Skocz do zawartości

Horizon: Zero Dawn


SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie jest statyczna, gałęzie i liście tej brzozy poruszają się również w wersji na amatorze, aczkolwiek trochę słabiej. Ale może być to spowodowane po prostu inną, bardziej wietrzną pogodą. 

 

Powstrzymałbym się z wyciąganiem pochopnych wniosków z filmików w internecie 

Opublikowano

Aczkolwiek coś jest na rzeczy, trawa też nie rusza się, jak na prosiaku. No i trochę razi brak jakiegokolwiek wpływu na taflę wody podczas pływania.

A tak poza tym - techniczny majstersztyk i tak nie mam wyjścia - PROsiaka nie mam, więc...

  • Plusik 1
Opublikowano

Ej, ale sami musicie przyznać, że na PROsiaku wszystko buja się jak poyebane, a na PS4 statycznie dość. Żadna kwestia różnej wietrzności danego dnia - przypuszczam, że właśnie w ten sposób udało im się utrzymać ten sztywniutki framerate. Trochę szkoda, bo uwielbiam takie bajery, dodają one realizmu i budują immersję. Mam nadzieję, że mimo tego świat nadal będzie sprawiał wrażenie organicznego i żywego.

 

Nie chcę wyolbrzymiać, bo to nie ten kaliber, ale pamiętam jak w takim inFamous Second Son po początkowych spustach nad ostrością grafiki (pierwszy mój tytuł na PS4) zacząłem dostrzegać obrzydliwą wręcz sterylność świata przedstawionego i strasznie brakowało mi efektów cząsteczkowych, jakiegoś syfu, liści itp.

Takie pierdoły budują klimat, to nie jest jakieś czepialstwo na siłę.

 

 W każdym razie jestem przekonany, że będę się świetnie bawił, ale kolejny raz w(pipi)iam się na Sony za to ich całe PRO i że przez to mam świadomość, że będę miał gorzej (choć może tylko ciut) od "sąsiada zza miedzy".

Gość suteq
Opublikowano (edytowane)

Nie chcę wyolbrzymiać, bo to nie ten kaliber, ale pamiętam jak w takim inFamous Second Son po początkowych spustach nad ostrością grafiki (pierwszy mój tytuł na PS4) zacząłem dostrzegać obrzydliwą wręcz sterylność świata przedstawionego i strasznie brakowało mi efektów cząsteczkowych, jakiegoś syfu, liści itp.

A nie brakowało Ci prawdziwych odbić w lustrach zamiast tych fałszywych rodem z pierwszego watch dogs? Mocna kompromitacja jak na exa.

 

Co do Horizon to poczekam na sprawdzone info chociaż szczerze to mi to lata najzupełniej. Myślę, że będę miał mnóstwo innych ciekawych rzeczy do roboty niż patrzenie czy drzewa się nie bujają na wietrze. 

 

Chociaż w Wieśku 3 podczas burzy wygląda to znakomicie. :banderas:

 

A właśnie, jest gdzieś info czy da się grać wątek główny misja po misji czy np. trzeba robić jakieś aktywności poboczne aby uzyskać dostęp do kolejnych misji? 

Edytowane przez suteq
Opublikowano

Heheh... No ja właśnie przez pryzmat Wieśka trochę patrzę, jak tam te konary się uginały i skrzypiały na wietrze... :banderas:

Uwielbiam takie smaczki, ale już wszystko OK, nie lękajcie się. Filmik, który wcześniej wrzucał chyba Starh rozwiał moje wątpliwości - jest dobrze :)

 

 

Najwyraźniej kwestia pogody danego dnia jednak. W takim razie nie wiem, jak oni tego dokonali :)

Przepraszam za zamieszanie i obiecuję już nie być Fankiem - gierki to frajda z samej zabawy a nie graficzka :P

Opublikowano

Drzewa stoja w miejscu? 2/10.

 

Moze jeszcze korzenie zapuscily? xd

Nawet śmiechłem 

Opublikowano

W Wiedźminie to bujalo tymi drzewami nawet w słoneczny spokojny dzień. Fajny efekt ale przesadzony.

 

Dla mnie był spoko, raczej nadużycia nie zauważyłem. Gorzej w takim Dying Light, tam zombiakom nawet w zamkniętej chatce ciuchami szarpało :)

Opublikowano

Moim zdaniem efekt działania wiatru na florę jest bardziej przekonujący Horizon niż w Wiedźminie 3. W Horizon ruszają się liście i gałęzie. Wiatr musi mieć naprawdę dużą siłę by wycinać tak drzewa jak w Wiedźminie, zwłaszcza w lesie. No ale to gra i fajny to mimo wszystko efekt był. Bardzo lubię jak środowisko w grach jest żywe.

Opublikowano

no właśnie skończcie już te gimpo gadki o grafice. podoba mi się recenzja gry online, surowa, ale fachowa; hunty i walki z robotami dają radę, zadania poboczne nie przytłaczają jak w grach ubi, to nie jest żaden rpg. jest za to zlepek różnych gier 3xA. wszystko to czego się spodziewałem. 

Opublikowano (edytowane)

No ktoś tam wcześniej wrzucił zayebisty cytat z jakiejś recki, że "to gra, której UBI nie chciałoby, żebyście ją zobaczyli, gdy będą znów próbować wciskać swojego kolejnego zabugowanego Assassina" czy jakoś tak :)

 

EDIT: 

it is the sort of thing Ubisoft will wish you had never seen if it dares to release another time-sucking, glitch-filled Assassin’s Creed

Edytowane przez Wredny
Opublikowano (edytowane)

Ta na pro robili nagrania przy wietrznej pogodzie a na zwyklym ps4 przy bezwietrznej. Hehe akurat trafili w pogode nie ma co. A piszac o nieruchomych drzewach kazdy wie co mialem na mysli i bez dogryzania prosze :)

 

Oceniam tylko ten filmik z df. Na nim wyraznie widac roznice. A jak bedzie rzeczywiscie to sie okaze.

Edytowane przez sajmon34
Opublikowano (edytowane)

Mało co wiem o tej grze... ale przycebuliłem i zapłaciłem 10jurków... teraz czekać na 1.03 :)

 

Im mniej wiesz o grze tym lepiej dla Ciebie. Zaskoczy Cię bardziej ta gra jeżeli nie widziałeś trailerów, nie czytałeś recenzji i tego typu rzeczy, a mimo to gra zebrała bardzo wiele pochlebnych i pozytywnych recenzji, a także meta na poziomie 88%.

Edytowane przez Faka

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...