Gość _Be_ Opublikowano 8 marca 2016 Opublikowano 8 marca 2016 Bloodborne i techniczna kaszana? To chyba najlepiej zoptymalizowana gra od From (no poza Scholarami) Cytuj
Masorz 13 220 Opublikowano 8 marca 2016 Opublikowano 8 marca 2016 No właśnie też nie wiem co za głupoty Blant wypisuje. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 8 marca 2016 Opublikowano 8 marca 2016 Bloodborne i techniczna kaszana? To chyba najlepiej zoptymalizowana gra od From (no poza Scholarami) najlepiej zoptymalizowana gra od from to jakiś oksymoron ? Gra była lepiej zoptymalizowana niż dark souls 2 na ps3 które ogrywałem ale nadal była s(pipi)ona na premierę. Nie interesuje mnie co będzie po n-tym patchu. Bo wtedy to bym tylko na pc kupował tam moderka naprawi co from spieprzy. Chodzi mi o loadingi krótsze i nie gubienie klatek. Na premierę Bloodborne miał loadingi minutowe i czkawke w niektórych miejscach oraz na walkach z bossami. Cytuj
teddy 6 900 Opublikowano 8 marca 2016 Opublikowano 8 marca 2016 Na premiere to byla katastrofa, dobrze ze ten day1 patch wyszedl to chociaz framerate poprawili. Teraz juz jest ok, ale to from, wiec przewiduje ze na premiere DS3 bedzie znowu to samo 1 Cytuj
kanabis 22 647 Opublikowano 8 marca 2016 Opublikowano 8 marca 2016 No to za tydzien wyjdzie patrz i bedzie gra roku. Nie dygajcie Cytuj
McDrive 3 116 Opublikowano 8 marca 2016 Opublikowano 8 marca 2016 Filmik z prezentacji w Hamburgu. 1 Cytuj
ornit 2 995 Opublikowano 8 marca 2016 Opublikowano 8 marca 2016 Zastanawiam się nad wersją na jaki sprzęt. Serce mówi PC ale rozum przypomina z(pipi)aną wersje dark souls 1 i kłopoty techniczne które dopiero moderzy naprawiali. Co poza kursorem myszy na ekranie było w tej wersji takiego złego? Cytuj
ornit 2 995 Opublikowano 8 marca 2016 Opublikowano 8 marca 2016 (edytowane) No ale to samo a nawet gorzej (bo dropiło) było w konsolowych wersjach, które nie były nazywane z(pipi)anymi Edytowane 8 marca 2016 przez ornit Cytuj
teddy 6 900 Opublikowano 8 marca 2016 Opublikowano 8 marca 2016 Bo na konsolach ludzie są przyzwyczajeni. Na pc to nie przechodzi bez echa Cytuj
Jerome 1 181 Opublikowano 8 marca 2016 Opublikowano 8 marca 2016 Ta gra w ogóle nie powinna wyjsć na PC. Nie byłoby echa z(pipi)ow. 1 Cytuj
teddy 6 900 Opublikowano 8 marca 2016 Opublikowano 8 marca 2016 O właśnie blant, jak się zastanawiasz nad wersją to przypominam że na pc i xbone nie spotkasz juroma. 9 Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 8 marca 2016 Opublikowano 8 marca 2016 (edytowane) Bo jak widać na konsolach dalej ludzie czerpią fun z gier a nie próbują wszystkim wmówić że 25/30fpsów to obecnie żenada ;-] Edytowane 8 marca 2016 przez chrno-x Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 8 marca 2016 Opublikowano 8 marca 2016 O właśnie blant, jak się zastanawiasz nad wersją to przypominam że na pc i xbone nie spotkasz juroma. SOLD Cytuj
Pupcio 18 690 Opublikowano 8 marca 2016 Opublikowano 8 marca 2016 ekskluzywne dlc zawierające brak żeroma to jednak kusząca oferta. 1 Cytuj
Masorz 13 220 Opublikowano 8 marca 2016 Opublikowano 8 marca 2016 "Dark Souls III: No klałns edition". Cytuj
Jerome 1 181 Opublikowano 8 marca 2016 Opublikowano 8 marca 2016 Kupujcie inne wersje, bo jakbym na was trafil to przemiele jak kawe w mlynku. 2 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 9 marca 2016 Opublikowano 9 marca 2016 (edytowane) Po jaka cholerę w ogóle o jedynce gadanie (swoją drogą że prawda) jak dwójka na PC działała jak marzenie dla konsolowców (dopóki wersja na ps4/xbox one sie nie pojawiła) halo. Edytowane 9 marca 2016 przez Dr.Czekolada Cytuj
kanabis 22 647 Opublikowano 9 marca 2016 Opublikowano 9 marca 2016 Trzeba być ćwierćwałem zeby skreślać gre bo w jednej wersji chodzi w 30fps a w drugiej 60fps. Lol tak jakby stale 30fps w action rpg to była jakas przeszkoda. To nie slasher lol Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 9 marca 2016 Opublikowano 9 marca 2016 Zastanawiam się nad wersją na jaki sprzęt. Serce mówi PC ale rozum przypomina z(pipi)aną wersje dark souls 1 i kłopoty techniczne które dopiero moderzy naprawiali. Co poza kursorem myszy na ekranie było w tej wersji takiego złego? Była po prostu tanim portem, optymalizacja to była tragedia, crashowała, G4WL (już nieaktualne, bo pozbyli się tego paskudztwa i nie musimy się już logować na live), roździałka wewnętrzna 1024x720. Wielu mialo rożne problemy techniczne z odpaleniem tej gry. Dopiero mody naprawiły tą gre. Cytuj
ornit 2 995 Opublikowano 9 marca 2016 Opublikowano 9 marca 2016 Rozegrałem setki godzin bo grałem pvp w Oolacile i ani razu gra mi sie nie zawiesiła. Może miałem po prostu szczęście Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 9 marca 2016 Opublikowano 9 marca 2016 (edytowane) No z tym naprawdę różnie było, nie pamietam czy na konsolach to też było, ale czasami znaczniki (te od lockowania na wrogach) "zostawały" sobie na ziemi najczęściej w okolicach undead burg, ale to już taka pierdoła. Edytowane 9 marca 2016 przez Dr.Czekolada Cytuj
teddy 6 900 Opublikowano 9 marca 2016 Opublikowano 9 marca 2016 To nie bug xD Z tego co pamiętam te miejsca podbijały moc cudów. Pojawiały się one losowo bo to chyba zależało od tego czy jakiś inny gracz użył jakiegoś cudu w tym miejscu, ale nie pamiętam dokładnie 1 Cytuj
Rayos 3 200 Opublikowano 9 marca 2016 Opublikowano 9 marca 2016 To nie bug xD Z tego co pamiętam te miejsca podbijały moc cudów. Pojawiały się one losowo bo to chyba zależało od tego czy jakiś inny gracz użył jakiegoś cudu w tym miejscu, ale nie pamiętam dokładnie ZAWSZE MNIE ZASTANAWIAŁO CO TO JEST Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.