Skocz do zawartości

Dark Souls III

Featured Replies

Opublikowano

Nie wiem serio z czym problemy. BSy juz opanowalem, powrot do stylu Darkowego po BB. Parry trenowalem i dziala. Timingi sa rozne, zalezy od tarczy czy broni w lewej rece.

  • Odpowiedzi 4,5 tys.
  • Wyświetleń 439,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Dobra! Pograłem już wczoraj całkiem konkretnie [na liczniku ponad 10h] więc myślę że można już coś skrobnąć. Bez spoilerów.   Zacznę może od tego że gra wciąż łapie za jaja i nie puszcza, nie czuć t

  • Soulsy w formie cyfrowej? A fuj...     Brakuje mi jeszcze japońskich Demonów...

  • Postanowiłem pobawić się trochę w roleplaying i przedstawiam swoją postać z dzisiaj:   Jezus Chrystus stąpił do Lothric, pakuje oczywiście we Wiarę i czynienie cudów. Postać nastawiona na kooperac

Opublikowano

Musicie cos źle robić bo backstaby wchodzą normalnie.

Opublikowano

mi backstaby prawie zawsze wchodza, wiec nie widze problemu, gorzej z parry bo ni cholery nie moge timingu wyczuc, bo w sumie nigdy sie w to nie bawilem, ale w DkS3 chyba trzeba będzie :obama:

Opublikowano

Ja mam inny problem -> KICK!!! Za cholerę nie mogę wyczuć kopniaka w tej częsci gry :/

Opublikowano

jakie są progi mobilności jeśli chodzi o obciążenie ?

Edytowane przez Andżej

Opublikowano

Miejscówka Road of Sacrifices:

 

 

 

"o, a co to za babeczka, pewnie na 2 strzały"

 

KEnvsLr.jpg

 

 

 

co mnie zaskoczyła i przetyrała za piewrszym razem to moje xD

Opublikowano

Ludzie, nie umiecie parry (sam też ich nie ogarniam), to jedźcie na roll'ach. Chyba BB was nauczył jak to się robi. Ogólnie ta gra powinna się nazywać Rolling Souls 3. 

Opublikowano

okiej, udało się dojść do dungeonów i trochę pozwiedzać.

Typiary z żelazem do przypalania trochę bekowy mają spell xd 

 

Ogólnie do tej pory wydaje się w miarę prostą gierką, oczywiście dla kogoś kto grał w poprzednie części. Wkur wia troch e, że inwazje to njprawdopodobniej będzie jakieś 3v1 ew 2v1 ze spodziewaną pomocą blue sentinelów (mnie ani razu nie przywołało jak z tym biegałem). Jedyny zonk jaki póki co spotkałem przy graniu online, to dryfujące postaci - nie widać żzadnej animacji, po prostu lewitują po mapie i nagle jestem martwy bo ataków też nie pokazuję <ok>.

 

Teraz czeka mnie mam nadzieję maks dwutygodniowa przerwa i później już tylko solo experience do połowy czerwca ;(

Opublikowano

W dwójce parry wychodziło mi tak na oko w 70-ciu procentach. A tu ZERO. Juz dałem sobie z tym spokój. Szkoda nerwów, no chyba, ze w którymś z patchy przeczytam, ze: problem with parry`ing solved.

 

EDIT: Wyczaiłem natomiast jak dobrze i skutecznie robić backstaba. Otóż gram toporkiem i zeby odtylec wyszedł to muszę ustawić sie rzecz jasna z tyłu niemilucha, ale nie na wprost z tyłu, jeno nieco po lewej stronie. Wchodzi nieomal za każdym razem.

Edytowane przez Czezare

Opublikowano

Praise the Sun bracia i siostry

 

13041243_1155917831114756_10505420056712

 

Nie idę szybko w grze ale co znalazłem to moje :D  Do seta brakuje mi tarczy i spodni :)

Edytowane przez blantman

Opublikowano

Kto wymyślił, żeby soul income z coopowania był tak niski :/ Nie dość, że sami bossowie w tej grze dają mało hajsu, to jeszcze coopując dostaje się 1/4 tego, co host. Kompletnie odechciewa się nawet próbować coopować dla dusz.

Opublikowano

Ja jestem przed NG+. Coopuje dla dusz w celu wykupienia teraz wszystkiego od Karli i oplaca sie mi pomagac w Grand Archives. Nie dosc, ze jest tam za(pipi)iscie to mozna duzo nachapac :)

Opublikowano

Dobra panowie, będę pisał szyfrem coby ludzie nie marudzili, że spoiler.

W miejscówce z windą i naszym kolegą z DkS 1, gdy trafimy na półpiętro walczymy z jednym zapaleńcem. Tam w okolicy jest jakiś boss czy tylko miejscówka do zwiedzania? Bo powiem szczerze, że jeżeli jest to chyba coś przeoczyłem.

Opublikowano

miejscówka

 

ps. ale warto sie rozejzec bo tam jest fajny pierscionek xd

Edytowane przez Andżej

Opublikowano

Wiem. W ogóle co do pierścionków. W DkS 1 jak 2 sloty mi starczały tak przy tych 4ech przydałyby się jeszcze ze 2 ;p

Opublikowano

Szkoda, ze gra zupelnie nie informuje o konsekwencjach podejmowanych decyzji. Wlasnie sie dowiedzialem, ze nie bede mogl dolaczyc do jednego covenantu, bo dolaczylem do innego co zakloca linie fabularna jeszcze innej laski. Troche bezsensu.

 

Aha, i broni jest bardzo duzo ale chyba jest tylko 5 czy 10 roznych movesetow. Wolalem opcje z BB, gdzie broni bylo mniej ale kazda byla ciekawsza.

 

To na razie jedyne moje zastrzezenia.

Opublikowano

Wiem. W ogóle co do pierścionków. W DkS 1 jak 2 sloty mi starczały tak przy tych 4ech przydałyby się jeszcze ze 2 ;p

 

zaufaj mi, że znajdziesz kolejne ciekawsze ;) a 4 pierscionki to już w DkS2 były.

 

 

Szkoda, ze gra zupelnie nie informuje o konsekwencjach podejmowanych decyzji. Wlasnie sie dowiedzialem, ze nie bede mogl dolaczyc do jednego covenantu, bo dolaczylem do innego co zakloca linie fabularna jeszcze innej laski. Troche bezsensu.

 

Aha, i broni jest bardzo duzo ale chyba jest tylko 5 czy 10 roznych movesetow. Wolalem opcje z BB, gdzie broni bylo mniej ale kazda byla ciekawsza.

 

To na razie jedyne moje zastrzezenia.

 

Witamy w Soulsach, gdzie każda Twoja decyzja jest ważna, o jej konsekwencjach dowiesz się później i będziesz grać parę razy na NG+, żeby wszystko ogarnąć ;) 

Opublikowano

Szkoda, ze gra zupelnie nie informuje o konsekwencjach podejmowanych decyzji. Wlasnie sie dowiedzialem, ze nie bede mogl dolaczyc do jednego covenantu, bo dolaczylem do innego co zakloca linie fabularna jeszcze innej laski. Troche bezsensu.

 

Ale tak w DS było od początku. Się uwalniało Yurta nie spodziewając się... Lautrec w Dark Souls... itp. To piękno tych gier jest.

Ja np ubiłem drzewca i teraz gość z klatką na plecach nie chce mnie przygarnąć - jest dla mnie zwykłym mobkiem, którego muszę ubić. W ten sposób też zablokowałem sobie drogę do jednego z covenantów (przynajmniej na tę chwilę, bo podobno jest jakiś sposób, trudniejszy, ale jest).

W tych grach praktycznie niemożliwe jest zrobić wszystko za pierwszym podejściem.

Opublikowano

Ale tak w DS było od początku. Się uwalniało Yurta nie spodziewając się... Lautrec w Dark Souls... itp. To piękno tych gier jest.

 

Ja np ubiłem drzewca i teraz gość z klatką na plecach nie chce mnie przygarnąć - jest dla mnie zwykłym mobkiem, którego muszę ubić. W ten sposób też zablokowałem sobie drogę do jednego z covenantów (przynajmniej na tę chwilę, bo podobno jest jakiś sposób, trudniejszy, ale jest).

 

 

 

 

 

 

No ja mam teraz tak samo :) Czy ja wiem czy trudniejszy, trzeba po prostu pociągnąć linię fabularną innej postaci. 

Opublikowano

O kurka, walczyłem z jednym bossów w konwencjonalny sposób i mu po 20 minutach zaciętej walki zabrałem mu 70% hp (jakieś ~300 machnięć pałką, jak nie więcej)! Dopiero przy drugim podejściu rozkminiłem patent i był na 5 hitów :yao:

Opublikowano

No to na pewno dłuższy - nie wiem, nie wnikałem, sam chcę to odkryć :)

 

Z innej beczki - wczoraj za 20k dusz zrobiłem sobie operację usunięcia "Dark Sigil" u laski w Firelink Shrine i w sumie nie wiem, co to dało.

Nie jestem "rozpalony", jak po użyciu embera, pasek energii też dużo krótszy, jedynie ten znaczek, w którym jest emblemat covenantu zrobił się wyraźniejszy i niezabrudzony. Co daje bycie "unhollowed" i jak długo ten stan mi się utrzyma? Do pierwszego zgonu? A później znów kupa kasy? I po co?

Kurde, uwielbiam Soulsy - tyle pytań i tak mało odpowiedzi :)

Opublikowano

 

Pokonalem bossa w cathedral of the deep i nie wiem jak to sie stalo ale jeden z akweduktow sam sie podniosl. Ten obok ktorego

 

czeka cebulak

 

Ide tam zwiedzac.

 

Pozwiedzałeś? Bo mnie właśnie spotkała niespodzianka na tym akwedukcie :D

 

Teraz oczywiście jest już opuszczony znowu, i nie mam pojęcia gdzie może być wajcha od niego. 

 

Stary, naszukalem sie wczoraj chyba z godzine i w koncu rozkminilem.

 

Jak odblokujesz drugi skrot z katedry, to tam mozesz wjechac zaraz na gore winda. Na gorze jest gosciu ktory strzela z kuszy, a pozniej mozesz po drabince jeszcze wyzej i tam jest mag, ktory zostawia Deep Ring. Tam przy tym magu musisz wyjsc na zewnatrz i spasc na dach. Pozwiedzaj tam troche i znajdziesz wejscie do glownej sali, tylko ze bedziesz latac na filarach pod sufitem. Tam musisz spasc w odpowiednim miejscu ale to juz sam rozkminisz :) Powodzenia

 

Opublikowano

 

Ale tak w DS było od początku. Się uwalniało Yurta nie spodziewając się... Lautrec w Dark Souls... itp. To piękno tych gier jest.

 

Ja np ubiłem drzewca i teraz gość z klatką na plecach nie chce mnie przygarnąć - jest dla mnie zwykłym mobkiem, którego muszę ubić. W ten sposób też zablokowałem sobie drogę do jednego z covenantów (przynajmniej na tę chwilę, bo podobno jest jakiś sposób, trudniejszy, ale jest).

 

 

 

 

 

 

No ja mam teraz tak samo :) Czy ja wiem czy trudniejszy, trzeba po prostu pociągnąć linię fabularną innej postaci. 

 

Tylko nie dolaczajcie w tym czasie do covenantu:

 

Rosaria's Fingers

 

bo sobie zablokujecie ten pierwszy na amen.

 

Ja nie mam nic przeciwko, zeby bylo kilka sciezek fabularnych prowadzacych do kilku zakonczen, ale blokowanie drogi do covenantow? Troche slabo. Zreszta i tak dobrze ze to sie stalo na tym przejsciu, a nie w NG+. Pewnie bede grac drugi raz, zeby powybierac inne przedmioty za dusze bossow :)

 

edit: sorry za post pod postem, myslalem ze automatycznie polaczy

Edytowane przez estel

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.