Qjon 276 Opublikowano 10 czerwca 2015 Opublikowano 10 czerwca 2015 Liczę na to Chociaż mam nadzieje, że to nie będą gry w stylu DkS 2 No właśnie IMO materiał się mocno wypalił. Boję się, że Miyazaki nawet na mocnych narkotykach nie da rady wymyślić jakiegoś pierdolnięcia w uniwersum szeroko pojętego medieval fantasy, a gra będzie co najwyżej poprawna. Dwuletni cykl produkcyjny (najkrótszy w serii) nie wróży za dobrze no. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 10 czerwca 2015 Opublikowano 10 czerwca 2015 Liczę na to Chociaż mam nadzieje, że to nie będą gry w stylu DkS 2 No właśnie IMO materiał się mocno wypalił. Boję się, że Miyazaki nawet na mocnych narkotykach nie da rady wymyślić jakiegoś pierdolnięcia w uniwersum szeroko pojętego medieval fantasy, a gra będzie co najwyżej poprawna. Dwuletni cykl produkcyjny (najkrótszy w serii) nie wróży za dobrze no. Dark Souls nie powstało czasem dwa lata? Inna sprawa, że zabrakło im czasu na dopieszczenie lost izalith. Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 10 czerwca 2015 Opublikowano 10 czerwca 2015 Dark Souls wyszło 3 lata po Demonsach, a i tak było niedokończone. Nuff said. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 10 czerwca 2015 Opublikowano 10 czerwca 2015 mam tak samo Qjon. wszystkie znaki na ziemi i w piekle wskazują że za III wzięli się goście od II. Może przynajmniej wzięli do siebie dissy na art design od fanów Des/DkS1 i poprawią hitboxy. Cytuj
Jerome 1 181 Opublikowano 10 czerwca 2015 Opublikowano 10 czerwca 2015 Yeti niby bb>ds w systemie walki. Lolz Cytuj
Plamek 273 Opublikowano 10 czerwca 2015 Opublikowano 10 czerwca 2015 (edytowane) Co do systemu walki... zdecydowanie bardziej czuje broń w DS/DkS... Nie bawią mnie te toporki i inne i R2 spam Edytowane 10 czerwca 2015 przez Plamek Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 10 czerwca 2015 Opublikowano 10 czerwca 2015 Yeti niby bb>ds w systemie walki. Lolz tak. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 10 czerwca 2015 Opublikowano 10 czerwca 2015 Jak dla mnie troche za szybko na nowe Soulsy co zreszta napisalem na poprzedniej czy pierwszej stronie, namco zwietrzylo kabone i teraz beda z tego chcieli zrobic swojego asasyna czy call of duty, co predzej czy pozniej przelozy sie na piata wode po kisielu bo jednak nowych fanow trzeba nabyc (create bonfires? co nastepne? checkpointy?), bo tych co lubia wyzwanie juz maja w garsci... jeszcze team od 2jki pewnie to robi, troche mi sie cala ta sytuacja nie podoba. Moze na E3 cos pokaza, chcialbym aby mnie uspokoili. A co do systemu walki, BB>Soulsy, no przykro mi Cytuj
Plamek 273 Opublikowano 10 czerwca 2015 Opublikowano 10 czerwca 2015 Nie. Grałem i wiem. Przykro mi Jak robi to ekipa od DkS II to smuteczek znowu to wszystko przekombinowane będzie i sztucznie utrudniane. Nie lubie takich zagrań. 1 Cytuj
Jerome 1 181 Opublikowano 10 czerwca 2015 Opublikowano 10 czerwca 2015 Jak robi to ekipa od dks2 to spok, ale obawiam się właśnie przekombinowania jak kolega wyżej. Dks2 mogło być blisko ideału jak Demonsy, ale zjednali wszystko tym swoim soul memory. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 10 czerwca 2015 Opublikowano 10 czerwca 2015 @Plamek Tak mi sie wydaje ze to ziomeczki od 2jki, bo ich team A dopiero skonczyl BB, wiec jesli nie maja teamu C, wniosek nauswa sie sam Obawiam sie ze gra moze podzielic los BB i krotki czas developingu przelozy sie na mniejsza zawartosc, a potem wieksza ilosc DLC, tak jak mowilem, namco zwietrzylo pieniazki. A tak jeszcze odnosnie walki, system w BB wg mnie jest najlepszy poniewaz ja nigdy nie bylem fanem grania na zolwia w Soulsach, w kazdej czesci koniecznie 2 bronie w lapie (najlepiej uchigatany, na japonskiego janusza), jakies dresy i glowna linia obrony to uniki/parry, wszystkie Soulsy srednio byly zbudowane pod taki styl gry (szczegolnie dual wield), BB z kolei wlasnie taki styl gry najbardziej wynagradza, szybko, dynamicznie, na uniki/kontry a nie bloki tarczą czy magie. Ot, moja osobista preferencja, pewnie dlatego system w BB tak ze mna "kliknal". W DkS2 troszke z tarcza probowalem polatac i tylko uswiadomilem sobie jaki to easy mode jest gdy moglem troche luzniej podejsc do unikow, o magii nawet nie wspominam, zawsze byla grubo OP w serii, choc tutaj Demons dalej kroluje, jakis problem? Firestorm it away Nie wiem czy to zbalansowali w pozniejszych wydaniach ale ja cioralem na azjatyckiej i ten czar byl fhui OP, wtedy tez nabralem wstretu do magii w serii. Cytuj
Plamek 273 Opublikowano 10 czerwca 2015 Opublikowano 10 czerwca 2015 Ja też zawsze raczej pod te szybsze buildy w Soulsach, ale BB za bardzo mi już slashera przypomina. Jednak nie tego oczekiwałem. Ale wiadomo, o gustach sie nie dyskutuję, chyba że chodzi o piłkę nożną. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 10 czerwca 2015 Opublikowano 10 czerwca 2015 Jak robi to ekipa od dks2 to spok, ale obawiam się właśnie przekombinowania jak kolega wyżej. Dks2 mogło być blisko ideału jak Demonsy, ale zjednali wszystko tym swoim soul memory. mnie DS2 szybko odrzucił art designem, większością bossów i hitboxami. co za kretyn wymyślał takie levele i stwory? 1 Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 10 czerwca 2015 Opublikowano 10 czerwca 2015 no szczególnie dla fana dark fantasy mającego w pamięci kozacką Boletarię, lovercraftową Tower of Latria i Valley of Defilement i ich przeciwników. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 10 czerwca 2015 Opublikowano 10 czerwca 2015 Akurat Majula to jedna z niewielu rzeczy jakie im wyszła w tej grze. Hub powinien imo być ''przyjazny'' w swojej stylistyce. Cytuj
Kazub 4 585 Opublikowano 10 czerwca 2015 Opublikowano 10 czerwca 2015 ja nigdy nie bylem fanem grania na zolwia w Soulsach, w kazdej czesci koniecznie 2 bronie w lapie (najlepiej uchigatany, na japonskiego janusza), jakies dresy i glowna linia obrony to uniki/parry, wszystkie Soulsy srednio byly zbudowane pod taki styl gry (szczegolnie dual wield) 1. właściwie, to tylko dark souls 2 jest jakkolwiek zbudowany pod dual wield 2. były zbudowane tak samo pod tarczę, jak i rolla. na większość bossów roll jest głównie narzędziem, a nie tarcza. roll to high risk - high reward. rolla można też z tarczą łączyć 3 część jednej z najlepszych serii gier w całym kosmosie i już posty o "zmęczeniu materiału", fuck Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 10 czerwca 2015 Opublikowano 10 czerwca 2015 Tutaj raczej nikt o zmeczeniu materialu nie pisze, tylko o obawach ze ta 3jka cos za szybko sie tworzy. Kiedy wyszedl ostatni dodatek do DkS2? Dopiero co remaster skonczyli robic i w 2016 teraz ma wyjsc pelnoprawna czesc? W takim tepie seria moze tez bardzo latwo zrobic zly skret w celu pozyskania wiekszej ilosci fanow. Na razie mozna sobie tylko pogdybac, na E3 dowiemy sie moze czegos konkretniejszego nt nowej odslony. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 10 czerwca 2015 Opublikowano 10 czerwca 2015 Akurat Majula to jedna z niewielu rzeczy jakie im wyszła w tej grze. Hub powinien imo być ''przyjazny'' w swojej stylistyce. dla mnie ideał hubu to Nexus i Sen Tropiciela, jest przyjazny ale na swój sposób melancholijny, sakralny, tajemniczy, niepotrzebne skreślić - ale utrzymany w mrocznej stylistyce zwiedzanych lokacji. 2 Cytuj
Jerome 1 181 Opublikowano 10 czerwca 2015 Opublikowano 10 czerwca 2015 1. właściwie, to tylko dark souls 2 jest jakkolwiek zbudowany pod dual wield 3 część jednej z najlepszych serii gier w całym kosmosie i już posty o "zmęczeniu materiału", fuck 1.I Demonsy 3. True, tez mnie bawi te pierdzielenie Cytuj
ornit 2 993 Opublikowano 15 czerwca 2015 Opublikowano 15 czerwca 2015 (edytowane) https://www.youtube.com/watch?v=3sMc2bnRc0o Edytowane 15 czerwca 2015 przez ornit Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 15 czerwca 2015 Opublikowano 15 czerwca 2015 Vice-president of Marketing & digital Namco Europe chlapnął, że to ostatnia część serii. Czyli prawdopodobnie From już od pierwszej części miał podpisany kontrakt na trylogię. Teraz raczej kończą współpracę z NB. Cytuj
Sylvan Wielki 4 639 Opublikowano 15 czerwca 2015 Opublikowano 15 czerwca 2015 Uwielbiam Dusze, Ciemne, Krwiste. Z przyjemnością ocieram się o binarny masochizm i podziwiam kunszt artystów pracujących przy tych pozycjach. Klimat, desig, grywalność, pewna doza pokory, to niewątpliwe plusy. Bardzo bym także był rad, gdyby konsolowa wersja choć ten pierwszy raz trzymała betonowe trzydzieści. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 15 czerwca 2015 Opublikowano 15 czerwca 2015 Przepotężny klimat w tym trailerze. Cytuj
McDrive 3 113 Opublikowano 15 czerwca 2015 Opublikowano 15 czerwca 2015 Przepotężny klimat w tym trailerze.Ale i tak dwa poziomy niżej niż BB. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.