Gość _Be_ Opublikowano 2 października 2016 Opublikowano 2 października 2016 W grze zbierasz rdzenie które otwierają ci dostęp do dalszych lokacji i dungeonów, ale żeby wejść na końcowa wieżę potrzebujesz ich 20 i potem po 5 więcej na każde piętro o czym gra wcześniej nie informuje a dungeonach znajdujesz max 2 lub 3 rdzenie ale tylko jak wymaksujesz dany dungeon bo one mają dodatkowe zadania jak tam przejście go na czas itp Cytuj
balon 5 371 Opublikowano 2 października 2016 Opublikowano 2 października 2016 Nienawidzę przechodzić/grać na czas. Bez tego nie da rady zebrać potrzebnej ilości rdzeni? Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 3 października 2016 Opublikowano 3 października 2016 Nienawidzę przechodzić/grać na czas. Bez tego nie da rady zebrać potrzebnej ilości rdzeni? Tak oczywiscie, to jest tylko poboczne zadanie - taki dodatkowy task w obrębie dungeona, który otwiera na koncu "bramki" z lepszymi nagrodami oraz własnie rdzeniami, ale spokojnie możesz je zdobyć gdzie indziej przez eksploracje czy walki z minibossami. Cytuj
Vexilium 425 Opublikowano 5 października 2016 Opublikowano 5 października 2016 Krócej się nie dało? Biorąc pod uwagę przydługawe loadingi efektywny czas gry będzie jeszcze mniejszy... Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 5 października 2016 Opublikowano 5 października 2016 (edytowane) Dzisiaj wychodzi większy patch do gry poprawiający między innymi loadingi w grze. Sprawdzę wieczorkiem albo w weekend. Edytowane 5 października 2016 przez DonSterydo Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 5 października 2016 Opublikowano 5 października 2016 Sam mam zamiar do gry wrócić z powodu patcha Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 5 października 2016 Opublikowano 5 października 2016 Na gafie znalazłem taką "wyliczankę" jeśli chodzi o poprawę loadingów na Xone: Loading times differ, but roughly 30 - 75% better depending on the area: Crawler = 5 - 20, Eden Tower = 5 - 10, Lonely Basin = 25 - 35, Dungeons = 10 - 20 Cradle and Shifting Sands = 55 - 65 seconds. These are all on the OG Xbox One. Cytuj
Elninio 141 Opublikowano 5 października 2016 Opublikowano 5 października 2016 Ja gram na PC więc długie loadingi mnie nie dotyczyły, ale aktualizacja zajmowała 8GB. P.S. Do forzt też coś pobierało... Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 6 października 2016 Opublikowano 6 października 2016 Zrobiłem trial i tak jak wynika z recek najsłabszą stroną jest warstwa techniczna. Na pustyni brakuje efektów jakiegoś pyłu itp. co by nie wydawała się taka pusta i martwa. Brak odpowiedniego dopieszczenia tego aspektu gry, wszystko jest takie surowe. Sama Joule i Maack fajnie wykonani i jako specyficzny duet budzą sympatię już od samego początku. Co mnie pozytywnie zaskoczyło, to implementacja tej mini gierki z wyciąganiem rdzeni z przeciwników w trakcie potyczek - dodaje sporo dynamiki rozgrywce. Żadnych długich loadingów nie uświadczyłem, wejście i wyjście z Crawlera to kwestia kilku sekund, nie miałem jednak okazji zginąć Cytuj
da$io 110 Opublikowano 8 października 2016 Opublikowano 8 października 2016 Czy każda gra na Xboksie ma taką paskudną rozdzielczość czy niemoty nie potrafią programować? Cytuj
czeskimaster 3 338 Opublikowano 9 października 2016 Opublikowano 9 października 2016 Większość muktiolatform jest gorszej jakości, niż wersję na ps4 i zdarzaja się perełki w jakości HD ready. Przeważnie, ex na xone wygląda porządnie, ale też znajdziesz parę wyjątków. Cytuj
Folion 46 Opublikowano 15 października 2016 Opublikowano 15 października 2016 Czy w Recore są polskie napisy czy gra jest w całości po angielsku? Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 15 października 2016 Opublikowano 15 października 2016 Inglisz only jak quantum break. Ale fabuła mało ważna w tej grze Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 16 października 2016 Opublikowano 16 października 2016 Na XBL jest 30 minutowe demo, fajny klimacik, muzyka i staroszkolny gameplay, nawet ładne ale technicznie gra jest zwalona. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 17 października 2016 Opublikowano 17 października 2016 o dobrze wiedziec, sciagne sobie Cytuj
Vexilium 425 Opublikowano 24 października 2016 Opublikowano 24 października 2016 (edytowane) Nic nikt nie potwierdzał, chyba że chodzi o osoby zajmujące się profilem Xbox Polska na Facebooku, które nie mają pełnej wiedzy w takich sprawach (twierdzili chociażby, że Forza Horizon 3 dostanie polski dubbing). Jedynie przez jakiś czas na stronie sklepu Microsoftu wyświetlał się 'polski' w obsługiwanych językach, ale to był błąd techniczny. Edytowane 24 października 2016 przez Vexilium Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 3 grudnia 2016 Opublikowano 3 grudnia 2016 Łał, dali cz8łga, teraz to już na pewno kupię tą grę. XD Cytuj
Gość ragus Opublikowano 22 grudnia 2016 Opublikowano 22 grudnia 2016 A mi się demo nawet podoba i mocno zastanawiam się nad pełną wersją, zwłaszcza za 70zł na promocji. Cała gra ma takie szaro-piaskowe barwy czy jest jakaś różnorodność? Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 22 grudnia 2016 Opublikowano 22 grudnia 2016 Z tego co widziałem na trailerach, to w tych podziemnych lokacjach bywa bardzo kolorowo. 70 zł dobra cena, ale za tyle to bym brał pudełko, bo okładka jest kapitalna Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 23 grudnia 2016 Opublikowano 23 grudnia 2016 Bywa kolorowo ale ogólnie to taka mad maxowa pustynia Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 23 grudnia 2016 Opublikowano 23 grudnia 2016 Giereczka jest sponio tylko ten backtracking przy koncowym dungeonie mnie tak odrzucił, że olałem. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 25 grudnia 2016 Opublikowano 25 grudnia 2016 (edytowane) 2 godziny za mną i jestem pod wrażeniem. Fajny główny bohater, eleganckie elementy platformowe (baaaaardzo eleganckie), mało filmików, dobrze zaprojektowane poziomy, ciekawy świat. Jest dobrze. Odblokowałem tego robota pająka - jakie ewolucje w powietrzu można dzięki niemu wyczyniać to aż czacha dymi. Precyzyjne sterowanie mocno kojarzy mi się z Sunsetem. W obu grach precyzja ma pierwszeństwo przed wymyślnymi animacjami, przywodząc na myśl gierki z ery ps2, ciężko to opisać w sumie. Lubię coś takiego. Mówiąc krótki - recenzenci chyba z chu,ja spadli. Edytowane 25 grudnia 2016 przez ragus Cytuj
Gość ragus Opublikowano 25 grudnia 2016 Opublikowano 25 grudnia 2016 (edytowane) dobra, przepraszam recenzentów, mieli rację, gra jest mocno słaba to znaczy jest potencjał, pierwsze 3 godziny są mylące, bo wszystko jest dopięte na ostatni guzik. no i nagle guzik pęka, a na wierzch wychodzi wielki brzuch. przede mną ostatnia misja, której nie odpali się bez zbieractwa. i jeszcze jak trzeba robić mini-dungeony żeby zbierać świecidełka to spoko, ale nie mam ochoty biegania po wielkiej szarej mapie i zbierania świecidełek chu,j wie gdzie (nawet nie dali mini mapy i trzeba ciągle wchodzić w menu żeby sprawdzić czy aby napewno tutaj jest rzecz do zebrania xd), w akompaniamencie 40 sekundowych loadingów, wiecznej potrzeby wracania do bazy aby zmienić robota (patologia) i wszechobecnego grindu. w Phantom Pain chociaż było dużo udogodnień. Szkoda, potencjał w ReCore jest ogromny, ale gra została zarżnięta głupim zbieractwem, które jeszcze by można przeżyć, gdyby nie las chu,jowych i przestarzałych rozwiązań. Ehh/10, może wrócę za jakiś czas ale na razie jestem zmęczony. czujecie? 5h a ja jestem zmęczony. nie wiem czy kiedykolwiek znienawidziłem grę po wstępnym oczarowaniu. odpalam Horizon 3 żeby zapomnieć Edytowane 25 grudnia 2016 przez ragus Cytuj
iluck85 2 958 Opublikowano 22 lutego 2017 Opublikowano 22 lutego 2017 Podpisuję się pod tym. Dobiłem wczoraj do tego edenu i 2 floor już mnie lekko zagotowało- trzeba się cofnąć. Sprawdziłem od razu na YT ile muszę mieć żeby nie biegać za każdym razem :D 15 mi brakuję..... odechciewa się, ale pocisnę już do końca. Szkoda, bo jak piszesz- początek bardzo fajny. Gra miała spory potencjał. Pomijając trochę pustkowia, to niezły platformer, taki czysty w swojej postaci i bohaterka też niczego sobie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.