Opublikowano 20 listopada 20159 l Hidetaka Miyazaki: „Dark Souls III może być wielkim zakończeniem serii” „Byłoby kłamstwem, gdybym powiedział, że nie ma takiej obawy. Nie sądzę, aby dobrym wyborem było tworzenie gier z serii Souls oraz Bloodborne w nieskończoność. Zastanawiam się nad wielkim zamknięciem serii dzięki Dark Souls III. To oczywiście nie zależy tylko ode mnie, ale wspólnie z From Software chcemy w przyszłości przygotowywać nowe projekty. Dark Souls III jest ostatnią grą, którą rozpoczęliśmy tworzyć zanim zostałem szefem From Software. Kolejny tytuł będzie już zapoczątkowany za czasów mojego szefostwa. Wierzę, że nasza firma może tworzyć nowe rzeczy. Pojawią się nowe rodzaje produkcji od nas, a Dark Souls III jest ważnym znacznikiem ewolucji From Software.” no najwyższa pora
Opublikowano 20 listopada 20159 l „Kolejny tytuł będzie już zapoczątkowany za czasów mojego szefostwa. Wierzę, że nasza firma może tworzyć nowe rzeczy. Pojawią się nowe rodzaje produkcji od nas" Cudownie. Cudownie. Cudownie. Cudownie. Cudownie.
Opublikowano 20 listopada 20159 l Cos jak Soulsy tylko w cyberpunkowym klimacie przyjalbym bardzo chetnie
Opublikowano 20 listopada 20159 l Cos jak Soulsy tylko w cyberpunkowym klimacie przyjalbym bardzo chetnie Cyberblood . Mógłby sie tak nazywać. Grałbym. Ale bardziej chcialbym jakies Tenchu prawa do marki maja
Opublikowano 20 listopada 20159 l Było i była też plotka (albo potwierdzona wypowiedź, już nie pamiętam), że Miyazakiego interesuje szeroko rozumiana przyszłość / sci-fi. Wyjdzie DLC do BB i zapowiedzą gdzieś w sztyczniu czy lutym, premiera - marzec 2017. Edytowane 20 listopada 20159 l przez mate5
Opublikowano 20 listopada 20159 l Ufff, dobrze, że Miyazaki jednak wie kiedy należy skończyć jakąś serię.
Opublikowano 21 listopada 20159 l A nie było info ze From znów cos z Sony tworza?. Plotki mówią o jeszcze 3 tytułach dla Sony, podobno jakiś jrpg, gra na ps vr i o trzecim tytule nic nie wiadomo, ale stawiałbym na BB2.
Opublikowano 21 listopada 20159 l A nie było info ze From znów cos z Sony tworza?. Plotki mówią o jeszcze 3 tytułach dla Sony, podobno jakiś jrpg, gra na ps vr i o trzecim tytule nic nie wiadomo, ale stawiałbym na BB2. Niee, jest mowa o dwóch tytułach od Fromu, oba w stylu Soulsowym.
Opublikowano 4 grudnia 20159 l Jest nowy gameplay i trailer z PSX. https://www.youtube.com/watch?v=vWpPom29yiA Zaj.ebi.stość tego materiału zalała mi pokój Premiera 12.04. Edytowane 4 grudnia 20159 l przez YETI
Opublikowano 4 grudnia 20159 l Chyba nie będą takimi (pipi)ami żeby robić na komputerach locka na 30 fps.
Opublikowano 5 grudnia 20159 l Nikogo nie ruszają te rolle? Koleś napierdala w płytówce fikołki szybciej i dalej niż w Bladborn, trochę oporowo to wygląda. Rozumiem, że chcą zrobić bardziej dynamicznego Soulsa, coby ludzie po ograniu BB nie płakali że znowu turtlowanie za tarcza the game, ale takie buffowanie rolli to chyba krok w złym kierunku. Sam boss-drzewiec i start walki z nim z designowego punktu widzenia bardzo mi się podoba, no ale Miyazaki więc o takie rzeczy nie trzeba się było martwić Edytowane 5 grudnia 20159 l przez Qjon
Opublikowano 10 grudnia 20159 l dziwne są, rycerzyk rzuca sie jak poyebany. a wiadomo jak rozwiążą ciężar zbroi i same rolle ? system z DS2 był pod tym względem bardzo dobry. może to, co oglądamy na materiałach to fast roll, albo super fast roll, a w cięższym sprzęcie będzie to wyglądało inaczej. tak, czy sr,ak za bardzo parkur mnie jeszcze rusza ten super dynamiczny trailer z elementami dub stepu i zimmerowych wroooomów. bardzo soulsowy jest...
Opublikowano 11 grudnia 20159 l może to, co oglądamy na materiałach to fast roll, albo super fast roll, a w cięższym sprzęcie będzie to wyglądało inaczej. W becie mając (prawdopodobnie, oceniając po damedżu i paskach życia/many/staminy) dość niskolevelową postać napierdalało się fastrolle w średnich armorach, więc jest to niepokojący trend. Akurat system z DkS2 ja uważam za kretyński, bo przerzucenie inv frejmów na Adp dodało nam kolejną statystykę do pompowania, jednocześnie nie wnosząc nic pozytywnego czy dobrego dla gracza. Gdyby Adp nie istniało, z designerskiego punktu widzenia nie stałoby się kompletnie nic złego czy czuć by było, że gra straciła na głębi czy czymkolwiek. Ilość inv frejmów można by znowu ustalić jako fixed albo podpiąć pod eqload. Equip loadu trzeba było też w sumie mniej pilnować, bo i granica fatrolla była dużo wyższa, i sam wpływ na długość rolla zmieniał się liniowo, a nie jakoś interwałowo. Z tych powodów w grze nie trzeba było się starać z dobieraniem lekkich ciuszków żeby móc fruwać po ekranie i nie było powodu żeby nie zakładać zawsze ciężkich pancerzy, bo inva załatwiała nam statystyka, a eq load wybaczał dużo więcej. Edytowane 11 grudnia 20159 l przez Qjon
Opublikowano 11 grudnia 20159 l Akurat system z DkS2 ja uważam za kretyński, W dwójce po prostu powydziwiali. Zobaczymy jak będzie z trojką.
Opublikowano 30 grudnia 20159 l Ja chyba odpuszczam premierę i kupię dopiero edycję z dodatkiem w grudniu 2016.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.