Daffy 10 568 Opublikowano 30 stycznia 2017 Opublikowano 30 stycznia 2017 mam nadzieje, ze majac na uwadze ze jeszcze gierka nie zostala skonczona to ja optymalizuja - slucham tych polskich gameplayow i kazdy zachwyca sie av ale kazdy tez podresla ze gierka sie krztusi na zwyklym ps4 Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 30 stycznia 2017 Opublikowano 30 stycznia 2017 (edytowane) @FicuśTym razem cytując z tweeta dyrektora technicznego GG: Mentioned performance drops were only in preview code, fixed in Gold Master. Sorry ;) Późny edit:Większość materiałów dostępnych dzisiaj do oglądania pochodzi ze zwykłej Ps4-ki, a ww. tweet świadczy o tym, że gra zyskała już status gold i jest skończona, więc nie będzie żadnych opóźnień (gdyby ktoś miał jakieś wątpliwości :v ). Edytowane 30 stycznia 2017 przez Hendrix 1 Cytuj
czeskimaster 3 275 Opublikowano 30 stycznia 2017 Opublikowano 30 stycznia 2017 https://youtu.be/whQVWxKgL9Y Kwestie techniczne od 14.30 Cytuj
Fanek 668 Opublikowano 31 stycznia 2017 Opublikowano 31 stycznia 2017 Kwestie techniczne od 14.30 Nie bierz na serio opinii tego janubera. Posłuchałem opinii z innych video i gra chodzi bardzo dobrze na zwykłym PS4 w tym fragmencie gry, dropy jeśli się zdarzają to tylko w paru miejscach. Docelowy target to wciąż zwykłe PS4 których jest pewnie o jakieś 45mln więcej niż Pro, więc musi być dobrze, do tego to GG także nie ma się czym martwić. Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 31 stycznia 2017 Opublikowano 31 stycznia 2017 Z Gafa - rzut oka na mapę Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 31 stycznia 2017 Opublikowano 31 stycznia 2017 jezu ile znacznikow tam sie da umiescic, to bedzie gra na dekady Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 31 stycznia 2017 Opublikowano 31 stycznia 2017 Czyli loadingi dłuższe niż w Wiedźminie Cytuj
Fanek 668 Opublikowano 31 stycznia 2017 Opublikowano 31 stycznia 2017 jezu ile znacznikow tam sie da umiescic, to bedzie gra na dekady To będzie zdecydowanie gra dla Blantmana, pewnie już zaciera łapki, gdybym nie widział tego wcześnie powiedziałbym że FC Cytuj
teddy 6 881 Opublikowano 31 stycznia 2017 Opublikowano 31 stycznia 2017 (edytowane) Dobrze ze gra prezentuje sie bardzo przecietnie to portfel przynajmniej troche odpocznie Edytowane 31 stycznia 2017 przez teddy 1 1 Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 31 stycznia 2017 Opublikowano 31 stycznia 2017 jezu ile znacznikow tam sie da umiescic, to bedzie gra na dekady No, ale wpierw to trzeba pobić Wiesia, bo samo Skellige i kontrabandy to jedno, a jeszcze Velen trzeba dodać. Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 31 stycznia 2017 Opublikowano 31 stycznia 2017 W Wiesiu nie ma wież do synchronizacji mapki Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 31 stycznia 2017 Opublikowano 31 stycznia 2017 Na jasne, że są. Podchodzisz do tablicy i voila, mapa wypełniona znakami zapytania. Tylko mniej roboty, bo wspinać się nie musisz. Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 31 stycznia 2017 Opublikowano 31 stycznia 2017 Bedzie sztos, z 84-85% na metacritic lekko Cytuj
Gość suteq Opublikowano 31 stycznia 2017 Opublikowano 31 stycznia 2017 Wiec gra na 7. Ostatnia naprawde dobra gra od nich to Killzone 2. Trojka byla spoko ale utracila gdzies swoja tozsamosc przez dostsowanie gry pod obecne rynki. Ogra sie gdzies w marcu bo jednak sa wazniejsze gierki. No i jestem ciekaw czy fabularnie czyms zaskoczy. Cytuj
okens 541 Opublikowano 31 stycznia 2017 Opublikowano 31 stycznia 2017 Ja podzielam zdanie Ficusia. Swietne posuniecie uciec od swojej wypalonej serii w cos zupelnie innego. Bardzo pozytywne wypowiedzi tych ktorzy probowali... bedzie spokojnie 80% i jestesmy juz na tym etapie, ze nic nie moze pojsc zle. Wystarczy czekac na premiere Cytuj
SpacierShark123 1 506 Opublikowano 31 stycznia 2017 Opublikowano 31 stycznia 2017 Świat prezentuje się świetnie , klimaty nordyckie , pustynie , zarośnięte jungle po prostu sam miodzik . Do tego postać posługująca się łukiem/toporkiem niczym indianie co trafia całkowicie w mój gust. Ja jednak poczekam prawdopodobnie z kupnem gry(tak samo nie biorę NIOH na premierę) aż wymienię ps4 na wersje PRO a może jak wyjdą nowe TV z dużo lepszym hdr niż zeszłoroczne to i telewizor się wymieni. Wiadomo że różnic ogromnych nie będzie między PRO a PS4 ale jednak dalszy zasięg widzenia/lepszy framerate czy też w materiale ppe wspominany efekt wody podczas pływania , który z wersji zwykłej został wycięty przekonują mnie do poczekania i ogrania pełnego produktu. Szkoda że nie zostali przy zwykłej PS4 bo teraz wiem że każdy nowy tytuł będę ogrywał dopiero z kupnem nowej konsoli , już wyobrażam sobie jak duża różnica może być w chociażby RDR2 między 2 wersjami konsol. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 31 stycznia 2017 Opublikowano 31 stycznia 2017 Biere day one, wyłączam huda i gram. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 31 stycznia 2017 Opublikowano 31 stycznia 2017 (edytowane) Ten HUD na cały ekran dobra beka, gierka też potrafi mocno przy pop upować :D Jak patrze na te gameplaye to szczerze średnio to widzę, graficzka oczywiście piękna i w sumie na tym koniec. Edytowane 31 stycznia 2017 przez Soul Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 31 stycznia 2017 Opublikowano 31 stycznia 2017 Hah, wiedziałem, że rysy twarzy Aloy gdzieś już widziałem - twarzy użyczyła Hannah Hoekstra, holenderska aktorska (znana ze świetnej roli w niezłym Hemel). Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 31 stycznia 2017 Opublikowano 31 stycznia 2017 (edytowane) Ten HUD na cały ekran dobra beka, gierka też potrafi mocno przy pop upować :D Jak patrze na te gameplaye to szczerze średnio to widzę, graficzka oczywiście piękna i w sumie na tym koniec. HUD mozna niemalze wylaczyc. Zostalo potwierdzone, ze w wersji premierowej ( ukonczonej 3 godziny temu ) gra nie bedzie dropic. To jest GG mimo wszystko. Najwazniejsze ze bedzie duzo do roboty w grze, a nie 10h i na polke. Edytowane 31 stycznia 2017 przez aphromo Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 31 stycznia 2017 Opublikowano 31 stycznia 2017 (edytowane) A propos budowy gry, oczywiście w grze będą też dungeony(tutaj nazywane: cauldrons): These are essentially dungeons placed through the world of Horizon. They obviously serve a great purpose in the overall story and were easily the most intriguing and exciting part of the game. It’s not clear how many are placed within the world, but they were incredibly challenging. A mix of puzzle solving, intense platforming and incredibly challenging battles with robots, these areas are unforgiving. They were also incredibly intriguing visually. Think of them as lairs that look like they have a robotic life of their own. Idąc tym tropem dalej, każdy cauldron ma oznaczenie związane z greckim alfabetem, każdy robot ma przypisany odpowiedni symbol i cauldron w którym powstaje, więc pewnie ilość takich atrakcji powinna być spora, część na pewno poznamy w głównej fabule, a resztę w eksploracji mapy/zadaniach pobocznych. Edytowane 31 stycznia 2017 przez Hendrix 1 Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 31 stycznia 2017 Opublikowano 31 stycznia 2017 Co za głębia w grze z robotami 1 Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 31 stycznia 2017 Opublikowano 31 stycznia 2017 Czy Horizon: Zero Dawn będzie taką lepszą Zeldą? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.