Skocz do zawartości

ReCore


Gość DonSterydo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

ReCore właśnie przypomina jakąś gierkę z pokolenia Dreamcast albo GameCube - kojarzy mi się trochę z taką gierką P.N.03 - kojarzycie? Jest tania nawet jak na premierę dlatego zastanawiam się nad kupnem niedługo. Podoba mi  się takie zbieranie. Jak pisze blant, gierka na posiedzienia 1.5-2h. Tyle wystarczy. 

Edytowane przez Nemesis
Gość DonSterydo
Opublikowano

Poczekaj 2 tygodnie i z 10 obiegu dostaniesz po Blantmanie za 40 zł ;)

Opublikowano (edytowane)

No w sumie racja. Premierowo to chyba wołali za nią 130 zeta. I taki system sprzedawania gier u M$ mi się podoba. Sony niezależnie od jakości, oczekiwań i popytu w PL wyceniłoby na 249 zeta. 

Edytowane przez Nemesis
Gość DonSterydo
Opublikowano

Cena akurat nie jest tak istotna jak to, że na premierę nie powinno być większych niedoróbek technicznych, a ta gra została ewidentnie wydana za szybko. Albo po prostu devi są słabi, to w końcu Japończycy ;)

Opublikowano

No nie dokońca bo Armature to amerykanie, który robili to w wspólpracy z studiem Inafune i wczesniej zajmowali się portami na inne konsole chociażby kolekcje MGSa czy Borderlandów na current geny. Myślę, że jeszcze dodatkowy rok developingu by się przydał tej grze.

Opublikowano

No w sumie racja. Premierowo to chyba wołali za nią 130 zeta. I taki system sprzedawania gier u M$ mi się podoba. Sony niezależnie od jakości, oczekiwań i popytu w PL wyceniłoby na 249 zeta. 

 

Nieprawda. Ratchet & Clank czy Gravity Rush kosztowały na premierę 149 zł i są nieporównywalnie lepsze jakościowo od ReCore.

Opublikowano

 

No w sumie racja. Premierowo to chyba wołali za nią 130 zeta. I taki system sprzedawania gier u M$ mi się podoba. Sony niezależnie od jakości, oczekiwań i popytu w PL wyceniłoby na 249 zeta. 

 

Nieprawda. Ratchet & Clank czy Gravity Rush kosztowały na premierę 149 zł i są nieporównywalnie lepsze jakościowo od ReCore.

 

z tym, że Ratchet to remake, a Gravity Rush to port 

więc ogólny koszt produkcji jest znacznie niższy (odchodzi długotrwały i żmudny etap prepdrodukcji)

Opublikowano

No ale cena ReCore wynika z jego stosunkowo niskiej jakości na wielu polach, skoro mowa o grze pudełkowej. W ogóle to szkoda, że tak wyszło. Na E3 2015 przy tym renderze narracja była taka, że będzie to następna wielka seria dla Xboksa. Rok później już tak fajnie nie było, niestety.

Gość DonSterydo
Opublikowano

Piątego będzie drugi patch poprawiający loadingi, bugi i jakieś poprawki graficzne.

Opublikowano

Niech łatają bo z chęcią ogram tego szpila. Do tych co grali, w drugiej połowie gry naprawdę jest taki chamski backtracking czy pismaki przesadzają?

Opublikowano

Tak. Kończysz grę ale nie możesz progresu pchać dalej bo musisz wracać i szukać rdzeni po dungeonach lub lokacjach

Opublikowano

Łe to nie jest tak źle. W takich gierkach i tak zawsze staram się wsio lub prawie wsio zbierać. Jak popruszy śnieżek to zapuszczę się w te piaski.

Gość DonSterydo
Opublikowano

Dobrze wiedzieć, że w grze o zbieractwie trzeba zbierać aby ukończyć grę ;) Ale rozumiem, że jak ktoś nie specjalnie się interesował grą i chciał ją przejść na 6h to mógł się naciąć.

 

PS. Bluber napisz bez spoilerów co dokładnie trzeba skompletować przed ukończeniem gry, pewnie jakieś specjalne rdzenie?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...