Skocz do zawartości

Dark Souls III

Featured Replies

Opublikowano

@nobody

Albo Beksiński:

541468ef2347c9bf6b89e95e66199d30.jpg

 

p2163971-e1361028074713.jpg?w=949

 

  • Odpowiedzi 4,5 tys.
  • Wyświetleń 439,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Dobra! Pograłem już wczoraj całkiem konkretnie [na liczniku ponad 10h] więc myślę że można już coś skrobnąć. Bez spoilerów.   Zacznę może od tego że gra wciąż łapie za jaja i nie puszcza, nie czuć t

  • Soulsy w formie cyfrowej? A fuj...     Brakuje mi jeszcze japońskich Demonów...

  • Postanowiłem pobawić się trochę w roleplaying i przedstawiam swoją postać z dzisiaj:   Jezus Chrystus stąpił do Lothric, pakuje oczywiście we Wiarę i czynienie cudów. Postać nastawiona na kooperac

Opublikowano

albo to i to :ogor:

 

cholera jest tyle pozytywnie porytych koncepcji, a po III widzę kolejne dreptanie śladami II, która sama również nie odstaje niczym szczególnym od pierwowzorów. chyba jednak fałszywy bóg

Opublikowano

to anime jest dostępne w Polsce? (obstawiam że nie, no ale..)

6 odcinkowa ONA Blame! to bluźnierstwo w stosunku do mangi, radzę nie oglądać. Adaptacji Knights of Sidonia nie oglądałem jeszcze, więc się nie wypowiem co do jakości w porównaniu z mangą (jakoś leży na dysku i nie mogę się zabrać za to). Reszta prac nie ma wersji anime.

Edytowane przez Hendrix

Opublikowano

aj źle ująłem  :facepalmz: chodziło mi o mangę z napisami pl, t.j. np. Berserk. no ale domyślam się że nie.

Opublikowano

Knights of Sidonia anime nie polecam - full cgi, więc wygląda dziwacznie, do tego gdzieś uleciał cały klimat i dostajemy zwykłe monster of the week anime o walce z ufoludkami w kosmosie :reggie:

Opublikowano

smutno mi, kiedy czytam brzydkie epitety o dark souls 2. tyle fajnych rozwiązań wprowadzili względem jedynki.....

 

stare części tenchu, od jedynki po fatal shadows (4), to gry mojego życia. dziś są już stare i zbyt archaiczne, ale gdyby zrobili reboot i zrobili to jak należy....rany julek.... 

Opublikowano

smutno mi, kiedy czytam brzydkie epitety o dark souls 2. tyle fajnych rozwiązań wprowadzili względem jedynki.....

 

stare części tenchu, od jedynki po fatal shadows (4), to gry mojego życia. dziś są już stare i zbyt archaiczne, ale gdyby zrobili reboot i zrobili to jak należy....rany julek....

Na razie losy IP nie są znane (po utracie własności przez Activision), ale chciałbym aby trafiło do studia, które zrobiło pierwsze dwie (i najlepsze) gry czyli Aquire. From swoje podejście miało i nie wypaliło, poza tym jedyne co przy tym robili to pełnili rolę wydawcy (a K2 LLC było grupą pracującą przy Tenchu, od 3 do fatalnej Z-ki, którą właśnie From wydało)

 

Edit:

Można jeszcze dodać, że K2 należało do Capcomu, a prawa wydawnicze do tej serii były "płynne", bo np. From dzielił je z Segą, Activison kupił je od Sony Music (pierwsze dwie gry nie były związane z SCE xD), sprzedał do From, przy czym IP teoretycznie ciągle należało do Activision, które ostatecznie straciło wszelkie trademarki, bo nie wykazało żadnej chęci "aktywnego korzystania" z nich.

 

Ogólnie pełna komedia.

Edytowane przez Hendrix

Opublikowano

smutno mi, kiedy czytam brzydkie epitety o dark souls 2. tyle fajnych rozwiązań wprowadzili względem jedynki.....

Prosta sprawa - Fanom DeS czy DkS niekoniecznie dwojka przypadnie do gustu - Nikt jej nie odbiera tego, że faktycznie wprowadza nowe fajne elementy ale DkS2 jest po prostu "inne".

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Huh jednak FS zdecydowało się na uniki w stylu BB i przyspieszenie walk;

 

Bloodborne usprawni walkę w Dark Souls 3 - starcia będą dynamiczniejsze

 

W najnowszym numerze EDGE pojawia się sporo informacji o Dark Souls 3. Twórcy postanowili wykorzystać sporo innowacji, które wcześniej pojawiły się w Bloodborne.

Gracze otrzymają do swojej dyspozycji nowe, specjalne ataki – „ready stance” to specjalny tryb, w którym broń oferuje alternatywny styl walki. Możemy to porównać do mechaniki z Bloodborne, w której dla przykładu miecz mogliśmy przerobić na młot. (...) 

Dziennikarz wspomina o nowej mocy longsworda, która umożliwia przełamanie obrony, zaś greatsword wyrzuca przeciwników w powietrze.

Autorzy zdecydowali, że rozgrywka w Dark Souls 3 będzie dynamiczniejsza. Dzięki temu w projekcie pojawi się znacznie szybsza forma uników (m.in. backstep) i zawodnicy z zdecydowanie większą płynnością zadają ataki.

Według redakcji EDGE dynamika starć została mocno podkręcona i Dark Souls 3 zaoferuje nam najszybsze starcia w historii serii. 

 

http://www.ppe.pl/news-37451-bloodborne_usprawni_walke_w_dark_souls_3___starcia_beda_dynamiczniejsze.html

 

Oby uniknęli parodii w postaci utra smukłych backstepów w pełnej zbroi płytowej i z 25-kilogramową zbroją w łapach

Opublikowano

Bardzo dobre wieści, na dodatek potwierdzili, ze na gamescom będzie można zagrać w DSIII.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

 

Na konferencji M$ z Gamescomu pokazano trailer Dark Souls 3 z urywkami gameplayu.

W skrócie - widać Bloodbornowe uniki i klasyczne rolle, widać bossów designem przypominających bestie z BB, nawet spoko że idą w tym (słusznym :kaz: ) kierunku pożyczajac do skostniałej formy Soulsów elementy z BB.

Opublikowano

No takie Bloodborne 2 trochę, zarówno jeśli chodzi i system walki jak i design. Jest chyba nawet wieża zegarowa jak ta w Old Yharnam. Podoba mi się, że według tego co czytałem i co pokazuje nawet ten trailer łuk będzie kapkę bardziej nastawiony jako primary weapon.

Edytowane przez mate5

Opublikowano

Szybkie backstaby! (pipi)a tak! :banderas:  Mesjasz!

Opublikowano

Dobrze że tarcze są, samo skakanie w bb mnie nudzilo.

Opublikowano

dalej brak dekapitacji.....

Opublikowano

Właśnie mi uświadomiłeś, że mogą znowu zabrać ragdolla :frog:

Opublikowano

Fajny design. Świat wygląda jak po wybuchu wulkanu. Wszyscy jakby przymierali głodem, szaro-buro i unosząca się siwa mgła.

Opublikowano

wydaje sie po tym trailerze że klimatem znacznie bardziej przypomina DS i BB a o wiele mniej DS2, to fajnie

 

urywki zyt szybkie żeby taki laik jak ja mógł coś wywnioskować mądrego

 

no ale jedno zauważyłem atak-rzut nieblokowalny niczym w rzuty w bijatykach (moment gdy boss łapie gościa i rzuca nim i nadziewa na miecz wyraźnie przechodzi przez blok. z tego co pamiętam bywały już takie ataki wcześniej ale chyba dosyć rzadko, przychodzi mi do głowy ten wielki misiek-troll na początku DS2 który łapie i odgryza głowe)

 

ogolnie mimo że jestem lamusem w serii souls to pewnie trójke też kupie i dam sobie skopać dupe*

 

 

*- ale przypominam w ds2 doszedłem do końca wiec tragedii nie ma ;)

Opublikowano

Nie porwało mnie. Czuję zmęczenie materiałem. Nawet muzyka wydawała się zmęczona.

 

Trochę tak. Ale design przeciwników znowu jest ciekawy, bossów też, choć żałuję że aż tyle pokazali, bo chyba z 4 bossów, je.bać ich, nie oglądam więcej materiałów. No i może w końcu Dark Souls dostanie dobrego sequela. 

 

 

Czekam w zasadzie na następną po DS3 grę Miyazakiego i mam nadzieję, że to nie będzie Bloodborne 2.

Edytowane przez mate5

Opublikowano

Stawiam, że następna gra Miyazakiego będzie miała tytuł "Shadowsong". Za rok, za dwa wspomnicie moje słowa.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.