Skocz do zawartości

E3 2015: Spam-Beton Definitive Edition

Featured Replies

Opublikowano

W ostatnim czasie rozkręciłam kilka razy PS4 i nie jest źle z materiałami (jak na cenę sprzętu), natomiast zejście litografii APU do 14nm może spowodować 'dramatyczny' spadek temperatur i głośności tej konsoli, a co za tym idzie - wzrost żywotności. Czy warto czekać? To już każdy musi sam ocenić. Moim zdaniem nie warto czekać na przyjemności :-)

  • Odpowiedzi 3,9 tys.
  • Wyświetleń 96,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Bo ten rynek pecetowy opiera się na złodziejach i nikt o zdrowych zmysłach nie zrobi ekskluzywnej gry wyglądającej jak Uncharted czy Order, bo produkcja się nie zwróci (Crytek już próbował i każdy wie

  • Ficek właśnie dostał bana na dwa dni, za to że temacie Shemnue3 napisał, aby grę przenieść do działu PS4, a django mu napisał, ze cw poza cw. Czy wy to uwierzycie!!! titanfail, ryse, dead rising, belo

  • Zielona arka Spencera właśnie przybyła

Opublikowano

Pewnie użyją plastiku zrecyglingowanego z tego pierdyliarda padów, który zostaje im po reklamacjach. :kaz:

Edytowane przez Hum

Opublikowano

Pewnie użyją plastiku zrecyglingowanego z tego pierdyliarda padów, który zostaje im po reklamacjach. :kaz:

Mistrz :good:

Opublikowano

Pewnie użyją plastiku zrecyglingowanego z tego pierdyliarda padów, który zostaje im po reklamacjach. :kaz:

Nie musza, maja zapas bo nie użyli plastiku na obudowę zasilacza zewnetrznego.
Opublikowano

Ok robie Microsoftowskie 180 stopni, po tym co zobaczylem jaram sie nieziemsko nowym Falloutem (pal licho drewniane animacje, przezyje), wreszcie mozliwosc budowania wlasnej osady, do tego system obronny, mieszkancy (pewnie pustaki z randomowymi tekstami, ale zawsze milo bedzie popatrzec na cos takiego w twojej osadzie), gunplay wyglada na poprawiony (choc nie wiem po co wrzucali te dziwne efekty jak perk sie wlacza), swiat prezentuje sie calkiem calkiem, no i do tego ten Pip Boy, kurde chyba to kupie i bede siedzial z tym na rece jak nerd i zamiast w grze, bede klikal w smartfona (much cancer), w teorii to wyglada pieknie, ciekawe jak praktyka :reggie:

Doom spore zaskoczenie, mialem obawy ze nie podolaja, ale wyglada swietnie, bez zadnych iron sightow, tylko szybka rozpierducha w starym stylu, podoba mi sie, biore w premiere.

 

A, bylbym zapomnial, Dishonored 2 rowniez jaranko, fajnie ze bedzie wybor miedzy 2 postaciami, mialem obawy ze o Corvo juz nie usluszymy nigdy.

Opublikowano

Generacja nam sie powoli rozkreca. Warto bylo siedziec do rana i zobaczyc masakre demonow w nowym Doomie, Fallout 4 tez sprawill lepsze wrazenie niz po pierwszym trailerze. Niech MS i Sony dorzuca teraz do pieca i pokaza ze warto miec obie maszynki pod dachem najpozniej w przyszlym roku.

Opublikowano

Doom , piekny arena shooter w starym stylu gdzie liczy sie movment a nie PRKI i killstreak.

Mam nadzieje ,ze bedzie to piekny powrot do przeszłosci

Edytowane przez Welna

Opublikowano

Na E3 chyba szykuje się rebrand Rare - nowe logo nawiązujące do klasycznego:

 

pxmForv.png

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Hype train się rozpędza. Po cichu swoim fanboyskim serduszkiem ciągle liczę na pewnego Pana od wózka widłowego, a że kiedyś najbliżej było mu do MSu, to kochałbym jego i jego grę jeszcze bardziej, gdybym nie musiał zmieniać dla niej konsoli... W końcu nadzieja umiera ostatnia.

Czy proszę o zbyt wiele? :whyyy:

Edytowane przez Hum

Opublikowano

Na E3 chyba szykuje się rebrand Rare - nowe logo nawiązujące do klasycznego:

 

pxmForv.png

Żerowanie na nostalgii.Bo chyba każdy przyzna,że poziom wykonania tamtych gierek już nie wróci.

Opublikowano

Ja bym nie oceniał przed pokazaniem tego z czym przyjechali na E3.

Opublikowano

nie ma szans, nie pod skrzydlami micro.

Opublikowano

nie ma szans, nie pod skrzydlami micro.

 

Ciekaw jestem co przez to rozumiesz :P Czy to nie MS ostatnio wypuścił jednego z lepszych platformerów ostatnich lat?

 

Pomijając już, że to spod skrzydeł MS wyszły ostatnio takie gry jak Horizon 2 czy Sunset Overdrive.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Pod skrzydlami sony powstaja takie hity jak order i driveclub.

Opublikowano

 

nie ma szans, nie pod skrzydlami micro.

 

Ciekaw jestem co przez to rozumiesz :P

 

przez ostatnie lata robili duperele, z ekipy co pracowala nad grami dla nintendo tez pewnie malo kto zostal, nie napalam sie.
Opublikowano

Kiedyś ktoś na gafie zrobił listę pracowników Rare i ponad 40 osób miało w studiu staż 10+ lat. Pomijam już fakt, że ich pierwsze produkcje na X360 jak Viva Pinata, Banjo czy Kameo były bardzo dobrze odebrane w tamtym czasie przez graczy.

 

Rebrand (potencjalny) pewnie ma na celu odseparowanie wizerunkowo studia od okresu związanego z Kinectem.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

No maja szanse - BATTLETOADS.

Jak to zaprzepaszcza - zaorac.

Opublikowano

No do tego microsyf żeruje tylko na mocnych markach aż do wypalenia się ich twórców tak było z bungie czy molyneux, teraz bedą cisnąć jakieś stare ip rare gdzie większość pracowników odeszła a ci co zostali robili gry na kinecta. Obym sie mylił, ale generalnie czarno to widze. 

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

Zielona arka Spencera właśnie przybyła

2661978_WP_20150615_001.jpg

Opublikowano

Ci najbardziej kluczowi z Rare siedzą teraz w Playtonic Games i klepią prawdziwego następcę Banjoo-Kazooie. Korzystanie wyłącznie z assetów i szeregowych pracowników, to nie jest do końca pomysł na sukces, bo gra może ich po prostu przerosnąć i tak nie raz się stało.

Z jednej strony nie wiem czy można zrobić złe Battletoadsy. Wayforward wydało ciekawą adaptację Double Dragon, od nazwą Double Dragon Neon. Ot bitka i to całkiem klimatyczna i przyjemna. Z drugiej strony Battletoadsy słynęły ze zwirchowanego poziomu trudności i trudno mi sobie wyobrazić, by dziś ta gra mogła odnieść sukces gdyby ludzie nie mogli przejść pierwszego wyścigu w tunelu.

 

Ech gdzie te beat'em'upy, czemu ten gatunek musi tyle cierpieć, ja bardzo miło rozpamiętuje np. Gekido ;)

Opublikowano

meat boy tez mial wysoki poziom trudnosci, a sprzedal sie dobrze. Tutaj jeszcze masz stara marke i sentyment ktory napedzi ewentualna sprzedaz jesli gra powstaje.

Opublikowano

Starh pożegnaj się z socjalnym życiem. :)

Opublikowano

Spanie jest dla slabych. Dzisiaj kofna Microsoftu, trzeba zaczac przygotowania. Pizza, piwko, popcorn ale juz od dluzszego czasu chodza plotki o wielkim powrocie Rare do ''normalnych'' gier wiec nie zostalo mi nic innego niz trzymac kciuki. Ale czy napewno? Czy siedzenie w domu cos da? Oczywiscie ze nie! Szybko do samochodu, godzina jazdy w pieknej, slonecznej pogodzie (pewnie juz wszystkie chmury w Microsofcie) i bylem pod siedziba Rare :P Dla tych co nie wiedza. jest ona calkiem spora i calkiem trudnodostepna bo jest centralnie gdzies na polu albo nawet w lesie :P Z gory to wyglada tak:

 

 

manor-park.jpg

 

 

A przed wejsciem wita nas taka oto to brama:

 

 

Entrance_to_Rare_Ltd_HQ,_Manor_Park_-_ge

 

 

 

Ale w taki dzien nie moglem odpuscic. Szybkie objazd na okolo, zaparkowanie auta na ulicy i po przejsciu przez to:

 

 

dp1YBFZ.jpg

 

 

 

I przez to:

 

 

 

295wzu8.jpg

 

 

 

 

Przed moimi oczami pojawilo sie to:

 

 

 

 

 

1T57m4v.jpg

 

 

 

 

Dalej nie podchodzilem bo byly kamary, krecilo sie kilku pracowniko, a nawet Conker jakos dziwnie sie na mnie patrzyl :P Bede musial sie kiedys wybrac tam na weekendzie i przyjrzec sie blizej, kto wie moze nawet walne sobie selfie z Conkerem :P

Opublikowano

meat boy tez mial wysoki poziom trudnosci, a sprzedal sie dobrze. Tutaj jeszcze masz stara marke i sentyment ktory napedzi ewentualna sprzedaz jesli gra powstaje.

 

Ta tylko, że meat boya robiło dwóch kolesi i zarobili po pierwszym dniu sprzedaży na marketplacie a to, żeby takie Battletoads mialo zarobić będzie na bank łatwiejsze.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.