Skocz do zawartości

Horizon: Zero Dawn


SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

system walki i design są na tyle chwalone przez grających, że mam to gdzieś. no i hej, to action rpg, więc skille i xp to raczej tu podstawa. bardziej martwiący jest ewentualny zalew fetch questów w głównym wątku.  

Opublikowano

Ważne aby to były przydatne skille jak w Mad Maxie chociażby, a nie połowa bezużyteczny jak właśnie w grach Ubi. 

Opublikowano (edytowane)

Przecież skllie są w normalnym drzewku rozwoju, podzielonym na trzy kategorie: Prowler, Brave, Forger. Wszystko jest jak w normalnych arpg, nie widzę w ogóle związków z grami Ubi, inspiracji też.

Edit:

To screen drzewka
16gye53.jpg

Edytowane przez Hendrix
Opublikowano

 

 

 

The E3 showfloor has tons to see and do, from game demos to giant character statues. Certain games have special performers and cosplayers to liven up their booths, and some, like Horizon: Zero Dawn, go all out.

Patrolling the Sony corner of the showfloor was a massive Watcher from the game (one of the robot dinosaurs Aloy defeats in the E3 video). It looked anything but human, although there was a person inside, as it romped around spurting out mechanical creeks and screeches.

rsz_dsc03932.jpg?resize=526%2C350&ssl=1

The Watcher, as it does in-game, scans for threats with a large, glowing eye that turns red at the sight of danger. At E3, the Watcher would alert its handlers to people wearing Xbox shirts or Nintendo Vans, shoving its eye above them and bathing them in red light. Once assured there was no trouble, its handlers would tell the Watcher to stand down. It lowered its head meekly and returned to its patrol. Another time, a Microsoft employee walked in its path and it instantly went into alert mode.

https://twinfinite.net/2016/06/horizon-zero-dawn-e3-robot-microsoft-fans/

Opublikowano

Nadal nie wiem, co sądzić o tej grze. Niby to wszystko na screenach i gameplayach wygląda naprawdę spoko, jednak nadal nie mogę przekonać się do tego miksu klimatów mechowo-plemiennych w jakimś postapo. :/

  • Plusik 1
Opublikowano

U mnie odwrotnie, od czasu obejrzenia Nausiciaa of the Valley od the Wind, czy przeczytania Wehikułu Czasu, chciałem porządnej gry łączącej technikę i wczesne społeczności ludzkie. Patrząc po wypowiedziach twórców, mieli podobne zdanie, bo również wymieniali te rzeczy jako inspiracje (plus Princess Mononoke).

  • Plusik 1
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...