Skocz do zawartości

E3 2015: Spam-Beton Definitive Edition

Featured Replies

Opublikowano

 

 

 

 a taki za 2500 że niby do gier, to MEVEKowi się grzeje, że aż bluescreen resetuje kompa.

 

820m do gier

Jack-Nicholson-lol-eccbc87e4b5ce2fe28308

  • Odpowiedzi 3,9 tys.
  • Wyświetleń 95,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Bo ten rynek pecetowy opiera się na złodziejach i nikt o zdrowych zmysłach nie zrobi ekskluzywnej gry wyglądającej jak Uncharted czy Order, bo produkcja się nie zwróci (Crytek już próbował i każdy wie

  • Ficek właśnie dostał bana na dwa dni, za to że temacie Shemnue3 napisał, aby grę przenieść do działu PS4, a django mu napisał, ze cw poza cw. Czy wy to uwierzycie!!! titanfail, ryse, dead rising, belo

  • Zielona arka Spencera właśnie przybyła

Opublikowano

Od kiedy v-sync zabija framerate o 40%? :dynia:

 

Na dzień dzisiejszy Mass Effect na bonerze jest niegrywalny. Handlujcie.

 

f4a969dfcb70ed1915b3fb37b7851ef0.gif

Opublikowano

To zależy od tego jak duży jest tearing. W American Nightmare na X360 była opcja włączenia synchronizacji pionowej i w momentach kiedy pojawiłby się tearing framerate był zbijany z 30 do ~ 20 FPS i wyglądało miejscami jak slo-mo, więc ten tego limonczello  :reggie:

 

9urou9.jpg

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Sony takie dobre i kocha graczy, że zamknęli Studio Liverpool. Serio? (pipi), studio odpowiedzialne za najlepsze wyścigi z pomysłem i które autentycznie wymagają skilla.

 

Pluję na Sony, bo nikt mnie tak nie zawiódł. Microsoft może nie jest mistrzem, ale to oni pokazali jak ma wyglądać nowa generacja pod względem comunity i gry sieciowej.

 

bo zyebane sebixy z obydwu obozów wolą fapping do bmw czy innej corsy po Monaco zamiast dobrej gry, przez co marka się nie zwróciła?

 

spoko na wii u pojawia się alternatywa:

 

 

ofkors digital only, bo: patrz pierwsze zdanie. 

 

no i w 60 fps. jak na arcade przystało

Opublikowano

na xbox one rowniez wychodzi cos podobnego

 


a na plejstejszon co ?  :dunno:  no wlasnie 

Opublikowano

a moze im sie zwyczajnie nie chce? fallout to nawet nie jest grafika, ten pies bez siersci, ja (pipi)e, ktory mamy rok?

Jakos granie w chinskie gierki ci nie przeszkadza w 240p i inne bajki,beka z takich :dynia:

Opublikowano

 

 

:banderas: 

Opublikowano

jakie pozerstwo :pawel: jak na ps3 forzami i pgr zamiatał Ten Mesjasz 

 

Z6VRx0.gif

 

to było #nikogoboSony 

 

teras wszystkim zostaje udawane bądź nie jarango randomowymi cyfrówkami [*]

Opublikowano

@Don
Proszę Cię, poczytaj czym jest v-sync, triple i double buffering przed głoszeniem takich rzeczy. Zresztą Digital Foundry i tak nieźle podsumowało software'owe BC X1, a ten w przypadku konsol zawsze będzie loterią. Nie ma zapasu mocy, aby dobrze emulować tytuły z wcześniejszej generacji. Dochodzi też to jak same gry były pisane na x360 i jakie sztuczki wykorzystywały do optymalizacji kodu.

Będą więc gry, które będą chodziły perfekcyjnie (głównie starsze tytuły, mniej wymagajce sprzętowo oraz mniejsze) i te,w których będzie stuttering, tearing, gubienie tekstur itp. miłe dla graczy "przeszkadzajki". Bo tego się nie przeskoczy, nie mniej prędzej czy później powinno to pomóc w emulacji tej konsoli na PC. Coś czego nie zobaczymy w przypadku Ps3 (ta konsola jest i będzie koszmarem w próbach emulacji software'owej, ciekawi mnie kiedy i czy w ogóle się uda, zresztą to samo ale z innych powodów jest z pierwszym xboxem)

Opublikowano

Nic nowego u botków.

Opublikowano

@Don

Proszę Cię, poczytaj czym jest v-sync, triple i double buffering przed głoszeniem takich rzeczy. Zresztą Digital Foundry i tak nieźle podsumowało software'owe BC X1, a ten w przypadku konsol zawsze będzie loterią. Nie ma zapasu mocy, aby dobrze emulować tytuły z wcześniejszej generacji. Dochodzi też to jak same gry były pisane na x360 i jakie sztuczki wykorzystywały do optymalizacji kodu.

 

Będą więc gry, które będą chodziły perfekcyjnie (głównie starsze tytuły, mniej wymagajce sprzętowo oraz mniejsze) i te,w których będzie stuttering, tearing, gubienie tekstur itp. miłe dla graczy "przeszkadzajki". Bo tego się nie przeskoczy, nie mniej prędzej czy później powinno to pomóc w emulacji tej konsoli na PC. Coś czego nie zobaczymy w przypadku Ps3 (ta konsola jest i będzie koszmarem w próbach emulacji software'owej, ciekawi mnie kiedy i czy w ogóle się uda, zresztą to samo ale z innych powodów jest z pierwszym xboxem)

 

No nie wiem co niby tu źle napisałem skoro samo DF pisze, że spadki FPS to efekt włączonego v-sync  :reggie:

 

 

Jako wczesna gra na X360, Mass Effect cierpiała na mocny tearing, widoczne doczytywanie tekstur i poważne problemy z płynnością - wszystkie te elementy poprawiono w kolejnych odsłonach. Rezultaty na Xbox One są bardzo interesujące i raczej niespodziewane.

 

 

Jak wspomnieliśmy wcześniej, emulator wymusza synchronizację pionową we wszystkich tytułach z X360, eliminując tearing. Na Xboksie 360 gra korzystała z dynamicznej synchronizacji, wprowadzającej tearing, gdy silnik nie zdoła wygenerować kolejnej klatki w 33 ms. Wyeliminowanie tego problemu brzmi świetnie w teorii, ale po przejściu do rozgrywki widać konsekwencje takiego rozwiązania.

 

 

Obecnie, podczas eksploracji i walki, gra działa nawet o 30 procent wolniej na Xbox One, z różnicami na poziomie 5-10 FPS w losowych momentach. Działanie Mass Effect już na X360 nie było najlepsze, a teraz niemal uniemożliwia zabawę. Podczas wybuchowej sekwencji na pokładzie pociągu w pierwszej misji notujemy spadki nawet do poziomu 10 FPS. Wydaje nam się, że winne jest tutaj wymuszenie synchronizacji pionowej, ale przyczyną mogą być też problemy z obciążeniem CPU, zauważalne w wielu wczesnych produkcjach na Unreal Engine 3. 

 

No ale to ja mam sobie "poczytać" :yao:  

 

 

No oczywiście nie ma żadnego związku pomiędzy wyeliminowaniem tearingu, a spadającymi FPS. No bo wcale taka zależność nie zachodzi c'nie? W realu devi wcale nie wyłączają v-sync żeby klatki nie spadały  :reggie:

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

@niekochany

Oj jak piecze, że wychodzą lepsze gry od jakiegoś klaperskiego exa. :pawel:

Opublikowano

Ja wam szczerze życzę by te klony były co najmniej tak dobre jak ten klaperski ex i sprzedały dużo lepiej. Zwłaszcza że wersję na wii u wezmę sam w przyszłym roku.  :buziak:

Edytowane przez nobodylikeyou

Opublikowano

Ja to jednak pogrubiłbym  "wydaje nam się"  i  "ale przyczyną mogą być"  w podsumowaniu DF.  Cieżko też będzie "zdjąć" v-sync, bo tearing będzie bardzo widoczny, stąd w ogóle potrzeba v-syncu (w emulacji każdej platformy to raczej standard, nie ma nic gorszego niż rozjeżdżający się obraz).

Opublikowano

Na co? :pawel:

 

Jesteś nekrofilem niekochany?

Edytowane przez suteq

Opublikowano

Ja to jednak pogrubiłbym  "wydaje nam się"  i  "ale przyczyną mogą być"  w podsumowaniu DF.  Cieżko też będzie "zdjąć" v-sync, bo tearing będzie bardzo widoczny, stąd w ogóle potrzeba v-syncu (w emulacji każdej platformy to raczej standard, nie ma nic gorszego niż rozjeżdżający się obraz).

 

Zagraj sobie w American Nightmare bez i z v-sync. Szybko zmienisz zdanie. Jak myślisz dlaczego devi albo w ogóle wyłączają v-sync w swoich grach albo ustawiają tak, że wyłącza się w pewnych momentach gry? No bo lepszy tearing, nawet duży, niż framerate spadający o 10 FPS w przypadku gier w 30 FPS, bo wtedy produkcja robi się niegrywalna. Odsyłam do analizy American Nightmare na X360 zrobionej przez DF. 

 

To jest powszechna praktyka w developerce, że przed spadkami FPS devi ratują się wyłączeniem v-sync czego efektem jest tearing.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

przeciez slowa "wydaje nam sie" albo "byc moze" pojawiaja sie wielokrotnie w każdej analizie DF

Opublikowano

Czytają forumka - ktoś ostatnio wrzucał podobnego carta (tylko że 4 grami) w zakupach :P

Opublikowano

Predzej inspiracja byl material arhn.eu ;)

Opublikowano

Grałem i uważam ją za całkeim wymagającą technicznie jak na x360. Zresztą v-sync jest powszechnie stosowany i używany, niezależnie od wyjątków średniej implemetnacji

No i dotykamy też tematu triple i double bufferingu i dlaczego ten drugi bywa gorszy (a TB prawie nie ma na x360, zresztą on lepiej i tak się sprawdza przy OpenGL). Poza tym mowa jest o grach związanych z BC i tutaj nie zmnienię prędko swojego zdania, to samo było w poprzedniej generacji. Słaba emulacja gier z oryginalnego xboxa w software'owym wydaniu. Chociaż teraz nadzieje są większe, wszystko wskazuje na to, że tym razem ładnie wrapper jest zrobiony, emulacja OS odpalona w VC i cała reszta też ok. Głownie od sprzętu teraz będzie zależne.
 

Mimo bardzo dużej niechęci do tej metody i tak kibicuję MS. Dobrej emulacji nigdy dość.

 

Edytowane przez Hendrix

Opublikowano

Przyznam, że jak zobaczyłem, że Xone emuluje jeszcze częściowo OS X360, to moja reakcja była taka:

 

post-19715-Brent-Rambo-gif-thumbs-up-img

Opublikowano

Momentami mamy downgrade!  ;)

Edytowane przez Neox

Opublikowano

Wersja z 360 wygląda lepiej czy mi się wydaje?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.