Opublikowano 31 maja 20168 l Przecież obok tego zwęglonego smoka jest dywanik prawie że z napisem zapraszam. Swoją drogą ciekawe czy bez poradników by ktoś na to wpadł. Nikt by nie wpadl, to oczywiste. Po to sa podpowiedzi graczy abys wpadl.
Opublikowano 31 maja 20168 l A gracze, którzy zostawili podpowiedzi, zgarneli to od innych graczy, którzy zgarneli to z poradników Chociaż wydaje mi się, że przy tym miejscu był znacznik FROM SOFTWARE ...
Opublikowano 31 maja 20168 l Ja kupiłem grę 4 dni przed premierą. Serwery były wyłączone. Podpowiedzi innych graczy nie było, a już jakiś odsetek grających miał platynę. W czasach gdy wiki nie była kompletna....Są maniacy, którzy lubują się w tego typu zagrywkach i sądzę, że ktoś mógł na taką opcję samemu wpaść. Podobnie było przecież z genialną Castlevanią: Symfonią Nocy.Wówczas nie było YouTube i google, a mimo to gracze odkrywali najwspanialszy motyw w grach. I pomyśleć tylko ilu graczy skończyło tę fantastyczną grę, nie zdając sobie sprawy, że kombinacja dwóch przedmiotów w danej miejscówce przenosi nas do drugiej wersji zamku z nowymi bossami i prawdziwym zakończeniem.
Opublikowano 31 maja 20168 l Chociaż wydaje mi się, że przy tym miejscu był znacznik FROM SOFTWARE ... No była wskazówka od twórców, tak samo jak wiadomość przy mostku w katakumbach.
Opublikowano 31 maja 20168 l Ja kupiłem grę 4 dni przed premierą. Serwery były wyłączone. Podpowiedzi innych graczy nie było, a już jakiś odsetek grających miał platynę. W czasach gdy wiki nie była kompletna.... Są maniacy, którzy lubują się w tego typu zagrywkach i sądzę, że ktoś mógł na taką opcję samemu wpaść. Podobnie było przecież z genialną Castlevanią: Symfonią Nocy. Wówczas nie było YouTube i google, a mimo to gracze odkrywali najwspanialszy motyw w grach. I pomyśleć tylko ilu graczy skończyło tę fantastyczną grę, nie zdając sobie sprawy, że kombinacja dwóch przedmiotów w danej miejscówce przenosi nas do drugiej wersji zamku z nowymi bossami i prawdziwym zakończeniem. No nie (pipi) , grę ukończyłem dopiero na PS3 i plasowała sie w czubie gier singlowych na które poświęciłem najwiecej czasu [emoji5]
Opublikowano 31 maja 20168 l Chociaż wydaje mi się, że przy tym miejscu był znacznik FROM SOFTWARE ... No była wskazówka od twórców, tak samo jak wiadomość przy mostku w katakumbach. Ups, chyba ominałem :>
Opublikowano 31 maja 20168 l Robię sobie nowy build pod Morion i Darkdrift. Pure quality. Wyszło tak, ze idealna pod ta klasę warrior juz mam także wszystko super, ale jednak nie, gdyż pod te bronie chce grać kobieta, a mam gościa dla Profaned GS. Także lecę od nowa nowa postacią. A wystarczyło dać trumnę do zmiany płci jak w dks2. Trudno. Postac wyszukiwania i dziś startuje, wiec fotki wrzucę w weekend. Ograniczenie do 5 zmian na jedno ng tez głupota dla graczy pvp. W bonusie jeden filmik z wczoraj, takie 3v1 ale pamiętajcie, ze to Invader jest polującym, a nie odwrotnie. Wykorzystanie błędów pomocników a na koncu błąd hosta bo ogniska nie rozpalił. Zimna krew do końca i ładny finish.
Opublikowano 31 maja 20168 l Czy macie dosyć przegrywania z graczami władającymi ogromnymi mieczami, toporami bądź młotami? Ja też tak jak Wy, drżałem kiedyś na widok innego gracza z Fume Ultra Greatswordem. Bałem się, że znowu stunlocknie mnie na 2 hity bądź sparruje na 1. Przedstawiam wam rozwiązanie dzięki któremu wasze pojedynki z ogromnymi mieczami, młotami itp. będą przyjemnością: Hollowslayer Greatsword + Leo Ring Tak! Legendarny miecz Lucatiel Of Mirrah. Oraz pierścień Zabójcy Smoków Ornsteina aby ukłucie na counterze bolało jak nigdy przedtem! Zasada działania jest prosta i już dzisiaj możesz counter atakować za ponad 1k HP naciskając R2. Zaleca nosić się ciężką zbroję gdyż trade np. z Black Knight Great Axe lub Fume bywa bolesny. Mając heavy armora to my będziemy w razie trade'a na przewadze gdyż większość PRO graczy biega w szmatach "bo poise" nie doceniając zwyczajnego defa heavy armor. Nie zapomnijcie tylko wyczuć laga zanim podstawicie się pod szlaga. Jak to działa zobaczyć możecie w moim nowym filmiku:
Opublikowano 31 maja 20168 l Ten miecz nic nie zdziala przeciwko bardzo dobrym graczom. Oczywiscie jest to mocny atak i dobry, ale kazdy doswiadczony nie da sie na to zlapac, a do tego warto wtedy pujsc na wymiane i straci sie wiecej niz zyska poprzez ten cios. Masorz jestes moim pacholkiem. Kolejny przegrany z bolaca dupa minusujacy wszystko co sie da. Uwielbiam to. Edytowane 31 maja 20168 l przez Jerome
Opublikowano 1 czerwca 20168 l Wczoraj mialem ciekawy przypadek z Wywerną: Jak radza w poradnikach postanowilem obiec plansze dookola i skoczyc jej na łeb.Jakież bylo moje zdziwienie, kiedy w trakcie przebijania sie górą, walcząc z jakimś niemiluchem nagle dostalem komunikat, ze boss zostal pokonany. WTF??!! Sam spadl w przepasc, czy jak? Też tak mieliscie? A moze to jakis bug?
Opublikowano 1 czerwca 20168 l Tak nie miałem ale kilka raz mój atak z powietrza chybił i zginąłem od upadku. Gracze meldowali tez że dragonslayer armor popełniał samobójstwo jeszcze zanim przeszli przez mgłe ale to już spaczowali.
Opublikowano 1 czerwca 20168 l Jeśli chodzi o spadanie, to uwielbiam jak na dachach archiwów gargulce zlecą piętro niżej i są wyłączone z walki dopóki się do nich nie zejdzie. Używają tych swych skrzydeł do wzbicia się i pikowania na nas, ale już wrócić do walki to za dużo.
Opublikowano 1 czerwca 20168 l Mi ostatnio na tym daszku gdzie są dwie sztuki tak zlecialy niżej że się same z walki wyłączyły
Opublikowano 1 czerwca 20168 l Mialem tak z ta wiwerna raz. Niestety nie wiem jak to sie stalo bo mialem kamere ustawiona na przeciwniku. Stalo sie to przy tym przejsciu na druga strona gdzie biegnie na nas ten duzy z toporem na lancuchu. Ciekawe, moze jest na to jakis sposob? Speedrun strats
Opublikowano 1 czerwca 20168 l Mialem tak z ta wiwerna raz. Niestety nie wiem jak to sie stalo bo mialem kamere ustawiona na przeciwniku. Stalo sie to przy tym przejsciu na druga strona gdzie biegnie na nas ten duzy z toporem na lancuchu. Ciekawe, moze jest na to jakis sposob? Speedrun strats W moim przypadku DOKŁADNIE też tak sie stalo. Akurat jak walczylem z tym łańcuchowym topornikiem.
Opublikowano 1 czerwca 20168 l W koncu wyfarmilem te proofy of concord co ja sie przy tym to ja nawet nie... Na 4h nic mi z SK nie wypadlo a pvp tez sie wlaczalo jakby bylo wylaczone.
Opublikowano 1 czerwca 20168 l Zdecydowanie najbardziej irytująca sprawa w drodze do platyny. Akurat dowód uznania oraz kajdany kręgosłupa są najgorsze i można przy nich dobra naście godzin spędzić.
Opublikowano 1 czerwca 20168 l Pograłem trochę w weekend w Dark Souls 2, które uważałem za najlepsze pod wieloma względami. Doszedłem do Shrine of Amana stoczyłem kilka PVP itp itd. Pomimo większej ilości broni, zbroi, mniej bulshitu w PVP, większej ilości buildów(a nie głównie quality) stwierdziłem, że nie ma po co wracać. Walka w DS3 jest za(pipi)iście płynna i gra dzisiaj w DS2 to naprawdę ogromny krok wstecz. Jest bardzo ok ale ja już nie chcę. DS3 żondzi.
Opublikowano 4 czerwca 20168 l No wlasnie KAMERA!! Smiechalem przez caly filmik najlepsze jest to ze typ prawde krzyczy.
Opublikowano 4 czerwca 20168 l Recka imbecyla dla gimbazy.takie czasy komarze Sent from my iPhone using Tapatalk
Opublikowano 4 czerwca 20168 l Na imbecyla mi nie podchodzi bo pomimo humoru ktory oczywiscie moze sie komus nie spodobac dobrze koles prawi.
Opublikowano 4 czerwca 20168 l raczej noobowskie pyerdolenie. większość problemów z kamerą rozwiązuje się włączając i wyłączając lock-ona. zaskakujące jak dużo ludzi ma problem, żeby na to wpaść. sens ciężkich broni jest oczywiście taki, że mają hyper armour. no i ogólnie typa relaksuje umieranie w grze. w grach nie chodzi o umieranie. jak umierasz, to znaczy, że robisz to źle. masz stać się lepszy i umierać jak najmniej.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.