Skocz do zawartości

Dark Souls III

Featured Replies

Opublikowano

Przecież obok tego zwęglonego smoka jest dywanik prawie że z napisem zapraszam.

Swoją drogą ciekawe czy bez poradników by ktoś na to wpadł.

Nikt by nie wpadl, to oczywiste. Po to sa podpowiedzi graczy abys wpadl.

  • Odpowiedzi 4,5 tys.
  • Wyświetleń 439,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Dobra! Pograłem już wczoraj całkiem konkretnie [na liczniku ponad 10h] więc myślę że można już coś skrobnąć. Bez spoilerów.   Zacznę może od tego że gra wciąż łapie za jaja i nie puszcza, nie czuć t

  • Soulsy w formie cyfrowej? A fuj...     Brakuje mi jeszcze japońskich Demonów...

  • Postanowiłem pobawić się trochę w roleplaying i przedstawiam swoją postać z dzisiaj:   Jezus Chrystus stąpił do Lothric, pakuje oczywiście we Wiarę i czynienie cudów. Postać nastawiona na kooperac

Opublikowano

A gracze, którzy zostawili podpowiedzi, zgarneli to od innych graczy, którzy zgarneli to z poradników ;) 

 

Chociaż wydaje mi się, że przy tym miejscu był znacznik FROM SOFTWARE ... 

Opublikowano

Ja kupiłem grę 4 dni przed premierą. Serwery były wyłączone. Podpowiedzi innych graczy nie było, a już jakiś odsetek grających miał platynę. W czasach gdy wiki nie była kompletna....

Są maniacy, którzy lubują się w tego typu zagrywkach i sądzę, że ktoś mógł na taką opcję samemu wpaść. Podobnie było przecież z genialną Castlevanią: Symfonią Nocy.
Wówczas nie było YouTube i google, a mimo to gracze odkrywali najwspanialszy motyw w grach. I pomyśleć tylko ilu graczy skończyło tę fantastyczną grę, nie zdając sobie sprawy, że kombinacja dwóch przedmiotów w danej miejscówce przenosi nas do drugiej wersji zamku z nowymi bossami i prawdziwym zakończeniem. :unknown::whyyy:
 

Opublikowano

Chociaż wydaje mi się, że przy tym miejscu był znacznik FROM SOFTWARE ... 

 

No była wskazówka od twórców, tak samo jak wiadomość przy mostku w katakumbach. 

Opublikowano

Ja kupiłem grę 4 dni przed premierą. Serwery były wyłączone. Podpowiedzi innych graczy nie było, a już jakiś odsetek grających miał platynę. W czasach gdy wiki nie była kompletna....

 

Są maniacy, którzy lubują się w tego typu zagrywkach i sądzę, że ktoś mógł na taką opcję samemu wpaść. Podobnie było przecież z genialną Castlevanią: Symfonią Nocy.

Wówczas nie było YouTube i google, a mimo to gracze odkrywali najwspanialszy motyw w grach. I pomyśleć tylko ilu graczy skończyło tę fantastyczną grę, nie zdając sobie sprawy, że kombinacja dwóch przedmiotów w danej miejscówce przenosi nas do drugiej wersji zamku z nowymi bossami i prawdziwym zakończeniem. :unknown::whyyy:

 

No nie (pipi) , grę ukończyłem dopiero na PS3 i plasowała sie w czubie gier singlowych na które poświęciłem najwiecej czasu [emoji5]
Opublikowano

 

Chociaż wydaje mi się, że przy tym miejscu był znacznik FROM SOFTWARE ...

 

No była wskazówka od twórców, tak samo jak wiadomość przy mostku w katakumbach.

 

Ups, chyba ominałem :>
Opublikowano

Robię sobie nowy build pod Morion i Darkdrift. Pure quality. Wyszło tak, ze idealna pod ta klasę warrior juz mam także wszystko super, ale jednak nie, gdyż pod te bronie chce grać kobieta, a mam gościa dla Profaned GS. Także lecę od nowa nowa postacią. A wystarczyło dać trumnę do zmiany płci jak w dks2. Trudno. Postac wyszukiwania i dziś startuje, wiec fotki wrzucę w weekend. Ograniczenie do 5 zmian na jedno ng tez głupota dla graczy pvp.

W bonusie jeden filmik z wczoraj, takie 3v1 ale pamiętajcie, ze to Invader jest polującym, a nie odwrotnie. Wykorzystanie błędów pomocników a na koncu błąd hosta bo ogniska nie rozpalił. Zimna krew do końca i ładny finish.

Opublikowano

Czy macie dosyć przegrywania z graczami władającymi ogromnymi mieczami, toporami bądź młotami?

 

Ja też tak jak Wy, drżałem kiedyś na widok innego gracza z Fume Ultra Greatswordem. 

Bałem się, że znowu stunlocknie mnie na 2 hity bądź sparruje na 1.

 

Przedstawiam wam rozwiązanie dzięki któremu wasze pojedynki z ogromnymi mieczami, młotami itp. będą przyjemnością:

 

Hollowslayer Greatsword + Leo Ring

 

Tak! Legendarny miecz Lucatiel Of Mirrah. 

Oraz pierścień Zabójcy Smoków Ornsteina aby ukłucie na counterze bolało jak nigdy przedtem!

 

Zasada działania jest prosta i już dzisiaj możesz counter atakować za ponad 1k HP naciskając R2.

Zaleca nosić się ciężką zbroję gdyż trade np. z Black Knight Great Axe lub Fume bywa bolesny.

Mając heavy armora to my będziemy w razie trade'a na przewadze gdyż większość PRO graczy biega w szmatach "bo poise" nie doceniając zwyczajnego defa heavy armor.

 

Nie zapomnijcie tylko wyczuć laga zanim podstawicie się pod szlaga.

 

Jak to działa zobaczyć możecie w moim nowym filmiku:

 

Opublikowano

Ten miecz nic nie zdziala przeciwko bardzo dobrym graczom. Oczywiscie jest to mocny atak i dobry, ale kazdy doswiadczony nie da sie na to zlapac, a do tego warto wtedy pujsc na wymiane i straci sie wiecej niz zyska poprzez ten cios.

 

Masorz jestes moim pacholkiem. Kolejny przegrany z bolaca dupa minusujacy wszystko co sie da. Uwielbiam to.

Edytowane przez Jerome

Opublikowano

Wczoraj mialem ciekawy przypadek z Wywerną:

 

Jak radza w poradnikach postanowilem obiec plansze dookola i skoczyc jej na łeb.Jakież bylo moje zdziwienie, kiedy w trakcie przebijania sie górą, walcząc z jakimś niemiluchem nagle dostalem komunikat, ze boss zostal pokonany. WTF??!! Sam spadl w przepasc, czy jak? :) 

 

Też tak mieliscie? A moze to jakis bug?

Opublikowano

Tak nie miałem ale kilka raz mój atak z powietrza chybił i zginąłem od upadku. Gracze meldowali tez że dragonslayer armor popełniał samobójstwo jeszcze zanim przeszli przez mgłe ale to już spaczowali.

Opublikowano

Jeśli chodzi o spadanie, to uwielbiam jak na dachach archiwów gargulce zlecą piętro niżej i są wyłączone z walki dopóki się do nich nie zejdzie. Używają tych swych skrzydeł do wzbicia się i pikowania na nas, ale już wrócić do walki to za dużo.

Opublikowano

Mialem tak z ta wiwerna raz. Niestety nie wiem jak to sie stalo bo mialem kamere ustawiona na przeciwniku. Stalo sie to przy tym przejsciu na druga strona gdzie biegnie na nas ten duzy z toporem na lancuchu. Ciekawe, moze jest na to jakis sposob? Speedrun strats

Opublikowano

Mialem tak z ta wiwerna raz. Niestety nie wiem jak to sie stalo bo mialem kamere ustawiona na przeciwniku. Stalo sie to przy tym przejsciu na druga strona gdzie biegnie na nas ten duzy z toporem na lancuchu. Ciekawe, moze jest na to jakis sposob? Speedrun strats

W moim przypadku DOKŁADNIE też tak sie stalo. Akurat jak walczylem z tym łańcuchowym topornikiem.

Opublikowano

W koncu wyfarmilem te proofy of concord co ja sie przy tym to ja nawet nie... Na 4h nic mi z SK nie wypadlo a pvp tez sie wlaczalo jakby bylo wylaczone.

Opublikowano

Zdecydowanie najbardziej irytująca sprawa w drodze do platyny. Akurat dowód uznania oraz kajdany kręgosłupa są najgorsze i można przy nich dobra naście godzin spędzić.

Opublikowano

Pograłem trochę w weekend w Dark Souls 2, które uważałem za najlepsze pod wieloma względami.

Doszedłem do Shrine of Amana stoczyłem kilka PVP itp itd.

Pomimo większej ilości broni, zbroimniej bulshitu w PVP, większej ilości buildów(a nie głównie quality) stwierdziłem, że nie ma po co wracać.

Walka w DS3 jest za(pipi)iście płynna i gra dzisiaj w DS2 to naprawdę ogromny krok wstecz. Jest bardzo ok ale ja już nie chcę. DS3 żondzi.

Opublikowano

No wlasnie KAMERA!!

Smiechalem przez caly filmik najlepsze jest to ze typ prawde krzyczy.

Opublikowano

Na imbecyla mi nie podchodzi bo pomimo humoru ktory oczywiscie moze sie komus nie spodobac dobrze koles prawi.

Opublikowano

raczej noobowskie pyerdolenie. większość problemów z kamerą rozwiązuje się włączając i wyłączając lock-ona. zaskakujące jak dużo ludzi ma problem, żeby na to wpaść. sens ciężkich broni jest oczywiście taki, że mają hyper armour. no i ogólnie typa relaksuje umieranie w grze. w grach nie chodzi o umieranie. jak umierasz, to znaczy, że robisz to źle. masz stać się lepszy i umierać jak najmniej.  

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.