Skocz do zawartości

ReCore


Gość DonSterydo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Skończyłem. Kilka h musiałem połazić i poszukać kuleczek. Myślałem że już mam komplet, ale na ostatnich drzwiach pocałowałem klameczkę. 3 mi brakowało, więc w miarę poszło. 

Koniec gry, to się trochę napociłem  :obama:

Gdyby nie końcówka która mnie zmusza do zbieractwa i odwiedzania dungeonów, to oceniłbym wysoko nawet, bo zapowiadało się spoko. Ale bolączki wcześniej ragus wymienił. Loadingi poprawili, dobre 20s- tyle razy wracałem zmienić robota, że sobie sprawdziłem  :sorcerer: .

Szkoda gry, bo potencjał bym spoko i niezły grunt pod następną część. Szkoda Ms w tej generacji, bo się pogubili. 

  • Plusik 1
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Według wielu pewnych niezależnych od siebie źródeł 29 sierpnia wyjdzie Recore Definition Edtion

Recore-Definitive-Edition.png?resize=300

 

zakres zmian nie jest jeszcze do końca znany. Ale mam wielką nadzieje, że w ciągu tego roku od premiery wreszcie dokończą grę tak jak należy i przemodelują końcówkę. Gra zdecydowanie na to zasługuje. 

 

Pewnie zapowiedzą to na Gamescomie, szkoda że tak późno bo cały czas wstrzymuje się z zakupem 

Opublikowano (edytowane)

z tym że żadne DLC do tej pory nie wyszło. Zapowiadanego na grudzień zeszłego roku Czołgu wciąż nie ma

 

zapytani o to na twitterze:

 

 

ten more content daje nadzieje 

Edytowane przez asax
Opublikowano (edytowane)

Demo jest mylące, uciekać od tej "gry". po 3 godzinach widać na każdym kroku, że terminy goniły i wypuścili zły produkt, którego dlc nie naprawi.

Edytowane przez ragus
Opublikowano

Posiadacze premierowej edycji dostaną upgrade do Definitive Edition za darmo, bardzo miły gest ze strony Microsoftu. 

 

co do zmian w edycji DE 

 

 

Hello Far Eden Explorers!

We are excited to announce the ReCore Definitive Edition which lets players experience the game’s mysterious and dynamic world with enhanced visuals (increased resolution and HDR), a brand-new adventure, “Eye of Obsidian”, and the long-awaited T8-NK Corebot (“Tank”) who joins Joule, Mack, Seth, Duncan, and Violet as they explore new environments and dungeons while battling the deadly “Obsidian Cult”.

In addition to driving the T8-NK over quicksand and traveling across Far Eden with new power and speed, players will enjoy new weapon modes for Joule, new gear for all Corebots, more enemy types and many other gameplay and performance enhancements. With all this plus the help of a mysterious new character known as “AOK”, will you be able to stop the Obsidian Cult before they succeed?

Available worldwide on August 29, existing ReCore players will receive the “Eye of Obsidian” adventure, the T8-NK Corebot, and all the other enhancements, for free, as an online update. New players can download the ReCore Definitive Edition within their Xbox Game Pass membership or purchase it for $19.99 as an Xbox Play Anywhere game for Xbox One and Windows 10 PC from the Microsoft Store.

Happy adventuring, and we’ll see you on Far Eden!

 

więc to coś znacznie więcej niż pakiet DLC z czołgiem i nowy obszar z dugeonami. 

 

Opublikowano (edytowane)

Jaram się, bo chciałem zagrać. Ogólnie dzięki tej usłudze mam okazję nadrobić masę dobrych i bardzo dobrych gierek, a to wszystko za 29zł miesięcznie, nie ruszając się z domu. MS robi to dobrze. :obama:

Edytowane przez Paolo de Vesir
Opublikowano (edytowane)

Lista zmian w DE 

 

z reakcji osób które grały w oryginalną wersje wynika że poprawiono chyba wszystkie bolączki wersji premierowej. Kudosy dla Microsoftu i developerów. 

 

 

UPCOMING UPDATES & NEW ADVENTURES IN RECORE: DEFINITIVE EDITION

New Adventure
“Eye of Obsidian” is a brand new chapter in the ReCore story. Join the plucky Corebot, Violet, and journey into the permanent midnight of the “Starving Sea”, a previously unexplored region of Far Eden where ancient enemies plot their revenge on the last remnants of humankind!

New Companion
T8-NK Corebot (“Tank”)

New Areas to Explore
2 New Overworlds
10 New Dungeons
Dynamic sandstorms in Far Eden’s Shifting Sands regions. Brave the storms to defeat more dangerous enemies and earn more valuable loot.

New Weapon Modes
3 new weapon modes for Joule’s Energy Rifle (switch to these instead of the charge shot)

Load Times
When dying, reload times for combat encounters went from 30-60 seconds to < 5 seconds
Restarting traversals and arenas are now instantaneous (was a load before)
Optimized Level/Area Load Times

Prismatic Cores
Added P-Cores for additional game play rewards and made them show up on the map from greater distances
P-Core requirements fixed to a single value for the entire E-Tower. (Once you’re in the E-Tower, you no longer need additional cores.)

The Map
The Map displays everything that needs to be collected (audio logs, chests, prismatic cores)
The Map shows all visual parts of dungeon maps
Objective Markers improved
Map improvements (greater visual detail, better iconography, improved zoom functionality, more game elements show up like power cells, audio logs, etc)


Fast Travel
Fast Travel points now allow the player to complete Stash Transfers, Swap Cores and set their Companion Party Configuration without having to go back to the Sandcrawler
The player can now warp anywhere there is a Fast Travel node via the Map
Intra-Level (e.g. within The Cradle) fast travel warping is now instantaneous
Added a few new Fast Travel nodes (Granite Steps, Lonely Basin, The Cradle)

Gear
All new AoK gear for all Corebots
Armor stats now make each Set vastly different from one another & the Perks have been refined and polished
Blueprint Inventory now sorts by Armor Type, Color and LVL requirement

Combat
Improved the Combo Meter to encourage much higher combo amounts, with the ability to chain combos for a longer period of time.
At high combos (more than x10), the player now keeps some of the combo meter after using an extract!
Global weapon tuning, enemy health and damage balancing, and late game encounter improvements

General
Enhanced visuals (increased resolution and HDR support)
20 New Achievements and 500 gamerscore.
Increased level cap from 30 to 40
4 new bosses and Tank challenges
Various UX and Feedback fixes (Core Pulling HUD, Combo Counter feedback & wordsmithing, menu navigation)
Audio for pickups, combat feedback, rewards improved
Dialogue from Corebots and Violet is no longer in the Corebot language and is now readable
Edytowane przez asax
Opublikowano

O kurczę skończę w takim razie jak nie trzeba farmic coreow juz w e tower

Opublikowano (edytowane)

No trzeba było trochę poczekać na tę usprawnienia, ale zakres zmian i ulepszeń jest więcej niż satysfakcjonujący. Ponadto fakt, iż jest on darmowy oznacza, że Microsoft rezygnuje z dodatkowego zarobku na rzecz poprawy wizerunku gry wśród gracz. 

 

Co pozwala postawić tezę, że Microsoft wciąż liczy na to IP i prawdopodobnie kiedyś dostaniemy sequel (oby z porządnym budżetem i lepszym silnikiem niż Unity)

 

 

Ciekawi mnie jeszcze co by było gdyby Micorosft nie naciskał na wydanie, tylko w spokoju dał im ukończyć grę. Dokończone Recore mogłoby być mocnym punktem w tym kiepskim dla Xboxa roku wydawniczym, a i gra zostałaby znacznie cieplej przyjęta i uzyskałaby lepsze oceny. Szkoda 

Edytowane przez asax
  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...