Skocz do zawartości

E3 2015: Spam-Beton Definitive Edition

Featured Replies

Opublikowano

To coś słabo grałeś. Ja w każdej nabiłem średnio 40h :P

  • Odpowiedzi 3,9 tys.
  • Wyświetleń 96,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Bo ten rynek pecetowy opiera się na złodziejach i nikt o zdrowych zmysłach nie zrobi ekskluzywnej gry wyglądającej jak Uncharted czy Order, bo produkcja się nie zwróci (Crytek już próbował i każdy wie

  • Ficek właśnie dostał bana na dwa dni, za to że temacie Shemnue3 napisał, aby grę przenieść do działu PS4, a django mu napisał, ze cw poza cw. Czy wy to uwierzycie!!! titanfail, ryse, dead rising, belo

  • Zielona arka Spencera właśnie przybyła

Opublikowano

Za remaster całej trylogii ME zapłaciłem 50zł, całkiem dobra cena jak na 60+h grania

Ano na PC można to kupić za grosze, a nawet na moim lapku to lata w 50 klatkach :]

Opublikowano

No ta wsteczna kompatybilność na bąku to trochę jak 60 klatek 1080p we wszystkich grach na PS4

Opublikowano

Ech kompetnie mi ten framerate podczas grania na 360 nie przeszkadzał. To były czasy :cool: W wowa też grałem w 15 fpsach i było magicznie :cool:

 

A teraz płacz jak mi z 60 na 50 fpsow spada :żaba:

Opublikowano
:cool::lapka:
Opublikowano

System w soulsach zbyt prosty? A to bardzo ciekawe, go on.

Ale co tu jest skomplikowanego? Lock on , blok, blok, szlag, szlag i jesli przeciwnik nie padl to teraz albo obejscie od tylu i zalozenie backstaba, albo zasadzenie parry tarcza lub druga bronia (wyczucie timingu to bulka z maslem), charakterystyczne plumknięcie i robimy kuku leżacemu niemiluchowi. Einsteina do tego potrzeba, nie ma co :lapka:

 

Tymczasem w For Honor widze probe uzręcznościowienia i urozmaicenia walki poprzez uruchomienie prawej galki pada dzieki wskazaniom:

1. W obronie - po ktorym kierunku zablokowac szlag adwersarza, w zależności od tego jak przeciwnik trzyma bron

2. W ataku - w zależności jak niemilec trzyma bron po jakim kierunku go szlagnąć,żeby spowodować najwieksze szkody dla jego obrony, aby utrudnic mu zablokowanie uderzenia.

 

Polozenie miecza mozna zmieniac w czasie rzeczywistym w dowolnym momencie.

Zalozenia sa swietne. Czekam na dalsze szczegoly odnosnie tego systemu walki. Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu. Moze wyjsc chujogrzybnia, ale moze byc to megagrywalne.

Opublikowano

Fallout: New Vegas bez kombinowania z modami i podmiany plików w ogóle nie działa. Gra ładuje się w nieskończoność na ekranie tytułowym. Wersja steamowa. Ah te bezproblemowe granie na pc.

 

 

 

 

 

Kur.wa mać, pier.dolone guwno. :/

Opublikowano

 

Moze wyjsc chujogrzybnia

To gra Ubi więc to jest wiecej niż pewne,że tak będzie.

Opublikowano

Fallout: New Vegas bez kombinowania z modami i podmiany plików w ogóle nie działa. Gra ładuje się w nieskończoność na ekranie tytułowym. Wersja steamowa. Ah te bezproblemowe granie na pc.

 

 

 

 

 

Kur.wa mać, pier.dolone guwno. :/

W razie czego służę numerem telefonu do dobrego specjalisty onkologa...

Opublikowano

Widać że MS nie wyciąga wniosków z przeszłości.

Myślę że ta wsteczna kompatybilność nie przyjmie się tak jak to miało miejsce swego czasu z grami z ps2 na Ps3 w pierwszym modelu, w kolejnych jak wiadomo powycinali linuxa oraz właśnie kompatybilność i czytnik kart

Edytowane przez polaki899

Opublikowano

Mozesz to rozwinac?

Opublikowano

Co tu rozwijać , emulacje ps3 miał sprzętowa bo były bebechy ps2 w środku w pierwszych modelach.

Teraz zamiast skupić się na nowych IP to tworzą emulację programową, mimo że XO ma wystarczającą moc aby gry z x360 chodziły przyzwoicie to ściąganie dodatkowych plików z neta i emulacja ich może odbić się czkawką w wydajności takiej gry.

Po prostu nie rozumiem tego pomysłu i tyle i myślę że mała ilość osób z tego skorzysta.

Opublikowano

Może i mała, ale zawsze lepiej mieć niż nie mieć. Chętnie ograłbym Gearsy 3 i Judgement na emulacji. 

Opublikowano

przecież to dopiero beta tej wstecznej kompatybilności dostępna tylko dla wybranych. MS co miesiąc wprowadza szereg poprawek do konsoli, więc myślę że na jesieni i w 2016 emulacja będzie działać dobrze i biblioteka gier będzie już spora.

 

Ja liczę na RDR i Deus Ex Human Revolution

Opublikowano

Imo porownywanie sytuacji xbox one to ps3, gdzie jak sam napisales emulacja zostala usunieta z pozniejszych modeli jest nietrafione.

Znacznie bardziej adekwatne jest porownanie do xboxa 360 i jego wstecznej kompatybilnosci. Xbox 360 rowniez emulowal xboxa classic programowo, podobnie jak xbox one. W kilku grach oczywiscie zdarzaly sie bledy (jak np w halo2) ale ogolnie emulacja dzialala swietnie. Mysle ze podobnie bedzie w przypadku xboxa one

 

Tak wiec MS nie wzoruje sie w tej sytuacji na Sony ktore przy ps3 popelnilo wszystkie mozliwe bledy ( wlacznie z wycinaniem kompatybilnosci, aby moc wciskac remastery klientom) ale kontunuuje od dawna obrana sciezke szacunku do klienta i jego pieniedzy

Opublikowano

przecież gry z ps2 w SD we wstecznej kompatybilnosci wygladały po prostu kiepsko. + trzymanie tego ficzera tylko zawyżało koszty produkcji.

 

 

 

Tak wiec MS nie wzoruje sie w tej sytuacji na Sony ktore przy ps3 popelnilo wszystkie mozliwe bledy ( wlacznie z wycinaniem kompatybilnosci, aby moc wciskac remastery klientom) ale kontunuuje od dawna obrana sciezke szacunku do klienta i jego pieniedzy 

 

xD

nie wiem jak można porównywać tę sytuację (vide Gearsy 1 zamiast całej trylogii w dorobku). oprócz podbicia rodziałki pudełkowe remastery w VII gen. wychodziły w formie kolekcji 2-3 gier, czesto z poprawionym framerate, dodanymi trofeami, drobnymi poprawkami kosmetyki.

Opublikowano

Może i mała, ale zawsze lepiej mieć niż nie mieć. Chętnie ograłbym Gearsy 3 i Judgement na emulacji. 

Kup z psn GTA 3 : vice city a zobaczysz ze framerate jest tragiczny właśnie poprzez emulajce. Ostatnie ktoś właśnie pisał do Sony o zwrot kasy za GTA bo nie działała tak jak na ps2. PC master race na steamie nie ma takich problemow juz. 

 

 

Z inne beczki, czy coś wiadomo o remasterze darksiders 2?  :ogor:

Edytowane przez oFi

Opublikowano

Nobody, porownaj sobie nowe wydania girsow, halo i fable do tego co odstawia Sony :Coolface:

 

Btw wiedzialem ze sie oburzysz za ten koncowy fragment xD

Opublikowano

Ciekawi mnie czy mają zamiar wydać oficjalny emulator na PC (wątpie, sprawy licencyjne to koszmar), wrapper mają gotowy, emulacja w virtual console, rozwinęłaby szkrzydła dopiero na mocnych maszynach.

Tak to najlepiej będą emulowane mniejsze gry albo te z pierwszych kilku lat konsoli, które po prostu mniej wymagają

@asax
Emulowanie na x360 było fatalne, nie wiem jak można  w ogóle tego bronić. Zresztą jestem absolutnym przeciwnikiem emulacji software'owej(na konsolach). To po prostu nie zdaje egzaminu, potrzeba większej mocy jest aż nadto oczywista.

Edytowane przez Hendrix

Opublikowano

Kup z psn GTA 3 : vice city a zobaczysz ze framerate jest tragiczny właśnie poprzez emulajce. Ostatnie ktoś właśnie pisał do Sony o zwrot kasy za GTA bo nie działała tak jak na ps2. A taki PC master race na steamie nie ma takich problemow juz. 

 

 

 

Po pierwsze nie ma czegoś takiego. :kaz:

Po drugie psn to guwno. :shotgun:

Po trzecie grałem w GTA Trilogy z pierwszego Xboxa na X360, wszystko śmigało świetnie. :problem:

Edytowane przez suteq

Opublikowano

Nobody, porownaj sobie nowe wydania girsow, halo i fable do tego co odstawia Sony :Coolface:

 

Btw wiedzialem ze sie oburzysz za ten koncowy fragment xD

 

jak pisze xD to zazwyczaj myślę xD ot rozbawił mnie ten tekst o podążaniu zawsze tą samą słuszną drogą itp. pjerdololo  :pawel:

 

porównuje sobie teraz całą kolekcję Un bez coopa i pvp do Gearsów z multi, które doczekało się całej trylogii, oraz pół roku cyrków z multi H:MCC, wymagającą ściągnięcia 20 gb daty z sieci i zastanawiam się czy serio chcesz się licytować które (pipi) śmierdzi bardziej.

 

kolekcje remasterów jakie znamy za VII gen. to już przeszłość. tu się nie ma z czego xD wnusiu

Edytowane przez nobodylikeyou

Opublikowano

No to sie troche potarzamy w tym gownie

 

Halo:MCC vs Uncharted:NDC

 

obie gry nie maja multi( niech ci bedzie) ale pod wzgledem jakosci Halo wyprzedza Uncharted o kilometry oferujac pelny remake drugiej czesci gry, na nowym silniku i sciezka audio oraz cutscenkami. Poza tym za ta sama cene oferuje jedna gre wiecej 1:0 dla MS

 

Girsy vs God of War

 

Po raz kolejny ta sama sytuacja, girsy zostaly przepisane od podstaw na nowy silnik, natomiast sony ograniczylo sie wylacznie do podbicia rozdzialki i 60 fps

2:0 dla MS

 

Konkurencji po stronie MS dla remastera TLoU nie znalzlem wiec mozemy przyjac, ze jest 3:0

Poniewaz wszyscy zgadzaja sie ze remastery to rak i im jest ich mniej tym lepiej. Wiec nawet nie wydajac remasterow MS wygrywa z Sony

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.