Pomimo większej ilości broni, zbroimniej bulshitu w PVP, większej ilości buildów(a nie głównie quality) stwierdziłem, że nie ma po co wracać.

Walka w DS3 jest za(pipi)iście płynna i gra dzisiaj w DS2 to naprawdę ogromny krok wstecz. Jest bardzo ok ale ja już nie chcę. DS3 żondzi.

Opublikowano

raczej noobowskie pyerdolenie. większość problemów z kamerą rozwiązuje się włączając i wyłączając lock-ona. zaskakujące jak dużo ludzi ma problem, żeby na to wpaść. sens ciężkich broni jest oczywiście taki, że mają hyper armour. no i ogólnie typa relaksuje umieranie w grze. w grach nie chodzi o umieranie. jak umierasz, to znaczy, że robisz to źle. masz stać się lepszy i umierać jak najmniej.  

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...