Starh 3 174 Opublikowano 30 stycznia 2017 Opublikowano 30 stycznia 2017 Polonizacja Co do samej gry to widać, że warto będzie kupić prosiaczka. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 30 stycznia 2017 Opublikowano 30 stycznia 2017 Obczajcie ten gif, co za fajerwerki! https://media.giphy.com/media/l0ExbrX0k3eAYjUD6/source.gif Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 30 stycznia 2017 Opublikowano 30 stycznia 2017 wygląda czerstwo no zdecydowanie najsłabiej z tegorocznego line upu na ps4 Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 30 stycznia 2017 Opublikowano 30 stycznia 2017 Wygląda bardzo dobrze, ale ten HUD żywcem wyjęty z Assassin's Creed's psuje odbiór Cytuj
Hubert249 4 285 Opublikowano 30 stycznia 2017 Opublikowano 30 stycznia 2017 Faktycznie sporo tego nasrali, jak w jakimś tfu Watch Dogs. Mam nadzieję, że da się to wyłączyć. Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 30 stycznia 2017 Autor Opublikowano 30 stycznia 2017 Tryb foto z możliwością zmiany godziny: Czuję, że sporo screenów natrzaskam :) Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 30 stycznia 2017 Opublikowano 30 stycznia 2017 Dla mnie wygląda bardzo dobrze (i nie mówię tu ani trochę o oprawie). Hud nie różni się od podobnych gier, nie wiem czego ludzie oczekują. Bez ingerencji, dosłownie każda gra z większym, nawet niekoniecznie otwartym światem, ma ten sam problem. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 30 stycznia 2017 Opublikowano 30 stycznia 2017 Faktycznie sporo tego nasrali, jak w jakimś tfu Watch Dogs. Mam nadzieję, że da się to wyłączyć. też tak myślałem np. w mgs v, ale co z tego skoro game design był pod to tak przystosowany, że np. bez wallhacka nie było szansy na zaliczenie misji bez żadnego alertu (no dobra była, ale było naprawdę ciężko), a lokalizator celu z podanym licznikiem metrów nie miał zamiennika w postaci minimapy. dobrze będzie jeśli będzie można wyłączyć najmniej ważne z nich Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 30 stycznia 2017 Opublikowano 30 stycznia 2017 gameplaye polskich dziennikarzy bardzo wporzo, trzeba pamietac ze to co w nich pokazuja z uwagi na embargo to praktycznie same zadania poboczne i bieganina po mapie i jest na serio bardzo wporzo, jesli glowna os fabularna da jakies oryginalne questy nie bedace kopia pobocznych to calosciowo gra moze byc na prawde swietna jedyne co wkurza, ze jesli tego nie zoptymalizuja to chyba faktycznie wersja na gole ps4 bedzie obstawiac, a dwa ten interface i pierdylion swiecacych sie rzeczy - wiem ze wiele gier to ma ale w tamtych grach tez mnie to wkurza, uwielbiam gierki z wywazonym, praktycznie niezauwazalnym hudem to pewnie nie bedzie mesjasz open worldow, nowy wiedzmin czy twor rownajacy sie z produkcjami rockstara ale sadzac po tym co widzialem, moze bez problemu pononac te wszystkie open worldy od ubi i innych i dac solidna pozycje w mega jarajacym mnie designu, a przyzam sie szczerze ze majac na uwadze tego deva to juz bedzie wielki sukces tej gry Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 30 stycznia 2017 Opublikowano 30 stycznia 2017 (edytowane) Obczajcie ten gif, co za fajerwerki! https://media.giphy.com/media/l0ExbrX0k3eAYjUD6/source.gif Chodzi ci o te zolte znaczniki? Oczoyebne. Edytowane 30 stycznia 2017 przez hav7n Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 30 stycznia 2017 Opublikowano 30 stycznia 2017 no nie wiem nie mam hajpu nic a nic na ten moment za duzo innego dobra, moze ogram uzywke na wakacje Cytuj
Starh 3 174 Opublikowano 30 stycznia 2017 Opublikowano 30 stycznia 2017 Dawać nową partię pro, bo na zwykłej czarnulce czuję dropy. Cytuj
Zdunek 1 121 Opublikowano 30 stycznia 2017 Opublikowano 30 stycznia 2017 Na zwykłej 4 nie miałem żadnych dropów, przynajmniej na arenie. Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 30 stycznia 2017 Opublikowano 30 stycznia 2017 (edytowane) Dla mnie wygląda bardzo dobrze (i nie mówię tu ani trochę o oprawie). Hud nie różni się od podobnych gier, nie wiem czego ludzie oczekują. Bez ingerencji, dosłownie każda gra z większym, nawet niekoniecznie otwartym światem, ma ten sam problem. W czasie eksploracji jest w porządku, ale przy walce ilość znaczników przekracza jak dla mnie trochę normę. Zrobiłem screen z jednego wideo - masa informacji o możliwości podniesienia przedmiotów. W tle info "+130 Human Kill", a jak coś zbierzemy to jeszcze po lewej stronie wyświetla się nam lista zebranych przedmiotów + inne komunikaty. Zdecydowanie za dużo. Jest tu jakiś dziwny dysonans - z jednej strony setting pozujący na prehistoryczny, z drugiej motywy sci-fi, które powinny jednak chyba powinny być subtelniej prezentowane jeżeli chodzi o HUD. Wspomniany screen poniżej: Edytowane 30 stycznia 2017 przez Cedric Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 30 stycznia 2017 Opublikowano 30 stycznia 2017 Ale setting nie jest prehistoryczny, tylko scifi właśnie - z ilością rzeczy na ekranie się zgodzę, chociaż podświetlenie lootu na 100% będzie można wyłączyć. Sam design wszelkich ikonek i elementów huda jest dla mnie świetny, więc zastanawia mnie czy będzie opcja zmniejszenia poszczególnych elementów - to akurat jest mniej standardowa opcja i szkoda, że mało gier korzysta z niej. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 30 stycznia 2017 Opublikowano 30 stycznia 2017 Obczajcie ten gif, co za fajerwerki! https://media.giphy.com/media/l0ExbrX0k3eAYjUD6/source.gif Chodzi ci o te zolte znaczniki? Oczoyebne. Nie Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 30 stycznia 2017 Opublikowano 30 stycznia 2017 co za żenua aby nie wystarczyło zwykłe świecenie się przedmiotów i ikona interakcji będąc w ich pobliżu Cytuj
Faka 4 046 Opublikowano 30 stycznia 2017 Opublikowano 30 stycznia 2017 Podświetlanie przedmiotów mogli zrobić coś na wzór wiedźmińskiego zmysłu, podświetlało Ci wszystko. A tutaj w grze, nie wiem, jakiś skill do wykupienia za to mógłby być, jak Aloy włączała te skanowanie zwierząt czy mechów, coś takiego mogło by być, bo tak nawalone te znaczniki przedmiotów do zbierania to trochę lipa. Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 30 stycznia 2017 Opublikowano 30 stycznia 2017 (edytowane) Ale setting nie jest prehistoryczny, tylko scifi właśnie - z ilością rzeczy na ekranie się zgodzę, chociaż podświetlenie lootu na 100% będzie można wyłączyć. Sam design wszelkich ikonek i elementów huda jest dla mnie świetny, więc zastanawia mnie czy będzie opcja zmniejszenia poszczególnych elementów - to akurat jest mniej standardowa opcja i szkoda, że mało gier korzysta z niej. Ok - lepiej byłoby napisać "postapokaliptyczny". Idąc tym tropem faktycznie mamy pełne sci-fi. Ale za wiele serca i wysiłku włożono w to, aby świat miał prehistoryczny posmak, aby zignorować ten kierunek. Mimo fantastycznonaukowego wydźwięku za dużo jest jednak sugestii o nieco odmiennym klimacie - począwszy od strojów, poprzez to że plemiona mieszkają w drewnianych chałupkach i używają prymitywnej technologii, a kończąc na silnym akcencie przyrodniczym. Ba! W jednym z filmików jeden z NPC-ów wyraża mega zdziwienie faktem, że Aloy wjeżdża do osady na grzebiecie robota. Nie jest to więc normalny widok dla współbratymców Aloy. ;) Elementem kontrastowym dla całego settingu są właśnie robo-dinozaury. Mamy więc z jednej strony prymitywny świat - a z drugiej pełną cybernetykę zamkniętą w zwierzęcy rys. Aloy jest łącznikiem między dwoma światami. I wolałbym, żeby jednak była bliżej tej prymitywnej części. Podoba mi się motyw starcia prehistorii z technologią - nawet bardzo. Ale mam wrażenie, że poprzez te cybergadżety, znaczniki itp. bohaterka za bardzo przechyla się w drugą stronę. Można byłoby to zrobić pewnie dużo subtelniej. Choć to pewnie klasyczny przykład tego jak twórcy próbują uwiarygodnić walkę jednostki, z przeciwnikiem wykraczającym poza przyjęte założenie fabularne. Sam łuk nie wystarczy. :D Ale cały czas jestem przekonany, że gra będzie b.dobra. Edytowane 30 stycznia 2017 przez Cedric 1 Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 30 stycznia 2017 Opublikowano 30 stycznia 2017 ciekawe czy beda sie starali faburalnie wyjasnic te cale znaczniki, skanowanie, widzenie przez sciany i pierdylion innych wspomagaczy widocznych na ekranie, pewnie sie okaze ze ten jej headset taki magiczny, albo to damska wersja siarzanta murphiego albo co gorsza marcusa wrighta Cytuj
SlimShady 3 438 Opublikowano 30 stycznia 2017 Opublikowano 30 stycznia 2017 Tlumaczenie nic nie da. Mam nadzieje, ze da sie to jakos wylaczyc bo smierdzi za bardzo watchdogsami 2 czy innym szrotem Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 30 stycznia 2017 Opublikowano 30 stycznia 2017 ten tryb skanowania ale wiedzminskie zmysly pewnie nie ale te znaczniki nad itemami swiecace z daleka jak mini refrektory wzywajace batmana mam nadzieje ze da sie dac na off Cytuj
Faka 4 046 Opublikowano 30 stycznia 2017 Opublikowano 30 stycznia 2017 (edytowane) Za niecały miesiąc się przekonamy wszystko o tej grze, co z tym hudem i inne tego typu rzeczy. Chyba jednak day one biorę. Sandbox do mnie przemawia, co jest moim ulubionym gatunkiem gier. Edytowane 30 stycznia 2017 przez Faka Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 30 stycznia 2017 Opublikowano 30 stycznia 2017 Nie rozumiem obaw o brak dostosowania huda, cytując z tweeta reżysera gry: There are multiple settings to adjust the HUD, also to nearly invisible 3 Cytuj
Faka 4 046 Opublikowano 30 stycznia 2017 Opublikowano 30 stycznia 2017 I to jest konkretne info, które zapodałeś, także nie ma co się bać już o dostosowanie huda pod siebie ;) Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.