Skocz do zawartości

Horizon: Zero Dawn


SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dlatego masz pierwszy akapit yetiego o tym ze zatrudnili ludzi odpowiedzialnych za F:NV i W3 by inne aspekty rpg byly dobre

 

grafa poziom slynnego rendera w3 gdzie kazdy placze do dzis ze to rzekomo przez konsole byl nieosiagalny

Opublikowano (edytowane)

 

gdzie kazdy placze do dzis ze to rzekomo przez konsole byl nieosiagalny

Bo tak było:

 

Podczas prac nad grą tworzymy różne buildy pokazywane na targach i one działają, wyglądają niesamowicie, ale do końca ukończenia gry jeszcze daleka droga. Wkładasz później ten build w otwarty świat, niezależnie od platformy, i okazuje się, że to nie działa. Jednak już to pokazaliśmy, teraz musimy sprawić, by działało, a potem, by działało na wielką skalę. Taka jest natura dewelopingu gier” – stwierdził Iwiński.

Iwiński to co prawda ubrał w ładne słowa ale chyba każdy wie,że nowe grajpudła nie mają jakiś mega bebechów więc wnioski same się nasuwają.

 

 

A to,że zatrudnili paru ludków od W3 i Falloutów póki co nic nie znaczy.

Edytowane przez Paliodor
Opublikowano

dalej twierdze, ze to ze wiesiek3 wyglada jak wyglada i dziala jak dziala na ps4 to nie wina niewystarczajacej mocy ps4/konsol a niewystarczajacej umiejetnosci CDPR/braku czasu , inni devi pewnie zrobiliby gre gorsza ale mozliwe ze ladniejsza

 

zreszta samo cdpr w tym samym wywiadzie przyznalo, ze jakby to byl ex na jakikolwiek system (w tym konsolowy) to by wygladal sporo lepiej

 

tak samo jakby twierdzic, ze foxengine na xone to wina konsoli, a nie deva

 

zreszta zostawmy w3 bo jest genialny ale jak jeszcze do wczoraj myslalem, ze wyciska bardzo duzo jesli chodzi o open worldy na tej generacji to horizon to zweryfikowal

Opublikowano

Pięknie się gra prezentuje i nie mam tu na myśli oprawy wizualnej - przedstawiony świat i design postaci/przeciwników to kosmos.(pipi) na to jak to będzie finalnie wyglądało, mam nadzieję tylko że nie pokpią sprawy z poziomem trudności, fabułą i zaoferują jakiś fajny system walki (w ogóle coś takiego będzie? czy tylko bronie "miotane"?) i będzie bomba. Polecam jak najwięcej wzorować się systemowo na DD i Monsterze i wyjdzie kosa. A nuta w trailerze/gameplay'u :wub:

A, i ktoś pisał że parę nowych zatrudnionych osób nie robi. Całe szczęście robi i to mocno, wystarczy że nie są to pionki tylko osoby odpowiedzialne za nadzorowanie pracy i pomysły.

Opublikowano (edytowane)

Yu Suzuki który nie zrobił nic ciekawego od ponad 10 lat, ale teraz podnieta bo Shenmue 3, co nie czerstwiak? :pawel: Wybolcuj się stąd bo to nie CW.

Edytowane przez XM.
Opublikowano

Jako jedyny mam obawy co do shenmue, wiec nie wiem o czym piszesz.

 

Nie no, wytlumaczcie mi - czym wy sie jaracie?

Czego nie bylo w innych grach? Co jest nowe i takie rewolucyjne ze jest zgrzewa w tym temacie?

Moze sie nie znam.

Bo mordor robil wszystko znakomicie, a go jechaliscie, ze odtworczy.

 

Tutaj wychodzi kolejny assassins creed, wyglada nudno, czym sie jaracie?

Opublikowano

ja chce porozmawiac na temat horizon: zero dawn i o tym, co jest takiego miazdzacego w tej grze, ze jest wg was najlepsza z konfy sony.

Bo ja nie wiem co.

Wy jak widac tez nie :pawel:

 

Czyli jakby pokazali mordor to byloby jaranko, tak?

Bo tak samo odtworczo to wyglada.

Opublikowano

Ja nie widzę powodu dla którego gra musi być rewolucyjna, aby była uznawana przeze mnie jakoś coś świetnego. Soundtrack z górnej półki, graficznie tak samo, do tego jest to gra action RPG więc mogę liczyć na w miarę rozbudowany system walki (choć tutaj mam obawy żeby nie skończyło się na samym strzelaniu z łuku i dobitce, oczywiście nie licze tutaj na nowe DMC, ale poziom DD by mnie zadowolił) w otwartym świecie. Jak nie pokpią fabuły, dadzą coś więcej niż mashowanie jednego przycisku to ja jestem kupiony. No i ja bardzo lubię post-apo więc dla mnie to kolejny punkcik do odhaczenia.

  • Plusik 2
Opublikowano

Też mam takie wrażenie, każdy większy robot, to znalezienie punktów wrażliwych,  kilka faz walki (i pewnie opcji). Świetny był pomysł z unieruchomieniem robota, albo wykorzystaniem części jego ciała. Jak dołożą do tego scavenging, crafting przedmiotów (połączenie technologi i prymitywnych narzędzi) i możliwość krótkotrwałej jazdy na odpowiednim przeciwniku to w ogóle.

Opublikowano

Sciagnalem material z gamersyde i moge powiedziec ze gra prezentuje sie graficznie na takim samym poziomie jak Wiedzmin 3 czyli oczywiscie top jezeli chodzi o open world. Szkoda ze nie pokazali zadnych elementow RPG skoro ma to byc gra z tego gatunku? Tez mi sie podobala walka z tym duzym robotem, mam nadzieje ze kazda potyczka z wiekszym przeciwnikiem bedzie tak wygladala. Jezeli juz porownujemy ta gre do Wieska to fajnie jakby zrobili cos w stylu bestiariusza zeby bylo wiadomo jaki robot gdzie ma slabe punkty. 

 

Glowna bohaterka tez niczego sobie, lubie rude :P

Opublikowano (edytowane)

Po prezentacji jestem wstępnie zainteresowany bo klimat oraz świat wygląda naprawdę dobrze, do tego jestem ciekaw całej historii, która stoi za tym światem.

 

Natomiast jeśli chodzi o gameplay to niestety dla mnie to taki mordor, który jest dla mnie tak ch*jowy, że naprawdę liczę oby ta gra się nie okazała finalnie takim mordorem bo będzie słabo i nudno. 

 

Trzymam kciuki za GG. 

Edytowane przez suteq

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...