Skocz do zawartości

ReCore


Gość DonSterydo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W grze zbierasz rdzenie które otwierają ci dostęp do dalszych lokacji i dungeonów, ale żeby wejść na końcowa wieżę potrzebujesz ich 20 i potem po 5 więcej na każde piętro o czym gra wcześniej nie informuje a dungeonach znajdujesz max 2 lub 3 rdzenie ale tylko jak wymaksujesz dany dungeon bo one mają dodatkowe zadania jak tam przejście go na czas itp

Opublikowano

Nienawidzę przechodzić/grać na czas. Bez tego nie da rady zebrać potrzebnej ilości rdzeni?

 

Tak oczywiscie, to jest tylko poboczne zadanie - taki dodatkowy task w obrębie dungeona, który otwiera na koncu "bramki" z lepszymi nagrodami oraz własnie rdzeniami, ale spokojnie możesz je zdobyć gdzie indziej przez eksploracje czy walki z minibossami. 

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Dzisiaj wychodzi większy patch do gry poprawiający między innymi loadingi w grze. Sprawdzę wieczorkiem albo w weekend.

Edytowane przez DonSterydo
Gość DonSterydo
Opublikowano

Na gafie znalazłem taką "wyliczankę" jeśli chodzi o poprawę loadingów na Xone:

 

Loading times differ, but roughly 30 - 75% better depending on the area: Crawler = 5 - 20, Eden Tower = 5 - 10, Lonely Basin = 25 - 35, Dungeons = 10 - 20 Cradle and Shifting Sands = 55 - 65 seconds. These are all on the OG Xbox One.
Gość DonSterydo
Opublikowano

Zrobiłem trial i tak jak wynika z recek najsłabszą stroną jest warstwa techniczna. Na pustyni brakuje efektów jakiegoś pyłu itp. co by nie wydawała się taka pusta i martwa. Brak odpowiedniego dopieszczenia tego aspektu gry, wszystko jest takie surowe. Sama Joule i Maack fajnie wykonani i jako specyficzny duet budzą sympatię już od samego początku. Co mnie pozytywnie zaskoczyło, to implementacja tej mini gierki z wyciąganiem rdzeni z przeciwników w trakcie potyczek - dodaje sporo dynamiki rozgrywce. Żadnych długich loadingów nie uświadczyłem, wejście i wyjście z Crawlera to kwestia kilku sekund, nie miałem jednak okazji zginąć ;)

Opublikowano (edytowane)

Nic nikt nie potwierdzał, chyba że chodzi o osoby zajmujące się profilem Xbox Polska na Facebooku, które nie mają pełnej wiedzy w takich sprawach (twierdzili chociażby, że Forza Horizon 3 dostanie polski dubbing). Jedynie przez jakiś czas na stronie sklepu Microsoftu wyświetlał się 'polski' w obsługiwanych językach, ale to był błąd techniczny.

Edytowane przez Vexilium
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

A mi się demo nawet podoba i mocno zastanawiam się nad pełną wersją, zwłaszcza za 70zł na promocji.

 

Cała gra ma takie szaro-piaskowe barwy czy jest jakaś różnorodność?

Gość DonSterydo
Opublikowano

Z tego co widziałem na trailerach, to w tych podziemnych lokacjach bywa bardzo kolorowo.

 

70 zł dobra cena, ale za tyle to bym brał pudełko, bo okładka jest kapitalna ;)

Opublikowano

Giereczka jest sponio tylko ten backtracking przy koncowym dungeonie mnie tak odrzucił, że olałem.

Opublikowano (edytowane)

2 godziny za mną i jestem pod wrażeniem. Fajny główny bohater, eleganckie elementy platformowe (baaaaardzo eleganckie), mało filmików, dobrze zaprojektowane poziomy, ciekawy świat. Jest dobrze. Odblokowałem tego robota pająka - jakie ewolucje w powietrzu można dzięki niemu wyczyniać to aż czacha dymi. Precyzyjne sterowanie mocno kojarzy mi się z Sunsetem. W obu grach precyzja ma pierwszeństwo przed wymyślnymi animacjami, przywodząc na myśl gierki z ery ps2, ciężko to opisać w sumie. Lubię coś takiego.

 

Mówiąc krótki - recenzenci chyba z chu,ja spadli. 

Edytowane przez ragus
Opublikowano (edytowane)

dobra, przepraszam recenzentów, mieli rację, gra jest mocno słaba

 

to znaczy jest potencjał, pierwsze 3 godziny są mylące, bo wszystko jest dopięte na ostatni guzik. no i nagle guzik pęka, a na wierzch wychodzi wielki brzuch. przede mną ostatnia misja, której nie odpali się bez zbieractwa. i jeszcze jak trzeba robić mini-dungeony żeby zbierać świecidełka to spoko, ale nie mam ochoty biegania po wielkiej szarej mapie i zbierania świecidełek chu,j wie gdzie (nawet nie dali mini mapy i trzeba ciągle wchodzić w menu żeby sprawdzić czy aby napewno tutaj jest rzecz do zebrania xd), w akompaniamencie 40 sekundowych loadingów, wiecznej potrzeby wracania do bazy aby zmienić robota (patologia) i wszechobecnego grindu. w Phantom Pain chociaż było dużo udogodnień.

 

Szkoda, potencjał w ReCore jest ogromny, ale gra została zarżnięta głupim zbieractwem, które jeszcze by można przeżyć, gdyby nie las chu,jowych i przestarzałych rozwiązań.

 

Ehh/10, może wrócę za jakiś czas ale na razie jestem zmęczony. czujecie? 5h a ja jestem zmęczony. nie wiem czy kiedykolwiek znienawidziłem grę po wstępnym oczarowaniu.

 

odpalam Horizon 3 żeby zapomnieć

Edytowane przez ragus
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Podpisuję się pod tym. 

Dobiłem wczoraj do tego edenu i 2 floor już mnie lekko zagotowało- trzeba się cofnąć. Sprawdziłem od razu na YT ile muszę mieć żeby nie biegać za każdym razem :D 15 mi brakuję..... odechciewa się, ale pocisnę już do końca. 

 

Szkoda, bo jak piszesz- początek bardzo fajny. Gra miała spory potencjał. Pomijając trochę pustkowia, to niezły platformer, taki czysty w swojej postaci i bohaterka też niczego sobie. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...