Skocz do zawartości

Horizon: Zero Dawn


SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnio pobierałem 20 patchy do Gran Turismo 6 na PS3, aż mi zwiesiło konsolę :lapka: A gra kupiona w cyfrowej dystrybucji, jakby od razu nie można było zassać najnowszej wersji.

Opublikowano

 

Niemalze betonowe 30 na obu wersjach PS4, bez wiekszych roznic w samej grafice z tym ze na prosiaku bedzie te 'checkerboardowe' 4k + hdr [ktory pewnie bedzie sie pieknie prezentowal przy tak kolorowym swiecie].

 

Gra mnie w ogole nie jara ale ciezko na to spojrzec i powiedziec ze odwalili fuszerke, wyglada i rusza sie znakomicie, taka wydajnosc przy tak wygladajacym open worldzie sprawia ze nawet kierowca autobusu ma ochote wstac i zaczac klaskac.

  • Plusik 2
Opublikowano (edytowane)

Pieknie to chodzi - ta gra bedzie wspierac HDR ?

Ludzie po ostatnich pokazach spuszczali się nad efektami z HDRem w tej grze.

 

 

Edit;

Edytowane przez Starh
Opublikowano

Nie dosc ze recki genialne to jeszcze nie pokpili sprawy z optymalizacja i nawet na amatorach mamy u4 w sandboxie, w szoku jestem. Pan Kojima wiedzial od kogo brac silnik

Opublikowano (edytowane)

GG magicy, jak oni to zrobili - nie mam pytań. Jeśli gierka z otwartym światem, takim oświetleniem i animacją chodzi w 30 klatkach nawet na zwykłym ps4 - szacunek.

Edytowane przez Starh
Opublikowano

Nie dosc ze recki genialne to jeszcze nie pokpili sprawy z optymalizacja i nawet na amatorach mamy u4 w sandboxie, w szoku jestem. Pan Kojima wiedzial od kogo brac silnik

 

W sumie nie tylko brać, Kojima productions utworzyło studio-satelitę w Amsterdamie, które ściśle współpracuje z GG. Wszystkie ulepszenia i zmiany w silniku będą dzielone przez obydwie firmy.  Dość rzadki przypadek, ale wygląda na to, że to wszechstronny silnik, może z czasem więcej wew. devów Sony będzie z niego korzystać.

Opublikowano

Na PRO w 1080p jak czytałem gdzieś obraz jest troche bardziej ostry za sprawą samplowania z wyższej rozdziałki i dystans bardziej się rysuje, na PS4 jest częściowo mgła. Różnic dużych nie ma.

Opublikowano (edytowane)

No roznice tylko w przypadku telewizorow 4K z HDR - natywne 1080p na PS4 to spory sukces przy tak wygladajacej gierce, najwazniejsze ze wszyscy chwala gameplay, swiat i historie!

Edytowane przez easye
Opublikowano

Na PRO w 1080p jak czytałem gdzieś obraz jest troche bardziej ostry za sprawą samplowania z wyższej rozdziałki i dystans bardziej się rysuje, na PS4 jest częściowo mgła. Różnic dużych nie ma.

 

Z tym dystansem to ponoc bzdura jest, ta slynna mgla o ktorej sporo osob pisze to nic innego jak dynamiczny efekt pogodowy obecny w obu wersjach:

 

IAntE6m.png

 

SUH4M3X.png

 

Mozliwe ze faktycznie cos jest na rzeczy z tym draw distancem jak sie przestawi na tryb 1080p, ale 'uwierze jak zobacze' bo pamietam jaka sraka na gafie byla kilka dni temu jak ktos screena wrzucil gdzie 3/4 ekranu to byla mgla i ludzie mysleli ze draw distance lezy i kwiczy w tej grze.

  • Plusik 1
Opublikowano

Na screenach czy filmikach tego nie zobaczycie, tylko na TV w domu, jak testowałem TR przy różnych ustawieniach to 4K wyróżniało się głownie ostrym obrazem jak żyleta i brakiem jakichkolwiek krawędzi. 

Opublikowano (edytowane)

No volumetric fog to jest efekt pogodowy, dodatkowo wcale nie taki "tani" w zasobach (dobrze użyty może dodatkowo pomóc w naturalnym schowaniu zmian w LOD) :v  Fanek złe rzeczy czyta.

 

Widziałem tylko jakiś wpis i nie zagłebiałem się, zarobiony mocno dzień.

Co do patcha:

 

"Horizon Zero dawn will receive a small day zero patch that will build upon PlayStation 4 Pro support, adding a Performance mode which will favor SMOOTHER FRAMERATES while delivering higher visual fidelity in the 1080p mode. This mode is available for both 4K and 1080p displays."

 

Ważne aby gra była dobra:)

Edytowane przez Fanek
Opublikowano

 

No volumetric fog to jest efekt pogodowy, dodatkowo wcale nie taki "tani" w zasobach (dobrze użyty może dodatkowo pomóc w naturalnym schowaniu zmian w LOD) :v  Fanek złe rzeczy czyta.

 

Widziałem tylko jakiś wpis i nie zagłebiałem się, zarobiony mocno dzień.

Co do patcha:

 

"Horizon Zero dawn will receive a small day zero patch that will build upon PlayStation 4 Pro support, adding a Performance mode which will favor SMOOTHER FRAMERATES while delivering higher visual fidelity in the 1080p mode. This mode is available for both 4K and 1080p displays."

 

Ważne aby gra była dobra:)

 

 

Mam nadzieje ze to nie oznacza 'unlocked framerate' bo to nigdy nie jest 'smoother'.

Opublikowano (edytowane)

 

Nikt nie mówi, że ma być rewolucyjny, ale niektórym bardzo zależy aby Horizon dostał etykietkę tytułu wybitnego czy też przełomowego.

Ale komu zależy? Przeglądając wątek od samego początku ciężko mi znaleźć takie osoby. Za to jest mnóstwo (i jeszcze więcej) słabego trollowania.

 

 

Przed premiera było, "zapewne śliczny średniak na góra 7, jak to od GG", a teraz to oczekiwania były na wybitny i przełomowy tytuł, a jest tylko 88% na metacritic :rotfl:

 

 

 

 

  • Eurogamer.pl - rekomendacja
  • Giant Bomb - 10/10
  • Twinfinite - 10/10
  • Telegraph - 10/10
  • PlayStation LifeStyle - 10/10
  • COGconnected - 10/10
  • Game Over Online - 9.8/10
  • Cheat Code Central - 9.8/10
  • XGN - 9.7/10
  • AusGamers - 9.6/10
  • ppe - 9.5/10
  • PSX-Sense.nl - 9.5/10
  • Arcade Sushi - 9.5/10
  • Hobby Consolas - 9.5/10
  • InsideGamer.nl - 9.5/10
  • Gamer.nl - 9.5/10
  • Polygon - 9.5/10
  • PlayStation Universe - 9.5/10
  • The Jimquisition - 9.5/10
  • God is a Geek - 9.5/10
  • Areajugone - 9.3/10
  • IGN - 9.3/10
  • IGN Spain - 9.2/10
  • Meristation - 9.2/10
  • Everyeye.it - 9.2/10
  • Gram.pl - 9/10
  • JeuxActu - 9/10
  • GamesRadar+ - 9/10
  • Trusted Reviews - 9/10
  • Gameplanet - 9/10
  • GamePro Germany - 9/10
  • RPG Site - 9/10
  • Merlin'in Kazani - 9/10
  • LaPS4 - 9/10
  • The Games Machine - 9/10
  • Gamer.no - 9/10
  • M3 - 9/10
  • 3DJuegos - 9/10
  • Game Revolution - 9/10
  • Game Rant
  • Shacknews - 9/10
  • Forbes - 9/10
  • Push Square - 9/10
  • We Got This Covered - 9/10
  • Hardcore Gamer - 9/10
  • GameSpot - 9/10
  • Eurogamer Italy - 9/10
  • Attack of the Fanboy - 9/10
  • Gameblog.fr - 9/10
  • Vandal Online - 8.8/10
  • Game Informer - 8.8/10
  • Multiplayer.it - 8.8/10
  • IGN Italia - 8.7/10
  • GamesBeat - 8.7/10
  • GRYOnline - 8.5/10
  • GamingTrend - 8.5/10
  • PLAY! Zine - 8.5/10
  • CGMagazine - 8.5/10
  • PS Site - 8/10
  • Polygamia - 8/10
  • Anyweb - 8/10
  • New Game Network - 8/10
  • NZGamer - 8/10
  • DarkStation - 8/10
  • The Daily Dot - 8/10
  • VideoGamer - 8/10
  • Metro GameCentral - 8/10
  • Easy Allies - 8/10
  • The SixthAxis - 8/10
  • Destructoid - 7.5/10
  • Digitally Downloaded - 7/10
  • Stevivor - 7/10
  • USGamer - 5/10

 

 

Kolejne wielkie, nowe i świetne IP Sony :banderas:

 

Edytowane przez YETI
Opublikowano

Yeti, takie posty to pasują do CW i dalej prowokują, ech...

Nie rozumiem, skoro jedna strona przesadza, to trzeba odpowiadać z nawiązką? Nie prowadzi to do żadnej ciekawej dyskusji i zaśmieca temat. Dodatkowo taki długi cytat to lepiej ukryć w spoilerze, tym bardziej, że ma charakter zwykłej listy.


@Bansai

Może chodzi o podobny, zaawansowany V-sync rodem z gier od SSM. Chociaż to bez znaczenia o ile będzie wybór (tylko po co wybierać gorzej :v).

Opublikowano

W Shadowfallu (jaki by nie był) było to równie rewelacyjnie zrobione (cała instalacja i automatyczne przejście do gry).  Zrobiło wrażenie na początku generacji, aż można było pomyśleć, że tak będzie przez cały jej okres.  


Na "szczęście" szybko wyprowadzili człowieka z błędu  :rayos:

Opublikowano (edytowane)

Pewnie te sztywniutkie framerate zawdzięczamy Kojimie, ktory z up-grade'owal im silnik ;) Czekam mocno! 

Edytowane przez MEVEK
Opublikowano (edytowane)

 

Ta analiza jest bez sensu. Gra po prostu chodzi zaje,biście. Na PS4 w 1080p, na PS4 Pro w 2160p, na obu w znakomitej większości sztywniutkim 30fps, idealnym framepacingiem i bardzo ładnym motion blurem. Kiedy gra działa tak dobrze, analizy stają się po prostu bez sensu, bo człowiek od razu rozumie, że wszystko tutaj zagrało po prostu idealnie i tak powinno być zawsze. Wtedy wszelkie wykresy klatek na sekundę nie miały by sensu. Tym większy szacunek kiedy to wszystko tak dobrze wygląda. Rzadki reprezentant "wkładam płytkę i gram bez najmniejszych zmartwień". To jest console gaming o który nic nie robiłem, tak to powinno zawsze wyglądać. Szanuję jak poje,bany, niezależnie od tego już, czy gra będzie tylko zlepkiem asasynów czy połączeniem tlou+w3 czy fuzją ch,uj wie czego z czymśtam jeszcze.

Chapeau bas Guerilla Games, naprawdę.

 

 

Hehe na zwykłej ps4 roślinność jest statyczna :) Śmiesznie to wygląda.  7.59 min najlepiej widać. Drzewa stoją w miejscu. Pewnie jeszcze więcej różnic się znajdzie. Nioh chyba że to efekty pogodowe xD

Edytowane przez sajmon34

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...