Skocz do zawartości

Horizon: Zero Dawn


SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam nadzieje, ze majac na uwadze ze jeszcze gierka nie zostala skonczona to ja optymalizuja - slucham tych polskich gameplayow i kazdy zachwyca sie av ale kazdy tez podresla ze gierka sie krztusi na zwyklym ps4

Opublikowano (edytowane)

@Ficuś

Tym razem cytując z tweeta dyrektora technicznego GG:

 

 

 


 

Mentioned performance drops were only in preview code, fixed in Gold Master. Sorry ;)

 



Późny edit:

Większość materiałów dostępnych dzisiaj do oglądania pochodzi ze zwykłej Ps4-ki, a ww. tweet świadczy o tym, że gra zyskała już status gold i jest skończona, więc nie będzie żadnych opóźnień (gdyby ktoś miał jakieś wątpliwości :v ).

Edytowane przez Hendrix
  • Plusik 1
Opublikowano

 

Kwestie techniczne od 14.30

 

Nie bierz na serio opinii tego janubera.

 

Posłuchałem opinii z innych video i gra chodzi bardzo dobrze na zwykłym PS4 w tym fragmencie gry, dropy jeśli się zdarzają to tylko w paru miejscach. Docelowy target to wciąż zwykłe PS4 których jest pewnie o jakieś 45mln więcej niż Pro, więc musi być dobrze, do tego to GG także nie ma się czym martwić.

Opublikowano

jezu ile znacznikow tam sie da umiescic, to bedzie gra na dekady

 

To będzie zdecydowanie gra dla Blantmana, pewnie już zaciera łapki, gdybym nie widział tego wcześnie powiedziałbym że FC

Opublikowano (edytowane)

Dobrze ze gra prezentuje sie bardzo przecietnie to portfel przynajmniej troche odpocznie

Edytowane przez teddy
  • Plusik 1
  • Minusik 1
Opublikowano

Wiec gra na 7. Ostatnia naprawde dobra gra od nich to Killzone 2. Trojka byla spoko ale utracila gdzies swoja tozsamosc przez dostsowanie gry pod obecne rynki.

 

Ogra sie gdzies w marcu bo jednak sa wazniejsze gierki. No i jestem ciekaw czy fabularnie czyms zaskoczy.

Opublikowano

Ja podzielam zdanie Ficusia. Swietne posuniecie uciec od swojej wypalonej serii w cos zupelnie innego. Bardzo pozytywne wypowiedzi tych ktorzy probowali... bedzie spokojnie 80% i jestesmy juz na tym etapie, ze nic nie moze pojsc zle. Wystarczy czekac na premiere

Opublikowano

Świat prezentuje się świetnie , klimaty nordyckie , pustynie , zarośnięte jungle po prostu sam miodzik . Do tego postać posługująca się łukiem/toporkiem niczym indianie co trafia całkowicie w mój gust. Ja jednak poczekam prawdopodobnie z kupnem gry(tak samo nie biorę NIOH na premierę) aż wymienię ps4 na wersje PRO a może jak wyjdą nowe TV z dużo lepszym hdr niż zeszłoroczne to i telewizor się wymieni. Wiadomo że różnic ogromnych nie będzie między PRO a PS4 ale jednak dalszy zasięg widzenia/lepszy framerate czy też w materiale ppe wspominany efekt wody podczas pływania , który z wersji zwykłej został wycięty przekonują mnie do poczekania i ogrania pełnego produktu. Szkoda że nie zostali przy zwykłej PS4 bo teraz wiem że każdy nowy tytuł będę ogrywał dopiero z kupnem nowej konsoli , już wyobrażam sobie jak duża różnica może być w chociażby RDR2 między 2 wersjami konsol.

Opublikowano (edytowane)

Ten HUD na cały ekran dobra beka, gierka też potrafi mocno przy pop upować :D

Jak patrze na te gameplaye to szczerze średnio to widzę, graficzka oczywiście piękna i w sumie na tym koniec.

Edytowane przez Soul
Gość aphromo
Opublikowano (edytowane)

Ten HUD na cały ekran dobra beka, gierka też potrafi mocno przy pop upować :D

Jak patrze na te gameplaye to szczerze średnio to widzę, graficzka oczywiście piękna i w sumie na tym koniec.

 

HUD mozna niemalze wylaczyc. Zostalo potwierdzone, ze w wersji premierowej ( ukonczonej 3 godziny temu ) gra nie bedzie dropic. To jest GG mimo wszystko.

Najwazniejsze ze bedzie duzo do roboty w grze, a nie 10h i na polke.

Edytowane przez aphromo
Opublikowano (edytowane)

A propos budowy gry, oczywiście w grze będą też dungeony(tutaj nazywane: cauldrons):

 

 

 

These are essentially dungeons placed through the world of Horizon. They obviously serve a great purpose in the overall story and were easily the most intriguing and exciting part of the game. It’s not clear how many are placed within the world, but they were incredibly challenging. A mix of puzzle solving, intense platforming and incredibly challenging battles with robots, these areas are unforgiving. They were also incredibly intriguing visually. Think of them as lairs that look like they have a robotic life of their own.


Idąc tym tropem dalej, każdy cauldron ma oznaczenie związane z greckim alfabetem, każdy robot ma przypisany odpowiedni symbol i cauldron w którym powstaje, więc pewnie ilość takich atrakcji powinna być spora, część na pewno poznamy w głównej fabule, a resztę w eksploracji mapy/zadaniach pobocznych.

Edytowane przez Hendrix
  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...